gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

even een paar baal dagen achter de rug vandaar dat ik even niet zo actief was op zp. Maar ik ben weer terug. Ha ha. Vandaag laatste dag van onze vakantie. Morgen weer gewoon aan de bak :(!

Babette, kan me voorstellen dat het geen prettig gezicht had geweest om het vruchtje nog te zien.
    Wat fijn dat je ergens een plekje hebt gevonden waar jij het prettig vind om te praten over je miskraam. Kan me voorstellen dat je in dit geval wat meer hebt aan lotgenoten. Ik vind het trouwens niet erg hoor als je hier over je gevoelens praat die je hebt, ook al zijn het dan wat negatievere berichten. maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
    Hoe gaat het nu lichamelijk? Begin je alweer wat meer van je lichaam te snappen? Wat vervelend dat het je zo voor de gek houd. Hoop dat het niet te lang gaat duren. naar ook die duizeligheid, wat kwam er uit het bloedonderzoek? Weten ze op je werk van je miskraam?
    wat vervelend die angst of je wel een gezond kindje kan krijgen. Snap dat het er heel erg inhakt maar in principe komen miskramen best veel voor. Dat hoeft niet te zeggen dat je geen gezonde kinderen kan krijgen. Jullie hebben gewoon ongelofelijk veel pech gehad!!, maar kan me voorstellen dat dit wel door je hoofd gaat! (zou zelf net zo denken, en dan kan iedereen tegen me zeggen dat het wel mee zal vallen en toch zou ik dat pas geloven als het tegendeel bewezen is en ik een gezond kindje in mijn armen heb.) Toch hoop ik dat je weer een beetje kan gaan genieten van het proberen zwanger te worden (en uiteindelijk zwanger zijn). En dat je de zorgen wat achter je kan laten.

Rica, ik heb ook een angelsound gekocht via internet idd. Maar ik kan het hartje niet vinden hoor. Nu la sik dat het eigenlijk pas vanaf 12 weken kan en daar zit ik natuurlijk nog voor. Gelukkig over anderhalve week mijn echo. Heb echt zin om het kindje weer even te zien en horen. Jij hebt je echo morgen toch? Spannend hoor! Ben benieuwd hoe de echo er nu uitziet en of het al meer vorm heeft :)!
    Wat fijn dat de reacties op je werk toch erg positief waren. Gelukkig heb je je om niks druk gemaakt. Kan je je nu helemaal gaan concentreren op je zwangerschap!

Kara, ik hoop dat jullie snelle klusbeurt zijn vruchten gaat afwerpen. Ben druk aan het duimen draaien achter de pc.

Ik ga vandaag vrienden uitzwaaien op schiphol. Gaan gewoon 5 maanden reizen. ga mijn vriendinnetje wel missen!! Gaat ze toch een groot deel van de zwangerschap missen. Echt jammer hoor!

Liefs

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja jammer is dat he!!! Mijn hele goede lieve vriendin vertelde mij dat ze waarschijnlijk gaat verhuizen wat nou niet echt om de hoek is.....baal er best van!

ik heb het hartje ook niet weer gevonden hoor joan, was puur toeval maar hij verstopt zich elke keer...ben ook best nerveus voor morgen want ik heb niet het idee meer te groeien....naja ik ga gewoon van het goede uit alleen toch ben ik nu weer huiverig zeker na het lezen van sommigen verhalen. Zodra ik die kamer in loop heb ik mn jurk al omhoog, kan ze direct kijken voordat er ook maar iets gezegt wordt hahaah
    Gelukkig moet ik al 9 uur, vorige keer moest is 's avonds dus dat was lang wachten!

Ik ben zoooo verkouden he, het loopt mij de oren en ogen uit! mn keel lijkt wel een boormachine en voel me echt lekker fit ahum not.
    Verder ben ik kwaalvrij... aan de ene kant gelukkig maar aan de andere kant mag hij me wel wat meer laten weten er te zijn hoor hahah! Jij zal el weer gegroeid zijn of niet joan.

kara is het nog goed gekomen!??? zit je in spanning? :) ik hoop het zo voor je!!!!!

babbette hoe gaat het met jou!?

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Wat jammer rica dat jou vriendin misschien gaat verhuizen!

Hoe was de echo? Ben benieuwd!

Ik maak me er eigenlijk ook niet zo druk om dat ik het hartje niet kan vinden! Ga nu iig wachtten tot ik 12 weken ben!

