gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kara!
    Hoe was de echo?

Mathijs... ja, ik twijfel ook hoor... we hebben nog even.

Joan, hoe gaat de flesvoeding? De nachten?
    Rica, geef jij al de fles? Ik twijfel nu :cool:

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hi!
    Inderdaad.. Jullie hebben nog even. Mathijs mathijs mathijs :p;)

Joan, borst, rica fles volgens mij! Het is je vergeven, zwangerschapshormonen he ;)

En echo was goed, beetje vage gyn. Maar er staat iig een ei van 21mm klaar dus dat gaatum worden! Volgens mij zag ik aan de andere kant ook een groot ei, dubbele kansen zullen we maar denken ;)
    Ik heb er zin in, en ben lekker relaxed eronder. Blij met de kans, en ook goed als het niet meteen raak is. Joan, jij raakte vorig jaar in feb zwanger toch?

Xx

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joan geeft op de avond wel een fles dacht ik? Klus ze kara! !

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    haha o sorry, kan ook best natuurlijk! fles met moedermelk kan ook natuurlijk.
    hoe dan ook, ik was beetje in een treiterbui zie ik nu :) sorry :)

en dankjewel, klusweken zijn altijd best leuk!
    x

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

is even actief geweest hier zie ik. Wel weer eens gezellig om wat te lezen te hebben :D.

Kara, wat goed dat je zo een mooi ei hebt en nog een reserve ei ook. dubbele kansen! Jullie zijn dus flink aan het klussen?! Ik hoop het zo voor je. Ik had idd vorig jaar februari positieve test. Zou leuk zijn als jij het dit jaar hebt Kara.

Lijkt me heel bijzonder om de dagboeken van je moeder te lezen Kara. Wat fijn dat je die gevonden hebt. Helemaal nu je er weer zo vol in zit. Kan je lezen hoe je moeder die tijd ervaren heeft.

Breka, ik vind persoonlijk ook Matthijs een mooiere naam. Maar jullie moeten gewoon doen wat jullie de mooiste naam vinden. Wel ingewikkeld weer he. Hoop dat jullie snel samen de knoop kunnen doorhakken. Hier vond mijn man de naam van Jurre ook niet zo mooi in het begin. Is hem uiteindelijk ook wel geworden. Ha ha. Ben ik erg blij om. Ik was nog steeds niet zeker van de meidennaam. Succes iig.

Wat vervelend dat jullie zoveel familiebezoekjes moeten brengen in jullie weekenden. Daar zou ik ook echt niet op zitten te wachten. Wel fijn dat alles weer redelijk hersteld is.

Ik was idd begonnen met de laatste fles een flesvoeding te geven met nutriton erin. Maar hij weigert dit eigenlijk al twee nachten en geef hem dan toch maar de borst. Sinds gisteren ben ik toch weer met hem gaan rekken naar om de 3 uur eten. Dat gaat tot nu toe wel goed. Iig is het nog erg zoeken hier. Ik wil iig de 3 maanden borstvoeding geven vol maken en als er dan nog geen verbetering in zit ga ik het afbouwen. Moet wel leuk blijven. Waar twijfel je over Breka?

Dat mama gevoel dat klopt idd wel ja. Daardoor ben je je veel bewuster van bepaalde dingen. En zo een mooi gevoel. Inmiddels al een begin gesprekje met mijn vader gehad. Dat was al erg fijn. Ik ga nu vragen voor hem opschrijven. We werden gestoord dus niet alles kunnen bespreken.

Wat balen dat je verzakking terug is. Hoop dat het niet al te erg gaat worden en dat je er na de bevalling weer snel vanaf bent. En mooi dat je zo geniet van het bewegen van jullie ventje. Hoe gaat Margot ermee om?

Hier volgende week alweer aan het werk. Gek idee hoor. Komt nu wel heel dichtbij en gelijk een drukke weeg. Ben alleen vrijdag en zaterdag vrij. Zit ik er gelijk goed in zullen we maar zeggen ;).

Rica, hoe is het bij jou meis?

6. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ineens terug superactief hé ;)

Jammer dat Jurre de fles nutrilon weigert. Borstmelk verteerd sneller, dus sneller terug honger. Bijna terug werken... heb je er zin in? Zal terug even aanpassen worden.
    Had je geen contact met je papa? Of sla ik de bal alweer mis? :cool:

Kara, niet erg hoor. Treiter er maar op los, ik kan er tegen. Had het zo niet opgevat ook hoor.

