gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    er is lekker gesmikkeld hier :)

de hhb was zeker druk, zo he, maar wel leuk om even overheen te lopen en te proeven (weer eens alcohol op, was ook wel weer eens lekker :p)! hoe vond jij het joan? (missen jullie dat?)

hoe is het met de misselijkheid meiden? vanaf 6 weken komen de echte klachten he.. ik hoop dat het bij hooguit een keer overgeven in de ochtend blijft..!
    ga jij nog naar de 9maandenbeurs morgen rica?
    en je hondenkeuze..., klinkt als sofie's choice!

ongesteldheid heeft hier idd goed doorgezet. slik, maar gewoon op naar de volgende ronde! nog geen clomid: eerste zaadonderzoek afwachten en hopen dat mijn cyclus weer onder de 40 dagen is.
    we hebben wel een soort 'omslagpunt' bereikt lijkt het: het omslagpunt waardoor het zwanger worden niet met een aantal kansen gelukt is, waardoor de zorgen automatisch toenemen. maar goed, eerst zaadonderzoek afwachten en dan er gewoon weer vrolijk tegen an! ik besef me wel meer dan ooit wat een 'straf' het is om ongesteld te worden: het is al stom dat je niet zwanger bent, maar je zit ook gewoon een paar dagen met pijn!

fijn weekend

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi Meiden,

ik vond de 9 maanden beurs erg tegen vallen! Was niet wat ik er verwacht van had. Kan ook komen doordat ik toch nog niks wilde kopen! Heb het een keer meegemaakt maar ga volgend jaar zeker niet meer!!

Ik mis de wijn/drank niet! Ik drink sowieso niet echt! Als ik drink dan drink ik om aangeschoten te worden! Dus...... dat gebeurt niet vaak! Kan heel goed zonder.

Met mijn misselijkheid gaat het wel. Heb geleerd om 's ochtend wat te eten, ook al ben ik misselijk, anders moet ik overgeven. is dus proppen in de ochtend maar het werkt!

Vandaag hebben we op zolder geklust (echt geklust ;)), hebben behangen en geschilderd. begint inmiddels ergens op te lijken gelukkig!

Kan me voorstellen Kara dat je steeds bewuster wordt van de rondes die je hebt gehad. je hebt ook wel pech met het clubje waar je nu meepraat. is eigenlijk helemaal niet zo normaal dat het zo snel raak is. Vind nog steeds je uitgangspunt van Juni erg reëel! Snap dat het niet zo leuk is, liever eerder natuurlijk maar......de percentages liggen toch anders! Ben benieuwd wat er uit het zaad onderzoek komt?! Heeft hij het potje al weggebracht?!

kus

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hee

nou het voelt niet als pech dat ik met jullie klets hor! zie het meer als een leerschool ;). jullie hebben het gewoon allemaal heel snel gedaan, en zoals je zegt: juni is nog steeds heel reëel en daar proberen we ons maar aan vast te houden. voorlopig probeer ik er maar niet zo veel mee bezig te zijn, want de volgende eisprong duurt nog wel even. dus: even rust!
    volgende week wordt het zaad weggebracht, dus ik houd jullie op de hoogte van de uitkomst uiteraard. daar zullen we weer een afspraak voor moeten maken.

rica, nog naar de beurs geweest?

fijn dat het proppen met eten de misselijkheid een beetje in toom houdt! en wat vond je zo tegenvallen aan de beurs joan?

ik vind trouwens wel dat jullie zwangerschappen snel gaan; voelt dat ook zo?

4. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi!
    Jammer dat de beurzen tegenvielen. Nog het eea kunnen scoren?
    Verder alles goed? Houd je de moed er nog een beetje in Kara? Ik kan me voorstellen dat dat op momenten minder goed gaat. Valt ook niet mee dat hier 4 zwanger zijn geworden inderdaad; en tegen de statistieken in snel ook. Hou vol! En ontspan op zn tijd he? Dat schijnt ook wonderen te doen bij pogingen om zwanger te worden. Maar dat weet je natuurlijk vast.
    Hier amper nog kwaaltjes. Blij dat ik niet misselijk meer ben.
    Nog 1 week en 3 dagen tot de echo!
    Rica jij morgen of niet? Of alleen een intake? Spannend, succes!

We hebben vandaag onze vakantie deels geboekt! Naar de westkust van Usa! Nog lekker op reis met zn tweetjes.
    Fijne zondag nog!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    HOOOOI

nou de 9 maandenbeurs stelde echt niks voor, maar vond het best rustig daar hoor... ach de hh-beurs ging ook wel!
    Het was wel gezellig hoor, maar niks nieuws en veel oplichters!
    Ik heb wel me aangemeld om kans te maken op een vet gaaf ledikantje (naja een lomp ding)....zilvergrijs echt dat hele antieke...maar toch heel modern voor moderne prijzen haha
    maar als het gratis is...nou proberen toch??

