Hoi, Niet veel tijd om te reageren... wou toch even zeggen: Kara, ongelooflijk! Ik heb respect voor je reactie! Ik vind het zoo jammer... het was je zo hard gegund. Verder kan ik hier geen woorden voor vinden. Ik denk dat dit nogmaals een teken is dat wij, zwangere vrouwen, dankbaar mogen om het wonder dat in ons groeit... Breka
Bedankt voor jullie lieve reacties wederom.. Ondanks dit verlies doet het me goed om te merken/horen dat het ons zo gegund is (hoewel ik dat ook wel weet, gun het onszelf ook zo enorm!). Vandaag eerste dag op nieuwe werk, dat was niet makkelijk. Elke keer dwaalde mijn gedachten af en kwamen de tranen weer. Maar goed, ik ben nu weer lekker bij mijn vriend, en die is ontzettend lief voor me. Morgen heb ik een voorgesprek (pre-operatie) bij de anesthesist, en maandag krijg ik de curretage. Er zal geen echo meer komen. Mijn gynaecoloog bood het me wel aan, maar maakte op empathische en eerlijke wijze duidelijk dat hij zelf 100% zeker was. We hebben zelf ook de echo gehad waarbij we het hartje meteen zagen kloppen, dus het was voor ons ook 100% duidelijk dat het nu niet klopte (letterlijk en figuurlijk). Blij om te horen dat jullie zo genieten! Blijf dat vooral doen. De zorgen horen er gewoon ook bij, dat zal altijd blijven.. maar het is maar weer eens duidelijk dat het echt een wonder is om een kindje op de wereld te zetten. leuk joan, dat je man al over luidkeelse dames in huis begint ben je blij dat je het nu weet? en idd, wel in hij-vorm blijven praten fijne avond!
nee ik wil het niet weten haha ; man wel maar die heeft pech Ik heb mn echo 18mei, vind het erg spannend hoor. Sinds gister voel ik hem/haar nu duidelijk, niet dat hij heel hard schopt of wat dan ook maar je voelt echt de plopjes..... stond onder de douche.... schreeuwde gelijk mn man erbij maarja die kon niks voelen natuurlijk! kara sterkte morgen met je gesprek!
Hoi meiden, Nou het mooie weer is wel weer even over geloof ik. Jammer hoor! Kon daar makkelijk aan wennen. Kara heel veel succes vandaag. Gaat je man/vriend mee? Wel fijn dat je gynaecoloog gewoon eerlijk was. Daar heb je veel meer aan dan dat iemand valse hoop geeft. Heb je het wel gelijk op je werk verteld? Dan begrijpen ze waarom je af en toe misschien wat afgeleid over komt. hoop dat de reacties goed waren. Heb je het de rest van je familie ook al verteld (die het wisten van de baby)? en hoe reageerden die? Heb je voldoende steun om je heen? Fijn dat je man zo lief voor je is. Alleen jullie weten samen precies wat je voelt dus fijn dat jullie daarmee wel bij elkaar terecht kunnen! Ik vind het erg leuk dat ik nu weet wat het wordt. Ik had al zo sterk het vermoeden dat het een meisje werd. Heb daar zo vaak over gedroomd maar op een gegeven moment bewust weg proberen te stoppen. alleen ging het toch niet helemaal uit mijn hoofd. Was bang dat wanneer het ineens een jongen bleek te zijn (wanneer het geboren zou zijn) ik daar even erg aan zou moeten wennen. Daarom toch besloten van te voren te weten, kon ik alvast aan dat idee gaan wennen. Alleen was mijn voorgevoel goed. Zie het al helemaal voor me.......maillots met een dikke luier onder het rokje vandaan, ha ha. Helemaal leuk. Rica wat leuk zeg dat je de baby nu zo duidelijk gevoeld hebt!! Lijkt me een erg fijn moment. Ik geloof trouwens dat het dan niet heel lang meer duurt voordat je man het ook kan gaan voelen hoor. maar ik denk dat het voor de mannen toch wel jammer is dat het voor hen allemaal wat langer duurt voordat ze echt leven voelen. Spannend hoor de 18de je echo. ook heel leuk maar omdat het toch ook medisch is best even spannend. Tenminste ik had echt wel de zenuwen daardoor. Ik weet niet hoe dat bij jou is? Breka, met jou ook alles nog goed? Gaat het helemaal zijn gangetje? Alles al geregeld? ik ben best benieuwd naar Babette. Hoop dat ze lekker aan het genieten zijn samen. Liefs
ja ik ben ook wel zenuwachtig hoor pffff!!! kan niet meer wachten! het is toch ook iets medisch! Wie wil jij bij de bevalling hebben? ook je moeder en/of schoonmoeder? en wat ga je na de bevalling doen? weer aan de pil of??? Zat ik zo overna te denken.... kara hoe is het gegaan vandaag... hoe nu verder? wanneer komt babbette eigelijk weer?
