Ooooo wat spannend!! Ik zenuw met jullie mee! Die jackpot had ik je ook anders gegund maar hopelijk voel je je over zeg 48 uur max een rijk mens! Heeeeel veel succes!! En idd: zwanger en spray mag hier ook niet.. Dus vooral uitzitten...
dus toch geen ballon??? ooooww... wat spannend... ik gok op vandaag, 21u en natuurlijk een jongen.... ooooooohhhhh.... ben stiekem beetje jaloers... wil mn ukkie ook wel. Zoutoplossing mag wel, maar dat helpt niet... grrr...goedja... uitzieken dus... als het maandag niet beter is, ga ik nr huisarts.
idd... geen nieuws... goed nieuws... offeuh... Joan, een tussenstand? Hoeveel ontsluiting al? Ik snotter hier weg
Nou meiden ben moeder van een zoon. Hij heet jurre, 4290 gram en om 14:25 geboren. Geef snel een volledige up date.
!!!!!!!!!!!! Joan, het is niet waar. jawel het is echt waar. Jurre is er!! Wat goed, onwijs gefeliciteerd!!! Geniet van het feit dat hij er is, HIJ HIJ HIJ! en een hele mooie naam! ik ben heel benieuwd naar foto's en je verhaal, maar dat komt wel Een zoon! Ik hoop ook vooral dat jij je goed voelt en dat het goed is verlopen allemaal. Het is voor mijn gevoel nog redelijk snel gegaan allemaal, maar dat lijkt me niet alleen maar een goed teken als je ingeleid wordt. Liefs!!
Proficiat!! Een jongen... haha! Benieuwd wat ik zal krijgen!! 25/11 weten we het!! Geniet Joan, je hebt het verdiend! We horen later wel hoe je het ervaren hebt... geniet maar! Mooie naam trouwens! Had ik hier al zien voorbij komen, maar was ik toch alweer vergeten.
Bedankt meiden. Op het moment druk met hisites. Maandag houden ee ern rustdag. Zal dan even uitgebreid verslag doen.
Wat een ontroerend mooi plaatje van jou en je kinderen. Jeetje, een zoon en dochter. Gezegende mama('s)! Succes met alle visites, ben benieuwd naar je verhaal. En hoe het met jou gaat, en je man, en ook linde! xx
natuurlijk twijfel ik nog... oh, ik hoop dat ik jullie mag volgen... wil dolgraag ook een jongen! Vandaag volgt de buikfoto meiden!! Beloofd! Mijn gewicht blijft netjes negatief, nog steeds -3kg van mijn startgewicht en nu toch al 16 weken..
Netjes je gewicht idd!! En ik hoop het met je mee, nog ruim een week. Gezien onze voorgangsters zou je bijna niet anders meer kunnen denken.. Maar tweede dochter is natuurlijk net zo hard mogelijk! Ik hoop juist op een tweede dochter geloof ik, maar denk dat het nu al in de sterren staat dat het een jongen wordt Joan, je ziet er idd goed uit! Rica, weer wat verder, hoe gaat het nu? Vond lois sinterklaas leuk? Hier nog geen actie, lh lijkt iets toe te nemen (ovutesten) en ik had sinds lange tijd een kleine oogmigraine aanval: die komen bij hormonale veranderingen. Dus ik weet niet wat maar er gebeurt wel wat !