gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    kwam ook even kijken of hier goed nieuws was!
    jammer babette :( een lage temp zegt veel, maar ik hoop niet alles?
    je mag het wel even flink uitschreeuwen als je ongesteld bent geworden inmiddels.. en als jij het niet doet, doe ik het wel voor je ;). je weet dat het heus wel goed komt, maar wanneer dan!?!
    maar goed, ik geloof dat ik wat eigen gevoelens op jouw situatie projecteer nu.. hmm sorry! maar misschien herken je het wel..!

ik ben ook wel benieuwd naar trouwfoto's :) ik zal binnenkort een foto maken van mijn jurk!

leuk dat je zo aan het klussen bent joan! en je woont blijkbaar dicht bij alkmaar (mijn geboorteplaats ;))! hoe is het met de kraamzorg mevrouw gegaan? en wat zei de weegschaal..? :)

breka, wat 'jammer' dat je niet van je zwangere lijf kan genieten. Geniet je wel van wat er allemaal gebeurt in je lijf, of kijk je gewoon enorm uit naar de geboorte?
    de tijd gaat wel snel vind ik, de weken vliegen voorbij en daarmee komt de geboorte dichter en dichter bij. al kriebels? zenuwen?
    wel handige kamerinrichting :) en goed nagedacht over het aanstaande gehuil, haha.

rica, hoe is het bij jou?

reden dat de gyn heeft gezegd te wachten heeft te maken met het goed opbouwen van je baarmoederslijmvlies. na een (grondige) curettage kan dit moeilijkheden geven. maar zoals ik het opvat is het meer dat er misschien te weinig innestelingsmogelijkheden zijn, dus als er een bevrucht ei komt en het lukt niet, dan jammer. maar als het wel lukt is het natuurlijk mooi! maar eerst dat ei natuurlijk..
    ben aan het tempen en ga ook wel ovu testen gebruiken, maar hoop dat ik, zoals ik gewend was, de aankondiging via mijn borsten krijg! zit nu op dag 21, dus een nieuwe nette cyclus kan ik voorlopig wel vergeten. zucht steun en weer verder gaan.
    gelukkig heb ik goede afleiding want mijn nieuwe baan is echt fantastisch! dat helpt wel merk ik.

nou, weer genoeg getypt! slaap lekker allemaal
    liefs

2. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Arghh ik moet even van me af schrijven vinden jullie dat erg?
    Gisteravond een bijna onzichtbaar streepje op de test. Die na een paar uur duidelijker werd (maar niet erg betrouwbaar dus)! Maar deze ochtend was mn temp maar 36.5.. Wat moet ik nou denken?? O wat slopend dit.. Ik ben bang dat ik gewoon ongesteld word eerlijk gezegd maar ik wil zo graag geloven in dat sreepje..
    Duim duim........

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nog een keer testen!!! ja sorry maar dat wachten is echt killing lijkt mij!
    en dan foto hier neerzetten als er weer een streepje verschijnt:)
    Wat raar weer zeg, meestal is tempdaling niet goed maarja die test maakt het wel weer vreselijk spannend!
    ennn nog niet ongie dus???

Gister weer wat gevoeld en mn man ook zelfs.... (tot nu toe weer niks maargoed) moet wel zeggen dat ik gister een ontzettende drukken en hectische dag had en echt aan het einde van mn latijn was. weet niet of dat effect heeft want ik was behoorlijk over de zeik maargoed man was ontzettend blij en ik ook natuurlijk!! Het was ook mn verjaardag dus misschien was dit wel een kadootje :)
    Ik heb nog wel een foto gemaakt maar nu ff geen tijd hem te plaatsen! misschien vanavond en anders morgen!

Joan heb jij je buik welleens gemeten? Vond hem echt mooi bol op de foto, hier gaat het nu ook mooi, buikslapen wordt al lastig en bukken om wat van tafel te pakken ook :) slaap zowieso vaak met een kussen in mn rug rechtop vanwege zuurbranden maar dat wil prima :)

Hoe gaat het met jou kara.... wacht met smart op je foto:)

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Gefeliciteerd Rica met je verjaardag. Jammer alleen dat het zo een baaldag was. Ga je het nog vieren??