X

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oh, en mijn buik is niet echt dikker geworden hoor! Maar mensen zien het nu wel bij me! Kan hem niet echt meer verbergen! Is nog wel een groot verschil tussen de ochtend en avond! Laatst deed ik mijn tussen jas aan, die paste ik gewoon maar toen ik hem 2 uur later weer aan wilde doen zat hij al een stuk strakker bij mijn buik en nog later op de middag ging hij niet meer dicht, ha ha!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Yep alles was goed!!! Hartje gehoord, was prima!!
    gelijk mn intake gehad....
    Nu ga ik genieten!! mn werk weet het, behave wat collega's dan maar verder kan ik het aan de hele wereld vertellen.... heeeerlijk!!

joan wanneer mag jij weer?? ben jij ook zo vergeetachtig??

Kara hoelang nog tot nod!??? duim voor je!

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Wat fijn rica dat alles goed is! Ben blij voor je! Nu lekker gaat genieten en het eindelijk van de daken schreeuwen.........

Ik heb pas volgende week dinsdag echo om half 7 in de avond! Dat duurt best nog lang!! Maar ja even geduld hebben!

Heb je een foto van je echo? Wil je die plaatsen?

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee geen foto, ze hebben allen gevoeld en geluisterd dus we hebben alleen het hartje gehoord. ik wou dat ik een foto had! ik vroeg nog of ze wou smokkelen maar nee helaas haha ze zei ook dat de straling elke kee rniet goed is voor je kindje..naj adat weet ik niet maar vond het toch wel jammer want dacht echt dat ik weer ging kijken. pas weer met 20 weken!!!!
    Wel over 4 weken weer komen en dna gaan we weer luisteren!

8. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hai!
    fijn dat alles goed gaat Rica, nu heerlijk genieten!

Hier een week na de curettage pas bloedverlies vandaag... Heb wel al gelezen dat dat kan voorkomen. Pff hoop dat mijn lijf snel weer normaal doet. Maar ja ik moet eea ook de tijd geven. Dat begin ik nu wel in te zien. Tuurlijk ben ik het liefst snel weer zwanger maar ik moet eerst goed herstellen.

Groetjes

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    whaha ik las een post van mij terug...allemachtig ik leidt echt aan geheigenverlies en spraakgebrekken (typgebrek in dit geval)
    Verkouden dat het zelfs je oren uit komt...best knap toch!?

BABETTE hoop echt voor je dat je lichaam snel weer de oude is!
    en geef je groot gelijk dat je rustig aan doet, is niet alleen goed voor lichaam maar ook voor de geest.

10. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hey hoe gaat ie?
    Vandaag veel bloedverlies. Ovulatie over 5 dagen volgens mn banner; ik geloof er niks van!
    Joan nog steeds baaldagen?
    Ben benieuwd of Kara het leuk heeft, ik hoop het.
    Xx

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

Jammer Rica dat je geen foto hebt gekregen. Ach met 20 weken weer. Dan is het al echt heel groot. Had die echo foto van mijn vriendin gezien. Daarop zag je het kindje ook echt duimen. Het past dan ook niet meer heel goed op de foto. Maar is nog wel lang wachtten.

Babette, ik hoop dat je lichaam weer snel zijn ritme gaat oppakken. Als je nu nog bloedverlies hebt denk ik ook niet dat je eisprong over 5 dagen is. Maar het kan nu natuurlijk best allemaal anders werken dan voor de curretage. Ga je ovulatietesten doen? Kan je misschien het makkelijkst beeld krijgen? Heb je nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of die al wit is? Je hebt zo wel een lange nasleep zeg! Echt balen meis.

