Oh een dagje naar adam kara, leuk!! het is alleen raar weer! dan weer regen dan weer zon!...ga je wat leuks daar doen? je moet echt naar de dungeon gaan haha dat is zo leuk! haha fijn dat je er om kan lachen al klinkt het grappiger dan het was haha! Maar ga wel door met dat bureau, zei was niet DE kraamverzorgster die ik krijg en heb zoveel goeds over hun gehoord dat ik dit maar als tussenpersoon zie... Ik hoop dat je snel ongie wordt (naja liever zwanger) en verder kan! ik kan het me alleen voorstellen hoe vreselijk frusterend dit moet zijn... Babbette nog 4 dagen en misschien mag je dan de test doen maar ziek zijn zegt ook niks...ik had ook griep en was toch zwanger. moet wel zeggen dat mn temp constant bleef dus niet schommelde.... joan hoe gaat het daar... ben straks benieuwd naar je kamer!! volgens mij zijn we hier allemaal verschillend kwa smaak, teminste dat gok ik zo! heb babyboom gezien, wat een drama voor sommigen... pffff 9 jaar en 5 jaar bezig..dat ze nog zo positief kunnen denken zeg, wat zijn sommigen sterk! ik krijg vanavond visite maar ga ook gorden en joling over de vloer kijken met 1 oog...misschien dat ik hem wat harder zet zodat we hem met zn allen kunnen kijken ...Ik vind ze zoooo gaaf! en joling is in het echt ook net zo gek!
Dat geeft helemaal niks Kara! Ik zou wel de laatste zijn die zich daaraan zou storen! Begrijp je boosheid en frustratie heel goed! Ik vind jullie plan heel goed klinken. Er wordt hier volgens mij hard geduimd door ons en ik hoop echt dat je binnenkort een ei mag verwachten. Of een menstruatie zodat je door kan! een dikke knuf!! Net op het punt gestaan tests te bestellen maar heb het NIET gedaan yes! Ik krijg nog 2 zw tests van die vriendin die nu zwanger is. Zijn van Etos merk; ervaringen mee toevallig? Overigens had ik die tests van Sensitests nooit ontvangen en heb ik 2 keer om mijn geld terug moeten vragen. maar het uiteindelijk wel teruggekregen. Vaag he? Vond de service echt belabberd.. Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik heb een kinderverjaardag (zie ik een beetje tegenop), xxx
O he Rica, onze posts kruisten elkaar. Ken je Joling en Jannes persoonlijk? Ik kan ook erg lachen om Gordon en Joling ja. Jannes ken ik niet eigenlijk. Ik vind Everybody Loves Raymond supergrappig. Effe wat anders; maar vinden jullie dat overdreven grappige hoofd van die gozer ook zo irritant? Op de homepage van Zwangerschapspagina; naast die dikke zwangere buik. Hahaha; ik weet niet wat dat is!
nee haha babbette vind hem niet irritant want toets in de balk www.zw en dan ga ik direct naar de lpunge maar idd nu ik zo kijk haha beetje over the top he jannes kwam eerder wel bij mij op mn werk maar ja wat kan ik er over zeggen, ik herken hem in zn liedjes en clips als vrolijk en uitbundig en heel vriendelijk tegen iedereen maar gut wat was hij dat in echt juist NIET! ik spreek ook welleens collega's en die zeggen hetzelfde gerard ga ik wel naar concerten en heb ik ook wel in de winkel gehad en die kwam al binnen met uitspraken waar ik al dubbel van lag
hoi meiden, mijn broertje is 11 jaar. we hebben nogal een groot leeftijdsverschil doordat mijn vader, nadat mijn moeder overleden is, hertrouwt is en met haar weer kinderen heeft genomen. Ik ben pas met mijn broertje gaan werken dat ik het huis uit was. Anders had dat niet gekund. Ik vind het erg leuk om met hem te werken omdat ik dan meer contact met hem heb als anders. Hij zit echt in zijn eigen wereld en doet gewoon zijn ding. Leeft in het huis maar heeft alleen contact met je als hij iets van je wil hebben als een snoepje of drinken. Als we werken heb je op een andere manier contact met hem en ik vind het erg leuk om die kant van hem te kennen. Hierdoor ben ik zelf anders tegen hem aan gaan kijken. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Mijn andere werk vind ik ook erg leuk. Het heeft idd zijn moeilijke momenten maar dat heeft al het werk wel. Waar ik vooral moeite mee heb is dronken ouders die gaan bellen en verwijten maken. Dan vind ik het erg moeilijk om normaal te blijven reageren en de telefoon er niet op te gooien met de mededeling dat ze terug kunnen bellen als ze nuchter zijn . Rica, wat jammer dat die vrouw zo stijf was. Wij hebben ook kraamzorg via de kraamvogel en die mevrouw was erg leuk. Idd ook niet de kraamverzorgster die komt. Onze hond is ook één bonk enthousiasme en energie. Zij deed erg leuk met hem en gaf ook aan dat ze ervoor ging zorgen dat hier iemand kwam die niet bang is voor honden. Babettte, wat goed van je dat je de verleiding toch kon weerstaan om testen te halen! Erg knap van je. Ik heb wel ervaring met de kruidvat 2 voor 5 euro testen. Die zijn (en ik weet eigenlijk niet goed of ik je dit moet vertellen) uiterst gevoelig. Ik heb hiermee drie dagen voor mijn NOD positief getest. Maar wel wachten tot dinsdag!, hoop dat je temperatuur hoog blijft en het niet met je ziek zijn te maken heeft. Kara, het lijkt mij een prima plan wat je nu bedacht hebt. Fijn ook dat je man erachter staat. Hoop dat je snel voor het eerst ongesteld wordt. Duurt nu al lang genoeg vind ik. Heb je ook met de gyn besproken dat je maar 1 dag gebloed hebt na de curretage? Is dat normaal of is dat kort? Ik ben blij dat je het niet vervelend vind dat ik zo reageerde. Wilde het voor jou namelijk echt absoluut niet moeilijker maken dan het al is. Ik kijk eigenlijk nooit naar babyboom. Ik vind the big bang theorie erg leuk! Verder kijk ik vaak naar doug and carrie en ook naar everybody loves raymond. Wat een schoonfamilie. Je zal het maar hebben! pffff....... En we kijken vaak naar misdaadseries. Ik ging laatst bevallingsverhalen kijken. Moet zeggen dat ik dan onbewust mijn adem zit in te houden als iemand aan het bevallen is. Mijn man verklaarde me ook voor gek dat ik dat ging kijken. Stelde me ook niet echt gerust dus denk dat ik het op dit moment eigenlijk allemaal een beetje bewust vermijd . Ik ben gisteren gebeld door de mevrouw van samen bevallen. De cursus gaat de 19de beginnen. Ze klonk erg aardig dus ben benieuwd. Ha ha, Babette het is idd een erg geposeerde foto. Dat was mij ook al opgevallen. hi! Hoe was het in Amsterdam Kara? Lekker gewinkeld? of iets anders? We hebben gisteren de muur geverfd. Mijn man schrok een beetje van de kleur groen die ik gekocht had. Maar hij is er inmiddels aan gewend en vind het mooi. Ha ha. Straks gaan we behangen en dan moet de vloer er nog in en de meubels en zijn we klaar. Echt zin in! Misschien dat ik vanmiddag alvast een foto maak. Ik heb trouwens straille op mijn borsten. Vind dat zo lelijk. Hoop niet dat ik dat ook op mijn buik ga krijgen. Volgens mij hou ik ook best wat vocht vast. Zelfs mijn voeten zijn dik! Liefs
he ladies! even kort berichtje (ga zo weer weg). ik vind het juist erg fijn dat jullie meedenken, ook in de dingen die minder leuk lijken. het helpt me dus juist! vooral blijven roepen dus haha. ik heb ook geen referenties verder, dus roei ook maar met de riemen die ik heb en dan is het fijn dat er met je wordt meegedacht! mooi groene muur!! ben benieuwd naar foto's leuke tv-smaak heb je btw! houd ook wel van sit-coms. wel vervelend van je striae (weet nooit hoe je het schrijft, laat staan uitspreekt!) (dat bedoel je toch?). dat zijn wel fijne herinneringen op je lichaam van de zwangerschap ... :S maar misschien blijft het wel bij een paar 'strepen' op je borsten! (ik heb het btw zonder zw ook al..) Babette: goed bezig! you go girl hoe was je temp vandaag? wat suf trouwens van sensitest :S! en die kop van die gast inderdaad!! haha echt te irritant gewoon. maar als ik op de site kom zeg ik hem soms wel gedag (hallo, jaaa daar was ik weer) haha. succes btw met de kinderverjaardag. ik ga op knutsel-trouwerij-jacht vandaag, zin in! xxx
dat bedoel ik idd Kara. mijn borsten zijn gewoon zo gigantisch veel en snel gegroeid kon ook bijna niet anders. Hoe was het shoppen voor de trouwerij? Leuke dingen gekocht? Liefs
Hoi meiden, Heb werkelijk een rotdag gehad. Die verjaardag was precies hoe ik dacht: veel kids met ouders die alleen maar over kids praatten en zwangeren die over zwangerschap praatten. Heb me echt alleen gevoeld; na 3 kwartier kon ik al niet meer meepraten. En ik was niet overgevoelig; zelfs mn man was het opgevallen. Kun je ineens niet meer over werk, eten, tv, whatever praten als je kinderen hebt??! Laat mij please niet zo"n ouder worden! Sorry maar heb echt effe mn buik vol van. Herkenbaar?? Temp was weer hoog vanochtend. Maar op 1 of andere manier geloof ik er niet zo in deze maand. Welterusten!