Babette, heb even zitten googelen en heb wel verhalen gelezen dat meiden ondanks de temperatuur daling toch zwanger waren. Kan ook te maken hebben met een late innesteling oid. Ik zou er ook nog een test tegenaan gooien. Meestal is een streep wel positief nieuws, hoe licht hij ook is. Anders die clear bleu test met indicator? Spannend hoor! Hoop het zo voor je!

Kara, ik werd niet zo blij van de weegschaal. Waar ik al bang voor was is zo. Ben over de 100, moest ik echt even verwerken. Ben al 17 kilo aangekomen. pfffffffffff...... Nou ja moet dat toch maar even loslaten. De kraamzorg was niet heel bijzonder. Even kennismaken en hun werkzaamheden uitleggen. Informatie geven over wat we in huis moeten hebben, op hoeveel uren we recht hebben ed.
    Wat fin dat je baan je zo goed bevalt en je ook afleiding kan bieden. Wel een goede beslissing geweest dus?

Rica, wat fijn dat je de baby weer gevoeld hebt! En je man ook dus dat is wel een krachtig schopje dan! Mooi... Ik heb mijn buik niet opgemeten. Het is idd wel echt een bol ja. Ben benieuwd naar jouw nieuwe foto. Vond je vorige ook al erg mooi. zag helemaal een bol zitten van voren.

Breka, jammer dat je niet kan genieten van je buik. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het soms moeilijk heb met mijn figuur hoor wat helemaal veranderd. Lijkt toch niet bij me te passen. Was ook van te voren heel duidelijk van plan om een mooie fotoshoot te doen maar ging daar op een gegeven moment echt over twijfelen. Heb uiteindelijk besloten om het toch wel te gaan doen omdat ik bang ben dat ik er anders spijt van ga krijgen achteraf. Gelukkig helpt mijn man me ook met het accepteren dat ik dikker wordt. Geeft aan dat hi me mooi dik vind omdat het door ons kind komt en zo een grote buik juist mooi vind. Dat helpt me wel om er positiever naar te kijken. Ik hoop dat het bij jou ook alsnog gaat komen.

Nou ik ga weer verder klussen. heb eigenlijk helemaal geen zin, bah. Maar ja, willen die kamer toch wel af hebben. Kunnen we alle babyspullen in kwijt. Heb inmiddels al heel wat verzameld. ;)

ik woon trouwens een klein half uur bij Alkmaar vandaan. wat leuk dat jij daar vandaan komt Kara. Dacht al da je bij mij in de buurt woonde omdat je toen ook over het restaurant in Amsterdam vertelde (waar het donker in was).

liefs

O ja, ik zal ook een foto van mijn trouwjurk toevoegen. Is alweer even geleden maar als ik die van jullie wil zien moet ik ook ergens mee komen he, ha ha.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Babette!!! waaaah, normaal zeggen ze... een streep is een streep. nog een keer testen dus..!!! en die temp kan rare dingen doen.. en aangezien je normaal gesproken best een regelmatige cyclus hebt... hmm veel goede aanwijzingen dus :D oo plaats maar een mooie tuur foto, dan tuur ik graag met je mee!

wow mooie foto joan! heb jij ook niet mooie foto's :) vind alles erg mooi wat je laat zien eigenlijk :)
    ik zal dit weekend proberen een foto te maken van mijn jurk!
    wat betreft de kilo's... lijkt me ook best lastig, maar je ziet er prachtig uit, dat laat je man je ook horen, en met een fantastische reden! maar dat weet je zelf ook wel. eet je eigenlijk veel meer dan je gewend was of zijn het voornamelijk echt babykilo's?

zijn jullie wel eens bang dat er bekenden van jullie op dit forum zitten en je 'zoeken' en 'vinden'?

Rica, nog gefeliciteerd! mooi cadeautje inderdaad, zeker na zo'n baaldag. Lijkt me mooi om zwanger jarig te zijn!