gaaf Rica dat je de kleine al voelt! goed teken van leven in elk geval. maakt het makkelijker om naar de echo toe te leven?! Joan, ook fijn dat je voorgevoel bevestigd is! een jongen was natuurlijk net zo welkom, maar het lijkt me fijn om je gedachten en uitgaven nu wat gerichter te laten verlopen.. en leuke meisjes kleren genoeg denk ik zo.. We missen Babette wel een beetje he ik had haar ervaringen/steun/advies ook wel kunnen gebruiken deze dagen. Maar ze is nog geneens een week weg, dus dat duurt nog ruim 2 weken! Als ze het maar naar haar zin heeft! Breka, alles goed bij jou? Vandaag gaat het iets beter, de tranen zijn in elk geval een beetje op, behalve als ik het tegen mensen moet vertellen. We hebben de mensen om ons heen meteen vertelt wat de situatie was. het voelde zo fout dat mensen zouden denken dat de echo goed/leuk was, dat we het meteen verteld hebben. En ook een aantal mensen die het nog niet wisten. Gelukkig hebben we echt fantastische mensen om ons heen die ons allemaal steun en ruimte geven voor het verwerken ervan. Mijn werk (waar ik weg ga) geeft me ook alle ruimte om het rustig aan te doen. Vandaag ben ik thuis geweest, en volgende week mag ik ook de hele week nog bijkomen (ook van de operatie), hoewel ik zelf dacht dinsdag gewoon weer te gaan werken. Bij mijn nieuwe baan ben ik ook heel lief ontvangen terwijl ik ze nog niet eens (echt) ken! Dat voelt dus wel heel goed allemaal. Er is slechts een stel wat niet echt plezierig reageerde. Ze wisten nog niet van de zwangerschap, maar reageerden heel kort op de miskraam en gingen vervolgens over hun eigen dingen praten en vroegen verder helemaal niets meer. Dat voelde even heel fout. maar goed, in dit soort tijden word je weer even herinnerd aan wie je om je heen hebt! vanavond lekker rustig aan doen, en morgen komt een goede vriendin, dus dat zijn goede tijdsbestedingen. en mijn vriend is echt de allerbeste, het maakt ons zeker sterker! hele fijne avond allemaal!
