Dag lieve allemaal, Na een lange lange dag gisteren had ik niet meer de energie om verslag te doen (plus dat mijn vriend achter de pc zat...), maar alles is goed gegaan gelukkig. De operatie zelf heb ik niets van gemerkt (narcose), en alleen op de uitslaapkamer heb ik me erg beroerd gevoeld. toen ik weer terug was op mijn kamer en mijn vriend er was, ging het eigenlijk al snel weer beter. nu voel ik me nog een beetje suffig, maar het bloedverlies is beperkt, en ik voel geen pijnen meer. misschien dat het nog komt, maar dat verwacht ik niet. het is ook emotioneel gezien wel goed geweest, ik merk dat we nu weer verder kunnen kijken dan het verdriet van afgelopen week. de gyn zei wel dat we een menstruatie af moeten wachten voordat we verder kunnen omdat het 'beter' is. maar even afwachten dus hoe mijn lichaam het gaat doen, want als mijn menstruatie uitblijft gaan we wel tijdig ingrijpen! we willen meer dan ooit een kindje, dus ik hoop dat het ons snel weer gegund is. joan, nog gefeliciteerd!! leuk dat je het gespreid viert, maar wel jammer dat je man niet iets had gedaan voor je; ik herken die 'hoop' wel, maar als het er niet in zit, dan niet. ik vraag me altijd af of mijn verwachtingen dan onterecht zijn of dat het best normaal is dat je iets mag verwachten op je verjaardag...!! wat vervelend van de drinkende mannen zeg. zeker als hij jouw tot BOB bombardeerd breka! kan me voorstellen dat je dat niet op prijs stelt. toch lijkt het wel alsof mannen denken dat een zwangerschap voor een vrouw alleen maar leuk en roze wolk is, terwijl het echt zoveel lichamelijke en psychische gevolgen heeft voor een vrouw, en zeker niet allemaal leuke. mijn vriend is ontzettend lief voor me, gister is hij er ook de hele dag bij geweest, maar soms heb ik ook de neiging (gehad) om extra te moeten vertellen dat het wel zwaar kan zijn. wel veel om naar uit te kijken, en te regelen. het schiet al aardig op bij jullie alledrie! wel een dure bedoening he kinderen lijkt me heel lastig om de keuze tussen opvang en gastouder te maken: aan de ene kant is een gastouder 'goedkoper', maar je moet wel zeker weten dat het een goede is. een cursus zou ik denk ik wel willen, gewoon om zoiets een keer mee te maken maar kan me ook voorstellen dat je het niets vindt hor.. wat joan zegt kan ik me wel voorstellen: alle voorbereidingen naar de bevalling toe zijn mooi meegenomen. maken jullie je (al) veel zorgen daarover? nou, ik ga even wat mensen bellen om verslag te doen van gisteren, iedereen leeft ontzettend met ons mee, dus dat is zeer fijn. fijne dag liefs!
oja, gisteren heb ik ook een anti-D injectie gekregen voor het geval mijn bloedgroep afwijkt van dat van het kindje en ik antistoffen ga aanmaken. weten jullie hoe het zit bij jullie zelf?
