gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    @Breka, wat een mooie namen hebben jullie bedacht! Leuk!! Daar zijn jullie wel vlot uit. Was het lastig om op één lijn te komen of waren jullie het snel eens?? Willen jullie weten wat het wordt?

@Kara, vervelend meid dat de tekenen niet echt wijzen op een eisprong. Dan nu hopen dat de thermometer stuk is, of batterij laag!! Toch raar als je wel zo het gevoel hebt dat het raak is. De 11de heb je meer zekerheid toch?? Zo spannend!!
    Oei, dat is idd even slikken als een vriendin dan verteld dat ze zwanger is! Natuurlijk fijn voor haar maar voor jou even confronterend.
    Je ging na deze ronde met clomid beginnen?? Dan worden je kansen een stuk groter toch? Je hebt dan toch elke maand kans en loopt dan toch in het ziekenhuis die je eitje in de gaten houden?? En als het niet lukt wordt je menstruatie opgewekt toch?? Zodat je snel weer een nieuwe ronde in kan? Klopt dat een beetje?
    Hoop zo dat je snel een roze streepje hebt!! In ieder geval voor Juni!! Dat was de deal :)!

Meiden wat vervelend dat jullie misselijk zijn. Ook in die maten dat jullie echt moeten overgeven of gewoon een vervelend gevoel? En dat de hele dag? Weet ik alvast waar ik me op moet voorbereiden. Las dat dit vanaf 6 weken zo kan zijn!!!

Waar ik wel last van heb is dat ik chagrijnig ben. Kan maar weinig hebben. Dit valt eigenlijk wel op........ Gisteren een sms van mijn collega over vandaag, moet vandaag werken. en vond het zo een dom sms'je en was boos dat ie dat stuurt op mijn vrije dag. Moest echt even heel goed nadenken hoe ik mezelf verwoorde :D! Ook maar even aan mijn man voorgelezen of het zo kon.
    O ja, en slapen is nog steeds drama, heeft met hormonen te maken.. EN dan gaan ze nu bij mijn buren aan de klus om half 9 in de ochtend :x!!!!!

Liefs

2. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi meiden,
    Wat vervelend van die rode vlekken rica! Ben je gerust gesteld door de huisarts? Is het al wat minder?
    Joan dus ook slapeloze nachten en breka ook! Afgelopen 2 nachten heb ik wel aardig geslapen maar ik was dan ook errug moe!
    Ik heb pas 2 maart intake en echo; is dat laat of zijn jullie vroeg? Duurt wat mij betreft ook nog wel erg lang maar ja. Moet zowiezo nog 8 maanden wachten dus.. ;)
    Ik ga binnenkort ook maar es op zoek naar lekker zittende onderbroeken idd!
    Ik gebruik amandelolie en buikbalsem van zwitsal tegen de droge huid trouwens en om eea soepel te houden. Ruikt lekker en werkt goed.
    Ging je nou wel nog bloed prikken kara deze week? Spannend hoor.
    Mijn vriend is trouwens erg lief voor me; hij is best snel ongerust over dingen hihi en wil zo graag dat de zwangerschap goed blijft gaan.
    Nou ik ga verder genieten van mijn vrije dag!
    Xxx

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Lore is hier in België een heel erg gekende naam hoor! Ik wil zeker weten wat het wordt, mijn man dan weer niet. Mijn voorgevoel zegt een jongen... de chinese maankalender zegt ook jongen. Pendels zaten er naast, dus dat weet ik niet. De namen lagen vrij snel vast. Wij hadden ook al reeds een jaar een kinderwens en stiekem hadden we er al over nagedacht.

Dat misselijk zijn is gelukkig alleen maar een naar gevoel, nog niet moeten overgeven. Gelukkig maar!
    Ik klaag nog steeds niet hoor, daarvoor ben ik nog steeds overgelukkig dat wij zo'n mooi wonder mogen meemaken!

Kara, wat hoop ik zo hard dat jij dit gevoel ook mag meemaken!
    Rica, hoe gaat de uitslag? Beter?

