Thanks, erg lief allemaal! Wat schrikken van dat bloedverlies! Kan me voorstellen. Geknapt bloedvaatje kan heel goed; heb ik veel over gelezen. Maak je je zorgen? Je hebt nu zeker geen echo meer? Of ga je een pretecho laten maken? Thanks voor het meedenken over de ovulatietests; heb er zeker wat aan. Ik denk toch dat we ze gaan proberen deze maand; met als doel om ons seksleven wat te ontzien. Dat had nl toch wel een verplicht karakter gekregen om de dag.. Ik verwacht niet dat het qua timing meer inzicht geeft. Wel kan ik ook checken of ik de eisprong ook voel. Ik hou het even kort; gaan stukje wandelen, xxx fijne dag
He babette, Maak me niet zo heel veel zorgen meer hoor. Maar dat komt omdat ik de baby nog gewoon goed voel bewegen! Dus denk dat het wel goed zit. Wil mezelf niet gekmaken. Ga gewoon uit nu van een geknapt bloedvaatje. Heb ook geen bloedverlies meer gehad. Kan me voorstellen dat jullie om die reden kiezen voor ovu testen. En stel nou dat je er daardoor toch teveel mee bezig gaat zijn leg je ze gewoon weer aan de kant. Proberen kan geen kwaad. X
Kara welke ovulatietests gebruik jij? Ik zit bij Sensitest te kijken en denk gewoon de dipsticks te kopen. Ben je ook bekend met hun zwangerschapstesten? Allemaal veel goedkoper dan in de winkel! Xxx
babbette mag ik je adviseren? ik had zwanger en kids ovutesten en lees hier ook hele goede dingen erover... had ook babyboom maar die deden bij mij he-le-maal niks! joan idd schrikken, kan me voorstellen! de gyn had mij hier ook voor gewaarschuwd, 9 van de 10 keer bij bloedverlies rond deze tijd is het een geknapt vaatje omdat je placenta verplaatst.... naja dan nog schrikken maar misschien een kleine geruststelling. iedereen een leuke pinkster gehad??? ik ben heel erg verkouden en laatste 2 dagen erg lam gevoeld dus was niet zo veel aan. ik ben aan het aftellen, nog 10 weken excl 2 weken vakantie dus nog 8 weken werken!!!!! kan nie wachten! ga morgen bellen voor een 3d-4d echo voor over 3 weken...ga de gok toch wagen voor mn verjaardag.
Dank je wel rica. Stelt me idd wel gerust! Erg fijn dat jij ervoor gewaarschuwd was. Fijn he dat aftellen?? Ben daar ook al mee bezig, ha ha. Moest vandaag weer beginnen om mijn werk. Zag er een beetje tegenop maar vond het toch wel weer erg leuk! Ben vrijdag naar de bios geweest pirates of te carribean. Alleen de 3D viel een beetje tegen vond ik. Verder prima film. Ga slapen morgen weer 6 uur eruit. Jongeren naar school werken en daarna vergadering en dan nog werkbegeleidinmg. Denk dat ik niet veel soeps ben morgen. Hi.... Maar nog een tijd met mijn stagiaire zitten praten. Pfffff, investering. Ha ha. Slaap lekker allemaal. X
Oh, en leuk van de 3D echo rica. Hoop dat je baby er nu wel goed voor ligt! Zat er zelf ook al aan te denken omdat ik de baby nog wel een keer wil zien. Maar hoop erop dat ik nog een keer doorverwezen wordt door mijn verloskundige. Die schijnt dat voor de controle toch wel vaak te doen. Een groeiecho dan he. Ben benieuwd of die 3D echo al een beeld geeft op wie je kindje gaat lijken. Spannend hoor! Hoop dat je je snel weer fit voelt!