Hoi meiden, Kara wat fijn dat het allemaal goed gegaan is. Mooi dat jullie het ook kunnen zien als een afsluiting en een niet begin. Weet je ook waarom het beter is om eerst een menstruatie af te wachten? Is dat hetzelfde verhaal als eerst drie maanden gestopt zijn met de pil voordat je zwanger probeert te worden zodat ze beter kunnen uitrekenen hoe ver je bent? Hoe lang gaan jullie afwachten/ en gaan jullie (jij) dan medicijnen gebruiken? Snap wel dat het verlangen naar een baby nu nog groter is. als je er eenmaal van geproefd hebt. Hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie en deze keer van een plakbaby!! Toen mijn man gisteren terug kwam van zijn werk had hij wel een kaartje voor me en alvast een kadootje, het luchtje van versage bright cristal. echt heerlijk!! Hij had eigenlijk wat anders voor me geregeld maar dat was nog niet binnen. Dus ik krijg ook nog een make up tafel. Dat wil ik nu al een jaar, lief he. Hij had ook bedacht om naar de bios te gaan maar er draaien hier alleen maar kinderfilms dus hebben we maar een film gehuurd. Ook erg gezellig. Al met al dus toch nog een erg leuke dag. Hij heeft zijn best gedaan. Gastouder is idd wel wat goedkoper. Voor mij niet veel omdat ik het wel via tinteltuin wil en niet een op zichzelf staande gastouder waar geen/nauwelijks controle bij is. Vandaar het maandelijkse starttarief. Maar heb het er wel voor over. heb het ook met mijn man besproken en we gaan er toch voor. Vind het nu al een raar idee dat ik haar straks bij vreemde moet achter laten. Hoop dat het gevoel een beetje weggaat wanneer we een match hebben gevonden en een kennismakingsgesprek hebben gehad. ik maak me best wel druk om de bevalling. Heb er van te voren ook bewust niet teveel over nagedacht omdat ik anders geen eens meer een baby zou willen hebben. Ik dacht als het er eenmaal in zit moet het er wel uit. Maar heb af en toe momenten dat die waarheid tot me doordringt en dan krijg ik het best benauwd. Het komt ook omdat je helemaal niet weet wat je te wachten staat. en al die vrouwen zeggen wel dat het meevalt maar ondertussen....... Nou ja, dan denk ik altijd maar het is hooguit 48 uur pijn! Tandjes op elkaar en gaan ervoor. Maar wel het liefst voorbereid. Ha ha. ik heb gisteren zo een leuk behang gekocht van lief met allemaal vogels erop in allerlei kleuren. en daar tegenover heb ik een felle kleur groene verf gekocht, zit ook in het behang. De gordijnen wil ik oranje gaan doen, dat zit ook in het behang. Heb er helemaal zin in. Maar eerst op vakantie naar italie. Nog maar een paar dagen. Zondagnacht vertrekken we al! anti-D injectie? Nooit van gehoord. En hoe lang werkt dat dan?, want je hebt het nu al gekregen? Dus dan blijft het werken tot je zwanger bent en dan ook nog je zwangerschap? Gaan ze eigenlijk nog onderzoeken hoe het kan dat je een miskraam hebt gehad? En wanneer krijg je daar de uitslag van? hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie huwelijk? Want wanneer was dat ook alweer? Hele snel toch? Ik dacht in Mei?, maar weet niet of ik me vergis? Liefs
Nou ik heb vandaag de kleine eindelijk weer gezien!! WOW wat is dat gaaf zeg, die bewegingen! ongelovelijk dat ik daar niks van voel zeg! alleen werkte hij/zij niet mee, naja mn placenta grotendeels! Mn placenta ligt heel erg laag waardoor het hoofd soort van klem ligt (niet echt klem) en dus niet goed kan draaien voor de perfecte foto ... Hij waarschuwde mij dat ik last kan hebben van een kleine bloeding omdat de placenta omhoog moet komen en daardoor een bloedvaatje kapot gemaakt kan worden. Ik krijg rond 28 weken weer een echo om te kijken hoe het dan zit met mn placenta omdat hij omghoog moet komen en er dan meer vruchtwater in moet zitten. Nu was het allemaal wat krapjes dus heb op zich wel mooie foto's en kreeg zelf een 3d echo foto maarja die is dus half vervormd omdat hij tegen mn placenta aan ligt en dus niet even wou kijken haha! Ik heb al gezien dat hij het neusje van de vader heeft aangezien mijne nogal herkenbaar is zo gaaf he! echt een dikke neus..naja voor zover ik kan zien hoor! Ohja volgens zijn bekereningen etc is mijn uitgerekende datum 30 september maar ik kon gewoon 3 okt aanhouden dus geen paniek, een reuzebaby wordt het daardoor niet Maar krijg dus 3 dagen weer kado haha ga alleen mn ticker niet veranderen, vind het wel goed zo! Verder raadde hij mij af om een pretecho te laten maken, ook omdat ze zo duur zijn en het kindje waarschijnlijk toch niet heel mooi ervoor zou komen te liggen door de placenta... Ik kijk de volgende echo wel aan, misschien is het dat wat verbeterd! hoop alleen dat ik niet ga bloeden ookal is het ws dan dat bloedvaatje, toch wel eng lijkt mij! Maar gelukkig alles goed! Hoe gaat het hier!?
