gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig naar etos geweest kara?

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He, ja, vergeten te melden. De etos kende het niet, heeft alleen eigen merk en andere merk vitamines. Dus in nl kan je ze alleen online bestellen bij webshops.. Helaas, geen reden om naar sluis te gaan. Tenzij een ander merk ook goed is en veel goedkoper. Hoeveel betaal jij dan?

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gyn heeft me deze voorgeschreven, dus ik hou het bij deze.
    20 euro voor 60 tabletten (2 maand dus). Valt op zich mee, dus geen ramp :p

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wel prijzig inderdaad! Maar gelukkig nog te overzien..
    Leuke foto's bij de kerstboom!! Mooie meiden :)

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Zo meiden. Denk kom maar weer eens wat plaatsen. Geloof dat ik jullie een beetje verwaarloos. Maar ben zo moe. Weinig energie om het hier bij te houden. Hoewel het helemaal niet zo druk is hier. Erg he. Pfffffff.

Kara, is de schoonmaak inmiddels voorbij? Wie weet een goed teken dat het zo anders is. Op naar je volgende ei! Ik duim echt voor je.

Breka, best prijzig idd die vitamines maar te doen. Had je die ook bij margot? Hoe voel je je? Merkt margot al iets van je buik? En idd hoe staat het met de naam?

Rica, hoe is het met jou? En je kanjers?

Linde kan pas in maart terecht op de peuteropvang. Erg jammer. Hopen dat ze dan snel terecht kan bij peutergym. Ze is er echt wel aan toe om iets structureels buiten huis te hebben waar ze haar energie kwijt kan.
    Jurre is een lief mannetje maar eist wel echt zijn aandacht, zowel overdag als nacht. Als hij bij ons ligt is het prima maar op zichzelf is wat lastiger. Hij lan dan ook echt gillen. Net een meid. Ha ha. Ik merk dat de nachten wel opbreken. Jure lijlt vooral dan last te hebben van krampjes. Het is heel wat werk om hem in zijn bed te krijgen en als dat dan eenmaal gelukt is komt hij alweer voor eten. Hij komt ook best vaak nog in de nacht en linde is er dan natuurlijk weer gewoon vroeg in de ochtend. Nou ja, kortom. Kan niet wachten tot hij doorslaapt. Hi. Maar als ik moet uitgaan van mijn eerdere ervaring met linde is dat met een jaar. Ha ha.

Heb het getypt op mijn telefoon dus als er veel fouten in staan dan weten jullie waardoor.
    X

6. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Bij Margot nam ik geen extra vitamines. Nu hebben ze mij die aangeraden, gezien ik nog geen gewicht ben aangekomen.
    Ochja, die extra euro'tjes zullen het niet maken hé, kids zijn nu eenmaal duur...
    De namen gaan nog niet vooruit... er is wel een nieuwe in de running: Mattijs! Wat vinden jullie ervan? Of zijn dit typisch Vlaamse namen? Mijn absolute voorkeur blijft Simon... goed.. we hebben nog zo'n 19 weken de tijd om te kiezen!:p
    Margot weet wel dat er een baby in de buik zit... maar ik denk niet dat ze het ten volle beseft. Zal eenmaal komen als hij geboren wordt denk ik? Hadden jullie meiden dit ook? Zij waren natuurlijk nog kleiner als Margot. Ze is in ieder geval dol op baby'tjes.. hoop dat ze ook dol zal zijn op haar broertje!

Kara, ben je nog ongesteld? Veel last van gehad? Ben benieuwd hoe het voor je zal verlopen. Wij duimen natuurlijk voor een goed ei... Heb je er vertrouwen in? Sta je er anders tegenover als met A?

Joan... Jurre is al een maand! Amai, dat gaat snel! Ik kan het me best inbeelden dat het razend druk is. Is Linde dan alle dagen thuis? Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor... Rica en jij hebben een extra kindje om voor te zorgen! Alle begrip ervoor! Lukt de bv nog steeds?

Rica, geef jij nog bv? Of heb ik ergens tussen de regels in verkeerd gelezen? J. wordt een grote man hé! Mooie foto's zie ik overal voorbij komen!

Bye!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He lieve meiden,
    hoe is het met jullie?

Joan, tussen het genieten door lijkt het me ook gewoon vooral veel inzet, troosten, voeden, en maar gewoon de dagen weer doorkomen. En als je 's nachts dan niet echt kan bijtanken... phoei. wanneer moet je weer aan het werk? duurt gelukkig nog wel eventjes toch?
    ik moet ook meteen weer aan dat grafiekje denken van het cb waarin de huiluren staan beschreven: hoogtepunt tussen de 6-8 weken (volgens mij ivm die darmkrampen). hij heeft jullie troost hard nodig dus. Als ie maar af en toe zijn mooie lach laat zien, dan is het wel goed vol te houden :D! hoe is het eigenlijk met je man en nu vader van 2? merk je daar veel veranderingen in?

