ha ha, hoi meiden. Ben ik weer hoor, zwanger en al . Wel goed om te lezen dat jullie net zo uitkijken naar het moment als ik zelf doe. vanmorgen in het ziekenhuis geweest CTG was goed, baby heeft het nog prima naar zijn zin. Ik heb al een paar keer tegen de baby gezegd dat als het een meid is het ook welkom is . Maar ook dat heeft geen effect. HI. Ik heb vrijdag om half 8 een afspraak staan om ingeleid te worden. Dan moet ik eerst aan de CTG weer en krijg ik dan een inwendig onderzoek. als ik genoeg ontsluiting heb breken ze mijn vliezen en krijg ik een infuus met weeopwekkers. Als ik nog onvoldoende ontsluiting heb dan krijg ik een ballon die voor ontsluiting gaat zorgen. dat duurt dan waarschijnlijk een dag en breken ze daarna mijn vliezen en krijg ik weeopwekkers. Maar eerst morgen wederom een strippoging. Nou ja iig dit weekend een baby .
Aaaaaaaah spannenddddd, hoop dat je al ontsluiting heb al is het een minibeetje door het strippen zodat je geen ballon krijgt. Inleiden vond ik bij mij erg fijn gegaan, heel langzaam, kon rustig om pijnstilling vragen en het was goed te doen. Bij Lois was het een storm van weeën, dus om je gerust te stellen, inleiden valt mij reuze mee
nou dat hoop ik ook . Liever dan gelijk met het echte werk beginnen ipv dan weer naar huis met een ballon. Wel erg fijn om te horen dat jij het inleiden als prettiger ervaren hebt. Ik ben erg benieuwd. Heb ook wat op internet gezocht en daar staat idd ook dat ze het geleidelijk aan opschroeven. Ben benieuwd.
Veel succes in ieder geval! Nu stil... dan toch??? Hier voel ik me niet zo lekker... ben hard verkouden en heb hoofdpijn.
Gek, mijn post is nietdoorgekomen. Hoe dan ook: goed plan zo en vooeuitzicht. Dit weekend is hij/zij er dan echt! Mijn duimen blijven draaien want wie weet vanavond, of na strippen... fijn dat de ervaringen positief zijn iig! Einde is in zicht !
1lid en 1 gast leest dit topic....vind dat altijd zo gek he als een gast meeleest. Lezen jullie welleens zonder in te loggen? Joan meldplicht!!
Ik log ook altijd in. Enne, nog niks hier hoor. Hoop dat de verloskundige een beetje op tijd is om me te strippen. Gisteren lin haar tasje bijgepakt. Had maar voor 1 dag. Nu maar voor drie erbij gedaan. Hoop echt dat het niet nodig gaat zijn zo lang.
Dat hoop ik ook voor jullie!! Lin gaat bij opa en oma logeren tot de baby er is dus? Gaat het met jou nog ok? Ook mentaal? Je weet nu dat je vanalles te wachten staat, lijkt me toch heel anders dan 'het kan elk moment gebeuren'. Nu is het ' het gaat gebeuren'. O en ik ben schuldig! Op de ipad sta ik niet standaard ingelogd dus daar kijk ik soms oningelogd. Maar niet vaak, soms in de ochtend of s avonds laat.
Ja Linde gaat eerst bij de ene opa en oma slapen. die gaan vrijdagmiddag op vakantie en dan gaat ze naar de andere opa en oma tot de baby er is. sta er nu zeker anders in. ben er best een beetje zenuwachtig onder. vannacht ook even wakker gelegen en liggen malen. het is gewoon een heel gek idee dat e weet wanneer je gaat bevallen en dat je dan dus pijn gaat krijgen. Bij Linde vond ik de pijn heel goed te doen omdat mijn lichaam ook tijd had stoffen aan te maken zodat je de pijn aankon. hoop dat het in dit geval ook zo gaat lukken. Wil liever geen pijnstilling. fijn dat jij soms onze gast bent Kara. hi.
succes! we hopen gewoon verder.. wie weet wie weet! Het kan me voorstellen dat het heel anders is nu, zou ook mijn 'angst' zijn. hoewel ik ook geloof dat het geleidelijk aan gaat en je lijf zich daar ook weer op instelt. En zo niet: je bent een gebleken bikkel Hoe dan ook: onwijs veel succes als ik je niet meer spreek hier (vanavond kookworkshop) X
Ben gestript maar niet heel positief. Nu 1 cm ontsluiting maar mijn baarmoedermond is nog steeds stug. Zij schat het morgen 50/50 wat betreft start ballon en als ik vanavond zou bevallen zou ze verrast zijn. Wel fijn dat ze zo eerlijk antwoord gaf. Ze kon wel bij mijn vliezen maar mijn baarmoedermond is dus nog erg stug. Het ligt eraan hoe het morgen ingeschat word maar zij denkt dat ik uit moet gaab van een ballon. Dank je kara. Veel plezier vanavond. Hoop da je wat lekkers gaat maken. Hi
Hou je morgen op de hoogte Joan? Ik duim voor je dat ze gewoon je vliezen kunnen breken... Is er een oorzaak dat je lichaam nog niet klaar is? Lijkt me raar, uiteindelijk ben reeds ver overtijd? Ik had bij Margot 3cm ontsluiting en volledig verkorte baarmoederhals, maar het wou ook niet starten... dus ik snap even niet meer. Hier nog steeds snipverkouden... iemand tips voor een verstopte neus?
Eerlijk van haar idd en dan kan je iig van dat scenario uitgaan.. poe he. Die kleine zit nog echt te lekker. Het is dus echt zo dat de tweede langer kan blijven zitten! Heel leuk als je ons op de hoogte kan houden maar iig: heel veel succes, en als het kan genieten van de geboorte van je tweede prachtwonder! Liefs! En neus: neusspray? Actief zijn zodat het in beweging komt?
he meiden, Zit hier nu zenuwachtig op de bank. Hoop toch dat ze gelijk mijn vliezen kunnen breken. Misschien wel tegen beter weten in aangezien ik uit moest gaan van de ballon en het strippen echt weer helemaal niks heeft uitgehaald behalve bloeden. Ik moet er half 8 zijn. Ik ga jullie proberen op de hoogte te houden. Ik snap ook niet waarom mijn lichaam er niet klaar voor is. De baby zit gewoon veel te lekker en geeft nog geen enkel seintje dat het eruit wil. Wel gek hoor zo bij een tweede. Mijn verloskundige zei dat maar 3 procent tot de 42 weken loopt. Lucky me! Doe me dan maar de jackpot . Nou ik ga me maar verder voorbereiden. Straks komen we met een hele tas aan en kunnen we weer naar huis met een ballon. Ha ha. Zal je zien....... Neus, idd neusspray, ik heb eens die met mentol gehad. Prikt maar werkt wel erg goed. Of een ui naast je bed ofzo toch? stomen? Maar goed het heerst. Mijn neus zit ook nog steeds een beetje vol en als zwangere ben je bevattelijker. Nou meiden. Tot later. Hoop met goed nieuws. x
Good luck joan! Je doet het vast super !!! Hier in belgie raden ze neussprays af tijdens zwangerschap.