He lieve allemaal, zeker bedankt voor de lieve, begripvolle reacties! Het helpt ook wel om weer even vooruit te kijken.. Gelukkig komen die angsten/verdriet in buien, en is het niet altijd aanwezig. Joan, wat goed dat het bloeden weer gestopt is. Niets om je zorgen over te maken begrijp ik dus? Phiew, kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent. Wat blijft het toch een fragiel iets een zwangerschap. Fijn dat je bevestiging krijgt vanuit je buik nu als het wel/niet goed zou zijn! Succes ook met je werkdag, het kan me goed voorstellen dat je niet altijd meer evenveel zin in hebt, zeker als je weet wat er komen gaat zometeen!! Je hebt wel gelijk wat betreft de soms nadelige effecten van het zwanger zijn geweest - soms leidt het alleen maar tot meer zorgen. Maar ik moet ook zeggen dat ik die 9 weken dat het goed zat enorm heb genoten en ik dat gevoel voor geen goud had willen missen. En in tijden dat het niet lukt, is er wel een geruststelling dat het blijkbaar wel kan. Dank voor je enorm lieve wens -x-. De foto van trouwjurk houd je tegoed, heb vooral in bed gelegen afgelopen dagen dus nog geen fotoshoot gehad Babette, goed dat je het gaat proberen met de ovutesten, zeker als het klussen verplicht karakter krijgt, en hiermee kan je het wel wat meer specificeren zeg maar . Ik heb idd de testen van sensitest, zowel ovu als zwangerschaps, en ben er zeker tevreden over! Plus dat het prijsverschil enorm is met in de winkel. Als je zo'n voordeelpakket bestelt kan je voorlopig wel vooruit. Lekker gewandeld? Oja, en nog wat vragen over de VS-reis We zijn er bijna wel uit, maar vragen af of je direct bent gevlogen? en hoeveel waren jullie kwijt aan reiskosten? enne, trouwfoto pb-en? hoeft niet natuurlijk hor, alleen als je wil. Rica, haha 15 euro! je bent een gevaar op de weg . Wel erg vervelend dat je zo lastig slaapt. Al helemaal hoe een verse moeder hoort te slapen: heel licht! Wist je dat er snurkpoli's bestaan in ziekenhuizen voor snurkende mensen? Vaak zijn er met simpele maatregelen snurkklachten goed te verhelpen.. hint hint En nog maar 8 weken! wow, dat schiet echt al op. Ben je al erg aan het voorbereiden op de bevalling? Zwangeren, gaan jullie eigenlijk op zw. gym oid? Dat zou dan over paar weken beginnen toch? Hier is alles verder rustig.. temp is sinds eergister flink gestegen waardoor je zou denken aan een eisprong, maar die heb ik niet gevoeld (voel het altijd aan borsten) of gemeten (met ovutesten), dus het zal gewoon door de verkoudheid/griep komen. Weten jullie nog dat we begin dit jaar zeiden: in juni zijn we allemaal zwanger? Ik heb nu december als nieuw realistisch doel.. 6 maanden de tijd.. en dat geeft een beetje rust (soms ). moet zo naar werk, maar heb weinig zin omdat ik nog zo loop te proesten, maar niet erg genoeg om ziek thuis te blijven, plus dat we een afdelingsetentje hebben vanavond wat ik niet wil missen. zo lastig altijd om ziek te zijn! hebben jullie daar ook zoveel moeite mee? fijne dag!
Kara, wat vervelend dat je nog steeds niet helemaal fit bent. Ik vind het ook altijd zo lastig om me ziek te melden. Dat komt omdat ik weet dat het werk dan niet gewoon een paar dagen op me ligt te wachten maar dat één van mijn collega's dan moet komen opdraven! Maar ja, ziek is ziek he. en als je ook nog een gezellig personeelsuitje hebt en helemaal als je er net begonnen bent dan wil je dat niet missen natuurlijk. Hoe was het uitje? Heb je het gezellig gehad? Ik weet nog heel goed dat we zeiden dat we ervan uitgingen dat we allemaal met juni zwanger zouden zijn. Had alleen nooit nagedacht over eventuele miskramen. Uitgangspunt december lijkt me nu wel weer een goed punt idd. Maar hoop natuurlijk veel eerder voor jullie! Denken jullie er wel eens over na om jullie te laten pendelen? Bij mij was het niet uitgekomen maar vond het wel leuk. Gaf toch een soort houvast. Kara, ga je vanaf het 'groene licht' wat je krijgt eind deze maand aan medicatie? Babette vanaf wanneer ga je starten met de ovu testen? Rica alweer bijna je afspraak bij de verloskundige. Morgen toch?? Hoe gaat het met de baby? Voel je hem al beter?, regelmatiger? Ik heb 19 juli mijn eerste bijeenkomst van samen bevallen. Ik denk dat dat het enige is wat ik ga doen en heel misschien zwangerschapszwemmen maar meer omdat ik het wel lekker vind om te bewegen. Verwacht niet dat ik er heel veel aan heb. liefs