Groetjes!!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    2 maart?? ja vind dat best lang :D Wachten duurt altijd lang toch? ik mag 21 feb en jij bent verder als mij!

de vlekken zijn nog niet weg en de jeuk al helemaaaal niet....ik wacht gewoon nog even af anders kijkt hij er maar beter na want het lijkt verdomde veel op een allergie of iets....die jeuk is gewoon vreselijk! valt mij nog mee dat ik me niet kapot gekrabt heb.

hoe gaat het verder hier? hier wel goed, niks te merken verder...
    hier zeggen ze bijna allemaal dat het een meisje wordt..ikzelf denk jongen ja gewoon en gevoel haha wou dat ik naar binnen kon kijken :)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    leuk dat jullie allemaal je eerste afspraak hebben staan! eerste keer het hartje horen kloppen... kan me voorstellen dat het dan ineens veel echter wordt nog allemaal. als ik soms die banners lees van hoe groot het nu moet zijn, kan ik zelfs niet wachten totdat die babes van jullie wat groeien zodat ze goed vastgeplakt blijven zitten! hihi

en ontzettend leuk dat er al voorspellingen en namen zijn :D
    en blij dat jullie nog niet boven de wc hangen dagelijks! hopelijk komt dat ook niet..
    zijn de kwalen die jullie nu hebben, vind je, passend bij je? klinkt misschien een beetje gek, maar soms vraag ik me af of ik áls ik zwanger zou zijn wel zou overgeven, terwijl ik nu nooooit overgeef, terwijl er ook mensen zijn die wel makkelijker overgeven.. hmm :( ben een beetje aan het brabbelen he :)

hier was het ook een vreemd dagje! vanmorgen werd ik wakker door een droom waarin ik verlaten werd door mijn vriend en 7 weken zwanger was, en ik op zoek was naar een pc om het aan jullie te gaan vertellen (had ik jullie toch nog ingehaald haha)! toen om 10.00, eigenlijk meer uit frustratie (dan waren de testen maar op ook), nog een ovu-test gedaan. zie foto voor het resultaat! en vandaag, zoals vertrouwd en gewend, ook weer gevoelige borsten, dus volgens mij gaat mijn ei vandaag/morgen/overmorgen gewoon pas springen en heb ik dus nog een kans deze ronde! :D ben er helemaal gelukkig mee.

wat denken jullie, kan ik nog helder denken ;)?

slaap hopelijk, lekker!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    @joan: wat knap en lief dat je mijn situatie zo helder op een rijtje hebt! ik kan zo op het forum maar weinig chagerijnigheid bespeuren bij je hor... maar als je een keer in je leven chagerijnig mag zijn is het wel tijdens je zwangerschap! niet dat die wetenschap het nou leuker maakt, maar misschien iets meer te tolereren. en als je manlief gewoon als doelwit neemt (en hij dat allemaal kan relativeren uiteraard ;))...
    en de buren klussen vast niet op de manier waarop wij dat doen gok ik zo... vervelend! ook zonder zwanger zijn al, laat staan nu! fijn aan forum: gal spuwen en onbeperkt klagen..!

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

Wat een gezellige boel is het hier geweest zeg!! Leuk......

Babette, ik weet niet of het echt een late afspraak is hoor. Die van mij is met 8 weken en dat is alleen een intake, nog geen echo. ik krijg dan pas een doorverwijzing voor een echo, dus...... Maar krijg wel twee echo's wat ik tot nu toe begrepen heb, één tussen de 8 en 10 weken en één met 12 weken. Ik weet niet hoe dat bij jou zit?

Kara, die ovulatietest van 3-2 lijkt me hartstikke positief en dat dan ook nog in combinatie met je tepels........ Dat wordt flink aan de slag vandaag en morgen!! Wat fijn dat hij er dan toch nog aankomt en dan over 14 dagen weten we meer, hi!! Spannend zeg.....