Allereerst Kara wat erg voor jullie! Wat een deceptie zeg inderdaad.. Weet uiteraard helemaal wat je voelt, vind het echt vreselijk! Ik kan alleen maar zeggen: geef het tijd, laat je tranen en woede de vrije loop. Ik was en ben nog steeds zo boos erom! en praat erover. Ik begrijp dat je eea niet zag aankomen, geen pijn oid? Ow wat balen zeg. Dikke knuf!! Heb eveb internet in ons motel hier in Napa valley. De reis is tot zover prachtig; las vegas was bizar! Des te meer omdat we er ook maar even getrouwd zijn!! Haha was waanzinnig, in zon fout wit kapelletje maar wel met trouwjurk en alles (gehuurd). Ben helemaal blij! Details volgen later. Heb niet alles gelezen maar Joan een meisje, supwerleuk! En Rica, sorry niet gelezen maar al echo gehad? Ik ben overigens niet zwanger. Volgende ronde.. Kara nogmaals alle steun vanuit hier! Sterkte met de curettage; die viel mij alles mee. Xxx
Wat fijn om van je te horen Babette! Dankjewel voor je steunende woorden, het is goed om nog eens te horen dat de curretage meeviel. Door jouw ervaringen zie ik er ook niet erg tegenop en dat helpt wel. Het verdriet en boosheid zullen nog wel blijven, maar dat kan ook bijna niet anders eigenlijk! Maareh, getrouwd??!?!?!! Daar moet je bij thuiskomst inderdaad maar uitgebreid verslag van doen! Wow zeg. Geen zwangerschap helaas volgende ronde, nieuwe kansen.. We gaan gewoon weer met goede moed er tegen aan en hopelijk zijn we beiden snel weer zwanger van een blijvertje! Misschien lees je dit pas over twee weken, maar zo niet: geniet van je huwelijksreis !
Babette, wat leuk dat jullie getrouwd zijn zeg!! Ha ha, wat Vegas al niet met je doet . ben benieuwd naar je uitgebreide verslag wanneer je terug bent. Maar voor nu, geniet van je huwelijksreis. Jammer dat je niet zwanger bent! Maar weer op naar de volgende keer. Wie weet tijdens jullie reis verwekt. Zou mooi zijn! Rica, ik wil er niemand anders bij hebben dan mijn man en het medische personeel natuurlijk. Ga ook pas mijn ouders en schoonouders bellen wanneer het geboren is. Willen er eerst zelf in alle rust van kunnen genieten. Het is allemaal al zo overweldigend. ze zullen even geduld moeten hebben! en jij? wie wil jij erbij hebben? Na de bevalling wil ik weer aan de pil. Aan de Cerazette, dat is de enige pil die je mag wanneer je borstvoeding geeft. (zover ik begrepen heb). Kara, wat fijn dat de mensen in je omgeving zo steunend zijn. Alleen jammer van dat ene stel! Misschien wisten ze zich niet zo goed een houding aan te meten? Maar kan me niet voorstellen dat je over dat nieuws heen walst. Of je nou wel of niet weet wat je moet zeggen. Vandaag je beste vriendin op bezoek?, gezellig! Hoe gaat het trouwens met jullie voorbereidingen met de bruiloft. deze is toch al bijna?? Liefs
heeey babbette, wat leuk! een huwelijksreis veel plezier nog daar, maar dat gaat vast en zeker goedkomen Joan ik kan geen borstvoeding geven dus wat voor pil maakt voor mij niks uit...vind het wel jammer maar het is niet anders. Ik wil mn moeder er wel bij hebben en twijfel over mn schoonmoeder... ik heb gewoon een super goede band met mn moeder als ik haar niet dagelijks zie bel ik haar wel... Gewoon een hippe moderne moeder waar ik veel mee doe....ja ach noem me moederskindje maar ik vind het erg fijn die navelstreng is nog steeds niet doorgeknipt haha nee grapje. gister belde kraamzorg voor een kennismaking, klonk heeel aardig! 29 juni heb ik mn eerste gesprek maar dat is toch nog niet de controle???? Nou kara kan me voorstellen dat je boos bent! en gewoon erover praten, volgens mij zijn er ook wel topics voor die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik kan me jullie verdriet wel voorstellen maar lijkt me voor jou ook wel fijn om te praten met iemand die hetzelfde heeft meegemaakt. Kan het nog zijn dat het zelf op gang komt? Nou dames ik wacht op mn eten.. broodje bapao..hmmmmmmmmmmmmm vind ze zo lekker (bij een bepaald iemand)!