Ik heb inderdaad nog wel eens baaldagen. Heb niet het idee dat mijn kwaaltjes minder worden. Snap wel dat het erbij hoort en eigenlijk een goed teken is. Aan de andere kant hoeft het ook niet persé wat te betekenen want je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik heb ook een beetje ruzie gehad met mijn man afgelopen vrijdag. We waren samen stappen en ik was om 2.00 best moe en wilde niet nog verder stappen. Hij had geen zin om mee te gaan. Denkt er dan niet aan dat ik na 2.00 niet in een kroeg ga staan omdat er dan binnen gerookt wordt en ik ook gewoon snel moe ben. Daarnaast kan hij gewoon alles eten en drinken en hij blijft er normaal uitzien en is niet moe en hoeft niet steeds te kokhalzen. Daar baal ik dan wel eens van. Keek in de spiegel die ochtend daarna en zie dan mijn buik en borsten die echt groeien en kleding die niet meer lekker zit. En dan die afschuwelijke zwangerschapskleding!! Bah...... dat alles bij elkaar maakt dan dat ik er even erg van baal. Vind dat wel lastig want dan voel ik me zo ondankbaar!! Ik hoor toch echt op die roze wolk te zitten maar dat is niet altijd het geval. Dan denk ik maar aan het resultaat en dat helpt wel. Kan niet wachten tot ik het kleintje in mijn armen heb :D! Hoop dat mijn kwaaltjes wel gaan afnemen straks, was er nogal verbaast over dat het vanaf week 10 erger werd. Hoop niet dat je het me kwalijk neemt Babette dat ik dit zo type. Weet hoe graag jij het wilt en vind het zelf ook lastig dat ik dit gevoel af en toe heb. Wil echt niet ondankbaar overkomen!! Ben er heel blij mee maar met de kwaaltjes wat minder. Kon er wel mee omgaan toen ik nog kon geloven dat het met 12 weken allemaal over zou zijn maar omdat het vanaf week 10 erger is geworden kan ik me dat bijna niet meer voorstellen. pffff..........het is allemaal nogal wat!

Gisteren heb ik op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. gelukkig ook goede reacties gehad. dus dat is helemaal goed.

Ik denk dat Kara het wel leuk vind. Alleen denk ik ook dat ze afkickverschijnselen heeft. zo lang niet op zp :p!

x
    Liefs

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hey lieve forumvriendinnen,

even snel een berichtje uit de sneeuw voordat mijn schoonouders naast me komen zitten.
    hoe is het bij jullie??? hoop goed, want ik heb nu weinig tijd om alles te lezen, komt thuis weer.

vakantie is enorm a-relaxed, komt door de gespannen verhoudingen in de familie en de enige rustmomenten zijn die met mijn vriend samen. daarnaast ben ik beginnend skiër (god, wat is dat lastig zeg, wel leuk overigens ;)), en wil ik de hele tijd over babies praten!
    waaaaaah
    dus, sorry, ben even mijn stoom aan het afblazen bij jullie (bij de receptie, waar internet is!).

het klussen is nog aardig gelukt, maar ik heb wel griep gekregen (dat helpt he tijdens zo'n vakantie :p). hoop maar dat het geen negatieve invloed uitoefent op de conceptie? misschien is het wel lekker broeierig en innestelingswaardig daarbinnen.
    ik voel vanalles in mijn lichaam, maar dat is zeer waarschijnlijk te wijten aan de gijpartijen in de sneeuw...

hmm afwachten dus.
    sorry dat ik even niet reageer op jullie verhalen, want wat ik zo 123 las zitten er behoorlijke baaldagen tussen :(.
    ooo schoonouders arriveren, druk nu snel op send! xxx

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heeey daar....sneeuw hmm ben blij dat het hier weg is! weg met winter :):)

joan ja dan is hij al flink gegroeid ja!
    Ja heb je al positiekleding? ik niet aangezien ik heup broeken heb maar als ik zit is het niet fijn meer maargoed het gaat hier nog goed!
    ik ben wel zo vergeetachtig niet leuk!! joan wanneer heb je je echo nou sorry als ik het al eens gvraagd heb maar pfffff ik ben vertrooid echt waar!

babbette, ik hoop dat het snel weer goed komt met de cyclus! Hoe gaat het nu met jullie?

zeg hebben jullie vakantie geboekt deze zomer?? ik gelukkig net op tijd haha we wouden naar tjechie maarja zie je mij zooolang in de auto met een buik! HELL NO,.
    nu gaan we naar roermond maar vraag me af of daar wel wat te beleven is, kennen jullie dit???

14. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi,
    Haha moest lachen om jouw post Kara: mijn schoonouders arriveren hihi! Jammer van de familie perikelen, hopelijk geniet je wel van het bewegen en lekker eten! Ben je in oostenrijk eigenlijk?
    Jammer Joan van je kwaaltjes. Ik denk wel dat je hormonen van invloed zijn hoor op je stemming; dat je heftiger reageert op dingen. Ik merk nu ook wel dat die een hoop mer je kunnen doen! Geeft niet, ik begrijp het wel.
    Rica jij hebt het over spraakgebrek en vergeetachtig; ook dat zal een hormoonkwestie zijn denk ik! Ik merk ook dat mijn concentratie verminderd is en kom soms zo slecht uit mn woorden. Dat kan geen toeval zijn!
    De hormonen lijken trouwens nu wel uit mn lijf te zijn; zonet een zo goed als witte zwangerschapstest in handen! Een heel licht streepje misschien maar dat kan ook verbeelding of schaduw zijn! Ik ben er blij mee; gebeurt er toch nog wat in mn lijf en het helpt mij om stapje voor stapje vooruit te kijken.
    Klussen gaat helaas nog niet zolang ik bloed verlies. Erna kan t weer.
    Mijn temp lijkt ook weer te dalen (zie handtekening).

Op andere forums gekeken maar dat is toch niet zo leuk. Zijn toch vaste clubjes waar je dan middenin valt.

Fijne dag!

15. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Niemand meer geweest gister? Was ook veel te mooi weer! Heb geshopt bij H en M, erg leuke collectie voor de zomer moet ik zeggen! Heeft ook zo zn voordeel om geen bolle buik te hebben in de zomer :) Felgekleurd jurkje gekocht, een paar voile topjes, lichte broek en creme blazertje.
    Jullie nog babyspullen gekocht? Ik zou mezelf zo slecht kunnen inhouden denk ik na 12 weken en alles in 1 keer shoppen!
    Waar kopen julie zoal de zwangerschapskleding?

Gister zo goed als geen bloedverlies meer. Als dat zo blijft gaan we dit weekend maar eens een klusje wagen :) kijk er al naar uit hihi. Als er een eitje in aantocht is willen we die niet missen.

Trouwens, ik heb lang geleden eens laten pendelen hier; daar kwam maart 2011 uit, een jongetje. Toen ik zwanger raakte dacht ik: die heeft t mooi mis. Maar nu zou het natuurlijk toch heel mooi zijn als dat zou uitkomen! Klopten jullie pendels (ik weet t niet meer); een aantal van jullie had dat laten doen meen ik me te herinneren.
    Ik door Gimena.

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hallo,

Dat van hormonen zou heel goed kunnen hoor Babette. Die zijn nogal van invloed he! denk zelf dat ik een meisje krijg, juist omdat ik die kwaaltjes heb en ik snel geïrriteerd ben. Je hoort toch vaak dat het dan een meisje is en bij een jongen hebben de vrouwen vrijwel geen klachten.

Gisteren slaapdienst gehad en ben gewoon kapot. Heb ook nog boven de pot gehangen, erg irritant op je werk!

Ik heb inderdaad wat zwangerschapskleding gekocht, van mammalicious.Maar was laatst weer kijken voor een jurkje maar is allemaal afschuwelijk. Heb ook wat kleding gehad van vriendinnen. Zal vanavond anders even proberen een foto te maken van mijn buik.

Kara, wat balen dat je het niet echt naar je zin hebt op vakantie. Gelukkig bevalt het skieen wel! Lijkt me idd moeilijk om dat even te gaan leren op vakantie. Krijg je les? Gewoon lekker genieten van de momenten met je man samen!! Hoop dat de klusbeurt geslaagd is.

Ik heb dinsdag mijn echo Rica, om 19.00! Is dus nog even wachtten. Ben zo benieuwd. Heb jij nog gezocht met de angel sound? Ik niet. Denk dat ik gewoon de echo ga afwachtten.

Leuk Babette dat je zo goed geslaagd bent met winkelen. Zag ook allemaal leuke kleren in het Steps boekje en baal dan wel een beetje dat ze dat soort kleren niet hebben voor een zwangere. Zag wel wat jurkjes die wijd leken te vallen dus wil daar wel even naar gaan kijken! Ha ha.

Zou top zijn als die voorspelling uit kwam. Ik had ook allerlei voorspellingen voor februari, maart en april. Hoop dat ze bij mij niet gaan uitkomen. Iedereen zat er dus naast. Wat fijn dat je een test hebt gehad waarop je eigenlijk vrijwel geen streepje zag. Mocht je volgende x een duidelijk streepje hebben dan weet je dat het weer raak is. Hoop dat jullie snel aan de klus kunnen!!

