hallo dames!!! im homeeeee....het weekendje was heeerlijk! lekker niksen, geen schoonmaakwoede's en gelukkig mooi weer gehad dus lekker aan het water gezeten! Zelfs nog wezen waterfietsen Hoe gaat het hier? Ik heb de quinny buzz 3 en dan de aquablauwe/turquoise reiswieg. joan de stokke? vind ze wel mooi, lekker hoog zit je kindje alleen in het allerbegin moest ik er aan wennen...huh is dat een wandelwagen . Maar hij is leuk! Waarom ik het nu wel wil weten...hmm omdat ik ontzettend nieuwschierig ben (zacht uitgedrukt) en ik zoveel leuks zie.... ik vind het ook zo raar, eerst was ik er heilig van overtuigd nee ik wil het niet weten! en vaak ben ik niet meer te veranderen maar nu begint het te kriebelen haha! de nieuwschierigheid wint denk ik! jullie nog steeds steevast???? Nog 2,5 week tot de 20 weken echo! Hoe was jullie koninginnedag? gezellig...of weinig gedaan?
Weer een buikfoto, wel met pyama.. zonder is hij iets groter en nog steeds puntig vind ik haha keek trouwens net bevallingsverhalen waarvan de vrouwen niet wisten wat het werdt... spannend zeg! hmmm hahah
rica, wow! wat is je buik al goed gegroeid zeg :O enne ik zie dat puntige niet hor, of is dit de 'beste' foto van de 100 ? ben benieuwd of de nieuwgierigheid het echt gaan winnen! en leuk dat je weekendje leuk was, gelukkig maar. en zelfs op de waterfiets! waar ik wel benieuwd naar ben: hoe maak je in vredesnaam een goede keuze voor een kinderwagen? er is zoveel keus!! of weten ze daar in de speciaalzaken heel veel van en kunnen ze je adviseren? of neem je gewoon degene waarvan je denkt dat die wel goed is...? het duizelt me nu al af en toe
hoi meiden, Rica, fijn dat je weekendje weg geslaagd is en je had inderdaad erg mooi weer. Heerlijk. Waren jullie met zijn tweeën(eigenlijk drie dan)? ik vind die quinny ook erg mooi. Dat was ook een kinderwagen die bij mij in het lijstje stond en de bugaboo. Maar uiteindelijk toch de stokke geworden. Wilde die erg graag alleen vond de kleuren niet zo. Ja, die knal roze vind ik helemaal te gek maar daar wil mijn man niet aan, ha ha. ik heb die vooral gekozen omdat ik en mijn man best groot zijn en deze lekker hoog is. idd ook lekker voor de baby dat hij/zij hoog ligt. Kara, het is denk ik echt net wat jij een mooie wagen vind. Denk dat er in Nederland geen wagens verkocht worden die niet goed zijn. ik zou je inderdaad laten informeren en kijken of hij een beetje praktisch is, makkelijk in te klappen en te verwisselen. En hem gewoon uitproberen in de winkel. Wij hadden een oefen baan. De wagen ging prima alleen ik ging bijna onderuit op al die stomme scheve steentjes. Ha ha. Mooie buikfoto trouwens Rica, hij is echt erg groot geworden. Kan wel even kijken of ik er vandaag ook even een foto van kan maken. Heb alleen zelf niet echt het idee dat hij gegroeid is. Kara, heb jij inmiddels weer een buikfoto? Liefs
O ja, ik heb mijn 20 weken echo volgende week dinsdag. Ik twijfel trouwens ook af en toe wel hoor. Maar denk niet dat ik eraan toe ga geven. Want eigenlijk kan ik toch niks met die informatie. Dan weet ik alleen wat het wordt. Maakt uiteindelijk niet echt een verschil.
ja echt wel hoor Rica. Maar ga proberen sterk te zijn. Mijn man geeft ook erg aan het niet te willen maar moet zeggen dat ik gewoon nieuwsgierig ben. Helemaal naar het kindje en dan heb je ook nog de keus om het wel of niet te weten. Pffff.........twijfel.
Ook al zo'n mooie foto! Je buik is wel degelijk gegroeid, maar komt misschien ook door kleding. heel mooi in elk geval (ook je outfit!). ik zal vandaag ook een foto maken (sterker nog, ga het NU doen!) even wachten..
hier mijn buik - zien jullie al verschil? en bedankt joan voor je uitgebreide uitleg! die oefenbaan in de winkel klinkt erg handig - naast dat het me ook wel lichtelijk hilarisch lijkt misschien moeten we eens 6 wagens naast elkaar zetten en timen welke we het eerste het kiezelstenenpad over hebben en ingeklapt in de achterbak van de auto hebben liggen kan niet wachten!
