@rica, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt hoor!! Ik had het hier alleen ergens op de site gezien en vond het leuk om te zien hoe die buik steeds dikker wordt. Vind dat ook voor mezelf leuk en ik moet het straks voor een vriendin bijhouden die 5 maanden op reis gaat. kijk maar of je je er goed bij voelt na de echo! Ik zou het wel heel leuk vinden maar voel je niet verplicht omdat ik het doe ! Ik heb last van steken/ongesteldheidskrampen in mijn buik. Maar niet constant hoor, gewoon af en toe. Verder niet echt ergens last van. Ik boer wel wat meer en heb vaker trek. Dat is het ! Als dat zo de hele zwangerschap doorgaat kan ik daar prima mee leven, hi! Hoe is jouw partner eronder Rica?? Wij hebben de voorkant van ons trouw fotoboek vandaag opgehaald. Echt mooi, is een systeem van een foto lijst waar je je boek in kan zetten. Is het boek dus ook gelijk opgeruimd. Hij hangt al aan de muur!! x
o ja, en volgens mij slaap ik een stuk dieper. Ik wordt anders altijd overal wakker van maar heb nu de sms'jes van een vriendin niet gehoord (die stuurde ze in haar nachtdienst) en ook de wekker van mijn man niet, die tot drie keer toe af ging rond 5.00 vanochtend volgens hem. Werd pas wakker toen hij gedag zei, kon daarna niet meer slapen van rommelende buik van de honger !
wat een geluk joan, ik slaap erg slecht! ben half 5 wakker en sta 6 uur onder de douche en probeer daarna nog even wat te slapen maar normaal ben ik een luiaard! mijn partner is heeel blij, denkt er 24/7 aan. maar vooral erg blij! Ja na de echo ga ik een s herdenken hahaha heb jij de vk al gebeld? ik ben er nog niet aan toegekomen! die lui zijn telefonisch maar paar uurtjes bereikbaar en dan slaap ik nog!
zeker doen wat goed voelt m.b.t. de foto's rica! wie weet dat je zo trots wordt op je buik, dan je ons zometeen overwelmt misschien ook niet, dan is het ook goed. wel lastig dat je zo vroeg wakker wordt steeds! je wordt nu al op de proef gesteld of je zometeen je nest uit kan komen 's nachts en joan: zoveel kilo's zou ik je echt niet geven zeg! maar met al die vreetbuien valt het nog meer hoeveel er bij zit. en leuk om je letterlijk te zien groeien gaaf dat je het trouwfotoboek aan de muur kan hangen, mooi aandenken. het plaatje is wel helemaal compleet zo he! en wie had gedacht dat je dieper ging slapen van een baby in je buik! ohh ik moet weer snel verder werken (presentatie voorbereiden, maar ik heb geen zihin!) oja mijn NOD zal 11 februari zijn, mits mijn cyclus deze keer weer 35 dagen is en mits ik een eisprong krijg, nogal wat onzekerheid dus. vandaar dat ik het nog niet echt kan zeggen! vanavond in ieder geval wel aan de klus zeg hebben jullie sinds je weet dat je zwanger bent nog geklutst? o haha een letter te veel, maar klutsen klinkt ook wel lekker good evening!
