gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee ik voel nog niks... maar ben ook nog zo slank verder! aan de ene kant ben ik daar wel trost op maar andere kant denk ik kom maar op met die bol dan kan ik pronken! maar ik heb nu al veel last van onderrug dus :s
    Mn vk vroeg mij vorge weeek (16 weken) of ik hem al voelde dus denk dat het vanaf dan wel mogelijk zou kunnen zijn?
    hebben jullie ook dat je vaak in hij/hem vorm praat???
    Mijn gevoel zegt ook een jongen haha... ik hoop het, heb graag gelijk ennn mn hele fam zegt meisje en 1 zegt ja heb het nooit mis gehad dus ik hoop dat ik nu gelijk heb :D

Kara nog 6 dagen ;);)..... dan ben je 8 weken he?

Weet iemand of het rond 30 april ok zult prachtig weer wordt!?

2. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Kara, tja, die misselijkheid... ik had het de eerste 13 weken steeds s'morgens en de laatste week altijd s'avonds. Ik denk trouwens dat het daardoor komt dat ik nog niet zoveel ben aangekomen. Tot en met mijn 14e week kon ik echt niet veel eten. De eerste avond dat ik niet meer misselijk was, zijn we gewoon op restaurant gaan eten en dat had gesmaakt!!

Babette, wij klusten om de dag, maar de laatste poging hebben we het wel 2 keer per dag gedaan :). We gingen eens een andere tactiek proberen en die is wel gelukt. Geen idee of het hielp, maar meestal raden ze om de dag aan, zodat de zaadcellen tijd hebben om te rijpen.

Rica, ik voel de baby ook nog niet hoor. Ik heb horen zeggen van mn zussen dat dit pas echt herkenbaar wordt vanaf de 20ste week. Nog even afwachten dus. Soms denk ik wel dat ik iets voel, maar ik kan echt niet zeggen wat het is. Wie weet is het gewoon een maagkrampje ofzo :)

Mijn buik groeit heel erg sinds week 16. Mensen rondom mij zeggen dat je nog niet echt kan zien dat ik zwanger ben, alhoewel ik vind dat mijn buik al zooooo uitgezet is. Vreemden denken waarschijnlijk gewoon: oei, die zou beter een beetje gaan sporten ;) Ik zie ook iedereen zo raar kijken naar me, ofwel beeld ik het mij gewoon in... :p

Zo, ik probeer dus te posten hé :) Hopelijk hou ik het vol.

Groetjes!!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha ja heb ik ook... IK weet dat het van de zwangerschap komt maar een ander kan denken pfff wat een zwemband zeg, die zit teveel te snoepen! jammer vind ik dat.... ook zeggen ze oooh wat ben je nog mooi slank! grrrr ik wil ook een bolletje!

4. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    O dat zullen ze van mij ook wel zeggen maar ik ben niet zwanger haha *LOL*!

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    he meiden,

dat is even geleden. erg druk gehad deze week en vandaag voor het eerst een dagje vrij en een avondje thuis. Zie ik mijn man ook weer eens, ha ha! Hij baalde er geloof ik wel een beetje van dat hij al de hele week alleen eet.

Breka, wat leuk dat je weer terug bent! Fijn om te horen dat het goed gaat bij je. Wat je zegt over denken dat je de baby voelt heb ik ook. Ik heb dat al vanaf mijn laatste echo, dus rond 13 weken geloof ik. Heb toen aan de echoscopist gevraagd of dat kon en die gaf aan dat het wel mogelijk was. Maar het is zo een vaag gevoel en nog zo sporadisch dat ik het inderdaad ook niet wil toewijden aan de baby. Volgens mij lees ik gemiddeld tussen de 18 en 20 weken.