Hoi hoi, Met ons gaat alles relatief goed. Sinds een 2 tal weken heb ik wel last van pijn in mijn onderrug. Deze pijn komt op als ik lang stil moet zitten. Aangezien ik een bureaujob heb, komt deze pijn dus dagelijks rond 15 uur op... wat een helse pijn... Ik heb al een kussentje meegenomen naar het werk, hopelijk hou ik het nog even uit. Voor de rest is alles héél erg goed. De baby schopt er op los en de plannen worden concreter met de dag. We moeten nog heel wat regelen, maar we hebben wel alles al besproken en we weten dus ook al goed wat we willen. Op zich ben ik niet graag zwanger. Ik hou er niet van dat mijn lichaam zo verandert, maar ik kijk zo hard uit naar de komst van de baby. Babette, proficiat!! Lijkt me speciaal, trouwen in Las Vegas. Is dit net zoals in de films? details!!! Kara, sterkte. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. Joan, al bekomen van het feit dat het meisje wordt? Rica, nog 5 keer slapen en je kan je baby'tje nogmaals bewonderen!! Groetjes!!!
ja 4 nu haha .... Ik heb mij net even volgestopt met een milkshake...heerlijk en werkt ook even tegen zuurbranden! ik heb weer "naaktfoto's", schrik niet!!!! Ik kijk er ook naar uit, heb allen gelukkig weinig klachten! Dus jij voelt hem/haar al heel duidelijk!? mooi
Hoi meiden, ik geloof dat ik de baby gisteren voor het eerst gevoeld heb. idd kleine plopjes. Herkende nu voor het eerst wat daar mee bedoeld wordt. Erg leuk. Rica, hoe weet je dat je geen borstvoeding kan geven? (als je antwoord wil geven hoor). Ik weet ook niet zeker of ik borstvoeding kan geven want mijn moeder kon dat ook niet. wordt voor mij dus afwachtten. Nou ja en als het niet kan dan zijn er heel goede vervangers tegenwoordig! Je buik is echt groot geworden Rica. Mooi hoor! en wat betreft moederkindje. Ik weet niet of ik er anders over gedacht had als mijn moeder nog had geleefd. Misschien dat ik haar er dan ook wel bij had willen hebben. Ik weet het niet...... Jij moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. En als dat wel je moeder en niet je schoonmoeder erbij hebben is. dan is dat zo! Ik vind het niet raar iig. Breka, wat vervelend dat je last van je rug krijgt op een gegeven moment. Heb je wel een goede stoel ed?? Is niet lekker werken zo natuurlijk. Ik heb lange diensten op mijn werk en merk dan aan het eind van de dag ook wel dat ik last krijg van mijn buik. Hard en steken. Is ook niet fijn. Ga het even in de gaten houden en anders toch vragen of mijn diensten opgesplitst kunnen worden. Kara, Hoe gata het nu met jou meis? kijk je op tegen morgen? Heel veel sterkte morgen. Hoe laat heb je je afspraak? Ik zal aan je denken. Heb vandaag slaapdienst dus kan niet meer op de pc straks. (ik ben morgen trouwens jarig, vind het raar dat jij dan zoiets vervelends meemaakt terwijl ik mijn verjaardag vier). Verbieden jullie trouwens jullie mannen om te drinken omdat jullie dat ook niet mogen? Ik heb een vriendin die zwanger is en haar vriend mag niet drinken. Mijn man mag van mij wel drinken maar beperkt. Vind het niet leuk als hij dronken of aangeschoten wordt. Vind het ook prettig als hij tegelijk met mij mee naar huis gaat aangezien ik het niet lang meer vol hou. Hij probeert daar nu wel meer rekening mee te houden. (in het begin een erge ruzie over gehad). Hij ging nu met koninginnendag ook gewoon vroeg met mij mee naar huis. Hield het niet lang vol omdat we moesten staan. Liefs
