xx! dank voor jullie lieve reacties. het mag nou wel eens raak zijn he.. luteale fase was nu 9 dagen, valt nog mee dus, maar wel aan de korte kant. de clomid (moet op derde cyclusdag starten) vergroot niet mijn bevruchtingskansen, maar bevordert de eisprong. dat zorgt er dus (mits het aanslaat) voor dat ik niet weer 4 weken in spanning zit óf dat ei er wel aankomt, maar als het goed is heb ik dan over twee weken een eisprong! en dat geeft de burger veel bijwerkingen, maar ook moed dan zal ik ook naar het zkh moeten voor een echo om te kijken of dat ei echt rijpt. prima allemaal, als het helpt doen we het maar gewoon. liefs
wordt je luteale fase daar dan ook langer door Kara? Of krijg je daar dan misschien ook weer andere medicijnen voor??
hey dames!! hoe gaat het hier!? kara jammer!!! 9 dagen is net te kort, ik had de drie ronde's altijd 12 lf's....Ik hoop dat de clomid goed aanslaat en de bijwerkingen mee vallen!! Op naar een nieuwe ronde...duimen gaan weer verder. ik heb zeker met de angelsound gespeeld, ik kan hem nu elke dag horen en mn moeder heeft ookal even gespiekt. hij zit nog wel laag maar al vele malen duidelijker en vindbaar leuk hoor! Hoe gaat het met jou joan? wanneer ga jij een kamertje kopen en inrichten?? pff mijn waskamer (wat babykamer wordt) begnt nu vol te raken met "rommel" voor de baby.... dus die kast mag eigelijk wel komen haha! Ik vind die chloe kamer zo gaaf, met die zilveren kronen...weet je welke ik bedoel?? babette fijn van je temp...hoop dat bij jou ook alles weer snel op orde is en wie weet..!!!
Goeiemorgen! Hoe gaat ie? Joan al wat minder klachten? Wellicht zijn ze beter te verdragen nu je op de roze wolk zit? Leuk zeg die angelsound! Het horen van het hartje kan een welkom geluid zijn tussen de echo's door denk ik. Het is nu nog een tijdje wachten tot de volgende! Kara hoe voel je je? Wanneer slik je clomid, na 14 dagen na je menstruatie of nu al? Ik bedoelde eigenlijk, zijn er cijfers bekend over vrouwen die met clomid wel snel zwanger waren (in vergelijking met zonder); en hoe veel hoger zou dde kans dan zijn? Hm beetje moeilijke vraag! Gister sprak ik iemand die maar 2 keer per jaar menstrueerde en het niet lukte om zwanger te raken. Tot ze de trouwjurk ging passen en die niet meer paste: ineens zwanger. Dat soort verhalen geeft hoop! Daarover gesproken: nog met bruiloft bezig Kara? Hier volop aan de klus. Spannend weer hoor.. Maar nog geen ei gedetecteerd op mn kaartje. Een goeie vriendin heeft me verteld te zijn gestopt met de pil; erg leuk dat we nu samen proberen! Zitten in zelfde schuitje qua levensfase (net klaar met opleiding, fulltime werken). En nog leuker als we tegelijk zwanger zouden mogen zijn. Nou fijne dag!