Ik weet niet of ik mijn kwalen nu echt passend vind bij me. Maar heb ook eigenlijk niet echt ergens last van, behalve pijnlijke borsten (nog steeds), chagrijnig (daar is mijn man idd van op de hoogte en mijn hond, hi) en nog steeds af en toe krampen in mijn buik. O ja en moe, en slecht slapen. Zijn geen dingen waar ik anders ook wel eens mee loop!

O ja, waar ik ook nog last van heb en ik ben nieuwsgierig of de andere dat ook hebben is dat ik erg snel buiten adem ben. Als ik de hoek van de straat om fiets ben ik al aan het hijgen. Gisteren met de hond drie kwartier in het bos gewandeld en ik was al buiten adem en op mijn werk hebben we twee trappen die ik op moet om bij de bovenste kamers te komen en dan moet ik echt even de tijd nemen om op adem te komen :$!

Wel fijn Breka dat jullie zo snel op één lijn zaten wat betreft de namen en vind ze erg leuk.

Ik hoop dat alle zwangerschapsklachten straks gaan afnemen en we er heerlijk van kunnen genieten en mooie dikke buiken krijgen :D!
    Liefs

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kara aan de klus, die 3-2 is toch aardig posi!?

Nou verder weinig te melden, dus gaat deze jeukfabriek weer verder :)

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ohhhh.............ze hebben bij steps zulke leuke jurkjes!! Argg, dat wordt niks voor me! Dan maar leuke zwangerschapskleding over een paar maandjes!! :D

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    net nog even foto's gemaakt van mijn buik omdat ik even wilde vergelijken en vind al best een verschil zichtbaar.

Bekijk bijlage 127309

11. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi allemaal,
    en Kara toch zeker wel aan de klus he?! Superveel succes!!
    Mooi buikje hoor Joan! Die van mij lijkt erop; iets dikker. Zeker in de avond. En strakke broeken verdraag ik niet meer hoor.. Hoe moet dat idd nou met de zomer? Ik ga echt niet in soepjurken lopen! Ik denk veel leggings met leuke tuniekjes; zit altijd lekker.
    Mooie namen Breka. Die hebben jullie snel gevonden.
    Het is natuurlijk nergens op gebaseerd maar wij hebben zo'n gevoel dat het een meisje wordt. Durf het ook bijna niet uit te spreken zo'n voorspelling haha. Ik weet dat het silly is. Het zou wel leuk zijn omdat er veel jongens worden geboren in onze omgeving.

Ik geloof dat een echo ook wel normaal is rond de 10e week. Maar toch; het duurt zo lang! Ik heb eerst de echo en 20 min later de intake. dus in 1 keer.

Nou ik ga even mijn eten laten zakken ;pfff.

Fijne avond!

12. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    O ja Joan laat je je piercing zitten?
    Ik heb m er uit gehaald voor het klussen al. Ik vond dat ik er ook een beetje te oud voor werd (ik word dit jaar 30) hihi.

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Jeetje babette, jij bent alweer 7 weken zwanger! Gaat snel he! Ik ga ook veel leggings dragen en tuniekjes die inder je borsten strak zitten en dan wijder uitlopen! Volgens mij is er wel genoeg leuke kleding voor zwangeren je moet alleen wel je figuur goed uit laten komen door op de juiste plaatsen wat strakker te dragen en met vestjes oid! Komt vast goed, hi!

Ik laat mijn piercing zitten ja! Heb een zwangerschapspiercing besteld en die is wel leuk! Vind mijn buik anders zo een groot stuk kale oppervlakte, hi! Ben er teveel aan gewend geraakt! Vind dat ik dat nog wel even kan hebben! Ha ha!

Ben benieuwd over de eerste verhalen over de echo's! Volgens mij is dat een heel erg mooi moment! Dat je het hardje hoort kloppen!

X

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    En jij hebt ook het idee dat het een meisje wordt? Wat grappig ik ook! Inderdaad nergens op gebasseerd! Ben benieuwd of het uit gaat komen! Nog 9 maanden wachten!

15. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Wil je niet weten wat het wordt? Wij willen het wel weten; daar zijn we het over eens gelukkig.
    We willen het dan ook gewoon bekend maken.