Rica, ik vind je buik echt wel zichtbaar hoor en helemaal niet op een zwemband lijken. Gewoon een bescheiden bolletje.
    Je draait nog wel gewoon nachtdiensten? Als het niet gaat kan je daarover in gesprek gaan he met je leidinggevende. Ik heb ook slaapdiensten op mijn werk en in het zwangerschapsbeleid van mijn werk staat dat dit vanaf 12 weken niet meer verplicht is. Ik doe het nog wel omdat ik er nog geen last van heb en ik lekker snel mijn uren maak op die manier. Hoe gaan ze er op jou werk mee om? Bij mij geven ze al aan dat wanneer ik het niet meer aankan het moet aangeven en ze dan diensten gaan opsplitsen. Hebben namelijk ook geregeld 24 uurs diensten. Vind het zelf wel erg fijn dat ze zo met me meedenken. Ik heb over 2 weken ook gesprek met mijn leidinggevende en dan ga ik vertellen dat ik ouderschapsverlof wil gaan opnemen. Ben heel erg benieuwd hoe hij dat gaat opnemen.

Babette, lekker joh met een prosecco in de tuin zitten met dit warme weer. Ben niet echt iemand die veel drinkt maar mis de mogelijkheid dat ik een wijntje kan nemen als ik op een terrasje zit toch wel. Maar goed is voor een goed doel.
    Wel vreemd dat er niet tegen je gezegd is dat je eerst een menstruatie moest afwachtten en het groene licht van de gynaecoloog. Nou ja, wel fijn dat je het nu in ieder geval wel hebt gekregen. De toekomst zal het idd leren maar denk dat het wel prettig is om te horen dat zij een volgende zwangerschap positief in ziet.
    Dus je ei was vroeg deze week? Om de dag klussen is genoeg hoor. Ik heb begrepen dat er dan in principe altijd een legertje klaarligt wanneer het eitje zich laat zien. Wij hebben ook om de dag geklust en rond me eisprong (iets daarna) eigenlijk niet meer omdat ik toen blaasontsteking ed had. Had dus zelf niet verwacht dat het die ronde raak is dus zo zie je maar weer je hebt het eigenlijk gewoon niet echt in de hand. Je weet nooit precies wanneer je eisprong is of je moet met testjes gaan werken. Hoop dat het raak is. Dan kan je in principe over 12 á 14 dagen al testen!

Kara, de misselijkheid komt dus opzetten?? Hoop dat het niet al te heftig wordt. En je bloedverlies is dat helemaal gestopt?
    Ik ben er zelf wel de hele dag bewust van dat ik zwanger ben. Maar vin dook dat ik al een dikke buik heb. Droom er ook over. ha ha!
    Mijn kwaaltjes zijn gelukkig echt achter de rug. Wel nog in de ochtend misselijk wanneer ik niet op tijd eet en als ik mijn tandenpoets en af en toe gewoon plotseling tussendoor. Maar daar kan ik mee leven, is echt sporadisch. Ik heb wel meer energie maar moet nog leren dat ik toch niet alles kan wat ik anders deed. Van het weekend geklust op zolder, schilderen en vloer leggen ed en daarna nog slaapdienst en de volgende dag in de tuin aan de slag en daarop volgend gewoon nog werken. pffff.........dan wordt het wel even veel.
    Had trouwens het weekend ineens heel erge steken/krampen in mijn buik. echt niet normaal. Dacht ga even liggen dan trekt het wel weg maar bleef echt komen. Dacht toen echt het gaat mis. Helemaal in paniek en huilen. Man erbij die niet zo goed wist wat hij ermee aan moest maar wel erg lief. Uiteindelijk gewoon erg last van mijn darmen. Denk omdat ze in de verdrukking komen ofzo. Tja.....dan voel ik me wel even erg stom. Sorry schat het was lucht! Tja, zit je dan. Hebben jullie wel eens van die akties gehad? ben normaal altijd erg nuchter maar met die zwangerschap........ Van alles wat er in je lichaam/buik gebeurd en waar je totaal geen controle over hebt en niet kan herkennen of iets normaal is of niet! Best eng af en toe.

Ga van het heerlijke weer genieten.