Ging net sporten, kwam er een zwangere naast me staan in de les. pf, dat was wel even slikken weer. maar goed, het komt het komt het komt.. zucht.

het schijnt trouwens idd te kloppen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, maar dat geldt alleen ná je eerste menstruatie.
    dusse, Babette ;)

6. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Jullie zijn erg lief, maar vanavond ben ik ongesteld geworden... Wat een teleurstelling zeg.. :( :( :(
    Echt een prinsessejurk Joan, mooi!
    Ik reageer later wel uitgebreider,
    Xx

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    :( :(
    baal meteen ook dat ik helemaal opging in mogelijk goed nieuws.. dat werkt ook niet echt lekker als je ongesteld bent geworden.
    grr ontzettend balen!!
    xx

8. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Geeft niet hoor! Vind het wel fijn dat jullie meeleven! Ik snap dat streepje zelf ook niet; mogelijk is het alsnog niet goed ingenesteld; of was het vals positief. In het 1e geval baart het me natuurlijk wel zorgen. De angst dat er iets mis is sinds de miskraam zit er nog goed in.. Dat wordt dan allemaal weer opgerakeld rond mn Nod en leef ik echt tussen hoop en vrees. Nou ja pech gehad; ik moet niet zeuren want het is pas de 3e ronde geweest. Ik moet realistisch blijven!

Willen jullie me alsjeblieft helpen om de volgende keer echt pas na nod te testen? Hou me tegen als ik die neiging krijg!!!

Rica nog gefeliciteerd! Vier je het nog?
    Kara je nieuwe baan bevalt dus goed? Werk je nu fulltime eigenlijk?
    Ja ik ben ook wel bang dat vriendinnen me herkennen hier. En dat wil ik eigenlijk niet. Dus die trouwjurkfoto, moet ik nog even over nadenken.
    Ik hoop echt dat je gauw je ei mag spotten en ervoor kan gaan! Volgens mij kan het geen kwaad om meteen weer te proberen. Als je lijf er niet klaar voor is vindt er geen conceptie plaats maar dat regelt zich dan vanzelf. En als het er wel klaar voor is..
    Breka nog veel last? En die kilo's; tja het hoort er gewoon bij. Die kunnen er ook zo weer af hoor na je bevalling. Ik heb overigens wel eens begrepen dat mannen zwangere vrouwen aantrekkelijk vinden hoor! Sporten jullie eigenlijk?

Kara voel jij je al wat beter? Ben je al op nacontrole geweest? We waren even lang zwanger he: met 8 weken is het mis gegaan. Toch bizar dat t zoveel voorkomt. Praat jij er nog met mensen over? Ik zou het wel willen maar weet niet met wie. Zoals ik zei zijn veel vriendinnen zwanger of net bevallen. Mn man (!) Begrijpt me niet altijd even goed. Hij is nuchter ingesteld en kan soms niets met mn emoties. Ik neem t m niet kwalijk, die vrouwen ook altijd.. Hoe is dat tussen jullie?

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    oh, Babette wat balen meid. Zag er even zo hoopvol uit! Snap je angst wel en dit helpt dan ook niet mee natuurlijk. Maar het onderzoek heeft geen redenen gegeven om je zorgen te maken over een eventuele zwangerschap. En het gebeurd helaas vaker! Ik wil je zeker helpen om niet voor je NOD te testen als jij dat graag wil. Geef je dan wel aan wanneer je die testdrang begint te voelen? Nu hoorde we pas achteraf dat je getest had.

Kara, wat fijn dat je mijn foto's mooi vind. Denk dat we gewoon dezelfde smaak hebben, ha ha! Heb ook genoeg foto's die niet mooi zijn hoor. Als ik in mijn verbouwingspakje met een grote stofbril op mijn hoofd sta bijvoorbeeld. Niet aller charmantst, heb mijn man ook gevraagd die te wissen. Ha ha.