Ha ha kara, inderdaad. Staan ze denk ik raar te kijken. Heb je nog helemaal geen idee? Vond het zelf ook wel raar hoor om er 1 te gaan uitzoeken. Waar moet je op letten idd en waar doe je goed aan. Mooie buikfoto. Ik zie wel verschil hoor. Vind hem wat boller. Wat vind je zelf? En je vriend? Hoe gaat het nu trouwens met bruidsjurken passen? Al mee bezig? Dank je wel. Mijn man heeft me omgepraat dat ik gewoon dat jurkje moet dragen omdat het juist mooi mijn buik uit doet komen. Merk dat ik soms nog iets heb van, straks denken ze dat ik gewoon dik ben..... Zag laatst een foto van me, op mijn werk gemaakt. Wat een gigantische borsten zeg. Vind het helemaal niet bij me passen. Zie alleen maar borst. Soms toch wel even confronterend. Ben je al begonnen met moeder voor moeders? Ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen. Heb je al last van misselijkheid oid? Hoop het niet voor je. Ik voel me nog steeds fijn. Heb alleen soms wel dat ik me moe voel, maar dat heeft ook met mijn werk te maken en kom in de nacht slecht in slaap. Kan niet meer goed op mijn buik slapen. Wanneer begin je op je nieuwe werk? X
He! leuk dat je het verschil ziet. ik merk het zelf ook wel een beetje. als ik nu mijn best doe om mijn buik in te houden, lukt dat echt niet meer merk wel dat het lastig is omdat ik nu (dat denk ik tenminste ) zie dat mensen wel iets langer naar mijn buik kijken soms en dan ws denken: hmmm beetje aangekomen?? dus van mij mag ie lekker gaan groeien goed dat je man je zo stimuleert om strakke kleding te dragen, het is namelijk echt een duidelijk zwangerschapsbuik en het staat je prachtig! een beetje pronken is niets mis mee en ik kan me voorstellen dat je alleen maar borst ziet: die dingen lijken wel met de dag te groeien! ik heb 2 bh's aan (gewone + meegroei) om alles nog een beetje in te binden . maar op zich vind ik het ook wel mooi van die vollere borsten. maar zitten ze jou meer in de weg of schrok je gewoon van de borstvolle foto's? moeders voor moeders mee begonnen idd, gedoe, maar voor het goede doel, dus dat neem ik voor lief. het stinkt overigens wel (en dan heb ik het over dat goedje onderin die flessen!). verder voel ik me nog steeds prima, niet misselijk, geen andere ongemakkelijkheden, dus daar geniet ik maar van! fijn dat jij je ook nog steeds zo goed voelt slaap lekker!!
oh zo herkenbaar joan, ik heb dat net zo! niet te strakke kleren want straks denken mensen pff moet je die zien, die mag wel wat andere kleren aandoen ... en die borsten ja..pfff kreeg laatst al een heerlijke opmerking naar mn hoofd geslingerd " nou dame jij krijgt ook behoorlijke tieten" ahum ja en bedankt he! mooi kara, hij is onderin wel wat boller geworden ja.. Fijn is dat he dat je geen kwaaltjes hebt zoals die misselijkheid!..ik had het 1,5 week en dan echt wel 10 keer per dag overgeven...werdt er beetje down van! nu heb ik alleen super licht slapen dus soms slecht slapen en zuurbranden! achja moet toch wat merken anders is het ook zo saai he
haha, het is zonder de kwaaltjes zeker saai ja, maar ach, ik leer er maar mee leven (ik prijs mezelf gelukkig ermee!!) het is aftellen naar de 20 weken echo voor jullie! spannend hor. en volgens mij is nieuwsgierigheid heel gezond, maar als je het niet wil weten, is dat ook heel mooi! beiden opties zijn gewoon goed natuurlijjk! maar ben je er al uit Rica? wij hoeven ook nog maar 6 nachtjes te slapen tot de volgende echo, heb er veel zin in, hoop natuurlijk wederom te horen dat alles goed is! Babette, druk met koffers inpakken? al iets gemerkt? fijne dag allemaal, ik ben lekker vrijjjjjjjjjj!
