gestopt met pil in okt

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Babette81, Dec 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Geeft niet hoor Rica! Fijn dat de kilo's je meevallen. En dat je met 30 weken weer een echo krijgt. Dan zou ik de 3d echo ook laten. Over een paar weken kun je je kindje live zien ;)
    Vandaag weer een lichtere ovutest... Voor de liefhebbers een foto. Dus misschien is mn piek al geweest en vindt vandaag of morgen mn eisprong plaats...
    Wel lastig hoor; wanneer weet je nou wanneer ie echt positief is? Trouwens wel een drukkend gevoel/kramp in mn buik en rug (gisteravond ook). Hadden jullie dat ook tijdens de eisprong?
    xxx

2. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Sorry hoor als ik jullie lastig val! Is voor mij ook nieuw...

3. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    He! Het doet me eigenlijk wel goed om jou zo met die testen bezig te zien :) Geeft weer een nieuwe dimensie aan het zwanger worden, en de SMEP methode: briljant!

Maar je test is echt nog niet positief (volgens mij): de teststreep moet daarvoor echt een stuk donkerder zijn dan de controlestreep. Waarschijnlijk was je urine net iets minder geconcentreerd vandaag en issie daarom wat lichter. Denk dat je piek dus echt nog moet komen! Mijn ovutesten zijn nu ook heel licht, dus er is wel LH aanwezig, maar lang niet genoeg voor een ei-burst.
    Wanneer zou je in je cyclus je eisprong verwachten?? Pas over een week volgens je banner? Dan gaat het dus nog wel volgens schema.
    Test je iedere dag op dezelfde tijd? en niet 's ochtends?

Jaaaa, ik wil ook weer!! goede zin is heel goed :D

4. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Wat leuk dat je een beetje aangestoken wordt door mn testen!
    Ik heb telkens tussen 16 en 17.30 getest. En vandaag had ik zo"n 4 uur niet geplast.. Tja ik denk dan: wat nou als deze strepen op zn donkerst zijn nu. Ik lees verhalen van meiden die nooit een knaltest krijgen maar weldegelijk een eisprong hadden.
    Maar ik test zeker door. En wat denk je; toch voor de zekerheid klussen nu? Ik denk van wel he? Pff het is haast een sport dat zwanger worden. Heb er wel lol in weer.
    Xx.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    klussen voor de zekerheid kan nooooit kwaad natuurlijk ;)

maar wat betreft je cyclus zou je ei toch pas over een week moeten komen, dus dat is het aanneemlijker (vind ik ;)) dat je nog geen ei hebt gehad. maar lekker doortesten, lekker doorklussen: dat is voor iedereen natuurlijk goed :D

ben benieuwd wat je testen gaat doen.. heel fijn dat je er weer wat lol in hebt in elk geval!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    had ik trouwens gezegd dat ik van moeders voor moeders een bloemenbon had gekregen met een briefje met 'veel sterkte met het verlies'?

erg attent! wilde ik nog even kwijt :)

slaap lekker!

7. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Welke ovutest is dit? ik heb zelf altijd zw en kids dipstick gehad...maar ze van de 8e komt wel aardig in de richting. ik hoop dat je goed je best hebt gedaan want niet bij iedereen werkt een ovutest altijd even goed :):) wordt weer spannend!!

8. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Jaa Kara je hebt gelijk gekregen!! Deze is toch wel positief dacht ik zo?!!
    Ze zijn van Predictor Rica; met een pipetje. Ik ben blij dat ik ze gekocht had want die van Sensitest heb ik nog steeds niet binnen?!! Ik ga ze morgen maar bellen...
    Mn eisprong viel de voorgaande cyclussen tussen dag 12 en 17; ruim dus. Ik verwacht m nu dus ook al dag 12 ongeveer! Spannend!!!
    :):):)

9. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    That's more like it inderdaad!
    Blijf je wel doortesten? Ben benieuwd of het nog donkerder kan, of dat je vandaag je LH-piek hebt en je ei dus binnen de komende 36 uur springt.
    Ben je al lekker aan het SMEP-pen :p?

hoe zit het eigenlijk met de zwangeren op intiem gebied? Zijn jullie seksueel meer of minder actief? Juist wel zin of niet? In het SMEP-kader was ik daar zomaar benieuwd naar ;)

ik had vanmorgen echt weer een baggerochtend; komt toch doordat ik dan vrij ben, rust heb en tijd om over dingen na te denken. ik merk dat ik de hele dag door wel dingen over baby's kan zeggen. het gekke is nu meteen dat als ik iets zeg wat ik voorheen ook zou hebben gezegd, nu ineens overkomt alsof ik er obsessief mee bezig ben, of dat het extra zielig is. soms dus wel lastig! maar goed, nu gaat het weer beter gelukkig!

liefs

10. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    We doen ons best ;)
    Wat rot dat je zo'n ochtend had. Maar volkomen normaal lijkt me dat je er zo mee bezig bent. Ik herken dat zo goed. Het zal bij het verwerkingsproces horen.. Praat je nog op andere fora? Ik merk dat het testen me afleiding biedt en een manier om bezig te zijn. Maar zal zo balen als ik ongesteld wordt deze maand.. Daar moet ik nog niet aan denken. Dan zal ik ook weer zo down zijn.
    Heb je je tickets geboekt??