Hi! Wat een hoopvolle verhalen, en wat leuk dat je nu samen met die vriendin in dezelfde situatie zit! dat maakt het wel leuk. wel spannend wanneer je ei komt. hebben jullie een strak klusschema en kan je er weer volop van genieten? het zou wel prachtig zijn als het nu in een keer raak is! zoals zo vaak: afwachten maar...! clomid moet ik van dag 3 t/m 7 slikken. het gekke, nee beter gezegd: stomme is dat mijn menstruatie maar niet doorzet! maandag had ik een kleine aankondiging en vanmorgen was mijn temperatuur alweer gedaald, dus ongesteldheid moet er toch echt aankomen (zo ging het vorige maand ook, toen dacht ik nog aan innestelingsdippen e.d., valse hoop!)! nog even afwachten tot de dammen breken zeg maar.. clomid verhoogt je kansen niet vergeleken met mensen die een reguliere cyclus hebben. het vergroot natuurlijk wel mijn kansen omdat ik dan gewoon een eisprong heb zoals jullie die ook zouden hebben! maar de kwaliteit is niet beter oid. wel wordt je in het zkh in de gaten gehouden zodat je ongeveer weet wanneer je ei gaat springen. maarja, tempen en ovutesten vertellen me dat ook wel... kortom, we zullen zien ! hier op het forum lees ik iig genoeg hoopvolle verhalen, en ik merk dat het iig wat zorgen wegneemt bij me. oja en de luteale fase wordt er niet langer door, daar heb je vast weer wat anders voor. als ik met gespreide benen in de stoel lig, zal ik het meteen even vragen aan de gyn..! zo, heel verhaal weer! bruiloft planningen staan op laag pitje, beetje te druk met andere dingen, maar binnenkort gaan we weer even overleggen! volgende week in ondertrouw in elk geval. en echt cool rica, dat je zo vaak het hartje vindt! ik vind de tijd wel snel gaan. als ik zo in je (en joans natuurlijk net zo goed) banners kijk.. weken gaan hard voorbij! hebben jullie zelf dat gevoel ook? en joan, nog steeds op de roze wolk?? hangt de echo op de koelkast ?
lieve meiden! vanmorgen leek temp weer hoger te zijn (was wel later gemeten), en nog steeds geen ongi in zicht. dus goede redenen om tóch maar een testje te doen, puur om het uit te sluiten. en binnen 5 minuten, staat daar inene 2 strepen! ik kan het echt niet geloven gewoon, want ik voel verder helemaal NIETS bijzonders! maar dat neemt niet weg dat ik dus zwanger blijk te zijn (jemig, wat een vreemd, onbestemd, maar mooi gevoel is dit zeg! ik dacht altijd dat ik hysterisch zou worden, maar ben de rust zelve.. goede test voor het moederschap alvast ). liefs!!!
Oooww wat fantastisch!! Wat een geweldig nieuws!! Ik weet niet wat ik lees! Ben zo blij voor je! Van harte gefeliciteerd! Moeilijk te geloven he, maar 2 strepen is toch echt positief!!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......................kara!!!!!!!!!!!!!!!!!, wat ONGELOOFLIJK fijn voor je! Onwerkelijk is het he als je dat streepje ziet staan! Be echt heel blij voor je! Heb je een foto van je test? Hoe reageerde je man? Echt heel erg goed nieuws! GEFELICITEERD, en geniet ervan! En dat et voordat je met Clomid zou gaan beginnen! Echt fijn.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh wat gaaaaaf! foto foto foto!!!!!!!!!! Nou echt wat goed zeg!!!!! gefeliciteerd! had je niet verwacht he, nu je net aan de clomid wou! Nou verander snel die banner!! hoever zou je nu zijn? (zie nu dat we bijna allen online zijn...