Rica, wat fijn dat de echo goed was. Bizar he om te zien hoe erg de baby beweegt terwijl je daar idd helemaal niks van voelt. Dat had ik ook! je krijgt nu dus nog een echo om te kijken wat je placenta en je vruchtwater hebben gedaan? Zei hij daar verder nog wat over?, of het vaker voorkomt? wel fijn dat je nog een echo krijgt. Liefs
Nee hoefte niks te betekenen hoor, hij waarschuwde alleen dat er een bloeding kon plaatsvinden maar hoeft niet persee hoor! Hij vond een 2e echo wel op zn plaats aangezien je placenta ook tot ongeveer 30 weken groeit en hoort dus dan wel hoger te zitten. Tis aardig rustig hier! Ik ben vanaf morgen een paar dagen weg! kom volgende week weer dus hoop dan veel goeds bij te lezen!
hoi! Hoe is het hier? Rica, goed om te horen dat het geen zorgelijke situatie is en alles verder goed is! Hopelijk geen bloeding.. maar zo wel, dan is het dus niet ernstig. goed om voorbereid te zijn. en knap dat je het geslacht nog niet weet veel plezier komende dagen op weekendje weg! joan, goed dat je je aan het voorbereiden bent. het is natuurlijk ook nogal wat allemaal. en ook heel logisch dat je het spannend en eng vindt, dat is het ook! meer dan je nu doet kan je ook niet doen.. kan je het wel een beetje over je heen laten komen denk je? en al helemaal klaar voor de vakantie? het zijn rustige tijden hier op het forum! hier gaat alles op zich wel ok, weer een beetje blijer, dus dat is wel goed. kwaaltjes zijn zo goed als weg. temperatuur is nog wel hoog, dus die houd ik even in de gaten nog. verder weinig bijzonders. trouwens: we trouwen pas in september, dus we hebben (gelukkig!) nog even te gaan. fijn weekend allebei, denk dat ik jullie volgende week pas weer tref!? liefs
Hallo, het is idd erg rustig hier. ik ga zondag op vakantie en kom dan niet aankomende donderdag maar die daarna weer terug. Even lekker van genieten met zijn tweeën. Dan zal het helemaal wel rustig zijn hier als Rica ook weg is. Babette komt wel binnenkort terug toch? Ik kan het wel naast me neer leggen hoor. Maar wil gewoon alles geregeld hebben zodat ik me daar niet meer mee bezig hoef te houden ! Net gewinkeld, pffff...... was nog een hele opgave maar heb een leuk jurkje bij steps gekocht. stretch dus hoop/denk dat ik die wel aankan tot het eind. Kara, wat fijn dat je weer wat vrolijker bent. en september, dan heb je idd nog wel even, ha ha! Weet niet hoe ik bij mei kwam. liefs
Hoi, Het zal hier inderdaad rustig worden dan. Waar gaan jullie naartoe op reis? Geniet ervan!! Ondertussen ben ik ziek geworden! Ik heb een helse verkoudheid met alles erop en eraan: verstopte neus, keelpijn, oorpijn en hoest. Als je zwanger bent mag je niet alles nemen, dus ik moet het van de dokter maar uitzieken. Verschrikkelijk! Ik kan amper ademen. Als ik het echt niet langer hou, neem ik toch een neusspray. Die zouden niet zoveel kwaad meer kunnen omdat ik inmiddels 5 maand ver ben. Maar toch, voel me er niet lekker bij om medicatie te nemen! Ondertussen stampt de baby zooooo hard dat ik mijn buik zie bewegen! Zo raar! Ondertussen nog steeds onbegrip van manlief. Reageer ik overdreven als hij op vrijdagavond om 19uur thuis komt, lichtjes gedronken op het werk? Hij kon dus makkelijk een uurtje vroeger thuis zijn en dan kon hij EINDELIJK zijn baby eens voelen stampen (was toen dat ik de buik zag bewegen). Nee, hij gaat liever een biertje drinken met de collega's... Overdrijf ik als ik dan boos ben? Ik was zoooo kwaad! Ik voelde me zo ziek, zo moe en begon dan te roepen en te huilen. Ik heb de ganse avond geen woord meer gezegd. Ik ben nog steeds boos trouwens. Kara, wat goed dat je je positieve zelf terug hebt gevonden! Ik bewonder je heel hard! Ik mag er niet aan denken hoe ik me zou voelen. Echt waar, RESPECT! Dikke knuff!