Ik denk er ook wel eens over na dat iemand die ik ken me vind op deze site. Maar aan de andere kant denk ik; niemand weet dat ik hier praat of sowieso op een forum. Dus waar zoek je naar? Dan zouden ze als ze de site weten ook nog moeten bedenken bij welk groepje ik mee praat. Dan zouden ze om het echt te kunnen herkennen dmv foto's nog lid moeten worden ook. Zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren. Hoewel ik een stiefmoeder heb die veel achter de pc zit en wel van een uitdaging houdt. Als ik me ergens zorgen over maak is het ook alleen dat zij ernaar zou kunnen zoeken. Maar goed zij weet van niks. Vertel haar echt niet dat ik op een forum zit. Zou ze alles willen weten. En dan zou ik het alleen echt vervelend vinden omdat ze er dan achter komt dat we wel weten wat het is en dat ze dit hoogstwaarschijnlijk gaan rondbazuinen. Maar goed ik acht de kans zeer klein.

Liefs

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    o ja, en mijn gewicht daar ga ik me nu idd niet teveel mee bezig houden. Hoort bij zwanger zijn en wil gewoon het beste voor mijn kind. Heb eens een verhaal gehoord over een vrouw die zo blij was dat haar buik gelijk weg was na de bevalling en dat ze daar hard voor gewerkt had tijdens de bevalling. Het armpje van haar kind was misvormd omdat het niet genoeg ruimte had. mag je trots zijn als moeder. Het leven van je kind verziekt. Na de bevalling (en borstvoeding) ga ik dus beginnen met afvallen. Hoewel het af en toe best een beetje pijn doet al die kilo's maar dat is iets van mij. Ben al jaren bezig met mijn gewicht.

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb werkelijk geen flauw idee ik gok zelf 7 kilo??? maar mijn weegschaal zegt 4 kilo maar dat geloof ik echt niet hoor want net als bij de vk dacht ik 1 kilo te zijn aangekomen bleek het dus 2,5 en die van mij is digitaal dus lekker vreemd.
    Ik hoop dat het alleen bij mn buik blijft want vaak zit het mij gelijk op de heupen en dat is zo lastig weg te krijgen...ik hoop ook gewoon weer in mn oude broeken straks te kunnen want als je alles nieuw moet kopen!!!!

Awwww babbette toch ongie??? wel raar hoor dat streepje vind ik maar idd volgende keer op nod, zal proberen je te helpen maarja haha ik weet zelf hoe frusterend het wachten is :)

mooie jurk joan! vind ik ook wel mooi alleen ga ik nooit trouwen zoals we er nu over denken...we zijn wel geregistreerd maar verder niks. Kindje krijgt ook zijn achternaam.

Ik hoop niet dat iemand mij vind, Ik denk niet dat ik veel hier heb neergezet maar zoals collega's enzo zou ik niet leuk vinden. ik vind het fijn hier mn foto's en verhalen te delen en dat is puut omdat ook niemand mij kent.... maarja je weet maar nooit!

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,

hoe is het? lekker grauw weer buiten he? ga zo boodschappen doen, en dan lekker op de bank kruipen. ben een beetje grieperig en ga de drogist even leegkopen aangezien ik alle middeltjes mag (i.t.t. als je zwanger bent..)!

Babette, het zou zomaar een vmk zijn geweest.. gezien je positieve streepje. maar misschien is het daar te onzeker voor? hoe dan ook: het is gewoon flink balen. wat je zegt: de angst zit er natuurlijk goed in, dus dat maakt het nu extra spannend. de onschuld is er wel af! aan de andere realistische kant: wat je zegt, 'nog maar' 3 kansen, dus heel normaal dat het nog niet raak zou zijn. maar toch :S
    ik herken wel dat je er over wil praten, maar het is lastig om met dezelfde verhalen aan te komen zetten bij mensen. alles is in principe ook wel gezegd, maar toch is er wel een behoefte om er bij stil te blijven staan. ik heb de neiging om steeds te willen zeggen hoe ver ik/we nu zouden zijn, omdat ik me dat ook elke dag besef/bedenk. schiet er niets mee op, maar toch zit het wel in mijn kop!
    met mijn aanstaande kan ik er wel goed over praten, maar ik merk wel dat het voor hem heeeeeel anders is. gisteren was ik weer even helemaal down en kan ik alleen maar huilen. hij troost me, maar verder ben je wel uitgepraat omdat het geen zin heeft (nou, heeft het geen zin? misschien voor mij wel) om te blijven herhalen hoe verdrietig het allemaal is.
    nog geen ei in zicht hier trouwens. eind van de maand heb ik een afspraak bij de gyn. ik ga er maar van uit dat er tegen die tijd nog niets is gebeurd (ivm PCO ook) en we een nieuwe medicatieplan moeten bespreken..
    werken is erg leuk gelukkig, 32 uur per week trouwens.