mooie buik Rica, wat een groot verschil inmiddels al he? is de 'rek' er al uit voor je gevoel? ook al moet het nog 20 weken doorgroeien...? wat goed dat jullie al nadenken over wie je bij de bevalling wilt hebben. toch lijkt het me lastig te voorspellen, misschien dat je op dat moment er heel anders over denkt. maar ja, dat zie je dan ook wel weer. ik weet wel dat ik alleen mijn (dan) man erbij wil hebben en zenuwachtig zou worden van wachtende mensen op de gang! maar misschien verveel je je wel als het allemaal begint en heb je de behoefte om iedereen te gaan bellen met ons gaat het verder op zich redelijk, ik kijk niet uit naar de curretage morgen, maar wil wel graag verder weer. dus daar zal het hopelijk wel bij helpen. het verdriet blijft me overvallen, maar dat is ook wel logisch, het blijft gewoon pijnlijk om een miskraam door te moeten maken. je aandacht op het forum verschuift daardoor ook meteen. nu weer terug naar 'zwanger worden' en 'miskraam', terwijl je zo blij was bij het zwanger zijn te kunnen kijken! maar goed, diep zuchten en weer doorgaan.. en hopen dat het heeeeeel snel weer raak mag zijn en mijn lichaam de generale repetitie als positief heeft ervaren..! leuk dat de plannen concreter worden.. het schiet ook al aardig op bij jullie!! wanneer begint jullie verlof, staat de datum al vast? fijne dag vandaag
he joan, had je reactie gemist omdat mijn scherm al een tijdje open stond. wat bijzonder dat je je baby hebt gevoeld! dat lijkt me een mooi gevoel. het zal vanaf nu natuurlijk veel vaker gaan gebeuren! gelukkig nog een gouden randje aan morgen dus.. vreemde dag zo. ga je het (groots) vieren? en hoe oud word je (ookalweer)? gewoon genieten van je verjaardag en je dikke buik! morgen wordt voor ons weer een verse start, dus dat is (ergens) ook goed. morgen moet ik trouwens om 7.30 al in het zkh zijn, ben als 2e aan de beurt. ik bloed al wel een paar dagen, maar niet noemenswaardig veel. het is wel echt rood nu. niet fijn, maar mijn lichaam geeft me iig wel tekenen dat het niet goed is. wat betreft het drinken: ik verbied het mijn vriend niet, maar hij doet het wel beperkt en als ik hem laat weten dat ik naar huis wil of niet wil dat hij teveel drinkt doet hij dat ook niet. wat dat betreft is hij heel meegaan met me. afgelopen week hebben we trouwens wel echt alles gedaan wat niet mag: wijn, filet american, rauw vlees, rauwe vis, enz enz. het is dat we geen kat hebben anders had ik met liefde de bak verschoond. maar goed, vind het dus heel redelijk om dat van je man te mogen vragen! jullie willen een kindje en jij moet daarvoor 9 maanden trotseren (ook al is het vaak ook leuk), dat is ook ontzettend zwaar en je moet er vanalles voor laten. het minste wat je man dan kan doen is extra goed voor jou zorgen en rekening met je houden. ik vind eigenlijk dat je als je zwanger bent altijd onredelijk mag zijn en dat je vriend/man dan moet luisteren (ging tot nu toe best goed hier ) werkse joan alvast! liefs
Mijn vriend drinkt niet, maar zou het hem niet verbieden alleen als ik elk moment kan bevallen vind ik niet leuk en zou ik hem welverbieden, je kan moeilijk met drank op achter het stuur Ja kara wil je veel sterkte wensen voor morgen, hoop dat het en allemaal meevalt. En idd hopen dat je snel weer verder kunt. moet je dan ook weer wachten tot hun zeggen je mag weer of kun je er gelijk weer voor gaan als je cyclus goed is. Nou meid, nogmaals sterkte morgen! nee heb niet het idee trouwens dat de rek eruit is, het valt nog wel mee. joan heb jij ook een streepje? Joan wat een apart gevoel he, voel je het ook aan de buitenkant lichtjes als je iets drukt? Ik heb hem 2 dagen erna niet meer gevoeld, gisteravond weer even dus het is heel vaag, soms voel ik het wel en dan een hele tijd weer niet. Dan begin ik gelijk weer te twijfelen maar het zijn echt die "plopjes" he haha!