He! Joan, als je dit nog leest: ontzettend veel plezier in Italia! Geniet van jullie laatste vakantie zo met z'n tweetjes!! En fijn dat je nog een leuk jurkje gevonden hebt (foto?, ben wel fan van de Steps, vind het alleen altijd zo duur). Doe rustig aan enzo, en geniet ervan! Breka, wat vervelend van je man. Kan me goed voorstellen dat je boos bent op hem. Niet eens zozeer omdat hij het schoppen gemist heeft (kon hij niet weten dat het dan was toch?), maar vooral omdat je ziek bent en dan alle zorg kan gebruiken! Herken je dit gedrag van je man of is hij veranderd sinds de zwangerschap? Dat hoor/merk je nog wel eens namelijk. Het kan iets heel anders doen met jou dan met hem. Hoe is het nu met jou/jullie? Hopelijk ben je snel hersteld van je ziek zijn! Rica, leuk weekend gehad?? Bedankt voor de respect. Het blijft nog steeds erg moeilijk. Ik merk dat ik me nu niet meer kan voorstellen dat ik echt zwanger was. Alsof het allemaal een droom is geweest. Ik droom wel dagelijks over baby's.. niet zo gek waarschijnlijk. Het ergste verdriet lijkt even voorbij te zijn, dus dat maakt het wat rustiger (en ik kan mijn ogen weer eens gewoon open doen, houd daar na huilbuien erg last van). Er zit niets anders op dan verder te gaan en hopen op een volgende goede zwangerschap. Nu ga ik koken voor vriendlief, dus hele fijne avond aan wie dit leest!
Het is rustig hier!!! Babette, ben je alweer terug?!?! Ik merk dat ik je wel mis, zeker in deze tijd! Rica, al terug van je weekend? Breka, makkelijk bijhouden als het zo rustig is he ? Hoe is het met je man? Met ons gaat alles wel ok, ik ben alleen nog steeds zo verdrietig als ik thuiskom elke keer. En ik wil weer verder, maar dat duurt nog zo lang. Kan wel wat opbeurende woorden gebruiken merk ik! Tot snel?!
Hey, Ja sorry, de tijd ontbreekt me steeds om te antwoorden. Ik heb het wel weer bijgelegd met mijn man, maar ik ben dat zo beu dat hij liever met de collega's is dan bij ons thuis. Ik vraag me af wanneer hij het gewoon eens zal "leren". Hij deed dit vroeger ook al hoor, maar beloofde om dat niet meer te doen "eens de baby er zal zijn"... hopelijk kan hij die belofte houden. Ik heb dit nooit leuk gevonden. Mijn man heeft hem/haar nog nooit voelen schoppen, hij is er nooit op dat moment. Mijn verkoudheid blijft maar aanslepen. Ik hoop dat het snel betert, want ik mag mijn neusspray maar 1 week gebruiken en dat is dus tem vandaag... Bemoedigende woorden... moeilijk. Ik hoop dat je snel de moed volledig terugvindt. Positief is dat je al eens zwanger bent geraakt, dus het is heus geen onmogelijke zaak! Heb je nog bloedingen? Merk je iets van je cyclus of tast je volledig in het duister? Je moet je eerste menstruatie afwachten zeker? Weet dat wij heel hard met jou meeleven!!! Een superharde knuffel!