wat weet je dat goed joan, morgen ja! ik was het zelf namelijk alweer vergeten pfff! mooie foto, hier lijkt hij weer minder als die foto van de zonsondergang we lijken wel op elkaar....zitten niet ver van elkaar af! ben benieuwd morgen hoeveel ik ben aangekomen! we hebben gebeld voor een 34d maar dat wordt hem dus niet...juni zitten ze vol en hebben nog 1 gaatje in july alleen in de ochtend en laat ik die datum niet kunnen. daarna ga ik 2 weken op vakantie en is het kind al te groot. kara nee ben niet bezig met de bevalling, maar zie op tegen de pijn! het uitscheuren e.d. begin nu ook in 1 keer te denken, straks kan ik niet snel meer even dit of dat doen en wat als het hele dagen huilt! maar het zal vast goed komen!!!!! ik ga niet naar cursus, ben daar geen type voor. wel ga ik in july naar opendag van het ziekenhuis, dan mag je even een kijkje overal nemen en krijg je uitleg. zaterdag krijg ik eindelijk mijn kamer we moeten alleen snel nu nog even de plinten schilderen... dan kan ik lekker rommelen. heb dit weekend 4 nachtdiensten en zie er enorm tegen op... daarna heb ik er nog 3 en is het klaar. maar die weekendnachtdiensten zijn erg vervelend.... Nou zal jullie wel laten weten hoe zwaar deze olifant is geworden..ik gok zelf 7 kilo en dan vind ik het nog hoog haha. ben benieuwd wat ik er naast zit.!
He ladies! Hoe gaat het nou? Nog ziek/verkouden? Ik hoop van niet! Heb je je nog ziek gemeld Kara? Altijd lastig maar: ziek is ziek... Bedankt voor jullie adviezen. Ik heb Sensitest besteld. Maar ook vast wat Predictors gekocht; kon niet wachten : ) Ziehier van gister en vandaag het resultaat. Ik vind eerlijk gezegd de teststreepjes al best donker. Maar nog niet donker genoeg toch? Ze moeten even donker of donkerder zijn dan de controlestreep toch? Wat denken jullie?? Veel plezier morgen Rica; en mooie buik Joan! Leuke band ook! Breka hoe gaat ie met jou??? xxx
O ja Kara we hadden een vlucht op Las Vegas via US Airways, via Philadelphia. Duurde 8 plus 5 uur; mij iets te lang... Ik had achteraf wel meer willen betalen voor een rechtstreekse vlucht. Ook denk ik dat je betere airlines hebt dan US Airways... We hadden bijv geen eigen tv schermpje in de stoel; toch best jammer. De tickets waren uit mn hoofd ongeveer 700 euro pp. Autohuur hadden we in NL al geregeld (schijnt voordeliger te zijn dan ter plaatse). Reiskosten ter plaatse weet ik niet precies (heb ik verdrongen ) maar reken op een motel tussen 60 en 100 dollar per nacht; hotel zal iets duurder zijn. Prijzen van eten liggen doorgaans iets lager dan in NL; wel is 15-20 procent fooi gebruikelijk. Wij hebben ook wel op dagen bij de Mc Donalds gegeten om kosten te drukken. Maar eten is overal goed en VEEL! xxx
Hoi, Even een korte reactie... Ik had zondag een superlange post getypd met bijhorende foto van mijn trouwjurk... is die niet verdwenen?! Ik snap het niet, ik heb hem zeker gepost, want ik zag hem staan... dus moet hem nog helemaal opnieuw typen. In ieder geval hebben jullie hier al mijn trouwjurk
heeeey babbette posi!!!! feli meid! en idd zijn best donker!!!! dus die tempdaling betekende niks!! ga je morgen weer testen dan? (vandaag eigelijk) zou dan de cb digitaal doen, teminste die vond ik wel leuk! staat er dan ook gelijk.. breka mooie jurk!! en babbette ik kan je jurk niet zien, zie ook geen album!