Liefs

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hoi inmiddels bruin (rode) meiden?! (of hebben jullie niet in de zon gezeten vandaag?)

joan, dat klinkt ook niet fijn als je zoiets voelt!! en dan kan me voorstellen dat je even helemaal in paniek raakt. omdat je dan ineens misschien het begin van het einde voelt. ik ben ook vrij nuchter, maar stond ook huilend bij mijn vriend bij het eerste drupje bloed... heel normaal dat je zo schrikt. enne, die zwangerschapshormonen moeten toch íets doen ;). nee serieus, ik denk dat die hormonen ervoor zorgen dat alles iets versterkt is: een misverstand vind ik ineens echt verschrikkelijk erg en gelukkigheidsintensiteit lijkt ook wel groter.
    wel erg fijn dat je kwaaltjes echt achter de rug zijn. ik vind dat je ook goed nadenkt over wat er allemaal komen gaat. heel verstandig :). ga je zometeen ook minder nachtdiensten draaien denk je? en hoe lang werk je al bij dezelfde werkgever? ouderschapsverlof is toch iets waar je gewoon recht op hebt? heb je een goede verstandhouding met je baas?

die buiken van ons zijn volgens mij wel goed gezond :) als in mezelf in de winkelruiten zie lopen heb ik ineens veel minder moeite met dat meedansende buikje :D. laat de wereld maar denken wat ze willen! trouwens, zo erg is het nou ook weer niet (moet je mijn billen eens zien ;))

hier trouwens goed nieuws:
    vanmiddag had ik het gesprek bij mogelijk nieuwe werkgever. ik heb echt peentjes zitten zweten, vond het moeilijk om te moeten vertellen, maar ben gewoon eerlijk geweest en het was geen probleem voor ze! wel zal er inhoudelijk wellicht iets veranderen, maar dat is niet in mijn nadeel (meer dat er vast vooruit wordt gekeken naar werkzaamheden tijdens mijn verlof).
    echt heerlijk nieuws dus om het paasweekend in te gaan!! yeah :)
    dus bedankt voor jullie adviezen om eerlijk te zijn, dat voelde als de enige juiste oplossing en als ze het niet hadden gewild, dan was ik toch wel erg teleurgesteld geweest. dus feestje hier vanavond!!

Babette, fijn van je vroege ei, je voelt het toch wel goed aan dan zeg. helemaal geen testen/temp nodig op deze manier!

gaan jullie nog echte eieren zoeken? :)

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kara wat super fijn en wat een goed gevoel is dat he...om toch eerlijk te zijn en waarvan je zou denken nee dat wordt hem niet en je toch die kans geven!! super...
    haha meedansende buik?? is dat je nieuwe baan...;)

ik heb verder weinig te melden...druk druk druk en morgenochtend babykamer bekijken...hopen dat het ook echt wat is!!! zit vol ideeen namelijk haha

8. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Goed nieuws Kara! Fijn hoor, luchtte dus toch wel op?

Lijkt mij ook heel normaal dat je van elk pijntje schrikt! Je moet er maar op vertrouwen dat alles goed blijft gaan. Is makkelijker gezegd dan gedaan! Voelen jullie ook bandenpijn? Hoe voelt dat nou? Lijkt me ook zo mooi als je je baby kan voelen bewegen.

Leuk dat je weer meekletst Breka moet ik zeggen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Nou ja niet helemaal want we hebben een leuk clubje zo. Zou niet heel veel drukker moeten zijn want dan volg je het amper.

Nou die zoektocht naar dat ei vind ik niet makkelijk hoor! Al een paar dagen slijm als ik het goed zie; maar ook steken in mn zij en sinds gister een druk op mn buik. Maar of je eisprong dan heeft plaatsgevonden of nog moet komen?? Dat is zo lastig. Maar ik wil gewoon nog niet met ovutesten in de weer. 2 x per dag klussen komen we niet aan hoor pff maar wel in de buurt :)

Vanavond bbq met vrienden, supergezellig. Morgen een verjaardag en etentje en verder helemaal niets doen in de tuin dit weekend. Ik hou d'ervan! En jullie?
    Letten jullie nou nog op je huid in de zon met dit weer (ivm pigment vlekken bijv)? Ik weet dat ik last kreeg van een droge huid dus daar wel voorzichtig mee deed. Sowieso geen zonnebankjes meer. Dat kwam echt door de zwangerschap want sinds mn miskraam geen last meer van.

Nou doeg!

9. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    O ja succes met de babykamer Rica! Ge je die ene kopen die je op het oog had? Waar ga je heen 30 april? Ik heet geen Paulusma dus weet niet of het dan mooi weer is :p hoop het!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jaa we gaan hem nemen..ik zal eens kijken of ik een voorbeeld foto kan vinden.
    ik zag op knmi dat he heel lang rond de 21 graden blijf me weinig regen dus ben benieuwd....

ik voel niks bewegen, af en toe wel wat kriebelen maar weet nie of da hem kan wezen.....

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    leuk als je foto's hebt Rica! ben benieuwd. en wat voor ideeën heb je allemaal ervoor?
    en wat ga je 30 april doen met hopelijk mooi weer?

lekker vrij zijn, met mooi weer en lekker in de tuin kunnen rommelen, klinkt wel goed he! helaas hebben wij geen tuin, maar de balkondeuren staan ook lekker open :)
    babette, ik dacht dat je je ei goed kon plaatsen door de symptomen, maar ze blijven nog een beetje aanhouden dus waardoor je het niet op het uur nauwkeurig hebt.. lastig, maar in ieder geval weet je de periode wel toch? kan niet missen met slijm en steken in je zij? 2 keer klussen per dag, als je dat red, wow! maar als jullie het dagelijks doen, nou, dan staan die mannen wel paraat bij je poorten! om de dag is in principe voldoende inderdaad. wij deden om de anderhalve dag, en dat bleek voldoende.

verder weinig bijzonders hier: misselijkheid is maar af en toe, dus nog niet dagelijks. ik houd mezelf maar voor dat ik tot nu toe (afkloppen) one of the lucky ones ben die weinig kwaaltjes heeft. kan natuurlijk nog komen. ik kijk wel met gemengde gevoelens uit naar de echo. aan de ene kant natuurlijk superveel zin in, aan de andere kant ook de angst dat het niet goed zit. maar wat zekerheid is natuurlijk ontzettend fijn.

wat dat betreft vind ik het ook erg fijn om met jullie te kunnen kletsen over vanalles. en ik vind het ook bijzonder dat al onze verschillende verhalen toch goed samen lijken te gaan. daarbij ook extra respect voor jou Babette, omdat het me niet altijd even makkelijk lijkt!

nou, genoeg gekletst, fijn paasweekend! eerst maar eens lekker ontbijten zometeen!
    x

12. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Thanks Kara!

Hebben jullie een leuke pasen? Was een drukke dag vol familieverplichtingen maar wel leuk. Morgen lekker niets gepland.

ik vermoed dat ik een vroeg paasei heb gehad; vandaag al minder tekenen. Zou mooi zijn als januari 2012 met een kindje zou beginnen voor ons..
    Sweet dreams!

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Fijne paasdagen gehad? Is hier iig even rustig geweest. Wij hebben de dag voor pasen bij mijn schoonouders ge bbq't en eerste paasdag heb ik gewerkt en bij mijn ouders gebruncht. Mijn broertje heeft bij me geslapen en tweede paasdag met mijn man en broertje lekker gezwommen en gezond. Ik heb me idd flink ingesmeerd. ben ik normaal niet zo van en had al een trankini gekocht. We gingen in buiten water zwemmen en was erg koud. Mijn man helemaal ongerust dat ik maar niet met mijn buik het water in moest. Zei toen ook nog tegen me: Je mag ook niet veel he! Dat was wel even lief.

Ik heb trouwens ook een drogere huid hoor Babette. zie gewoon de scheuren staan. Moet me dus ook flink insmeren maar dat is iets waar ik toch echt niet goed in ben. Vergeet het gewoon. Had ik anders idd ook nooit last van.

Wat fijn Kara dat je gesprek bij je nieuwe werkgever zo positief verlopen is. Wanneer ga je daar beginnen?? Spannend hoor! Ben echt blij voor je dat het een positieve uitwerking had. Ik werk al ruim drie jaar bij dezelfde werkgever. Na een jaar werken bij dezelfde werkgever heb je idd gewoon recht op ouderschapsverlof. ben alleen benieuwd hoe hij die uren dan gaat opvullen. Zijn niet zo ene heel groot team. Ik heb niet heel veel contact met mijn baas want wij zijn een op zichzelf staand project met een meewerkendleidinggevende die weer veel overleg heeft met onze leidinggevende. ik weet nog niet of ik op termijn wil stoppen met de nachtdiensten. Ligt er echt aan hoe ik me ga voelen. Wil zo lang mogelijk op de gewone manier meedraaien. Vind ik wel zo netjes tegenover mijn collega's.