Hai! Fijn om te horen van je! maar het was niet de bedoeling om je een verplicht gevoel te geven (sorry)! vind het al leuk om af en toe eens wat te horen Je merkt aan mijn lichtelijk wanhopige berichtje (zie ik nu) dat ik beetje in ups en downs zit. Dus dank voor je bemoedigende woorden! Het is goed om aan de goede dingen herinnerd te worden en al die extra duimen gaan hopelijk helpen in wat er nu gaat volgen. Wat betreft mijn cyclus: ik heb nog geen idee wat er gaat gebeuren. temperatuur is lager (schommelend), symptomen zijn allemaal weg (gevoelige borsten e.d.), en de zwangerschapstest is lichter (hcg dalende). wat dat betreft dus goede ontwikkelingen. maar ik word gewoon zo overvallen door dat verdriet de hele tijd (of is het angst, kan ook). maar goed, NU gaat het wel weer even goed en ik ga lekker op de bank kruipen nu met een filmpje. fijn dat je het weer hebt bijgelegd met je man, maar wel een vervelende eigenschap. ik geloof het nooit zo als mensen roepen dat ze ineens gaan veranderen als er een baby zou zijn. gewoon omdat het de aard van het beestje is en je dat alleen kan veranderen door interne motivatoren (tenminste, dat denk ik). misschien eens goed om hem daarop aan te spreken? want ik vind het wel erg jammer, zeker voor jou, dat hij het schoppen nog niet heeft gevoeld! toch hoor je het wel vaak.. dat de mannen pas echt geinteresseerd raken wanneer de baby er pas echt is. dan wordt het pas heel echt voor ze. hmmm, je ziet die buik toch ook echt groeien zou je denken..! fijne avond in ieder geval x
Im homeeeeee!! zal eens even wat leven hier in de brouwerij schoppen!!! Ik ben 6 dagen weggeweest en het was heeeeerlijk! we zijn in belgie geweest, en in duitsland ofcourse en het was prachtig... alleen ben ik waarschijnlijk (zegt mn zusje die achter mij reedt) 3 x geflitst waarvan 1 keer zeker weten! dom he!!! Maar echt totaaaal onverwacht, er was zoveel natuurschoon om te zien dat ik nergens op lette en ze geven het ook zo slecht aan! Ik mocht maar 30, ik reedt 38 en de tomtom zei 50 want die gaat piepen als ik te hard ga! en ja hoor flits... En een keer reedt ik 60 i.pv 50..ik dacht echt 70 te mogen en weer die rot tomtom en mijn slechte ogen ... Als je even niet oplet en teveel in de ronte kijkt ben je al snel het bokje. maar misschien valt het mee en heb ik gelijk dat het er maar 1 was, en komt die gewoon niet aan Hoe gaat het hier? las dat het alweer wat beter met je ging kara!??? fijn!!! is je temp nog zo hoog? ga jij nog weg of er even tussenuit? breka zie jij je buik bewegen ha wat gaaaf! Ik heb de eerste dag en dagen daarvoor van mn vakantie de hele tijd hem/haar gevoeld maar in de vakantie dus niet! Ik was beetje bezorgd eigelijk ook omdat ik veel in bad ben geweest en mij in mn hoofd haalde of het dan niet te heet was geweest maar gelukkig gelijk toen ik thuis was met de angelsound gehoord!! Nou voelde hem net ookal weer, alsof hij het ruikt mij een beetje pesten! maar de gyn zei dat binnen 2 weken ik hem duidelijk moest voelen en mn vriend ook..nou bijna 1,5 week verder en nou zoals hij het omschreef is echt niet zo...kan ook wel shaken dat ik hem/haar dan aan de buitenkant ga zien...ben vrijdag volgens hem dan 22 weken. wat leuk lijkt mj dat maar ook eng en raar hahaha!! joan aan de pizza, lasagna en spaghetti???? babbette kwam wanneer terug??
Hee! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, snelheidsduiveltje Voel je je baby inmiddels al weer wat meer schoppen? Babette, ik wacht met smart op je verslag van de vakantie! maar alles op zijn tijd hor wij hebben ook besloten naar de US te gaan op huwelijksreis, dus ik kan nog wel wat tips gebruiken. Hier gaat het nog steeds erg wisselend, ene dag gaat het wel, andere dag blijft dat verdriet me maar overvallen. Ik kan het nog steeds niet geloven dat die mooie droom echt voorbij is. Buik is weer plat(ter...), en ben weer gewoon helemaal mijn eigen saaie oude ik. kan niet wachten om weer een kleine bij me te mogen dragen! maar goed, eerst maar cyclus afwachten.. heel fijn weekend allemaal!
Nee baby voel ik niet meer of minder Voel ook niks aan de buitenkant helaas...zal wel snel komen hoopik! mn placenta zit er voor natuurlijk dus dat maakt het ook weer lastig. gelukkig heb ik de angelsound! hoe gaat het verder? kara zit je alweer op een goede cyclus of hoe gaat dat nu??? de rest nog lekker op vakantie!?