rica, wij zijn nog niet echt bezig met het baby kamertje. Dat komt omdat we net een uitbouw hadden gedaan op zolder en deze dus nog afgemaakt moet worden. Daar zijn we nu druk mee bezig, morgen weer schilderen en dan kan de vloer er denk ik in. Dan moet de voorkant ook nog afgemaakt worden. Dan kunnen alle spullen die nu in de 'babykamer' liggen aar zolder, als kerstspullen etc. Daarna gaan we aan de babykamer beginnen. Daar moet ook nog het één en ander gebeuren als plafond vervangen en stopcontacten verplaatsen, één muur egaal maken. Als dat af is ga ik een babykamer kopen. Eerder kan ik het toch niet kwijt. Maar moet me wel inhouden hoor, ha ha. Jullie hebben al veel dingen voor de baby gekocht? Ik zit nog wel op mijn roze wolk hoor maar mijn klachten zijn niet minder. Nog steeds veel misselijk een kokhalzen. gelukkig sinds zondag iet meer overgegeven, hoewel het soms op het randje zat. Verder nog steeds erg moe en de rest van mijn kwaaltjes heb ik ook nog steeds. Alleen zit mijn echo nu zo vers i mijn geheugen dat het me even niet uit maakt. hoop nog steeds dat het met 16 weken ineens voorbij is. Babette, het zou wel heel leuk zijn als je tegelijk met je vriendin zwanger bent. Erg spannend om dat zo te delen. Ik heb even naar je temperatuur kaartje gekeken maar dat is voor mij echt hocus spocus. Waar aan kan je zien dat je eisprong hebt gehad of niet? Gaat je temperatuur dan iets omhoog? Hoop dat het waar is dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent en het voor jou ook deze maand weer raak zal zijn. Kan je er wel een beetje van genieten of is het nu echt een moeten geworden? Denk je dat wanneer je nu zwanger wordt je de angst dat het mis gaat een beetje los kan laten? Krijg je nu wel eerder een echo? en ga je weer bij dezelfde of wil je toch naar de ander? Ik vind de tijd trouwens ook best snel gaan. Ben nu natuurlijk ook ineens 5 dagen vooruit gezet dus dat is helemaal snel gegaan ! 10 mei heb ik alweer mijn 20 weken echo! Niet te geloven gewoon. Maar kan niet wachten tot ik het kindje ga voelen. Dat lijkt me echt heel mooi. o ja rica ik ga even kijken naar die cloe kamer. Zegt mij eigenlijk niks. ha ha. liefs
Jaaaaaaaaaa ik ben zo blij, geen onnodige hormonen in mijn lijf, het is nog geen juni, en zonder ook maar Iets te voelen kan het dus raak zijn. mijn vriend gelooft het maar slecht nog helpt natuurlijk ook niet om op 1 april zoiets te vertellen! haha vind het zelf ook maar lastig dat zo'n streepje je leven ineens lijkt te veranderen.. ga vandaag toevallig met mijn beste vriendinnetjes op pad, dus ga maar zo'n clearblue test scoren!! zal ook een foto toevoegen Bedankt voor jullie enthousiaste reacties in elk geval. Babette, merk dat ik het ook weer dubbel vind.. maar gewoon duimen gecrosst dat je snel mag volgen weer..!! xx
mooie test kara. Vind hem heel duidelijk. geniet ervan!! En nu alleen nog maar klussen omdat jullie van elkaar houden. Ha ha! x
o ja, en het leuke is dat je alweer 4 weken zwanger bent!! Dat gaat pas snel he! Zonder iets gevoeld te hebben! Tja, en 1 april is een bijzondere datum. Vergeet je niet meer!
Hey joan ben je voorruit gezet....dus gaan we nu tegelijk bevallen!??? haha jij dus 2 okt? goh schelen maar 1 dag dan! ja kara die is zeker duidelijk!! hoef niet te turen of wat dan ook! Ik heb weinig gekocht... ja de kinderwagen dan maar verder....ohja een buggy voor 6 euro wat een grote fout was van de winkel gnagna mooi mazzel voor mij! en van mn moeder een meegroeistoel gekregen en een campingbedje voor haarzelf ook spotgoedkoop. nog niet bezig met de kamer alhoewel de troepjes er zich opstapelen aangezien het ook mn waskamer is!
Mooie test meid! Tja tuurlijk even slikken maar dat zal jij ook gehad hebben bij de andere zwangerschappen hier. Hier eigenlijk best een rotdag en gister ook. Ben weer zo dwangmatig op zoek naar een ei, nieuwe zwangerschap of symptomen daarvan. Het klussen is leuk hoor en gelukkig niet dwangmatig de klus afwerken. Maar mijn gedachten staan niet stil. Op de 1 of andere manier heb ik het gevoel pas echt weer mezelf te zijn met een baby in mijn buik. Slaat nergens op maar ja. Hoop me gauw bij jullie te mogen voegen. Soms denk ik ineens dat t misschien wel raak zou kunnen zijn. Mijn kaartje geeft nog geen eisprong aan maar zelf heb ik t gevoel dat die wel heeft plaatsgevonden. Mijn temp was gister overdag 37.2 (of zegt dat niets?). Heb slijm gehad, een temp dip, en pijn in mn buik bij de eierstokken.. Enfin, zoals ik al zei: ik let op alles. Kara heb jij ervaring met tempkaartjes, wat vind je van de mijne? Ben echt heel blij voor je!
