gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Wat vervelend Arian, die onduidelijkheid! Het kunnen ook gewoon voortekenen van je menstruatie zijn. Of ontpillings verschijnselen. Als je test elke keer negatief is? Je cyclus moet miss nog goed op gang komen.
    Of je bent zwanger maar de hoeveelheid hcg is nog niet voldoende voor een positieve test.

Voor de meiden die ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde, tjakka! Haha. Nieuwe kansen!

Ben benieuwd of mijn cyclus nu ook weer rond de 26 dagen is net als ronde 1. Nog geen idee! Vandaag denk ik dat zwangerschap er deze ronde nog niet in zit. Ik voel echt amper veranderingen in mn lijf.

Staan jullie ook al op de nod lijst van december in het nod gedeelte van t forum?

Ik ga es kijken hoe dat werkt met die banner..

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh kara spannend! HOOP op een goed begin van het nieuwe jaar..dus veel posi testen! waaronder wij op 3 januari :)

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    @Babette Banner ziet er mooi uit :D je ware forum-aard heeft zich ontpopt ;)
    Jammer dat je geen zwangerschap voelt in je lichaam. Ergens ook wel fijn misschien omdat je dan niet verbaasd bent als je menstruatie doorzet zometeen?!

@vlindertje Fijn dat het heeft doorgezet! op naar ronde 2 inderdaad

@iedereen 2011 wordt ons jaar !!
    (om te beginnen misschien wel voor rica en mezelf op 3 januari?!)

slikken jullie eigenlijk 'zwanger worden' pillen van de etos?

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hallo Meiden
    Toch nog ongi geworden gisteravond, aan de ene kant wel blij, dan kunnen we maar verder. En aan de andere kant ook wel jammer.. :)

Toch was ik wel opgelucht, omdat je vaak leest dat er mensen zijn die na het stoppen van de pil wel een cyclus hebben van 40,50, of 60 dagen.. Gelukkig hier (nog?) niet het geval...

Hoe is het met jullie meiden? Zijn er meiden die bijna kunnen testen? :D

Kara, ik slik foliumzuur. Dat lijkt me genoeg of hebben jullie nog andere tips of dingen waar jullie om denken of slikken?

Fijn Weekend!

5. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    @Arian: ben je erg teleurgesteld? nou op naar de volgende ronde!
    Ik gebruik ook foliumzuur, maar verder slik ik niets. Ik laat wel al de alcohol staan om maar vast eraan te wennen. Roken deed ik al niet.

Vandaag toch wel wat raars; ik ontdekte enkele druppels bloed op mn toiletpapier vanochtend. Maar vanmiddag weer helemaal niet. Hoop niet dat mjn menstruatie al in aantocht is; die zou pas de 17e moeten beginnen. Misschien kan het ook van innesteling zijn? pff ik moet mezelf maar niet teveel in mijn hoofd halen.

Staat de kerstboom al??

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Haha erg is dat he, elk kwaaltje of iets dan denk je oooohw :)
    Maar dat zou ik ook hebben met die druppeltjes aangezien dat bij mij ook nooit voorkomt... Hoop voor je dat het uitblijft (de ongi) en er een mooie test komt!

kara we gaan samen gewoon testen, mochten we niet eerder ongi worden :)

7. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi meiden,hoe gaat t?
    Vandaag lekker veel afleiding want dat wachten vind ik maar niks hoor! Vriend op reis, ik ga gezellig lunchen met vriendinnen en vanavond eten bij mn zus.

Hebben jullie nog tips hoe je alcohol vakkundig kunt vermijden zonder dat t teveel opvalt voor anderen? Bij de planten gooien ofzo haha.
    Fijne dag!

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dag meiden!

@Babette: Spannend hor, van die 'kwaaltjes' waarvan je vanalles kan denken... hopelijk komt de ongi niet en heb je over 5 dagen een positieve test?! Veel plezier iig met de afleiding vandaag, ook wel fijn!

Ik slik 'zwanger worden' pillen van de etos; zit voornamelijk foliumzuur in volgens mij. de naam van de pillen stond me wel aan :D

Dat alcohol mijden is wel lastig he?! Niet zozeer het zelf niet hoeven drinken, maar vooral: wat zeg je tegen je omgeving?
    ik heb wel eens tips gelezen:
    - vraag aan de bediening of je druivensap in een wijnglas mag
    - zeg tegen je vrienden dat je nog half dronken bent van de dag/weekend ervoor en even geen alcohol hoeft
    - vertel dat je aan de antibiotica bent

allemaal wel lastig als mensen zijn gewend dat je alcohol drinkt en ze misschien toch dingen gaan denken. maar als je het in een keer (overtuigend..) weg kan wuiven op het moment dat zoiets gevraagd wordt, laten mensen het wel los!

mijn probleem is dat ik veel te eerlijk ben tegen iedereen en dan toch de indruk wek er mee bezig te zijn (misschien komt het ook omdat ik al jaaaaaren roep een baby te willen.. hmm :D). nu roep ik dus tegen sommige dat ik er totaaaaaal niet mee bezig ben, niet echt geloofwaardig dus :)

@Rica: graag samen positief testen :D!!

9. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    @Kara datvan die druivensap vind ik een goeie tip! Thanks.
    Straks met de feestdagen vind ik t wel lastig. Ik wil voor de zekerheid gewoon niks meer drinken. Ik denk dat ik iedereen gewoon bij mij thuis uitnodig en dan druivensap of kinderchampagne in mn eigen glas doe :)

Fijn weekend allemaal nog!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha de naam stond je wel aan...die heb ik nog nie eerder gehoord!