Hey! Ik ben er weer! Een heerlijke vakantie gehad! Veel moois gezien en gedaan. Elk stukje van onze reis zag er weer anders uit. Vooral San Fransisco, Las Vegas (en de trouwerij of course) en LA vond ik gaaf. Maar ook de grand canyon en de kust bij Santa Barbara en Santa Monica. We zijn nog steeds in de wolken met elkaar als nieuwbakken bruid en bruidegom! we hadden de bruiloft min of meer 4 weken tevoren gepland. Nou ja gepland; alleen de benodigde papieren verzameld. We zijn in little white chapel getrouwd; moet je maar es googelen! Familie en vrienden wisten ook van niks maar reageerden allemaal superleuk. We hadden een foto naar iedereen opgestuurd Kleding hebben we ter plekke gehuurd. Ik had een witte trouwjurk met halterlijn en swarovski steentjes bij het decollete. Met een sleep en sluier en tiara (alles erop en eraan). Maar niet ordinair hoor, echt wel mooi vond ik zelf. We hebben foto's laten maken en een dvd; ze zijn erg leuk geworden. Je kon ook nog een elvis imitator laten optreden maar dat vonden we te bizar. Ga jij ook nog naar de westkust Kara? Nou als je tips wilt hoor ik het wel! Kara hoe voel je je nou? Ik herken dat zo erg; dat het lijkt alsof je zwangerschap een droom was en niet echt is gebeurd. Ik vind het ook nog steeds heel moeilijk; vooral onrechtvaardig. Om me heen komen steeds meer zwangeren en ik kan er slecht tegen... Heel onredelijk van mij maar ja... Mijn beste vriendin blijkt zwanger van haar 3e. Ben wel blij voor haar hoor maar wil het zelf ook zo graag.. Praat er maar veel over hoor; dat helpt mij altijd wel. Ik kan het nu gelukkig wel wat meer loslaten; dat komt bij jou vast ook nog wel. Ik wilde zo snel mogelijk weer zwanger raken (nog steeds hoor; maar minder dwangmatig). Met de bolle buiken dus alles goed? Gelukkig maar! Ik ga voor de buis hangen; heb echt wel last van een jetlag; loop als een soort zombie rond hihi. xxx
Ja, eindelijk weer even rust en tijd om bij te lezen en reageren!! Babette, het klinkt goed, heeel goed je vakantie! En eigenlijk ook precies als de reis die wij willen gaan maken, dus ik hoor graag nog veel meer informatie van je hadden jullie de reis van te voren goed uitgestippeld? en wat hebben jullie met overnachtingen gedaan? wat voor auto? en qua kosten? mooi hoe je het omschrijft: dat elk stukje reis weer anders was en de little white chapel, echt fantastisch! in welke chapel waren jullie (als ik de keuzes zie die er bestaan haha?!)? Echt tof dat jullie het op deze manier hebben gedaan! Mijn aanstaande had het ook wel zo gewild . En leuk dat jullie er ook leuke reacties op hebben gehad, geen boze, teleurgestelde gezichten? Is je jetlag inmiddels 'uitgewerkt'? Hoe is het verder met het klussen, afwachten en hopen? Al een volgende NOD bekend? Ik hoop dat ik het ook wat meer kan gaan loslaten, vind het nog erg moeilijk. Het doet zoveel meer met me dan ik had gedacht. Ben er echt nog helemaal ondersteboven van. Gelukkig leidt werk wel af (gisteren gestart bij nieuwe baan en meteen vol aan de bak, dus dan vliegt de dag!), maar daarnaast ben ik erg somber en verdrietig. Vind het vooral moeilijk om goede moed te houden. Gelukkig dat mijn vriend dat nu veel beter kan, en dan krijg ik wel weer goede hoop. Het blijft alleen zo oneerlijk, en ik kan ook moeilijk bij andere baby's, zwangeren, kindjes in de buurt zijn zonder zelf verdrietig te worden (waarom zij wel en ik niet!!). Maar goed, ondertussen wel een jurk gescoord voor het trouwen (totaaal niet traditioneel!), dus ook goede dingen. Hopelijk pikt mijn cyclus het ook enigszins normaal weer op, dat is nu mijn grootste hoop. temp is iig laag, en zw test al lichter, net als de ovulatietest. dus dat zijn 'goede' tekenen (blijf het raar vinden). dus voor zover! Rica, met jou nog steeds alles 'alive and kicking'? Hebben jullie nog mooie plannen voor komende dagen?