Ja.. de naam... hier hebben we natuurlijk B versus NL :D
    In B hoor je eigenlijk zelden Mathijs, Simon dan terug vaker. En Mathijs kan je ook op zovele wijzen schrijven, ook best vervelend (merk ik nu met Margot/Margaux)
    Mocht het (wonder bij wonder) toch een meisje blijken, hebben we Amelie gekozen. De piemel was wel duidelijk aanwezig, maar toch lijkt het me veilig om een reserveplan te hebben.

Margot vindt de baby in de buik nu wel leuk... benieuwd hoe ze zal reageren als hij er is. Ze wrijft mn buik dagelijks in met lotion, best grappig.

Ik ga borstvoeding proberen, maar als ik merk dat het niet goed vlot (zoals bij Margot), stop ik wel onmiddellijk. Geen zin om te sukkelen met tepelhoedjes en dergelijke.

Zo, fijne avond!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ja zeker gezelligheid hier! :)

gelukkig Breka, dat dacht ik ook wel dat je daar tegen kon. maar ook fijn dat je het niet zo had opgevat. misschien moet ik eens wat meer treiteren hier :p
    neehor, dat mogen onze kindjes zometeen doen. ik ben een beschaafde volwassene!

Joan, klinkt of je er niet tegen op ziet volgende week? wel meteen weer knallen dus! ga je dan ook kolven op je werk? ik hoop dat Jurre de fles zal gaan tolereren voor je, want het is wel fijn als het voor allebei leuk blijft. lijkt me op jouw werk ook niet makkelijk om te kunnen kolven?
    vind je Jurre goed passen eigenlijk bij Jurre? Is de naam al helemaal hem zeg maar?
    en fijn dat het begin er is met je vader. in elk geval een nieuwe ingang.. veel succes, sterkte. je weet dat het voor mij ook een blijvend thema is. het dagboekje was inderdaad bijzonder. niet zo heel lang, niets over de zwangerschap van mij. vandaar dat ik zelf druk aan het pennen ben.. just in case.. zoiets. dat geeft me wel rust. en het is ook gewoon leuk om te doen. houd wel van schrijven. pak ik mijn vulpen er weer eens bij om te constateren dat ik na 1 a4'tje een lamme hand heb :p

Breka, ooo ik hoop dat er dan ooit nog een zusje komt :D! moooooie naam! A wordt vaak verward met die naam, en dan denk ik wel eens..... ;).
    en succes met de uitvogelen van de naam. lastig he? B versus NL haha. spellen blijf je toch wel, hoewel.. Simon is wel echt duidelijk. Als dat belangrijk is voor jullie, is het wel een goede overweging natuurlijk. In NL zijn beiden namen goed bekend. Matthijs kan alleen zowel met 1 als met 2 t's worden gespeld. Nouja, allebei zijn ze leuk, dus wat dat betreft zit je sowieso goed!
    Leuk dat Margot je insmeert, lief! en goed voornemen wat betreft bv. dan zie je het wel hoe het loopt toch?

Ik kan me daar alweer helemaal op verheugen, bv geven. Weet niet waarom. Vond het echt prettig om dat te doen blijkbaar haha

Vandaag is de ovulatietest positief, dus volgens mij benutten we onze kans goed. Gisteravond was het gezellig en morgenavond weer. Vandaag slaan we maar over, we moeten het niet overdrijven he :p
    Ik weet niet waarom, maar ik heb er wel een goed gevoel bij.
    Mijn man heeft er een tweeling-gevoel bij hihi

Rica, hoe is het bij jou inderdaad!
    xx

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Even snel!!

.weer een hectische twee weken gehad.... Waaronder de her opening van de shop op mn werk, dus veel werken en het overlijden van mijn opa, dus crematie.

K moet tot maart aardig wat werken, en heb mijn plek daar nig niet kunnen vinden. J n l zijn ziekjes dus J slaapt super slecht. Kortom aardig druk hectisch en vol.

Hoe gaat het met jullie??
    Breda lekker aan de voorbereiding en groei? Foto time.

Joan Jelle en linde alles ok?? Gaat t snachts nu goed. Voel jij je alweer iets beter meid??

Kara is het alweer duim draai vinger nagel en velletjes bijten tijd?? We wachten op DE test...zo'n super ei...

Ben weer weg SORRY SORRY SORRY hoop snel de tijd wat meer te vinden

Deel Deze Pagina