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,641
    164
    63
    Hoi meiden,

heb het even druk gehad dus vandaar vanaf mijn kant wat minder aktief hier.

Babette, wat leuk dat de testen je een goed gevoel geven. Ben blij dat je weer wat meer plezier krijgt in het zwanger proberen te worden. En ook mooi dat je Kara ermee aansteekt.

Jammer van je baal ochtend Kara! kan me voorstellen dat je wanneer je 'niets' te doen hebt je gedachten daar naar af dwalen. Wel lief van moeders voor moeders je een kaartje hebben gestuurd. dat is idd erg attent.

Rica, fijn dat het goed was bij de verloskundige. En leuk dat je met 30 weken nog een echo krijgt. Heb je die 4-d echo idd niet nodig.

Wat betreft de seks, dat zit bij ons wel goed. Hebben gewoon nog regelmatig seks. Alleen op het moment een stop omdat hij met zijn hele been in het gips zit.

liefs

12. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    :O hele been in het gips?? jemig, wat is er gebeurd?! of klinkt het erger dan het lijkt en stond dit in de planning? wat een extra zorgtaken zal jij nu hebben dan!?

fijn dat het met het seksleven eigenlijk onveranderd goed zit! veel mannen om me heen uiten eigenlijk allemaal dat het ze vooral erg eng lijken :).

tickets zijn bijna geboekt, zodra er geld binnen is ;) haha
    de goede zin is hier met vlagen wel aanwezig, alleen gebeurt er helemaal niets in mijn lichaam! geen tekenen van aankomend ei, geen positieve testen. dus dat is erg frustrerend als je wel die goede zin hebt! maar goed, 27e naar de gynaecoloog dus dan komt er in ieder geval een plan hoop ik. en misschien kan hij een echo maken en zien of er een ei aankomt...!!
    mijn vriend kan ook niet wachten, dus twee typetjes ongeduld hier! waah

ben benieuwd naar je test van vanmiddag Babette! ik blijf het toch wel bijzonder vinden: loop in net in de supermarkt me af te vragen of er bij een vrouw, ergens in de Randstad, binnen nu en 36 uur, een ei zal komen. haha, soms best bizar zulk digitaal contact ;)

morgen hebben we een drukke dag, maar hopelijk nog een gaatje voor een fotosessie met trouwjurk!

hele fijne dag allemaal en succes met het zorgen joan!

13. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi hoi,
    been in gips, wat vervelend! Is hij geopereerd of ongelukkigerwijs wat gebroken..?
    Haha Kara ja raar idee he? Maar dat vind ik van mezelf al: er gebeurt (als het goed is) straks iets in mijn lijf waar ik niets van merk.
    Want: vandaag echt een knalstreep op de test! dus nog donkerder geworden. Ik hoop alleen wel dat het van klussen komt; mijn man is ziek geworden vandaag en niet zo'n klein beetje ook :(

14. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    oei, dat is vervelend inderdaad. maar zaad blijft lang goed he ;)
    fijn van de knaltest! dan weet je ook meteen dat je luteale fase goed lang is. ook weer fijn.
    succes met de (zieke) mannen thuis! mijne is nu aan het opruimen, dus heb even geen klagen (hoewel hij weer niet zo happig op seks is als ik nog zo aan het hoesten ben.. hmm ;))

15. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,641
    164
    63
    Zijn knieschrijf zat aan de zijkant van zijn been. Hij maakte een 'verkeerde' draai. Maar wel heel raar dat zijn knieschijf dan gelijk verkeerd zit. Niet gepland dus... En idd een heleboel extra werk voor mij. Gelukkig loop ik nog niet op mijn eind en lukt het nog wel.

Babette wat fijn dat je een knaltest hebt! Nu weet je gelijk hoe de test eruit moet zien als het goed is, hi! Hoop dat het klussen gaat lukken.

Kara, lijkt mij ook frustrerend als je wel wil maar je lichaam niet meewerkt. Hoop dat ze snel een plan voor je kunnen opstellen als je bij de gyn geweest bent.