@Rica, ik heb gisteren gelijk gebeld nadat ik bij de huisarts ben geweest. Ze hadden een foldertje van twee meiden die dat doen., Dus niet in het ziekenhuis. Dat trok mij wel aan omdat je dan niet dat grootschalige heb. Daarnaast heb je of de één of de ander en niet tig verschillende. Dat vind ik zelf wel erg prettig. Ga kijken of ik na mijn kennismakingsgesprek daar nog zo over denk, hi! Zij waren gewoon bereikbaar, heb maar één keer gebeld en werd gelijk opgenomen en geregeld. Dus niet heel erg mijn best voor hoeven doen. @Kara, wij hebben niet meer geklutst ! Ben echt moe in de avond! En het werk is verricht he ! Nee, hoor maar we zijn er nog niet aan toe gekomen....... Hoe is hert gegaan met het voorbereiden van je presentatie?? En het klussen, hi! Liggen jullie op schema? Gaat iemand van jullie naar de 9 maanden beurs?? Ik wel, met een vriendin samen. Ben zo benieuwd wat ik daar ga aantreffen. x
hooi! 11 feb kara ik ga voor je duimen! hoeveel uur werk je? je gebruikt geen ovutesten maak ik uit je verhaal? enne we hebben 1 keer geklust nog daarna maar manlief vind het "eng"hahahaha! Maar heb nu nachtdiensten dus ja dan wordt het ook niet wat...en denk nu aan heeeele andere dingen joan lekker dat je kan bellen,. ik wordt gek ervan dat ik nog geen datum heb en er is hier maar 1 verloskundigen praktijk hier dus heb weinig keus ik hoop zo dat het een vrouw is.... Ik voel nog steeds 0,00000 helaas aan de ene kant.... maargoed heb net ff de laatste test gedaan en die knalde erover Nou dames ik ga zo lekker eten...er wordt heerlijk voor me gekookt wat een luxe he! spreek jullie snel en kara ik ben aan het aftellen voor je
dag ladies! thankx voor het duimen!! dan moet er toch een eitje komen zou je denken aan het klussen ligt het iig niet en ook niet aan mijn dromen (vannacht was ik inene 10 weken zwanger ) het kan me best voorstellen dat mannen dat eng vinden hor.. of bijna ongepast. alsof je met je leuter even je kleine dag komt zeggen of per ongeluk raakt ofzo :S hmmm maar goed, het is toch aangetoond dat het gewoon kan, en 9 maanden zonder kluts lijkt me niet echt fijn (tenzij je er natuurlijk geen behoefte aan hebt, kan natuurlijk ook!). werk: heb nu 3 verschillende banen (kan lastig keuzes maken ) en bij mekaar wel 40 uur werk in de week. hoe is dat bij jullie? en zometeen als de kleine er is?? ga nu lekker bankhangen met vriendlief, hij voelt zich niet zo lekker (hij grapte zelf over de mogelijke diagnose: 'spermatekort' ) slaap lekker (hopelijk) zometeen!
oja, en idd geen ovutesten. heb ze hier wel liggen en ik verwacht aanstaand weekend een ei, dus dan zal ik het wel even gebruiken! x
Go kara, go kara, mat die vent van je maar helemaal af!! Straks heeft hij 9 maanden om bij te komen, hi!! Zo spannend of je een ei gaat krijgen dit weekend!! (Draait als een gek met haar duimen)! Wel een erg mooie droom! Moet vast heel fijn hebben gevoeld!! Rica, wat vervelend dat er maar 1 praktijk is en zij dan zo lastig te bereiken zijn! Hoop dat het je snel lukt om een afspraak te maken! Snap dat, dat wel zo prettig is! Dat krijg je als ze niet hoeven te concurreren! @hier, vandaag werken maar erg last van mijn buik, nog steeds pijnen! Baarmoeder is hard aan het werk! Als ik rustig zit gaat het wel hoor! Maar zo bezig dan ga ik het voelen! Buik is ook echt opgezet! Heb het idee dat je het al kan zien!! Daarnaast heb ik ook erg gevoelige en grote tepels! Ik werk trouwens 34 uur bij mijn echte werk en daarnaast 4 uur via een PGB! Denk dat ik dit ook zo wil houden, heb vaak wel lange diensten! Maak in het weekend 24 uur dus zit zo aan mijn uren! Maar kijken hoe het in de praktijk uitpakt tegen die tijd! Kunnen jullie je zwangerschap makkelijk voor jullie houden?? Ik vind het toch echt wel lastig hoor! Schepte vandaag trouwens zure room op mijn bord en toen bedacht ik dat dit misschien vanrauwe melk was gemaakt en dat ik dat dus niet mag! Reageerde geloof ik nogal raar want mijn collega vroeg of het wel goed ging! Heb haar maar in de waan gelaten dat ik het te vet vind! Had ook pijn in mijn buik dus wreef erover zonder na te denken, vroeg ze of ik last van mijn buik had! Argh....ik verlink mezelf nog en weet het pas 4 dagen..... Ga nu lekker slapen want ik ben kapot! Zat om kwart voor 8 al te gapen en morgen 6 uur er weer uit! X
Nou ik mag 21 feb naar de vk! ik hoop dat alles goed is want ja zo pril is en blijft spannend he! jij dan joan wanneer mag jij!?