@breka: matt(h)ijs: leuk! vind ik een leuke klassieke, maar ook stoere en echte jongensnaam. mooi ook bij margot. Je merkt inderdaad wel verschil met de namen in nederland: 'jullie' gaan voor meer klassieke namen!
    ruim over de helft alweer... leef je al een beetje naar het einde toe? denk je dat dit de laatste zwangerschap zal zijn? of beleef je het zo in elk geval? echt leuk dat margot zo verzot is op babietjes, dat gaat helemaal goed komen zometeen!

@hier: gisteren hadden we bezoek van baby van 4 maanden, A was zo lief ervoor. ging haar echt zachtjes aaien. dat plaatje zie ik wel voor me :)!
    afgelopen week was minder omdat er veel onrust kwam van werk. uitkomst is dat ik nu 3 maanden uit dienst moet treden, de ww in moet :S:S:S:S. ben er zo niet blij mee, maar het is de enige mogelijkheid om toch de opleiding te kunnen starten. ik heb nu nog 2 werkdagen om mijn werk enigszins af te ronden.. en in januari zit ik dus al thuis! baal er erg van, ook omdat ik zometeen van 0 naar 4 dagen moet dan, en ik nu veel te laat ben om de opvang te minderen. ik hoop maar dat we dagen mogen opsparen voor later..

voordeel is wel dat ik genoeg tijd heb voor ziekenhuis bezoekjes ;). we hebben dus een missie: zwanger raken voor april :p
    oja, dat was de missie al ;)
    schoonmaak is gestopt inmiddels, dus we gaan de ovulatietesten weer uit de kast halen. hopen dat er iets gebeurt weer! en anders in het nieuwe jaar toch aan de hormonen. wat duurt het toch lang allemaal eer je een kans hebt he..

Rica, hoe is het bij jou??? in welk seizoen zit je nu ;)?

oja Breka, is het nog gelukt met whatsapp?

8. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Wat is het hier stil!

De naam staat voorlopig op Mattijs of Mathijs... we zijn nog niet over de schrijfwijze uit.
    Verder weinig te melden... vandaag op de weegschaal gestaan en +1kg... nou, we zijn vertrokken... benieuwd hoeveel ik zal aankomen...
    Hier terug verkouden.. de hele nacht moeten hoesten, pff...
    Whatsapp zou hier betalend zijn? Kan dat?

Bye!
    Fijn oudejaar!

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he, ja, ik wilde net even gaan vragen waar jullie duimende draaien zijn voor een vers gebakku eitje hier (met haags accent :p) ;)
    leuk Breka, en goed moment om met de kg's in de plus te komen toch? hoeveel stond de teller de vorige keer?
    whatsapp betaald... zou me niet verbazen. hier is het nog gratis, en dat ligt niet aan het land (of wel?).
    ik hoest met je mee, ook zwaar verkouden hier. A heeft het gelukkig weer achter de rug, dus nu kan ik door mezelf gebroken nachtjes hebben. nog maar 1 dag werken en dan 3 maanden werkloos/vrij!

jullie ook hele fijne oud en nieuw! knallende kurken voor een weer een mooi 2014! dat er minstens een heeeeele mooie knul bij mag komen op de wereld.
    X

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

wilde vanmorgen ook al even wat typen maar toen wilde Linde weer aandacht hebben ;). Kom nergens toe. Ha ha. Net terug van verjaardag dus nu plan ik toch even een momentje in.

Breka, gaat netjes bij je qua kilo's. En leuke naam. Ben benieuwd of dat hem uiteindelijk ook gaat worden. wat betreft whats app betalen heb ik geen idee. Die geruchten gaan iig wel vaker. dat het betaald gaat worden ed. Ik zou het je niet durven te vertellen.

Linde is idd alle dagen gewoon thuis. bv geven gaat nog steeds prima. We zijn Jurre nu aan het leren om drie uur tussen de voedingen te laten en als dat goed gaat gaan we voor de vier uur trainen. Ik heb ook al best wat flesjes in de vriezer voor als ik ga werken.

Kara, hoe staat het met je ei? Lijkt me een gek idee dat je straks werkeloos bent. best lang ook drie maanden. heb je al een idee hoe die in te vullen? wanneer heb je afspraken staan in het ziekenhuis?

