gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    leuk joan!! we beginnen te komen he!

mijn jurkje is een gewoon jurkje, strech dus ach dat rekt wel haha.. Jouwe een positie shirt joan? wel leuk

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ja, leuk he dat die buiken nu zo naar voren komen! Mijn shirt is idd een positieshirt. Mijn gewone shirtje vind ik net te kort vallen. Dan heb ik echt zo een bouwvakkers buik, ha ha.

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Kara, hoe is het nu met je? Heb je al gebeld naar de gynaecoloog? Wat is nu de bedoeling? Hoop zo dat je er snel terecht kan en even gerustgesteld wordt! Laat je het snel weten?

Liefs

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    #684 Rica, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Hallo!
    nou 18 mei mag ik voor de 20 weken! wat een ambtenaren zeg..eerder kon niet want op maandag was hij er niet en ook niet hele dagen want hij komt heulemaal (ahum) uit leeuwarden... lastig lastig, dus maar vrij vragen :(
    vk afspraak van vandaag was goed, met nog geen 10 min sta je weer buiten :)..ik was wel 2 kilo angekomen!!!!!! maar op mijn weegschaal niet, dat stomme ding!

kara hoe gaat het met jou ?? mag je al eerder komen!? hoop het voor je.....geen last meer gehad!?

joan heb jij ook die streep al? ik heb die streep onder mn navel, hij is donker....

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    volgende week woensdag een afspraak gemaakt. ze reageerde meteen van: ojoh, 6 weken dan zie je nog niets. maar 9 weken vond ze ook wel erg ver weg. dus nu ga ik bij een verloskundige in het zkh een echo laten maken.
    dat geeft wel een beetje rust! bloeden lijkt nu beperkt, dus dat stelt ook gerust.. oo, wat is het toch leuk/spannend/zenuwslopend allemaal dat zwanger worden/zijn/blijven!

mooie foto btw joan! heerlijk zo in de zon, met zo'n mooi buikje al! eerste positiekleding ook al aangeschaft dus! heb je nog (veel) meer gekocht?
    ik voel een zomer aankomen met een hoog pronkgehalte :D

@Babette, als het goed is gaat mijn aanstaande :)P) de reis regelen, dus weet nog niet precies hoe en wat en waar. Maar jullie plan klinkt goed! gaan jullie auto huren en rijdend verplaatsen?

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    rica, 18 mei! nog een maandje dus.. wel een gedoe om gewoon een afspraak te regelen he. ik moet ook de hele tijd vrij vragen van werk, of het zo regelen dat ik er om heen kan plannen.. gedoe! maar goed, een 20 weken echo lijkt me fijn :)

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb er echt zin in, kan ik hem/haar eindelijk weer eens zien!!
    duurt zo lang!!!

Kra bloed je nog steeds een beetje dan of is het helemaal gestopt!
    Volgende week, nou spannend! gelukkig hoef je niet langer te wachten

8. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Fijn zeg volgende week al een echo! Zijn je zorgen al wat afgenomen nu het bloeden minder is? Of is het over?
    Ja we gaan met de auto rond rijden in Usa. Heb er zoveel zin in! Mijn nod valt in de vakantie dus hopelijk kan ik er een beetje relaxt naartoe leven. Ik vind mezelf eigenlijk niet zo obessief hoor achteraf; kan nog veel erger volgens mij.

Mooie buiken hoor! Ik zat trouwens terug te bladeren in dit forum en wisten jullie dat bijna iedereen nu zwanger is? Peeter bijv. Breka hebben we trouwens nooit meer gezien he?

20 weken echo moet super zijn! Dan zie je alles al zo goed.

Ik ga weer aan t werk, see you!