Hoi meiden! Rica, amai, wat een mooi buikje! De mijne is nog zo groot niet, maar het zal wel komen zeker . Ik heb nog geen buikfoto's genomen eigenlijk... moet er dringend eens werk van maken! Ik heb (nog) geen streepje op mijn buik. Ik heb wel véél donshaartjes! Ik voel de baby héél erg duidelijk! Soms schopt hij zo hard dat ik roep! Iedere keer schrik ik nog steeds, want soms vergeet ik het nog wel eens hoor! Da's toch een heel bijzonder gevoel hé, echt een gevoel dat jij alleen voelt... zalig! Mijn man heeft het nog niet gevoeld. Iedere keer als ik zeg: "daar is ie terug" legt hij zijn handen over mijn buik en dan stopt de baby altijd. Grappig, hij pest zijn papa nu al. (ik zeg wel "hij", maar we weten het niet hoor. Ik heb wel een voorgevoel dat het een jongen is...) Joan, mijn man drinkt. Hij drinkt zelfs meer omdat ik "toch altijd bob ben". Ik vind dit heel vervelend en soms hebben we hier wel eens woorden over. Ik geniet ook graag van een glaasje wijn, maar ik doe dit nu ook 9 maanden niet. Waarom kan hij geen begrip opbrengen en dit ook doen. Hij mag wel wat drinken, maar waarom nu net MEER dan dat ik niet zwanger ben? Het is nu niet dat hij teveel drinkt hoor, maar een beetje begrip zou wel mogen... Ik zou heel graag borstvoeding geven, dus het zal wss een jaartje niet drinken worden... De stoelen op het werk zijn wel goede hoor. Mijn baas is wel begaan met onze rug en heeft ons heel goede stoelen gegeven, maar blijkbaar is het niet voldoende. Tja, ik zit nu ook wel dagelijks 9 uur op een stoel... kan sowieso niet goed zijn hé. Ik hoop dat ik het toch nog even volhou hoor! Deze namiddag zijn we gaan zwemmen. Dit zou goed zijn voor rugpijn. Benieuwd of het gaat helpen... Ik wil enkel mijn man bij de bevalling. Niemand anders. Ik ben daarvoor een beetje te preuts... mijn moeder moet mijn hele hebben en houden niet meer zien Kara, succes morgen! Ik denk aan je! Dikke knuffel. Morgen heb ik een dagje verlof. Er staat niet veel op het programma. Mijn rug een beetje laten rusten en wat boodschappen doen. Vanaf nu probeer ik om de 2 weken een extra dagje rust te nemen. Mijn verlof moet toch op, aangezien ik vanaf half september thuis ben tot het einde van 2011. Ik heb hele mooie vooruitzichten dus . Mijn mooiste vooruitzicht blijft natuurlijk dat kleine wonder dat in mijn buik groeit en beweegt! Ik ben zooooo benieuwd naar onze kapoen! Zo, dit was eens een uitgebreide post hé. Ik doe mijn best meiden!