Hoop dat jullie snel beter worden meiden. hier twee huilende kids dus ga er weer vandoor. fijn nieuwjaar!

11. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik bekijk de whatsapp later nog eens. Hier in B zou het enkele maanden gratis zijn, daarna betalend? Is Messenger niet iets gelijkaardig? Die heb ik wel :p
    Vorige keer was ik 13kg aangekomen, had graag nu iets minder.. hoop het wel, alhoewel er nu op 1 week wel 1kg is bijgekomen... mss de feestdagen? Lekker eten..(drinken doe ik niet). Goed, we zien wel! Ik kijk wel uit naar mijn volgende afspraak, 13/01, benieuwd of de piemel er dan nog hangt :p
    Ik heb me dit weekend alvast laten gaan en een eerste boxpakje gekocht... zo leuk om opnieuw die kleine dingetjes te kopen! Ga me volgende week volledig laten gaan met de koopjes hier! Vrijdag = shopdag!

Kara, wat vervelend van je werk. Heb je dan 3 maanden geen inkomen? Wat ga je die tijd doen, genieten van je gezinnetje? En we wensen jou dit jaar natuurlijk een knaller van een ei dat mag uitgroeien tot een gezonde baby (natuurlijk een jongen :p)!

Ben deze avond alleen met dochterlief... man is uit met enkele van het werk... Morgen mag ik terug werken, hij werkt ondertussen aan de meidenkamer van Margot! Die zal mooi worden! Foto's volgen later wel!

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    meiden, happy new year!! mooi nieuw jaar met alle geluk van de wereld voor jullie gezinnetjes.

benieuwd naar de kamer van margot! hier zullen ze een kamer moeten delen als onze toekomstige zoon geboren zal worden. wat dat betreft zou een meisje toch handiger zijn ;) haha. mijn man zou trouwens liever een meisje hebben. bevalt hem wel, papa van dochter(s) ;)

Breka, benieuwd naar de 13e de echo! leuk ook. en idd eens kijken of het nog steeds over Mat(t)ijs gaat. Niet met een h er tussen trouwens?
    13kg is nog steeds erg netjes toch?? veel plezier vrijdag!!
    hoe is het bij de andere meiden met de kg's trouwens?
    het lijkt wel of jullie 2 kinderen hebben, jullie zijn de laatste tijd druk met andere dingen :p:p

3 maanden zit ik btw in de ww, dus krijg wel een uitkering. dat helpt wel in het kunnen genieten :). en op zoek naar wat vrijwilligerswerk, ik ga met A op muziekles. ik zie alleen erg op tegen het huishouden e.d. blegh.
    maar goed, komt ook goed (of niet ;)).

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Happy newyear!!!! Hoe hebben jullie het gehad? en wat hebben jullie gedaan? Wij hebben het bij vrienden gevierd. lekker daar gegeten en het nieuwe jaar ingeluid met voor de meiden alcohol vrije champagne en alcohol vrije chardonnay. (vriendin is zwanger). Nou dat was niet echt lekker maar heb wel hoofdpijn vandaag. :D Dus niet de lusten wel de lasten. ha ha. Of het komt door het continu troosten van onze kinderen gisteren avond. Wat een drama zeg. Ben het nieuwe jaar wel eens leuker in gegaan. Linde wilde echt niet slapen daar. alles was eng en ook het vuurwerk was voor haar erg eng. Echt drama en paniek. Dus de hele avond haar beneden gehad. Jurre was ook niet in zijn hummetje maar hebben de laatste drie dagen ook allemaal gekke dagen gehad dus was ook wel erg veel. En dan ook nog de kerst gehad natuurlijk. Nu weer in het gareel.

Ik ben ook benieuwd naar het kamertje van Margot. Leuk om te shoppen veel plezier. hoop dat je goed slaagt. en de 13de weer echo. spannend hoor of hij er nog hangt. ;) komt vast goed

Papa van dochters klinkt ook goed idd. Maar uiteindelijk maakt het helemaal niet uit. Ha ha. Als het maar gezond is. Hoe cliché.
    Tja huishoudelijke taken zijn ook niet echt mijn ding. Dan maar lekker er op uit trekken. Was leuker geweest als het in de zomer was ;). Word je niet verplicht om te solliciteren trouwens? Of hoeft dat niet omdat je garantie hebt terug te mogen komen?