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    @Babette: klinkt als een mooie trip. en idd wel relaxed dat je NOD in de vakantie valt, of in ieder geval hopelijk relaxed :) maar wat je zegt: het kan echt nog veel erger, en laten we eerlijk wezen: je hebt ook wel reden om met een gezonde dosis obsessie er in te staan! volgens mij heeft iedere vrouw die er bewust mee bezig is, of hier op het forum leest, wel zo'n gezonde dosis obsessie..

grappig om te zien he, van alle forum-starters die zwanger zijn nu. toevallig had ik dat ook laatst bekeken. het klopt dus wel wat ze zeggen (80% binnen een half jaar)... wel jammer dat Breka is verdwenen, ben benieuwd hoe het nu gaat met haar.

wij zijn helemaal weer gerust: het helderrode bloedverlies is helemaal gestopt (achteraf maar een dag...), en nog wel beetje oud bloedverlies, maar dat vind ik minder zorgelijk. en volgende week al echo, daar ben ik helemaal happy mee. kortom, vandaag weinig zorgen!
    ook nog steeds erg weinig klachten, maar boobs zijn we al gegroeid (vriend spreekt ze nu aan met 'memmen' ;)). ging dat bij jullie ook zo hard?

happy day! liefs

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Goedemiddag dames,

Wat ene heerlijk weer is het toch. van mij mag het zo blijven. Heb echt de zomer in mijn bol. idd lekker pronken met onze buik, hi!

Rica, wat fijn dat de 20 weken echo nu iig gepland is. Weet je waar je aan toe bent. Lijkt mij wel een lekker idee. Idd nog wel even wachten maar dan heb je ook wat ;)! Ik heb er ook heel veel zin in. Nog drie weken zag ik vandaag.
    Ik heb geen zwangerschapsstreep. Heb wel meer haar op mijn buik. echt irritant. Vind het afschuwelijk. Gelukkig maar dons haartjes.

Kara mijn borsten begonnen ook gelijk te groeien. Geen bh zit lekker meer. Ook de sportbeha's die ik gekocht had niet. Zat al te denken om maar topjes te gaan kopen oid. Pfffff............ Wel lekker dat je verder nog geen klachten hebt.
    Ik heb wat zwangerschapskleding gehad maar dat was meer voor koud weer dus heb nog wel een tuniekje gekocht en het shirtje dan. Kan mijn zomerjas ook neit meer dichtdoen bij mijn buik, dus daar misschien ook nog even naar kijken. of gewoon een colbertje dragen. Wil toch ook nog wel even voor jurkjes kijken maar kan niet echt wat vinden dat bij me past.

kunnen jullie voor de echo geen afspraken in de avond maken? Wel vervelend als je daar vrij voor moet vragen. Maar het is niet heel vaak. Toch bijzonder want iedereen heeft daar toch last van.

Ik had idd een tijdje geleden ook terug gekeken en gezien dat iedereen al zwanger is. idd grappig om te zien. Breka komt volgens mij nog wel op zp maar niet meer kletsen. jammer idd. Ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat.
    Lekker binnenkort touren dus Babette. Leuk hoor. Wij gaan ook touren maar dan in Italie. Lekker vooruitzicht. Hoop dat jullie dan goed nieuws hebben als je terug bent met je NOD in de vakantie! En ik denk dat wat Kara zegt idd wel klopt over die gezonde dosis obsessie. Is helemaal niet raar hoor! Ik had daar zelf ook al last van toen jullie allemaal zwanger waren. Kon me gelijk niet meer inhouden om te gaan testen.

Liefs

11. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Tja al die zwangeren maakt idd dat ik wel wat druk voel dat ik ook zo graag wil! Dus dat kan zeker de 'obsessie' vergroten denk ik. Maar ja, alles op zn tijd.
    Zou het kunnen dat je rond dag 8 al een eisprong hebt? Heb nl nu al wat vruchtbaar slijm.. Nou aan de klus dan maar :)
    Morgen heb ik nacontrole bij de gyn. Ben benieuwd wat dat inhoudt en of daar ook een echo bij hoort. Hoop dat alles goed is! Maar dat gevoel heb ik wel. Geen pijn of andere gekke dingen en netjes na 29 dagen ongesteld.
    Of ik nou zwanger terug kom of niet, heb me voorgenomen om er een onvergetelijke reis van te maken! Dus maand mei is voor mij dan al geslaagd. Tja is gek maar ik leef met de maand (cyclus zeg maar) stom he? De kinderwens is ook zo groot (nog groter na de miskraam volgens mij). Overigens is mn vriend wat begripvoller hoor. Hij zat er een tijdje terug toch ook behoorlijk doorheen vanwege de miskraam. Doet zich dan stoerder voor dan hij is.. Is niet zo'n prater maar hiermee steunen we elkaar toch wel enorm.
    Zit nu lekker met een proseccootje in de tuin, wat een heerlijk weer!
    Xx