Nou heb even bijgelezen en ga snel slapen, morgen vroeg weer op!

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    is er niemand meer geweest!!? waar zijn al die verslaafden :D

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    haha
    hier hier!

had een leuk feestje vandaag, dus daar de hele dag mee onder de pannen geweest (was bij ons thuis, dus ook veel tijd in voorbereiden). er waren ook twee kleine kinders bij.. zucht! dan zie je wel wat je ook graag zou willen!

hoe is het bij jullie allemaal?
    nieuwe dames zijn natuurlijk ook welkom mee te praten, maakt het wachten op een zwangerschap een stuk gezelliger (en draaglijker)!

hoe is het bij jou dan Rica?

13. Peeter

Peeter Actief lid

26 jun 2010
    115
    0
    0
    Halootjes!
    Ook ik ben er nog steeds hoor. Altijd druk, druk, druk in het weekend he!
    Ik ben het wachten echt zat! Dinsdag is als het goed is m'n NOD. Ik voel vanalles in m'n lijf, steken in m'n zij, druk op m'n buik. Gisteren een zw. test gedaan. Uiteraard negatief; had ik kunnen weten, want ik voel iedere maand wel iets. Ik wordt er echt helemaal gek van (van mezelf dan he! haha)

Hoe gaat het bij jullie? Ook druk met wachten?

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    @Peeter; maar dat kan betekenen dat je te vroeg hebt getest misschien....? ga voor je duimen dinsdag!
    enne hoort een weekend juist niet lekker relaxed te zijn ;)

15. Peeter

Peeter Actief lid

26 jun 2010
    115
    0
    0
    @kara: ja, eigenlijk hoort een weekend wel te ontspannen, maar ik heb het druk gehad met leuke dingen hoor! Dus dat is niet erg.
    Tja, te vroeg getest, daar heb ik zelf ook aan gedacht, maar die gedachte probeer ik dan ook zo snel mogelijk weer uit m'n hoofd te krijgen, wil mezelf geen valse hoop geven. Ik had dan toch wel een heeeel licht streepje moeten krijgen, denk ik dan maar weer. Pfff, was het maar woensdag, dan wist ik waar ik aan toe was en kunnen we weer verder. Wel fijn dat je voor me doet duimen dinsdag...kan ik wel gebruiken haha

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    he meiden!!
    Hier een meid van 23 jaar, werk 32 uur (met iedere dag 2 uur reistijd) en in augustus getrouwd. We zitten nu in ronde 7 en ben begonnen met temperaturen en ovulatietesten. Ook mij duurt het allemaal veeeeeeeel te lang!! Er is me voorspeld dat ik in december zwanger zou zijn, dus we blijven hoop houden. Zo rond kerst heb ik mijn NOD, dus dat is erg spannend!! Ik duim voor een kerstkindje en dat we allemaal maar snel een positieve test in onze handen mogen hebben!!
    Groetjes!!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh leonietjuh, hopen dat de kerstman iets moois voor je heeft;)

Jullie waren er wel!?? was ik weer weg!
    Ja wat kunnen mensen zichzelf gek maken met dingen he...ik ben zelf ook zo'n tut maar gelukkig nog nergens last van gehad!
    morgen peeter ga je dan ook testen? is dit je 2e ronde????of 12?

Kara hier op mn werk komen veeel zwangere vrouwen voorbij huppelen, en vooral in de zomer (gek he ;), in de winter is het ook zo koud ;)) en zoals nu denk ik ook wel hmmm dat zou mij ook wel staan, vind het erg mooi maar dan wil ik nog sneller!
    Onze tijd kom nog wel...3 jan he ;)

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    welkom leonietjuh! gezellig dat je meekletst!

@peeter: vandaag weer testen.. succes! we duimen voor je. laat je het hoe dan ook weten??

@rica: goed idee om in de winter zwanger te raken en in de zomer mee te sjansen met onze buiken! I'm in :p

vandaag ga ik naar de gyn om een echo te laten maken, ben zeer benieuwd en hoop natuurlijk op goed nieuws!

hoe zit het bij jullie met de spanning? ik merk dat de eerste spanning van 'waaaaaah we gaan er nu echt voor', wel een beetje went :) hihi

19. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wij zijn een koppel van 25 en 29, afgelopen september getrouwd en sindsdien de pil ook links laten liggen.
    Dat maakt dat we nu in ronde 3 zijn, komende NOD is 21/12 (verjaardag van mijn mama, hopelijk een heel fijne dag...)
    O ja, mijn geduld raakt nu al op :D

20. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hey,
    Spannend Kara je echo! Met welk doel wordt die gemaakt?
    Welkom nieuwelingen! (Kan zo gauw de namen niet terughalen, ik reageer via mijn mobieltje)
    Nog steeds in afwachting van mijn Nod as vrijdag. Mijn vriend vindt nu al dat ik er teveel mee bezig ben, nou hoe zal dat dan de eventuele komende rondes zijn haha. Wordt alleen maar meer lijkt me!
    Maar genoeg afleiding aangezien ik vanmiddag een arbeidsvoorwaarden gesprek voor een nieuwe baan heb en erna moet gaan kiezen tussen 2 banen (luxeprobleem I know)!
    Wish me luck. En allemaal succes met geduld bewaren! ;)

Deel Deze Pagina