Ik moet nog 7 kilo afvallen dan ben ik op mijn gewicht van voor mijn zwangerschap van Jurre. maar ik wil er meer af wil nu eindelijk eens mijn streef gewicht halen dus daar ga ik voor dit jaar. Heb me opgegeven voor ww online en wilde weer het sporten gaan oppakken. Alleen jammer dat ze de abonnementskosten omhoog gegooid hebben. moet nu 50 euro per maand gaan betalen ipv 37 dus ga hem opzeggen. ben nu op zoek naar een spinningfiets voor thuis. ga ik virtueel spinning doen. en zag iets over 30 day shred. dat is mijn man nu voor me aan het regelen. straks eens kijken :D. kortom ik moet nog hard aan het werk.

Rica, hoe is het bij jou?

x

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik begin steeds beter te snappen waarom ouders van (kleine) kinderen blij zijn als december weer voorbij is... haha wat een vermoeiende en lange avond/nacht moet dat zijn geweest joan. zal tussendoor vast ook gezellig zijn geweest, maar op je gemak zit je dan toch niet echt he. wij waren gisteravond bij vrienden en dat ging wonderbaarlijk goed, zelfs midden in de nacht uit bed geplukt en naar huis gereden vond ze niet erg. was voor ons een primeur! kerst was namelijk wel erg vermoeiend, continue opletten, niet zelf even kunnen kletsen etc.

zomer was inderdaad prettiger om dan vrij te zijn, maar ik houd ook wel van dit weer. als het maar niet zo slecht wordt dat we niet meer naar buiten kunnen. maar ik verheug me wel op sneeuw. ik denk nog vaak aan dat filmpje van linde, dat ze voor het eerst in de sneeuw staat. heeft indruk gemaakt blijkbaar!

en piemel of niet, welkom is het idd zeker. manlief grapt er vooral over 'je gaat me toch nog wel een dochter schenken he'. ben heel benieuwd. mag ik nog wel bij het clubje horen als het wel een meisje blijkt te zijn :p?
    maareh ho ho first things first: eerst de baby in de buik, dan praten we verder

7kg valt me alles mee na 2 zwangerschappen hor. maar hele goede voornemens! ik ga binnenkort ook weer meer sporten, bij goedkope sportschool. maar virtual spinning is leuk!! goed idee. wat is je streefgewicht??
    Bij mij gaat het wat dat betreft redelijk goed; ik ben (sinds stoppen bv?) toch nog wat afgevallen zonder al te veel moeite. Heb gewoon minder trek/honger. prettig dus. hoop dat het de komende 3 maanden zo blijft, thuisblijven helpt daar meestal niet bij ;)

geen idee of ik moet solliciteren trouwens! moet het eens gaan navragen.

liefs

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    *doet de eidans*

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    jeeehhhhhh Kara. Je bent lekker bezig meis!!!! Maar eh, stop met dansen en start met .......... :D. (blij voor je)

Oh zo herkenbaar Kara van het niet even kunnen kletsen. Over een tijdje kan dat weer. Maar een paar jaar. hi. Wat fijn dat oud en nieuw zo goed gegaan is. Vorig jaar ging het met Linde ook goed. Ik denk dat ze zich nu veel meer realiseert wat het is ofzo.

Ja, sneeuw is zoooo leuk. (als je nergens naartoe hoeft) en ijs, lekker schaatsen. Ik hou daar ook wel van. Zolang het maar droog is. Anders is het zo somber. Ach je vermaakt je vast.

Je mag dan nog steeds bij ons clubje hoor. Maar alleen omdat we al zo onder bezet zijn :p.

Mijn streefgewicht is 73. (ik weet alleen niet of dat heel realistisch is). Wil wel gewoon mijn lichaam in de gaten houden. Als ik denk het is goed zo dan is het ook goed zo. Wil me niet helemaal scheel gaan staren op cijfers. Ik ben natuurlijk best lang dus mag wat meer wegen. Wat fijn dat het bij jou zo goed gaat. Heerlijk als het niet te veel moeite kost. Maar idd hopen dat de verleiding niet te groot word als je zoveel thuis zit.

Hier zijn we gisteren naar de bioscoop geweest. Opa en oma hebben voor het eerst op Jurre gepast. Dat ging erg goed. Hij accepteerde gewoon diepvries melk en het flesje en heeft het erg goed gedaan. Linde Heeft wel even flink drama lopen maken met naar bed gaan. dat we thuis kwamen was ze nog aan het onderhandelen met opa. Ik heb het maar overgenomen en haar op bed gelegd. Ze was flink aan het manipuleren met bang zijn en paniek schoppen. Wat een grietje zeg. Snap wel dat opa daar gevoelig voor is. Ze is sowieso ontzettend aan het uitproberen en grenzen zoeken. Weet soms echt niet zo goed wat met haar te beginnen. Geen land mee te bezeilen soms. Jurre is eigenlijk wel een heel tevreden mannetje. Hij is zo ontzettend leuk. In de avond wel vaak last van krampjes en huilen. De nachten gaan ook nog moeizaam Wil niet graag op zichzelf en komt best vaak voor eten. Dat is wel vermoeiend. Maar verder heel tevreden.