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    geniet van je prosecco ;) geniet maar voor 4 ;) het is je meer dan gegund!

kan me goed voorstellen dat het je kinderwens in een nog ander perspectief zet. niet alleen wordt de wens groter (je weet hoe het voelt), maar het is ook nog intenser misschien. ben ook benieuwd wat je morgen kan verwachten. op zich wel netjes dat je zo'n gesprek hebt nog. maar zoals je zegt, doet je lichaam het eigenlijk supergoed. enne, het is er vroeg bij deze maand, dusse prosecco'tje naar binnen, misschien nog een, en dan een leuke avond ;)

en joan, fijn dat jouw boobs ook al zo vroeg je bh uit groeide :) zonder bh lijkt me geen succes, maar als het zo doorgaat zal ik binnenkort ook nieuwe aan moeten schaffen!
    wel tof als je een mooie zomerjas zou hebben met buikruimte. ben je er eigenlijk de hele dag mee bezig, of vergeet je het ook nog wel geregeld?
    hoe zit het nu eigenlijk met je 'kwaaltjes', zijn ze echt achter de rug? merk je dat je ook meer energie hebt?
    enneh, ben jij al aan het smeren met middeltjes (die volgens mij niet werken, maar vast lekker zijn) om striae te voorkomen enzo?

hier nog steeds alles goed, dus ik ben blij :)

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    OOOOOOOOOOOOO HAD NET VAN ALLES GETYPT EN TOEN KLIKTE IK OP BACK!!! EN WEG!!! nou opnieuw *zucht*

Ik ben vandaag wezen shoppen, heb mij kapot geergerd! mensen zullen denken dat ik een koe ben met een enorme zwemband! tis het net wel net niet..... strakke truitjes hoef ik echt niet meer te proberen want dat ziet er niet uit... en losse truitjes heb ik ook nooit gehad en vind ik mezelf echt eruit zien als een koe kortom ik vind mezelf echt vreselijk eruit zien! maargoed komt wel weer....

kara tel je de dagen al af!!!
    mn vriend zegt elke keer jeee wat zijn je borsten gegroeid maar ik zie het weer eens niet hahah! wel dat mn tepels groeter/donkerder zijn allemachtig :D Net als die streep die er nou zit....

Ik hoop dat het net zulk mooi weer is al nu ...30 april!!! dan ga ik een weekend weg en zou het heeeeerlijk vinden als het zo zou zijn!!

ja babbette breka ken ik nog wel die kwam er iets later bij maar die was al zwanger toen toch?
    ik heb haar even opgezocht maar ze is gewoon online geweest op 3 april 2011 12:42 :D Dus wwie weet komt ze een keer voorbij...

14. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ja ik kom hier nog iedere week eens lezen hoor!! Maar ik kan echt niet zoveel posten als jullie en zo half en half meepraten is ook maar zo zo hé.... Ik was toen nog niet zwanger hoor, ik herinner me dat ik de dag voor Babette positief testte.

Met ons gaat alles uitstekend!! Ondertussen zijn we een goede 17 weken ver en amper 1,5 kg bijgekomen!
    Volgende week vrijdag mogen we opnieuw op controle.