goed dat jullie je btw geen zorgen maken over je gewicht trouwens. er verandert zoveel in je lichaam dat me dat ook best lastig lijkt.. maar je weet waarvoor het is natuurlijk, en dat scheelt misschien een beetje ;)

als ik dit weekend nog fut heb om mijn jurk aan te doen, pb ik een foto wel. ben toch ook een beetje bang voor herkenning namelijk!

hele fijne zaterdag, liefs!

13. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Djiezus ik weet even niet meer waar ik t zoeken moet hoor. Vanmiddag een enorme dip gehad, weer zo verdrietig en een man die dan zo nuchter reageert. Heb ik mezelf weer bijeen gepakt en zin in een borrel bij onze beste vrienden: maken ze bekend dat ze zwanger zijn! Ik reageerde blij en ben dat ook voor ze maar moest zo hard op mn lip bijten. Echt ik heb t gevoel dat iedereen om me heen zwanger is; sterker nog het is ook bijna echt zo. Keer op keer weer die confrontatie met een kinderwens die niet vervuld heeft mogen worden. Ja ik weet; pas 3e poging. Maar ben zo bang dat t niet lukt!!! Kara kan jij me begrijpen? Die vriendin was mn maatje waarmee ik de zwanger worden dingen kon bespreken. En dat verandert nu natuurlijk. Grrrr wat een bitch is de natuur toch soms!!!

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    O lieve Babette! Wat ontzettend confronterend en gewoon naar. Dat is het gewoon: ongelooflijk oneerlijk en k****. Ik zou het ontzettend slecht verdragen om in de buurt te zijn van zwangeren, babys, laat staan wanneer je 'kinderwens-vriendin' inene zwanger blijkt. tuurlijk, fantastisch voor haar. Weet je, ik ben een persoon met een hoge gun-factor voor de mensen om haar heen, maar als het op de kinderwens aankomt is die gun-factor er wel, maar steekt mijn eigen wens daar ver ver bovenuit. vrienden met een kleine van 1 jaar hadden me gezegd dat 'als ik mee wil genieten van hun wonder, ik altijd welkom ben'. nou, dat kan ik dus niet. nóg niet, houd ik mezelf maar de hele tijd voor, maar soms vraag ik me af of dat gevoel pas verdwijnt wanneer ik zelf weer zwanger ben.
    dus ja, o, ik herken je gevoel zo goed. de enorme dippen, de huilbuien, er niets mee kunnen, beseffen dat het is hoe het is en 'pas' de 3e poging, de nuchtere man voor wie het anders is, vrienden die ondertussen een voor een zwanger raken, pfff. het is gewoon soms ontzettend moeilijk. weet je, we hadden 'alles' wat we wilden, en waren blij met het nieuwe leventje in ons, en nu hebben we daar een overleden vruchtje/kindje voor terug gekregen. En ik voel dat ik daar ook gewoon om aan het rouwen ben, maar ondertussen gaat het leven gewoon door!
    En dan de angst, die heb ik ook ontzettend. Zal het wel snel weer raak zijn? en als het dan raak is, zal het dan goed gaan? Ik ben ook ontzettend bang voor wat mijn 'verhaal' gaat worden. Hopelijk voor ons beiden: de eerste werd een miskraam, maar daarna kreeg ze 3 gezonde kinderen binnen 4 jaar tijd. of: de eerste 3 werden een miskraam, toen bleek dit mis, en moesten ze een ander medisch traject in, enz. enz.

waaaaaaaaaaah, herken je wat ik schrijf? ik laat me even helemaal gaan merk ik
    lieve joan, rica en breka, dit gespui kan ik zelf ontzettend goed scheiden van de blijdschap bij jullie en ik vind het ook zelden confronterend om jullie verhalen te lezen/horen. misschien omdat we elkaar niet persoonlijk kennen, of dat we het via het web doen. ik zeg dit maar om toch even duidelijk te maken dat ik het fijn vind om met jullie allemaal in dit clubje te zitten!

zo, en nu eerst koffie..
    en babette: extra veel liefs vandaag!

15. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Goeiemorgen,
    Ik herken echt alles wat je schrijft Kara! Ik beleef het precies zo! Fijn wel om te merken dat ik hier niet alleen in ben. het staat verder idd los van het gunnen van zwangerschap aan een ander; ik besef heel goed dat het iets van mij is zeg maar. Maar ik heb het gevoel dat ik van alle kanten ingehaald wordt en dat vergroot mijn angst: zou ik achterblijven met een onvervulde kinderwens? Wat wordt idd mijn verhaal? Ik heb er hier op het forum minder last van, misschien omdat de zwangeren hier idd verder van me af staan. Mijn beste vriendinnen staan zo dichtbij, ik weet ook even niet meer bij wie ik nu terecht moet net mn zwanger worden verhalen.
    Vandaag gaat t wel weer; maar gisteravond zakte even de grond onder me vandaan. Heb gewoon een slechte week na de spanning rondom Nod en menstruatie.
    We denken erover om ovulatietesten te gaan proberen om te bekijken of de timing beter zou kunnen. Maar ik betwijfel het. Ik wil ook juist een beetje loslaten en dat lukt misschien juist niet door te gaan testen. Of juist wel? Hm ben er nog niet uit. Ik weet wel dat ik me echt wat meer op andere dingen moet richten als sporten, lezen. Ik wil niet elke Nod door een hel gaan.
    Nogmaals ik weet ook wel dat er vrouwen zijn die keer op keer miskramen hebben en jaren bezig zijn zonder resultaat. En voel me soms een aansteller. Maar ja...
    Fijne dag,
    Xx

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hoi! Fijn dat het vandaag een wat betere dag was! En goed om hier iig wat herkenning te vinden bij elkaar. Als niemand luistert in je omgeving, kan je hier wel goed je verhaal kwijt en dat lucht vaak wel op.
    Wat betreft de ovutesten: je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ben geneigd je te adviseren om er niet meer te beginnen om verschillende redenen: 1) je cyclus is netjes regelmatig, dus je ovulatieperiode kan je goed uitrekenen. 2) als je om de dag seks hebt tijdens die periode is er altijd goed zaad voorradig voor je ei en 3) het is al eerder gelukt zonder testen!
    Ik heb gemerkt dat het namelijk obsessief kan worden, en weet dat het jouw 'angst' is om er teveel mee bezig te zijn. (correct me if i'm wrong!).
    Maar goed, het kan misschien wel wat meer zekerheid geven. Je kan het altijd een ronde doen en kijken of je anders zou gaan klussen daardoor. Waarschijnlijk niet, maar dan weet je dat ook maar weer!

hoe is het met de rest van de dames? kunnen jullie nog door onze ontladingen heen lezen?? ;)

sweet dreams!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja :( vind het naar om te lezen, jullie verdriet kan ik mij echt wel indenken! Het is goed om er over te praten, of in dit geval typen!
    Ik hoop ook echt dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!
    Ovutesten zijn wel makkelijk, ik vond zelfs dat ik er minder daardoor mee bezig was omdat ik zonder die testen heel veel meer kluste dan toen omdat ik niet wist wanneer in mn eisprong had en dus geen enkele kans wou laten ontlopen. maargoed dat ervaart iedereen anders!!!

hier gaat het verder goed, slaap nog steeds erg slecht en op de logeer kamer vaak.... ik slaap ontzettend licht. elk zuchtje of elk bonsje daar wordt ik al wakker van. bijv ik ga 12 uur slapen, half 3 wakker en ook niet weer slapen en dan wel 3 nachten achter elkaar. die nacht daarna slaap ik wel weer maar die nacht daaarna weer maar 2 uurtjes....mn man snurkt dus die krijgt daqn weer de wind van voren naja gewoon niet leuk want ik wordt er beetje gespannen van en moe en moedeloos... dus beter als ik rust neem en logeerkamer pak maarja nog geen garantie op een volle nacht.