Hoe gaat het met jullie Breka en Rica?

x

17. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    kara, hoe gaat het trouwens met je andere clubje? Heb je daar steun aan? Is het gezellig? Al veel meiden zwanger?

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    haha jaa flink gedanst hor! daar zal het niet aan liggen :p
    ik heb er niet veel vertrouwen in moet ik zeggen.. ben mezelf aan het voorbereiden dat ik eerdaags weer bloed zal gaan verliezen en er toch iets anders/nieuws aan de hand is. volgende week in elk geval bloedprikken om te kijken of dat wat zegt.
    maar wie weet zit het wel gewoon goed en mag ik met beentjes omhoog gewoon op de wachtbank zitten!!

andere clubje is wel leuk, maar nog rustig. zitten wel een paar leuke meiden in elk geval, paar ook al zwanger. ik zou wel gelijkgestemden willen vinden, maar die clubjes ben ik nog niet tegen gekomen. misschien moet ik er zelf eens eentje starten. eerst deze week maar weer afwachten!

ik moet wel lachen om wat je over linde schrijft hihi pittige tante die opa om haar vinger kan winden. daar zou ik ook in trappen inderdaad. volgens mij merkt ze echt dat ze de oudste is nu thuis.
    wat goed dat jurre het flesje accepteerde trouwens! makkelijk manneke :). zijn tweede kindjes dat niet heel vaak? gewoon omdat ze wel moeten en snappen dat hun ouders dat nodig hebben haha
    klinkt in elk geval als een mooi, druk en gezellig gevuld huis bij je joan. ondanks de vermoeidheid en beperkingen, onze tijd komt later weer ;)

73 klinkt als mooi streefgewicht btw! zou mijne ook wel zijn :). ik hing altijd rond de 80, nu 76. en ben 1.73, dus nu is het redelijk (en op randje van normaal/overgewicht :)).
    wat houdt ww in online?

rica, lang leve fb: daar zie ik je schatjes gelukkig regelmatig voorbij komen. maar hoe is het met jou??

breka, al foto's van de meidenkamer?

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,
    weinig interessants te melden. temperatuur is niet gestegen. windei dus :(. iedere keer lijkt er wel weer iets anders niet goed te zijn in mijn cyclus. bah, wil gewoon een kansje, het hoeft niet eens meteen raak te zijn, als we maar in de running zijn.
    het helpt niet om de hele dag thuis te zijn om erover na te kunnen denken pfffrt

klaagmodus weer uit,
    hoe is het bij jullie?

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hier ben ik dan, tatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

happy new year!!!

kara windei? weet je dat echt zeker? Ik heb nooit zoveel aan dat tempen gehad..maargoed nou ben ik ook wel vrij makkelijk zwanger geraakt beide keren. Wil je wat van mijn vruchtbaarheid lenen? naja je mag het houden hahahaha
    nee wel klote, mmm wordt dus ws wel een feit??
    zoals ik het lees ben je er al weer iets meer mee bezig als in het begin kwa emotie??

joan hoe gaat het met j. kun je het goed combineren met linde etc? Is ze lief voor haar broertje?
    Lois is super lief voor haar broertje, ik vind het zo schattig.
    Ik vind het nog steeds welleens pittig maar dat komt meer door de nachten die nog steeds up en downs hebben. zowieso gemiddeld 3 x per nacht eruit waarvan 1 voor de fles. bij jullie ook dus nog niet geweldig in de nacht.

lastig als l. haar opa zo moeilijk maakt.
    Lois is daar heel makkelijk in, die slaapt overal en zolang als ik wil maar J. is soms bij mn sm helemaal overstuur en dan wordt het lastiger met 2 kids. Dan zie ik dat mensen het er wel moeilijk mee hebben om op 2 jonge kids op te passen.
    Niet om nou te zeggen dat lois het perfecte kind is maar die is gewoon heel makkelijk en J is echt het tegenovergestelde, best moeilijk..had beter de eerste wat moeilijker kunnen zijn maarja hoe ouder hij wodt hoe beter het gaat.

breka hoe gaat het met jou?
    heb je al een buikfoto weer???
    hoe staat het er voor met de namen en het kamertje???
    Heb je al whatsapp geinstalleerd??

nou ik ben weer weg!xxx

Deel Deze Pagina