Mooie buiken dames! Ben jaloers Hoop me gauw bij jullie te mogen voegen. Ik heb weinig symptomen nog, dus afwachten maar .. En dat lukt best aardig! Nod is op moederdag Vandaag nog werken en erna strijken, koffers inpakken, je kent het wel. Duim voor goed nieuws bij mn terugkomst! Xx
goedemorgen meiden, Ik herken dat wel Kara van die stank die uit die flessen komt. Hield het altijd ver bij me vandaan. En dan die grote kan tussen je benen duwen, ha ha! Ben zo blij dat ik het niet meer hoef te doen. Maar het is idd voor een goed doel en daar doe je het voor. even een paar weken behelpen. Ik heb trouwens ook de armband gekozen. Heb hem alleen nooit gedragen. Was bang dat mensen het zouden herkennen en dan zouden denken, oh die is zwanger. Ha ha. hebben jullie ook die behoefte om steeds naar de winkel te gaan om spullen voor de baby te kopen? Ik wel, denk dat ik dat doe zodat het echter gaat voelen. Tja, die tieten en buik. Ha ha, dat wisten we eigenlijk wel ergens als we zwanger zouden worden. We moeten er gewoon mee gaan pronken, en niet zo zeuren. dan denken de mensen maar wat ze denken ! Dat wordt onze nieuwe motto! (was alleen even geschrokken dat ik die borsten op de foto zag, eerst borst, borst, borst, borst, borst en toen beetje ikke.) babette, vind het zo spannend voor je meid. En dan je NOD ook nog op moederdag! Moet bijna wel....... Ben je er al uit of je een zwangerschapstest mee gaat nemen? Je hebt je tot nu toe kunnen beheersen? En dat je weinig klachten hebt hoeft natuurlijk niks te zeggen. Ga in ieder geval duimen dat je zwanger terug komt van je vakantie! Je gaat drie weken toch?? Dat vind ik wel een beetje balen want dan ben ik tien dagen op vakantie. Dus als het zo is dan weet ik het pas heel laat! Nou ja, hoop dan goed nieuws terug te lezen. Geniet in ieder geval lekker van je vakantie. Gewoon lekker samen eruit (wie weet wel voor de laatste keer met zijn tweeën weg!) Lekker Kara dat je vrij bent vandaag. Ik ook. Zit eraan te denken babypark te bellen of ze mijn kinderwagen en autostoeltje al binnen hebben. ga ik die even ophalen. zou ongeveer 8 dagen duren en heb het afgelopen woensdag besteld. Ben een beetje ongeduldig. Liefs
ja ik wil ook steeds naar de winkel maar wat moet ik eigelijk kopen denk ik dan hahah!.... we hebben vandaag behang bekeken, even wat voorbeeldjes gepikt en moeten nog maar even uitkiezen welke 2 het worden (grijs/wit)... ik zag net dat pietje liet zien dat het dit weekend 28 graden wordt pfff dat is dus 35 in de zon hier tegen het muurtje aan. Wij hebben hier ook alleen maar een babypark en die vind ik niks aan, kleine rommelige winkel! ik vind de baby-dump in groningen mooi lekker ruim em overzichtelijk maarja beetje ver rijde...niet even waar ik zo heen ga.
vandaag hebben wij ook weer babywinkels op het programma staan, maar verder geen idee waar jullie het over hebben ik merk het dus ook wel: heb constant de behoefte om naar die winkels te gaan, terwijl ik nog helemaal niets wil kopen. maar gewoon voorbereidend werk denk ik dan... we hebben als plan om zelf een beetje een kinderkamer in elkaar te gaan klussen dus eerst maar eens zien hoe uitvoerbaar dat plan is! en als er nu al een kinderwagen zou staan, staat die ook maar in de weg.... heb jij nog je spullen opgehaald joan? en Babette, alvast ontzettend veel plezier en knap/fijn dat je er relaxed onder bent. je zult het wel zien, en als het niet zo is, ben je lekker op vakantie en kan je voor een vakantiebevruchting gaan, schijnt wel goed te zijn . maar ik hoop natuurlijk dat je met goed nieuws terugkomt, dat zou zeer fijn zijn, want je hoort ook met je buik te kunnen gaan pronken! liefs
ik heb mijn spullen gisteren nog opgehaald. Heb dus idd al een kinderwagen in mijn huiskamer staan. ha ha. Lekker handig. Kan straks gelukkig gewoon naar boven. Ik begin steeds meer te denken dat ik toch het geslacht wil weten dinsdag. heb het er nu ook met mijn man uitgebreid over gehad en hij geeft aan dat als ik het perse wil weten ik het maar moet doen. ik ben gewoon zo nieuwsgierig, kan me niet bedwingen. en naarmate de echo dichter bij komt raak ik er toch steeds meer van overtuigd. Erg he! Pfffff.................ben zo benieuwd. liefs
joan toch hahaha, kun je nagaan wat nieuwschierigheid met je doet.... je gaat het toch wel met ons delen he?? ik heb besloten dat ik het NIET wil weten.... ik ben nog eens goed gaan nadenken samen met vriend (die het wel wil weten haha) en hij zegt het maakt me niet uit, wat jij wil is goed. Ik keek naar bevallingsverhalen en zag ook een stel die dus niks wist en heeel erg nieuwschierig waren en vroegen wat is het...jaaaaaa een jongen hoorde ik...dacht hmmm leuk zeg! Dus nee ik wil het niet weten maar wat is het verdomde moeilijk om vol te houden zeg hahaah