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Nee, op dit moment hebben we besloten het nog niet te willen weten! Lijkt ons juist een leuke verassing. En we hebben al een jongens en zo goed als een meisjes naam!

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    idd wel beetje gegroeid al! mooie buik hor..
    als ik je zo zie denk ik alleen maar: wow daar zit joans baby gewoon in :)

dank voor de posi ovutest bevestiging! zijn weer flink aan de klus en heb goede moed nog steeds (soort 2e kans deze ronde) :D
    vandaag had ik een soort introductiedag bij nieuwe baan, en dat was erg leuk! maar ik dacht wel meerdere keren: ooja, financiele stabiliteit, baby kom maar hierrrr! ;)

het werkt bij iedere verloskundige toch weer anders als ik het zo hoor. zijn daar nou ook wachtlijsten voor? of kan je meteen terecht en plannen ze het op basis van hoe ver je bent? en ook het aantal echo's, is dat nog verschillend?
    waar ik ook wel benieuwd naar ben bij jullie: is het zwanger zijn een beetje hoe jullie hadden verwacht dat het zou zijn?
    hoe voelt je buik? voel je er spanning op staan, of alleen gerommel van binnen, sensaties die je niet eerder had, of juist wel?

enne, ja, de vraag: waar koop je leuke positiekleding?! heb je al een goed adresje? lijkt me ook lastig om te bepalen hoeveel je dan moet kopen.. voor iedere dag van de week wat anders oid?

hebben jullie nog een spannend weekend voor de boeg?
    vriend komt zo thuis, dus zo aan de klus :)))

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    (in de tijd dat ik een bericht ben gaat typen en het online zette, hadden jullie alweer flink gekletst :D).

ben benieuwd of jullie voorspellingen uit gaan komen.

ik zou het geslacht ook wel willen weten, maar vriend weet het nog niet.. wel een leuke verrassing natuurlijk bij de geboorte, maar als je gevoel erg sterk is richting een meisje, lijkt het me ook zo vreemd als het dan toch een jongen is. misschien dat je je anders gaat hechten? maar juist leuk dat iedereen daar ook weer anders over denkt en mee omgaat.

lfs

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ja, gek he als je er zo over nadenkt! Er groeit gewoon een kindje in me! En vind het zo bizar dat het hartje nu al gaat kloppen! Echt zo bijzonder! Moet daar soms gewoon even heel bewust bij stilstaan! Daar is het onder de douche een geschikt moment voor, hi! Ik merk wel dat mijn lichaam aan het veranderen is! Daarmee bedoel ik de klachten die ik tot nu toe genoemd heb! Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik zo slecht zou slapen en zo moe zou zijn! Wel grappig dat je al gelijk zo beschermend bent tegenover je buik! Dat moedergevoel is er snel, ha ha!

Ik heb gebeld naar de verloskundige en dan plannen ze je gewoon in rekening houdend met hoe ver je bent! Zo ging dat bij mij althans, werkt natuurlijk overal anders! Zij vertelde dat je maar 2 echo's kreeg maar dacht dat er ook altijd 1 met 20 weken was??
    Ik houd er ook rekening mee dat het een jongen kan worden! Kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen als het maar gezond is! Moet me er idd niet teveel op focussen dat het een meisje wordt want dan is het wel even omschakelen als er ineens een piemel op zit, hi hi!

;ij hebt dus een fijne avond voor de boeg kara?? Lekker klussen!

Ik ga morgen naar een optreden van mijn broertje (12 jaar)! Hij gaat als meisje verkleed en overmorgen ga ik met hem en een vriendje van hem naar 3apoinzel 3D! En jij?

X

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik heb trouwens nog steeds last van buikkrampen (beetje ongi achtig)! Niet steeds maar vooral in de avond erger! Maar me daar dan af en toe toch wel ongerust over! Vooral omdat ik niemand van jullie hier meer over hoor? Heb een beetje op internet gezocht en vond wel dat het met je baarmoeder te maken heeft die zich aan het vormen is! Toch spookt de ongerustheid soms wel door mijn hoofd!

Deel Deze Pagina