Morgen je echo Kara, Snap dat je er met gemengde gevoelens heen gaat. Hoop dat het gewoon allemaal goed zit en morgen je zorgen helemaal weggenomen zijn. Heb je er zelf een goed gevoel over? Hoe laat heb je de echo ook alweer?

Rica, je hebt dus je kamer uitgezocht? Wanneer krijgen jullie hem binnen? Leuk hoor! Ben benieuwd naar al je plannen? Wij zijn bezig alle spullen uit de babykamer te krijgen. Gisteren mijn hometrainer verkocht dus is al wat meer ruimte!

babette, een flinke zoektocht dus naar je ei? zou inderdaad een leuk begin van 2012 zijn met een baby! Het is je gegund. Heb je er zelf een goed gevoel bij? Gewoon geklust tijdens je eisprong denk je? Wanneer ga je testen?
    Ik heb trouwens wel eens bandenpijn. Dat heb ik wanneer ik te snel op sta. Een soort pijnscheut net boven mijn lies. Niet heel erg prettig.

Nou ik moet vanmiddag helaas werken. Nu nog even snel van de zon genieten.

Liefs

14. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi meiden,
    Is stil hier! Heeft vast met de mooie dagen te maken. Heb ook een heerlijk paas weekend gehad. Gister hele middag en avond op terras gezeten mmm!
    Spannend he Kara je echo! Ben je nerveus? Lekker genieten hoor als het er allemaal goed uit ziet!
    Nog erg misselijk?
    Ik denk dat mn ei geweest is. Stiekem toch nog es mn temp gemeten en die is hoog voor mijn doen. Nu dus duimen draaien op de wachtbank!!
    Nod is 8 mei; en ga ook echt niet eerder testen. Zal ik trouwens een test meenemen of beter in amerika kopen? Weet niet of de grote hoogte van het vliegtuig invloed kan hebben op de werkzaamheid..?
    Xxx

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    8 mei moederdag toch?? ;D Zou mooi zijn he! duimpjes draaien weer!!!

Ik denk niet dat die hoogte wat met testen doet hoor, anders vraag het even na maar denk zelf van niet.

joan niet meer aan het "home" trainen??
    heb je alles nog in dozen?
    ik krijg hem tussen nu en 2 maand :) ik krijg vanzelf een belletje
    hoop echt geen 2 maand!!!!!

ik kan trouwens geen foto vinden :( het is een beetje white wash gemeleerd achtig (wit) met melkglas waar soort beertjes op zitten..niet duidelijke beertjes maar de vorm ervan is dan niet in melkglas. Naja foto's houden jullie tegoed!! ik ben niet van de beren maar deze is wel netjes en niet TE!

en ik heb mij bedacht...ik ben echt zo'n doos!!!
    Waarschijnlijk wil ik wel weten wat het wordt...ik kan niet meer wachten en brand van nieuwschierigheid ennnn ik zie zoveeel leuks!! Ik wil het graag mn meissie of ventje noemen maar haha tis de DE baby of poekie :D...iK TWIJFEL NOG ZOOOOO!
    waarom heb ik dat weer! ik was er zo van overtuigd het niet te willen weten! Neeeee ik niet hoor....maar nu kom ik bij de 20 weken echo en begin ik zooo te twijfelen, stom he!??????

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Zeker stil hier! Iedereen heeft vast een goed zonnig weekend gehad!

Wanneer vertrek je naar Amerika Babette? Misschien is het wel fijn om een test bij je te hebben, aan de andere kant: ook wel goed om juist af te wachten... áls het raak is, is het toch wel raak, ook op 10 mei. Heb je er een goed gevoel bij? 2012 zou mooi beginnen...!!