dag ladies! @breka, babette hoe is het bij jullie? niet dat jullie dagelijks hoeven te reageren maar vraag me natuurlijk wel af of het allemaal goed gaat? mooi dat de afspraken voor de eerste afspraken lijken te staan!? dan kan je ergens naar toeleven ook. wat een verschil in wat je kan voelen trouwens; of heel weinig, of juist gerommel in de darmen, grote tepels/ gevoeligheid..! maken jullie je veel zorgen over wat er mis kan gaan of kunnen jullie ook echt genieten? en wat denken jullie dat het wordt...? jongen/meisje? of het nou zo is of niet, ik voel me erg vruchtbaar dit weekend dus go kara go! ga die man hier eens flink afmatten die droom was echt prachtig, moet er de hele tijd aan denken. zucht! maar ik heb geduld, komt goed en hou vertrouwen! en dan de vraag: hoe hou je het voor je als je op je eten moet letten en of je buik niet teveel uitzet..?! ik vind het al lastig om niet tegen iedereen te schreeuwen dat we het aan het proberen zijn! liefs
de ovutest was al wel gekleurd gisteren, nog geen ei dus, maar wie weet komt ie vandaag of morgen!! hebben jullie een leuk weekend voor de boeg?
OHHHH, Kara!! Wat spannend! En je voelt je ook nog eens heel vruchtbaar . Ik wil jou vandaag niet meer op dit forum zien!!! Naar bed jullie het hele weekend!!!! Wat ontzettend fijn dat er een eisprong aan komt!!!! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Ik heb op 23 februari om 12 uur een afspraak bij de verloskundige!! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren en gevraagd gaat worden. Ik ben gisteren uit eten geweest, tapas, met een vriendin die het weet. Wel heel leuk om het er uitgebreid over te hebben. Ze had een kadootje voor me het boek Krijg nou tieten. Echt heel erg lief. En een kaartje erbij! Daarna zijn we naar de bios geweest naar loft! Wel een aardige film. Was een erg leuke dag. Ben begonnen in het boekje en hij is echt wel leuk. Had voor mijn man zelf een boekje gekocht, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van kluun. Die is ook echt hele erg leuk. (tot nu toe dan). Ik kan er wel echt al van genieten. Had alleen eergisteren best wel last van mijn buik dus gisteren nog even een test gedaan en die is al een stuk donkerder geworden. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn dat het mis kan gaan. WIl er wel echt van genieten. Maar ben wel heel bewust voorzichtig met eten en drinken. Drink anders altijd liters cola light en heb dit nu terug gebracht naar drie glazen per dag. Doe alles om de kans kleiner te maken dat het mis gaat. Dat je daar allemaal al rekening mee moet houden maakt het voor mij wel heel erg echt. Ik denk dat het een meisje gaat worden. Weet niet waarom maar dat denk ik gewoon, ha ha! Zwangere vrouwen logica. Vandaag op zolder aan het werk, moet nu toch echt klaar want de babykamer moet vrij komen en morgen moet ik werken. Hi. Hoe ziet jullie weekend eruit?? Mijn banner die ik bij lilypie heb gemaakt telt niet door. Hoe kan dat nou?? Weet iemand van jullie dat?? Anders moet ik toch maar de standaard nemen van de site hier. Vind ik wel jammer, Liefs
hee!! onze klussessies duren niet uren hor, dus nog even tijd over om af en toe hier even te gluren net weer een ovutest gedaan en hij was niet zo donker, maar wel positief (Test even donker als Controlestreep)! kortom, vanavond weer klussen in de hoop dat het raak is. fijn dat jullie zo meeleven! ben ook benieuwd wat de verloskundige zal gaan zeggen.. en kijken? en als ik een voorspelling mag doen, dan denk ik dat jullie allebei een meisje krijgen en breka en babette een jongen.. hmm we zullen zien wel heel erg leuk dat je zo'n leuke dag met je vriendin hebt gehad joan! fijn dat je er ook gewoon over kan praten dan. ik heb al eens een boek gekocht voor mijn vriend: maar hoe heet het ook alweer... handboek voor vaders oid. ook erg leuk! zo, ga nu richting stad om met vriendinnen koffie te drinken en nog aan een rapport werken (met flexibele werktijden is mijn weekend vaak nog gevuld met werk --> als dat met pc in een cafe kan vind ik dat helemaal niet zo erg ) die banner trouwens.. ik had juist een andere banner genomen omdat de mijne (van hier) ook niet doorliep...! geen idee hoe dat moet dus. maar kan me voorstellen dat een zwangerschap niet moeilijk is om door te tellen.. misschien staat er wel uitleg ergens op het forum, ik zie wel eens vragen voorbij komen. fijne dag!