Oh heb mn bekeuring binnen (hoop ook de enigste :)) en wat denk je...8 km te hard....15 euro!! pffff hadden ze die moeite ook niet voor hoeven te doen haha

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

wat een verdriet lees ik bij jullie. en hoewel ik het niet heb meegemaakt zo begrijpelijk. Ik ben blij dat jullie bij elkaar terecht kunnen met jullie verdriet en dat jullie elkaar begrijpen en jullie gedachtes/gevoelens bij elkaar kunnen herkennen. natuurlijk is het moeilijk om te lezen. Maar meer omdat het gewoon zo ongelooflijk verdrietig en onrechtvaardig is. Zo oneerlijk om ergens aan te mogen proeven en dat het dan weer weggenomen wordt. Ik lees vaak dat mensen zeggen; nu weet je in ieder geval dat je zwanger kunt worden. Maar als ik die verhalen van jullie lees krijg ik het idee dat jullie door de miskraam alleen maar (meer) zorgen erbij hebben gekregen. Vragen waarmee je zit en angsten. Klopt dat?? Kan me zo goed voorstellen dat je die vragen krijgt/hebt. Hoop zo dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en dat het dan goed gaat. En ik hoop dat jullie het goed oppakken als ik zeg dat ik voor jullie hoop dat jullie dit op een gegeven moment naast jullie neer kunnen leggen als een incident en weer een beetje kunnen gaan genieten van het proberen om zwanger te worden. Ik vind dat jullie zo gegund. Het moet eigenlijk een leuke en spannende periode zijn en niet doordrenkt met verdriet en angst.

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb trouwens maar het was even te confronterend voor me. Heb zaterdag bloedverlies gehad. Niet heel veel hoor maar werd er toch een beetje angstig van. Gelukkig gisteren en vandaag niks meer dus zal wel een gesprongen ader zijn geweest of zo doordat mijn buik groeit?? Probeer het nu maar weer naast me neer te leggen maar als het nog een keer gebeurt ga ik de verloskundige wel bellen.

Kara, voel je je alweer wat beter? Hebben de medicijnen geholpen? Ik hoop het maar. Zal het leuk vinden om een pb t ekrijgen met je trouwjurk, maar kijk maar even wanneer je dat doet. Ben benieuwd.

Babette, wat confronterend dat je maatje waarmee je over het zwanger worden kon praten nu zwanger is. Kan me voorstellen dat het even een moeilijk moment was omdat je wel gepast wil reageren maar ondertussen...... Vervelend ook dat de persoon waarbij je terecht kon met je verhalen nu wegvalt. Hoop dat ze ondanks haar geluk wel een beetje rekening kan houden met jou?, en je niet overlaad maar allerlei baby dingen. Kan me voorstellen dat het nog te vers is voor je. Lijkt me lastig als je je vriendin niet geheel kan steunen in wat voor haar nu zo belangrijk is. Of denk je dat het je wel gaat lukken?, anders misschien open met haar over praten. Dat je blij bent voor haar maar dat het voor jou wat confronterend is en dat je misschien niet altijd even enthousiast kan reageren?? Misschien beter om dat uit te spreken dan wanneer het tussen jullie in gaat hangen. maar natuurlijk alleen als je denkt dat je het lastig gaat hebben ermee.

Rica, die bekeuring valt heel erg mee. Wel jammer dat je hem binnen hebt gekregen. Hopen blijft het hierbij idd. Wat vervelend dat je zo ligt slaapt en overal wakker van wordt. Juist als je je slaap erg hard nodig hebt. Ik slaap ook erg ligt. Gelukkig snurkt mijn man alleen als hij op zijn rug ligt dus dan krijgt hij gewoon een por en kan ik weer verder slapen. Maar wordt dus wel vaak wakker op een nacht. Eigenlijk ook niet goed. Had je hier altijd al last van of is het vanaf het moment dat je zwanger bent??

Liefs

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    o ja, rica hoe gaat het eigenlijk met de bewegingen van je kleine? Nog wat gevoeld??

Deel Deze Pagina