he meiden! even kort voordat de werkdag weer begint: 1) wow, mooie jurken! klassiek wit en schitterend. en leuk om eens al jullie onderlijven te zien ik zal dit weekend de jurk weer aandoen en een foto maken! 2) rica, succes vandaag! ben benieuwd hoe het is, en wat de weegschaal zegt ik denk dat je de post van babette niet helemaal goed hebt gelezen alleen..? 3) joan, wederom mooie buikfoto! zit je huid al helemaal strak? of is er nog steeds rek mogelijk? 4) breka, zonde van je post!! maar wel mooie foto! hoe is het verder met je? 5) babette, test gaat goede kant op! maar is nog niet positief. de teststreep moet echt minstens zo donker zijn als de controlestreep. mijn ervaring is dat hij echt een stuk donkerder kan worden! dus lekker door blijven testen en ik zal je mijn winnende tactiek toefluisteren: niet om de dag klussen, maar om de 36 uur haha bedankt voor je info van de reis, vanmiddag gaan we tickets boeken @all: nog steeds verkouden, en slecht slapen, dus ben blij dat ik morgen vrij ben! temp is nog hoog, maar van verkoudheid, dus nog geen ei in zicht, ovutest nog steeds negatief.. ik ga met de arts eind van de maand bespreken wanneer we met medicatie kunnen beginnen als het niet vanzelf op gang komt. er werd na de curettage gezegd dat bij vrouwen met PCO de cyclus soms ineens wel regelmatig wordt. maar goed, niet bij mij dus helaas. have a nice day!
Rica het ging om ovulatietests he niet om zwangerschapstests. Je moet vriend van me worden om mn foto te kunnen zien (dacht dat je dat al was). Heb je een uitnodiging gestuurd. Ik test zeker door de komende dagen! Ik wil de Smep methode gaan volgen: om de dag seks tot een positieve test; dan 3 dagen achtereen seksen; dan 1 dag overslaan en nog 1 keer. Ik hoor er goeie verhalen over. Sperm Meets Egg Programme. Spannend allemaal weer zeg! Ik begin er weer een beetje lol in te krijgen. Kara heb jij alweer een ovutestje gedaan? Je hebt kans dat je menstruatie na je 1e menstruatie na de curettage regelmatiger wordt. de 1e keer na curettage kan laat zijn heb ik begrepen. Dus er is nog hoop! Fijne dag!
Wat een mooie jurken meiden! Ziet er goed uit! En idd leuk om jullie onderlijven te zien. Krijg je steeds wat meer beeld bij iedereen. Rica, jammer van je echo. Balen dat het zo vol zit. Is er niet nog een echo bureau bij je in de buurt waar je het kan proberen? Hoe was je afspraak bij de verloskundige vandaag? Babette, heb zelf geen erv aring met ovcu testen maar zie ze hier altijd nog we'll donkerder. Begrijp alleen dat het wel snel kan gaan dus blijven testen! Spannend hoor. En die smep methode had ik ook over gelezen. Ben benieuwd. Breka, balen van je post. Irritant dat je hele verhaal dan ineens weg is. Moet je echt weer zin maken. We wachten af, hi. Kara, balen dat het bij jou niet op gaat wat betreft het regelmatiger worden van je cyclus. Hopen dat ze met een goed plan gaan komen. Ik denk wel dat mijn buik nog groter gaat worden hoor. Hij is op sommige momenten harder dan op andere. Vooral in de avond. Buik begint me soms we'll in de weg te zitten. Ha ha. X
ooops ik voel me best stom nu!! sorry babbette ik ging er van uit dat het een zw test was... pfffff hoe dom kun je zijn he hahaha!SORRY ik ben maar 6 kilo, incl kleren D) aangekomen! dat is toch best weinig!? ben wel blij eigelijk want het lijkt erop dat mn vader de weddenschap echt gaat verliezen! Ze zei dat ik een mooi rond en gevuld buikje had, dat ze dat echt al goed kon voelen. toen ze zo drukte voelde ik hem/haar ook ik krijg van de vk bij 30 weken weer een echo voor placenta ligging... naja dan zie ik hem/haar wel weer dus laten we die 3d echo maar...we hebben ook veel kosten, nieuwe auto, kamertje en nog een paar grote uitgaven dus ach... Kara hoe gaat het nu met jou, ik hoop dat ze snel je cyclus weer op orde brengen. vind het echt vervelend voor je zo! Ik weet nu ook wat harde buiken zijn, had er gister op mn werk 1 en moest echt even krom staan en oeffff uitbrengen... mn buik werdt zo hard als een stuiterbal... naja hoort er bij wat een snert weertje!!