@Rica, wat fijn dat je nu een afspraak hebt trouwens!! Helemaal vergeten te zeggen. @Kara, ik snap wel dat je niet de hele dag in bed blijft liggen hoor. Ha ha, je hebt natuurlijk ook nog krachtvoer nodig !! Wat spannend dat de testen steeds donkerder worden. Inderdaad gewoon nog even lekker extra klussen vanavond. Kan geen kwaad!!! Wij gaan vanavond ook even lekker klussen, hi! Net ene blog gemaakt voor die vriendin die straks 5 maanden op reis gaat. Kon er aardig mee uit de voeten. Vind het wel leuk om te doen. Ga dat elke maand bijhouden en dan kan iedereen dat ook terug lezen wanneer ik het verteld heb. Nou ik ga lekker naar bed zou, hebben nog een druk programma !! Liefs
O ja, en ik denk dat mijn banner het nu wel gaat doen. Hoop het tenminste. Had de verkeerde code gepakt vorige keer. Heb nu de bbcode gebruikt. Blond he!!
morning! wat leuk dat je een blog hebt aangemaakt! ik lees wel eens wat van andere dames van het forum, altijd leuk om te lezen en volgens mij ook heel fijn om daar even je gedachten e.d. kwijt te kunnen. en voor mensen ook ontzettend leuk om mee te kunnen genieten! ben het ook zeker van plan om te gaan doen. bij welke site heb jij het gedaan? enne, misschien blond van de banner, maar ook zeer bruin voor het zelf oplossen (nu de hamvraag: wat is je echte haarkleur ) gisteravond was de ovutest helemaal wit, dus volgens mij is de piek voorbij en kan het ei elk moment komen...?! ik hoop het maar, want ik twijfel een beetje (zie http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/254211-zwanger-worden-pillen-etos-helpt-maar-toch-niet.html#post9095725) fijne zondag!
Oh meid, wat hoop ik toch dat het voor jou ook raak is deze maand!! Maar als een ovulatietest positief is dan heb je toch gewoon je eitje gehad? Misschien dat je door die pillen geen last meer hebt van je tepels?? Ik heb de blog gemaakt op Babysite | Gratis babysite maken met GroeiMee!! Erg makkelijk in gebruik! ?ind het ook leuk om het daar bij te houden! Hi! Gisteren geklust en wat me opviel is dat het hoogtepunt veel intenser leek, hi ! Hoe zit dat bij de andere meiden? Herkennen jullie dat?? Ben wel benieuwd! Mijn haarkleur is blond, hi! X
dag lieve meiden! phoehee, ik ben echt een miepie aan het worden zeg. probeer echt alle mogelijke scenario\'s hier langs te laten komen om maar geruststelling te vinden (wel ei/ geen ei? ik dacht gisteren steken te voelen.../ nog geen temp verhoging, maar misschien wel morgen pas, kan dat, enz enz enz) nieuwe tactiek: maar gewoon even afwachten hehe zucht zo komen we de dag wel door vriendlief liet het woord obsessief ook vallen vanmorgen, dat was voor mij wel even de druppel (ik weet wel dat ik een tikje obsessief ben, maar als het hem begint op te vallen.. ) maareh hoe is het bij jullie?? hoe hangt de vlag erbij vandaag? al kaarten voor de 9 maanden beurs binnen? ik ga zelf naar de huishoudbeurs, zal proberen niet teveel te gluren naar de overkant en hebben jullie al behoefte aan andere activiteiten/clubjes? kan me goed voorstellen hor of juist even helemaal geen behoefte om online te zijn, maar gewoon lekker genieten van elkaar offline.. buiken al aan het groeien...? xx