De trein ging wel alleen terug reis een enorme creep naast me hebben staan (zo druk was het)..naja die man was echt ziekelijk maargoed zolang ze me niet aanraken gaat het nog :)

Hoe gaat het met de dames!??
    ik was zooo blij niet misselijk te zijn vandaag!
    gister liep ik nog in de aldi..opeens werdt ik daar heeeeel misselijk...man snel naar de kassa, en weg waren we...ik kon het niet meer houden bijna hahah:)
    vandaag was het me gegunt :)

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goed om te horen dat jullie ook nog wat misselijk-vrije dagen kennen :)
    zo gaat het 'genieten' een stuk makkelijker!

spannend dat de eerste echo's er aan komen! ben benieuwd hoe die hartjes kloppen!

hier is alles rustig eigenlijk, voel me wel relaxed op zich, en denk er maar niet teveel over na allemaal. zeker niet over de statistiek, want dan zou ik nog wel een poosje moeten wachten als we een gemiddelde zouden moeten nemen van onze probeertijden :O
    soms heb ik het er wel lastig mee hor, en ik merk dat ik ook wat minder op het forum zit. en dat is ook alleen maar goed denk ik.

hele fijne dag allemaal!

7. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hellow!
    niet zoveel gekletst hier. Alles goed?
    Rica was jij nou bij de verloskundige geweest of niet..?

Hier alles goed. Druk met werk en andere dingen. Vakantie plannen oa. Ook kijkoperatie van mn vriend voorbereiden en verjaardagen. Lekker veel afleiding dusse nog 8 dagen tot de echo; ik tel af!

Nog steeds weinig kwaaltjes; gister alleen erg moe tegen het avondeten al.

fijne avond!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja gisteren.... was super! alles was goed en heb een hartje zien kloppen en echt het was zo prachtig hahah :)

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wow Rica!!
    wat gaaf, de eerste echo! hoe was het om het hartje te horen??
    voelt het nu een stuk veiliger/echter allemaal?

aftellen naar jou echo babette! waar moet je vriend een kijkoperatie voor..? in ieder geval ook veel leuke afleiding tot die tijd!

wij tellen af naar vrijdag, het spermaonderzoek. ben heel benieuwd, maar verwacht dat alles wel in orde zal zijn. in ieder geval weer een stap in de goede richting denk ik dan maar..

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi Meiden,

Heb het de laatste dagen erg druk gehad op mijn werk!

Ik denk dat ik gewoon niet zo geschikt ben voor een beurs :)! ik hou niet zo van die drukte. Als er ergens uitverkoop is op een tafel ga ik daar ook nooit kijken. Ik weet het zou een stuk goedkoper zijn maar ik vind het te chaotisch. En daarbij wilde ik niks kopen omdat ik nog geen 12 weken ben.

Kara wanneer meten jullie weer aan de klus. Ik kan me voorstellen dat het vrijdag spannend wordt. Krijgen jullie dan ook gelijk de uitslag?

Rica, wat leuk die echo's en wat fijn dat alles goed is. Lijkt me een heel mooi moment dat je het hartje hoort kloppen.

babette, dan heb jij ook al bijna je echo! Spannend hoor. Waarvoor heeft je vriend een kijk operatie staan?

Ik heb vandaag ook een afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren! Zou fijn zijn als ze gaat kijken of het hartje klopt! Ben ook benieuwd hoe snel ik dan de echo krijg.

Liefs

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    spannend joan, laat je weten wat ze heeft besproken en gedaan (echo!)!

en ik herken me wel in het niet een 'beurs-mens' zijn hor :) eigenlijk vind ik het mensen kijken ook het leukst van de hele beurs!

12. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Oo wat leuk zeg dat jullie al naar de VK gaan! Geeft t ook geruststelling?
    Nog 7 dagen..
    Mijn vriend heeft een scheur in zn meniscus (knie). Dus dat wordt krukken lopen; gelukkig ruim voordat de baby komt!
    Xx

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Nou, de verloskundige was dus nog niet veel. Hebben vooral veel vragen gesteld over ons en veel informatie gegeven. Daarbij hebben ze mijn bloeddruk gemeten en deze was goed. (wel wat aan de hoge kant maar onder de 90 (onderdruk)). Dus ben gezond zwanger ;)!

Ik kan maandag bellen voor een echo. Zij schijnt veel plek te hebben dus misschien mag ik er dan al dinsdag terecht! Gaan jullie de combinatietest laten doen? Wij denken van wel. Geeft natuurlijk geen garantie maar wel ene indicatie van het risico en daarop kijken we weer verder. Wil toch eigenlijk wel graag een gezond kindje met een toekomst die ik voor mijn kindje in gedachten heb. spelen, uitgaan, verkering krijgen, trouwen, kindjes krijgen ed! Maar wel een heel moeilijke beslissing lijkt me. Moet het er ook nog maar even uitgebreid over hebben met mijn man!