X

16. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Ai dat klinkt pijnlijk! Sterkte!
    Kara maakt de gyn een echo denk je? Ik zou er ook zeker om vragen. Spannend, ik kan me voorstellen dat je naar de afspraak uit kijkt. We gaan allebei voor een babytje voor het einde van dit jaar :)

17. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Oei, dat klinkt zeker pijnlijk! Hoe lang moet hij in het gips blijven? Gelukkig kan je het behappen allemaal nu, maar fijn is anders natuurlijk!
    Vanaf hier: veel sterkte/succes!

Geen idee of de gyn van plan was om een echo te maken, maar he, als ik daar toch ben wil ik wel zien of alles er van binnen goed uit ziet! ik heb alleen op de dag van de curettage gebloed, erg kort dus. dus een echo ga ik gewoon eisen :p plus, dan kan ik zie hoe het er met mijn eitjes voor staat (komt er een aan, yeah, zo niet, dan maar medicatie starten).

En extreem enorm goed idee: een baby in 2011!! Lijkt me een prachtig doel voor dit jaar!

18. Babette81

Babette81 Actief lid

Dec 4, 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Even checken: vandaag had ik weer een negatieve ovutest. Ik kan nu stoppen met testen toch?
    Nog 2 dagen klussen volgens de Smep met nog een laatste keer na 1 dag en afwachten maar!

Oja wat ik me afvroeg, tot hoeveel weken kun je eigenlijk meedoen aan Moeders voor Moeders? Lief dat je een kaart kreeg Kara.
    Xxx

19. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik teste welleens door, en de laatste keer werden ze weer donkerder, ze reageerden op zwangerschap :) maar vaak teste ik gewoon door tot de ongie maarja die dingen kosten ook geen drol.

kwa intiem gaat wel, moet zeggen dat de daad zelf echt ontzettend pijn doen, het voelt ook raar bij hem zegt hij, misschien omdat die placenta zo laag zit??
    Het gebeurt nog wel hoor maar het is voor mij soms even vervelend en tja dan moet je andere dingen verzinnen aangezien we niet versteend zijn :):):):)

pfff nog 2 nachten, ik heb het ook zo druk! kinderkamer is binnen maar vriend is een week weg :'( en het is gewoon ff een puinzooi nu... die nachten beginnen we nu ook behoorlijk zwaar te vallen. Ik zet door aangezien ik nu nog 2 keer moet maar jeetje wat steek ik die vlag uit bij mn allerlaatste nacht!

babbette flink geklust? ook wel even na die positest he!;)
    Wordt weer eens spannend!
    kara hoe gaat het met jou?????

joan heb je al eens een harde buik gehad?

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,641
    164
    63
    Hoi Meiden,

het is rustig geweest hier de afgelopen dagen. Hoop dat jullie leuke dingen te doen hadden?

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed. Ben alleen erg moe de laatste tijd. Eergisteren lag ik al vroeg in bed en mijn man zat beneden. De baby was druk aan het bewegen en ik zag mijn buik helemaal eruit komen. Echt heel leuk. Ben snel naar beneden gegaan aangezien mijn man nog steeds in het gips zit (in ieder geval t.m donderdag). Hij hefet het ook gezien en nu ook een duidelijke trap gekregen. Dat vond hij erg leuk. Gaf aan dat het weer eens tijd werd :).

Babette hoe gaat het nu in de wachtperiode? Spannend hoor. Wanneer is je NOD?

Kara, dan heb je idd niet veel gebloed. Een echo is wel even fijn. Doen ze dat niet gewoon standaard om te kijken of alles echt goed weg is? Heb je al een ei in zicht?

Rica, ik heb wel momenten dat mijn buik een stuk harder is. Vooral in de avond. Maar deze doen geen pijn bij mij. Hoe is dat bij jou?
    Wat jammer dat je vriend een week weg is. Is hij voor zijn werk weg of voor plezier?
    Je bent al echt ana het aftellen wat diensten betreft he. Lekker hoor. Nog 9 weken ongeveer toch? Want jij ging 6 weken van te voren met verlof? Ik moet er nog 11 (deze week meegerekend). Hoop dat ik het ga volhouden.

Ik heb gisteren mijn ouderschapsverlof aanvraag ingediend. Spannend hoor. Begint nu wel helemaal echt te worden. Vandaag wordt er ook gestuct in de kinderkamer dus hoop dat we na het weekend kunnen gaan opbouwen. Daar heb ik echt zin in. Gaan jullie beginnen wanneer je vriend terug is Rica? Ik moet ook even afwachten hoe het met mijn man gaat lopen maar gelukkig heb ik al genoeg mensen die anders wel willen helpen. Hij wil het natuurlijk het liefst zelf doen maar het moet ook op een gegeven moment af en ik denk dat hij er nog wel even zoet mee is.

liefs

Share This Page