Joan, klinkt alsof je fijne dagen achter de rug hebt, maar wel druk! Lekker gewerkt vandaag? Zo warm was het niet meer ;)
    Goede zet om je hometrainer te verkopen (tenminste, als je plaats nodig hebt ;)). Dat ruimt lekker op kan me voorstellen.
    Voel je je verder ook nog steeds goed? Je bent gewoon al ruim 17 weken, bijna op de helft. Wanneer staat je volgende echo ook alweer gepland?

Rica, twijfelkontje :) Hoewel poekie echt een briljante benaming is voor je baby, heb je aan mij niet een goede om het niet te willen weten!! ik kan het me namelijk niet voorstellen dat je geduld het wint van je nieuwsgierigheid! wat zegt je man ervan??? en heb je zelf een sterk voorgevoel?

Morgen mijn eerste echo: ik vind het retespannend, leuk, maar ook wel eng. Vriendlief kwam er vandaag achter dat het waarschijnlijk vaginaal is en vroeg zich af waar hij dan in de ruimte was ('het is toch wel vreemd dat een vreemde zo een ding bij je naar binnen schuift').. :) vind het wel schattig. en hij heeft ook wel een punt. het is een beetje vreemd, maar ik weet wat ik wil horen morgen, dus daar heb ik weinig moeite mee.
    mijn gevoel zegt dat het wel goed zit eigenlijk, daar probeer ik ook wel aan vast te houden.
    buik is al beetje meer aan het opzetten en borsten blijven groeien (morgen maar even naar de Hema voor een meegroeibh!). misselijkheid zet niet echt door, en als ik niet zou weten dat ik zwanger zou zijn zou het me waarschijnlijk niet eens opvallen! misschien komt het nog, maar als ik morgen goed nieuws heb, ga ik er des te meer van genieten dat ik weinig kwaaltjes heb!

nu wel bekaf (hmm toch een symptoompje), dus ga lekker slapen zo! vandaag ontslag ingediend op werk, dat pikten ze redelijk op, dus dat is ook weer een zorg minder..

slaap lekker en ik laat jullie morgen weten hoe het was uiteraard!!
    xx

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja bij mij was het vaginaal maar mn man zat schuin achter mij denk dat die stoel express zo staat, ook gedraaid naar het beeldscherm dus hij ziet weinig... en dat ding gaat zo miniscuul naar binnen echt hoor, het stelt niks voor! zodra je je baby ziet vergeet je dat maar dan nog hij gaat echt zo klein beetje naar binnen je merk het niet eens en ik had mn benen niet eens zo heel ver uit elkaar hoor...;)
    morgen hey jeeeee goed dat je het even benoemt hoor, schaam schaam :)
    spannend, dan krijg je ook je uitgerekende datum!!!

en mn man wil het graag weten en dat zei hij al van begin af aan maar ik was/ben zo eigenwijs maar tjah.....

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nog niet terug kara!???
    denk zal even spieken! misschien staat de foto er al :d

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Heee!
    We krijgen zo bezoek, maar ik moet even snel jullie vertellen hoe het was.
    Net terug van de echo en alles lijkt helemaal in orde! Een kloppend hartje, op de goede plek, geen andere gekke dingen, ook geen tweeling ;). wow, wat bijzonder zeg om dit mee te maken. het is net alsof je in een film zit!
    vriend was ook helemaal onder de indruk, vanaf nu moet ik extreem voorzichtig zijn (ik mag ook niet in koud water zwemmen hihi).

Ik zal later de echo op de foto zetten, maar daar zie je eigenlijk niet zo heel veel op hor... de bewegende beelden waren veel beter!

over 2 weken mogen we weer vanwege de 'medische indicatie'. zo medisch voelt het niet meer aangezien het bloedverlies allang is gestopt, maar het wordt gewoon vergoed, en de echoscopiste kon het termijn nog niet met zekerheid vaststellen, dus ach, dan gaan we over 2 weken weer :D:D

dank voor jullie meeleven!!! en het is zooo fijn om je energie en blijheid ergens kwijt te kunnen!
    xx

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    en de foto van de echo! toch best duidelijk voor 1 cm :)

Deel Deze Pagina