Ik heb zo een zin in de echo!!!!!!

Ik had zwangerschapskleren gekregen van een vriendin maar vind het echt niet mooi! Ik wil er nu echt niet ineens zo bij gaan lopen hoor! Ben dus even naar de winkels gegaan en ben me te buiten gegaan. Wilde namelijk wat kleren waarin ik mijn buik een beetje kan maskeren nog! Ben goed geslaagd!

Hebben jullie al zwangerschapskleding gekocht? Of kunnen jullie het nog goed verstoppen in jullie normale kleding?

Fijn dat hij nu dan geopereerd wordt! Is niet handig als jullie beide niet goed/makkelijk kunnen lopen als de kleine er eenmaal is.

Ben blij dat je mijn gevoel van beurs-persoon herkent. Wist niet zo goed hoe te omschrijven! en dat mensen kijken is ook erg leuk. Wij vielen gewoon een beetje uit de toon. En dan van die mensen die echt twintig tassen hebben en trolleys vol met wielletjes die het onder het gewicht begeven. ha ha.
    groetjes

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    je hoort geen hartje kloppen...je ziet het kloppen als een flikkerend lichtje.. echt gaaf!
    ben benieuwd naar jullie foto's.

15. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Nog 6 dagen...

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee hier geen combitest..mk kans grotr als down en die gok wil ik niet neme...en ook gezonde kindjes kunnen vocht in de nek heben en wel gezond zijn...ze vroeg ook zou je je zangerschap af laten breken door zo'n uitslag...ja moeilijk dus nee...
    we zien het wel....het is welkom

17. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Die combinatietest is geen risico voor het kindje hoor! Daar krijg je geen miskraam van! Nav die test aborteer je ook niet gelijk maar kan je wel beslissen of je verder gaat kijken of het er toch bij laat! Ik heb van heel dicht bij mee gemaakt wat een impact zo een zorgen kindje op je leven, relatie en gezin kan hebben! Vandaar dat ik daar toch wel mee bezig ben! Zo een kindje moet verzorgd worden tot 80ste en je kan bijna niet gewoon blijven werken! Maar petje af dat jullie er zo voor de volle honderd procent voor gaan!
    Ik vond het evengoed ook nog een moeilijke beslissing omdat je ook niet weet in welke mate het kindje gehandicapt zou zijn! Sta dus nog best in tweestrijd! Dat ik het erover had kreeg ik ook echt tranen in mijn ogen! Moet er niet aan denken voor die keus te komen staan! Maar toch denk ik dat wij het wel gaan laten doen! Dan kan ik teminste echt vol en weloverwogen en goed voorbereid er voor gaan! Of klinkt dit heel erg ondankbaar?
    Maar hoop gewoon dat het gezond is!
    Kara hoe gaat het bij jou? Al druk aan de klus? Morgen de uitslag van het zaadonderzoek? Hoe laat krijgen jullie de uitslag?

Liefs

18. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi,
    Wij kiezen ook voor de combinatie test. Om zo'n beetje dezelfde redenen. Maar ja dat is zo persoonlijk, dat moet iedereen voor zz beslissen. Gelukkig waren mn vriend en ik t daarover eens.
    Hier een nieuw probleem erbij: onze poes heeft een enorme bult op haar rug die zo te zien heel pijn doet. Ze eet niet; vanavond naar de dierenarts.. Arme beestje! Hebben jullie katten? Ik las iets over honden dat wel.

10 weken alweer vandaag; toch vliegt de tijd!

Kara vandaag de zaadtest inderdaad toch?

Xx

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    jeetje Babette wat gaat dat snel he! Alweer 10 weken! Nog twee weken en dat is je eerste trimester alweer voorbij! Ben benieuwd naar jouw echo!

Wat vervelend van je kat zeg! Hoop dat het niks ernstigs is. Wij hebben ook twee katten en een hond. Maar merk aan hen geen verschil hoor, ha ha! Je leest vaak dat dieren dat vaak aanvoelen!

x

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou zo kan jij wel denken maar ik dus niet! ieder zn mening...is een persoonlijke keuze!

mij is gewoon verteld dat als uit bloed en echo uitkomt dat het een kans is van 1 op bijv! 500 mensen toch verder willen gaan en dan dus die kans op mk groter is bij vlokkentest of punctie. en dan erbij Het wil niet altijd zeggen dat het down heeft...
    maar ik respecteer ieder zn mening maar ga niet zeggen dat down altijd van die kastplantjes zijn geweest omdat je dat van dichtbij hebt meegemaakt...tuurlijk zinn die er maar er zijn er zat die helemaal niet zo zijn maargoed dat terzijde ik doe hem niet.

Deel Deze Pagina