De rest van de week heb ik verlof en ga ik al eens kijken voor ons geboortelijstje. Zondag eens een meubelwinkel binnen geweest voor een kinderkamer, gewoon wat idee'tjes opdoen. En eind deze week ga ik eens naar de Ava om eens te kijken voor geboortekaartjes en doopsuiker.

Verder niets speciaals te melden... zo, zo weten jullie dat ik nog leef ;)

15. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hai,
    Ik zou even ver als jij geweest zijn Breka. Maar ja..

Controle bij gyn was kort, geen echo gehad. Ze was tevreden over het feit dat ik weinig had nagebloed en netjes ongesteld was geworden. Uit tests kon ze opmaken dat t vruchtje in zn geheel was verwijderd. Ik kreeg groen licht om weer te proberen?! Wist niet eens dat ik daarop moest wachten maar goed. Is mij nooit verteld. Lekker gecommuniceerd.. Enfin; dat is achter de rug en dat groene licht gaan we zeker opvolgen ;)
    Ze was ook optimistisch over een evt volgende zwangerschap omdat ik vrij snel zwanger was geraakt. Hm goed om te horen maar behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst toch? Dus ik probeer mezelf daar niet al teveel aan vast te houden.

Vandaag met een collega gesproken die ivf heeft ondergaan; wat een ellende zeg pff. Zo kan het ook nog..

Fijn dat iedereen zich eigenlijk (weer) goed voelt! Kara nog geen kwaaltjes; houwen zo! :)
    Dikke x

16. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babette, ik had het gelezen van je... moet vreselijk geweest zijn!
    Ik hoop dat je snel terug zwanger bent en deze keer ook een mooie zwangerschap mag genieten!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahh daar was ze ;)
    1,5 kilo, ik ook 2 kilo geloof ietsie minder maar ben het weer vergeten haha... naja netjes toch!?

ik heb sinds gister last van mn onderrug...en mn nachtdienst was vre-se-lijk! heb ook zo slecht geslapen..om 9 uur vanochtend sliep ik nog niet!! ben nu ook erg moe maarja tis niet anders.
    zaterdag ga ik even bij een kamertje kijken...ben benieuwd.
    joan heb jij de baby al iets gevoeld? de vk vroeg mij dat dus ben benieuwd of dat snel gaat gebeuren!

18. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Bedankt breka! Blij om te horen dat alles goed gaat. En leuk dat je langs bent gekomen.
    Welterusten, lekker dromen over babytjes allemaal!

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Gelukkig weer groen licht dus Babette.. Het is maar goed dat jullie afgelopen ronde braaf hebben gewacht dan ;). haha
    De toekomst zal het natuurlijk gaan leren, maar op zich is het fijn dat ook een VK zegt dat het er allemaal goed uit ziet. Ik hoop zo voor je/jullie dat het weer snel raak mag zijn! Ook omdat we nog wel een beetje synchroom horen te lopen hier ;)

Rica, wat vervelend van je nachtrust! pf, vermoeiend dagje dan.. en nog maar 2 kg is wel netjes ja :) en spannend als je je baby gaat voelen zometeen. vanaf wanneer is dat mogelijk?

he Breka! Fijn dat alles goed gaat met je. Er is hier idd wel een en ander gebeurd, maar leuk dat je nog wel meeleest. posts hoeven niet lang of uitgebreid te zijn ;).
    wat ben je al ver trouwens (tijd vliegt!). heb je al een dikke buik?

fijne dag allemaal!
    ik ben geloof ik deze week wel wat misselijkheid aan het kweken in de ochtend (hehe), krijg geen hap door mijn keel!!

20. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Ja ben ook wel benieuwd of jullie de baby al voelen??
    Gefeliciteerd zou ik haast zeggen met je misselijkheid Kara hihi. Is een goed teken!
    Hier het idee dat mn ei echt vroeg is; vandaag steken in mn linkerzij. Als we nu maar op tijd geklust hebben/klussen.
    Hoe vaak klusten jullie eigenlijk..? zou om de dag voldoende zijn (lijkt mij wel)?
    xx

Deel Deze Pagina