vervelend babette dat je dat gevoel hebt. Gaat er niet om of dat wel of niet ergens op slaat. jij beleeft dat zo! Lijkt me erg vervelend. Gelukkig dat je wel van het klussen kan genieten. rica, heb op internet gezocht naar die chloe kamer met kronen. Ziet er leuk uit! Ik be vandaag even naar babypark geweest en heb een mooie kamer gezien voor maar 500 euro. Gaan deze morgen dus waarschijnlijk samen halen. Kan mijn man hem ook gelijk keuren. Ik ben nu idd 2 oktober uitgerekend. echo was erg leuk en kindje was nu 7 centimeter. Vond het leuk om te zien hoe duidelijk de echo foto's nu waren. x
Hebben net via internet het babykamertje gekocht wat ik bij babypark gezien heb! Wat kan ik me goed inhouden he! Ha ha, maar ben er wel blij mee ondanks dat we geen plek hebben om hem neer te zetten!
de clearblue geeft het ook aan nu (1-2 weken), dus ik begin het te geloven nu mooie babykamers zijn jullie al aan het uitzoeken!! wij moeten dat allemaaal nog maar eens gaan bedenken, eerst maar eens een beetje wennen en hopen dat het goed gaat! babette, fijn dat je je ei denkt te hebben gevoeld. er kan soms een dip plaatsvinden vlak voor je ei komt. de aanwijzingen zijn er in ieder geval (slijm, pijn in je buik). je temp zou dan wel morgen/overmorgen omhoog moeten gaan, dan weet je zeker dat je ei is geweest. een meting overdag zegt niet zoveel omdat je temperatuur enorm stijgt overdag, maar goed: het was wel een flinke stijging, dus als je temp morgenochtend hoger is, heb je daar meteen duidelijkheid over. Ik hoop het zo voor je! en logisch, maar lastig dat de dwangmatigheid de kop op steekt. de behoefte aan controle, zohe, dat kan funest zijn in deze tijden waarin je eigenlijk alles los zou moeten laten. als je ook maar af en toe lekker afleiding vindt in het een of ander..?! dan een hele blonde vraag: tel je vanaf de conceptie, of tel je daar twee weken bij op? ik weet dat op 20 maart de bevruchting heeft plaatsgevonden, dan ben ik toch gewoon (bijna) 2 weken zwanger..? hmm, nooit echt goed begrepen dit merk ik nu
Hai, Mijn tempkaartje geeft na een lichte stijging vandaag aan dat ik mn eispong heb gehad! Op woe al. Hm even afwachten of mn temp morgen en overmorgen ook nog hoger blijft, dan geloof ik het echt. Zou echt super zijn, alweer zo snel in een normaal ritme! Kara bedankt voor het meedenken. Ik wil niet volledig vertrouwen op dat kaartje; en Fertility Friend kan t toch ook best mis hebben. Je bent nu dan al 4 weken zwanger! Die 2 weken krijg je cadeau. Dat heeft geloof ik te maken met dat het makkelijker tellen is naar de 40 weken?? Weet iemand anders dat precies? Vul je laatste ongi maar in op een ticker voor zwangerschap; dan komt er als t goed is een kleine 4 weken te staan. Gelooft je vriend het al?! Heerlijk zeg dat jullie nu met zn drietjes gaan trouwen Ik ga lekker douchen en uitgebreid ontbijten; moet weer gezond gaan eten met het oog op een mogelijke bevruchting Kara let jij al op wat je eet? Dikke x