Wij gaan eind mei begin juni met de auto naar italie. Wilde dit eerst september gaan doen maar dan begin ik er niet meer aan. Heb echt zin om nog een keer lekker samen op vakantie te gaan naar het buitenland. Is alweer 2 jaar geleden en vanaf nu is dat altijd met zijn 3en!

Wat vinden jullie van de naam Stef voor een jongen? Eerlijk zeggen. Ik heb er zelf bepaalde gedachten bij maar zeg die nu nog niet. Wil eerst jullie mening weten.

Liefs

17. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Vandaag een collega met een geheimpje: ze is pril zwanger. Ik wil ook zo graaaaaaaaaaggggggggg!!!! :(:(:(:(

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja klote is dat he! ik kan me alleen voorstellen hoe dat voelt...
    Ik vind het ook erg om een andere collega volgende week te vertellen. die had een mk gehad en door ook andere dingen is ze nu helemaal in de war maarja ik kan wel mn mond houden maarja ooit komt ze erachter en dit zal echt een klap wezen denk ik ook omdat we heel veel erover gepraat hebben, dat ze ook zei ja om mij heen raakt iedereen zwanger en blijft zwanger maar nu komt ie...nu kwam mijn collega gister ook dat hij vader werdt dus nu 2... lijkt me zo klote!

Joan ja denk je meisje? aan de kwaaltjes kun je niks weten hoor ;) mn ma dacht dat mn zusje ook een jongen was want ze had niks maar het was een meid! maar soms zegt je gevoel dat he..ik heb het ook! iedereen zegt en meisje maar ik denk en droom het gewoon een jongen! dus tja ik wil het niet weten maargoed de kwalen die ik heb staan ook we voor een meisje maar toch haha! jij wil het wel weten he!???????????
    stef....ik moet eerlijk zijn toch? ik vind het niet lelijk maar zou hem zelf niet kiezen maar net als wat jij zegt het is jullie kindje en heeft voor jullie en betekenis! maar hij is niet lelijk hoor!!!
    dus stef....en een meid!?? heb je daar al overna gedacht? ik niet echt... bjorn vind ik leuk voor ene jongen maar heb daar nog niet echt het gevoel te hebben van JA! dus het kan over 4 maanden wel weer anders wezen haha!

ik heb nog nniks gekocht, ik vind het echt nog te vroeg alleen krijg wel het één en ander en die kamer die o zo netjes was begint nu echt een rommeltje te worden met prulletjes hahah! dus wie weet komt di ekamer wel eerder!

Ik heb 4 nachtdiensten waarvan ik wakker en alleen ben....echt zwaar! dus mochten jullie nog op de weg zitten kom gerust koffie drinken hahaah!

hoe gaat het met kara... zit je al bij je nod!!??? ik begin de spanning te voelen :)

19. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Sorry hoor, was lichtelijk hysterisch mijn vorige opmerking.
    Gister geklust. Krijg ik vandaag weer last van bloedverles aarghh! Ik snap er niets meer van..

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi,

Babette, je mag gewoon even lekker klakkeloos opschrijven wat je denkt en voelt hoor! Kan me voorstellen dat je reactie zo is! Kan je alleen niet uiten naar die collega omdat dat nogal verkeerd over kan komen maar hier toch zeker wel! Je hoeft je wat mij betreft ook echt niet te verontschuldigen hoor! Gewoon typen wat je kwijt wil!
    Wat vervelend dat je lichaam nog zo aan het rommelen is! Weet je inmiddels hoe lang dat kan aanhouden? Iig liggen er nu zaadcellen klaar voor wanneer je ei zich laat zien! Maar wel vervelend!

Rica, wij willen ook niet weten wat het word! Vinden de verassing leuk. Als meisjesnaam hebben we nu linde staan! Mijn man vind stef erg leuk voor een jongen! Zelf vind ik het wel een leuke naam maar moet steeds denken aan de afkorting van stephanie! Krijg dat niet uit mijn hoofd! Wilde dus weten of jullie dar ook aan zouden denken maar dat zie ik niet terug komen. We vinden een jongensnaam echt heel lastig! Ik heb er wel een aantal die ik leuk vind maar die vind mijn man niks...... Tja, nog maar even doorzoeken dus, en voor mezelf erg vaak stef zeggen! Wie weet went het!

Liefs

Deel Deze Pagina