hallo meiden, ik ben weer terug i het land hoor. hebben een heerlijke vakantie gehad met mooi weer. In de ochtend erop uit om dingen te ondernemen, stadjes bezoeken (ook de plek van romeo en julia), dierentuin, waterpretpark, aquarium ed. in de middag lekker aan het zwembad of het meer en in de avond uit eten. Wel erg slecht hier allemaal want wordt bijna nik smet groente gedaan. Dus toch ook wat dagen gekookt. Doordat ik zo lekker ontspannen was (een keer niet druk bezig) heb ik de baby echt elke dag kunnen voelen. Echt leuk! Mijn man ging dan ook zijn hand op mijn buik leggen en dan stopte ze met schoppen. Hij erg teleurgesteld. pest haar vader nu al, ha ha. Uiteindelijk heeft hij haar toch twee keer gevoeld. Had wel echt engelen geduld nodig. Erg leuk dat hij het zo belangrijk vind dat hij haar voor het eerst voet en niet iemand anders. Rica, ook lekker een paar dagen erop uit geweest? Ha ha, en zo in de omgeving opgaan zodat je boetes krijgt. Lekker dan. Hoop ook voor je dat het er maar 1 is. Bij mij schopt de baby ook nog niet zo hard dat ik dat aan de buitenkant kan zien hoor. Moet me echt concentreren. Volgens mij komt dat pas later hoor. hoe gaat het bij jullie met de babyuitzet? Kara, kan me voorstellen dat het de ene dag beter gaat dan de andere dag! Het is ook zo oneerlijk dat je maar heel even hebt mogen proeven aan iets wat zo mooi had moeten zijn. Vind dat jij (en babette) daar heel goed mee omgaan. Ik denk eigenlijk ook dat je hier nog wel een tijd last van gaat houden. Je zal er mee om leren gaan maar toch denk ik dat je momenten houd waarop je toch weer die gedachten gaat krijgen van, wat als..... Dat is helemaal niet raar! En dat gevoel mag er wat mij betreft ook zijn. Alleen is het vervelend als het je functioneren in de weg gaat zitten. Het is ook helemaal nog niet zo lang geleden!! idd er veel over praten wat Babette aangeeft. Niet wegstoppen en denken dat het over moet zijn omdat het gebeurt is! Gun jezelf die rouwperiode!! Breka, vervelend dat je man het moment gemist heeft dat hij de baby had kunnen voelen. erg jammer, ook voor hem. Maar ik snap dat, dat niet helemaal het probleem is. ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man liever met zijn vrienden op stap gaat dan bij jou en de baby te zijn. Maar ik denk ook niet dat hij door een externe factor gaat veranderen. Hij moet dat zelf willen. Misschien kunnen jullie tot een soort akkoord komen. Dat hij minder vaak met collega's afspreekt. want jij vind dat hij dat duidelijk te veel doet. Praat er met hem over hoevaak jij wel oke vind. Kan me voorstellen dat hij het af en toe ook wel lekker vind om met anderen iets te ondernemen. Mijn man spreekt ook wel eens met vrienden af, vaak op de vrijdagavond. Bij ons gaan de discussies er dan wel eens over om het op de avond te doen dat ik werk, als ik in het weekend werk. Omdat we elkaar anders het hele weekend niet zien. Maar het blijft lastig, helemaal als hij het zelf niet zo ziet. babette, wat fijn dat je vakantie zo geslaagd is! En nog getrouwd ook............... LEUK! GEFELICITEERD!! geniet maar lekker van dat gevoel, als man en vrouw! Zoals je de reis beschrijft heeft het wel jullie verwachtingen waar gemaakt. Mooi dat het zo afwisselend was. En wat goed dat de reacties van jullie familie zo positief waren. Ik denk echt dat onze ouders ons niet meer aangekeken hadden (in ieder geval een tijd niet meer). En wat betreft Elvis, dat is idd wat overdone. Hoe gaat het nu met je cyclus? Hou je die nog bij of laat je het allemaal even op zijn beloop?? Liefs
He dames! Effe snel via mn mobiel. Leuk dat je een fijne vak hebt gehad Joan! Rica al een boete binnen haha? Nog geschop gevoeld dames? Gister op kraamvisite geweest aarghh; flinke steek in mn hart maar ja. Heb ik dus ook Kara! Mijn nod is zondag of maandag. Heb vandaag al stiekem een test gedaan: negatief. Zucht, dat geeft geen hoop.. Heb jij al een witte test Kara? Geniet van het zonnetje dit weekend! Lekker veel leuke dingen doen ter afleiding van het wachten en tegen de blues (Kara), Liefs