hoi meiden, Kara, hoe is het gegaan? Ben je alweer terug? Kan me helemaal voorstellen hoor dat jullie het er allebei even van genomen hebben qua eten en drinken. Had ik ook gedaan. Geef je groot gelijk! hoop dat je daar dan wel van genoten hebt! Ik ben nu 27 jaar, ha ha! voel me helemaal niet zo jarig. Heb vanochtend nog gewoon gewerkt. had gehoopt op een verrassing dat ik thuis kwam maar helemaal niks. Ik weet dan hij niet romantisch is maar had toch een beetje hoop. Helaas. Zo de babykamer troep vrij gaan maken. Wil daar binnenkort toch ook wel gaan beginnen. Heb zaterdag mijn verjaardag al voor familie gevierd en aankomende zaterdag ga ik het voor vrienden vieren. Ik heb mezelf en mijn man net opgegeven voor de cursus samen bevallen. Ben benieuwd of het wat is. Hou er meestal niet zo van maar kreeg het ineens o benauwd bij het idee dat ik moet gaan bevallen. Wil alle voorbereiding hebben die ik kan hebben. zegt mijn man dat hij hoopt dat het niet zo een feministisch gedoe is ! heb hem even verteld waar het op staat. Zegt aan de ene kant erbij betrokken te willen worden en nu gaat hij zo doen. pfffff............ Soms kan ik ze niet helemaal goed volgen hoor. Net ook gebeld voor gastouderbureau. Moet je per maand al een starttarief betalen. Dat wist ik niet. Dacht gewoon dat het 4,50 per uur was. Nu dus nog maar even nadenken. gaat echt om, om de week 5 uur. Maar bij een kinderdagverblijf moet je min twee dagen afnemen en betaal je nog meer. Moet er denk ik dus toch maar aan gaan geloven. Mijn schoonouders bieden helemaal niks aan qua oppas, en wil er ook niet om vragen. Rica, ik heb geen zwangerschapsstreep maar wel net als Breka veel donshaartjes. Breka wat irritant dat hij zelfs meer gaat drinken. Mannen snappen het dan toch echt niet altijd hoor. Denk niet eens dat hij het expres doet. hij denkt gewoon heel praktisch en bedenkt niet wat dat met jou doet. Maar heb je het hier al met hem over gehad? Ik heb het wel met mijn man besproken en die probeert nu duidelijk meer rekening met me te houden. Denk dat hij ook wel schrok toen hij zag dat die vriend helemaal niet meer mocht drinken van zijn vriendin. Maar mannen zijn gewoon niet zo tactvol. Laatst was het brood bijna op. (nou ja, bijna hij neemt altijd ene half brood mee). Zei toen tegen mij dat ik maar even moest kijken wat ik eet. PARDON, als ik niet eet in de ochtend loop ik te kotsen. gaat ook om jouw kind. Heeft toen wel twee broodjes voor me achter gelaten. dnekt gewoon niet altijd even goed na. Nu ook niet beter dat ik zwanger ben. Vandaag ook geen beleg bij thuiskomst. ja zoet en wat vleeswaren dat tot vandaag goed was. Hoezo supermarkt?? Ach, toch hou ik van hem hoor . hij heeft ook zijn goede kanten . oh, mijn zwangerschapsverlof gaat 5 september van start t/m 25 december. Maar heb er twee weken vakantie achteraan geplakt dus hoef pas 9 januari weer te beginnen. Heerlijk. Ik vind die plopjes idd een erg apart gevoel en nog steeds niet hele duidelijk. Twijfel daardoor ook af en toe of dat het echt is. Ha ha. Ik voel niks als ik er tegen de buitenkant aan druk. Maar mijn placenta en darmen liggen er ook voor. Liefs
hey gefeli joan!!!! veel taart en snoeperij ? wat heb je gekregen allemaal? Ik ga niet op een cursus, ben er geen type voor en zou me heel ongemakkelijk voelen denk ik , ik ga wel naar de voorlichtingsavond over ziekenhuis en bevallen. heerlijk he zoalng niet werken, naja we hebben straks werk zat haha! mijne begint 22 augustus en eindigd 11 december mits ik niet uitloop. en ik maak gelijk mijn verlofdagen etc op en kom dus waarschijnlijk 1 jan weer.... IK KAN NIET WACHTEN tot de kruimel er is!!!! woensdag 20 weken echo en ben erg nerveus...morgen werken en hebben we grote controle dat zeer streng is, ook worden wij ondervraagd maar ben bang dat ik niet goed kan functioneren! ben zo zenuwachtig pffff kan e rniks aan doen! kara ik lees wel hoe het is gegaan, er wordt vollop aan je gedacht! (f)