hallo!! lekker fris joan, is toch snel gegaan gezien de eerste foto! ben benieuwd als het af is!! Ik wacht nog even op de gordijnen en sluier...dan nog wat kleine details en zal ik foto's maken babbette, ja rot is dat! zeker als het de hele dag zo door gaat! Ik hoop ook niet dat ik zo wordt want ik werdt er eerder ook welleens moe van mar nu ga ik er soms onbewust in mee.... maar idd sommigen zijn wel erg, net als mensen die ook echt gezien willen worden. Ik was bij de kapper en dat mens wou overduidelijk laten zien dat ze zwanger was, elk klachtje en elk moment pakte ze aan..vreselijk vond ik dat! leek wel alsof ze de aandacht het mooiste vond. pffff zoete gedoe vind ik ook niks. wordt mooi spannend voor je zeg! morgen zou je ongie moeten worden? nou als die temp mooi hoog blijfft zullen we het dinsdag wel horen!! pff wat moet je nu al jeukende vingers hebben hoe gaat het met de rest!? kara nog wat leuke dingen gekocht voor je trouwerij? ik loop welleens lang die etalages met jurken maar pfffffffff wat zijn sommigen mooi, dan denk ik oooh voor 1 dag een prinses en dan eens zo'n mooie jurk aan...maar haha wij gaan niet trouwen wel leuk om er mee bezig te zijn of niet? even je gedachte ook op wat anders... nou ik dacht dat er wel koopzondag waren 1e van de maand, mooi niet ..mn portomonee brand
wow, wat wordt de kamer mooi! wij hebben groen in de woonkamer, blijf het een mooie, neutrale kleur vinden. bij ons wel iets minder fel . en leuk behang zo met die vogeltjes! wat een verschil al zeg. jemig, er komt gewoon echt een klein mensje aan zometeen bij jullie. wat mooi toch. en wat je zegt: het kon bijna niet anders met jouw borst-groei-spurten trouwshoppen was leuk: ik heb vooral de hobbywinkel leeggekocht. ben nu een enveloppendoos aan het knutselen (nog niet zo tevreden over het resultaat overigens.. hmm), maar wel leuk om te knutselen op je zaterdagavond ipv op de bank hangen Babette, wat balen! en wat naar om 1) zo geconfronteerd te worden met al die verhalen en 2) te zien dat ouders het nergens anders over kunnen hebben! ik denk dat je het al heel snel over kinderen gaat hebben als je mensen niet zo goed kent en geen onderwerp hebt om over te praten. dan lenen kinderen zich er erg goed voor.. bah bah bah misschien wel 'goed' dat je een slecht gevoel hebt deze maand, dan kan het misschien alleen maar meevallen dinsdag. wel goed dat je temp nog hoog is, maar dat zou ook bij je cyclus horen natuurlijk. (en toch... ik heb er wel een goed gevoel bij. maar vraag me niet waarom!) hopelijk hele fijne dag!!
onze posts kruisten elkaar net Rica! ook al heb ik al een jurk: met vriendinnen ga ik nog eens échte trouwjurken passen hint hint hint is dus zeker leuk om mee bezig te zijn dus, of je nou gaat trouwen of niet, of je nou afleiding nodig hebt of niet ben benieuwd naar jouw foto's! aah, ik ga wel de stad in vandaag, sommige winkels zijn wel standaard open in de grotere steden. ik ken dat gevoeld wel dat je portemonnee brand wat zou je willen kopen? of gewoon lekker door de stad struinen?
Zo lekker geslapen! Ben gister alweer vergeten. Mooi kamertje Joan met appeltjesgroen! En leuk behang. Kara aan t knutselen, hoe wordt het? Mijn temp was 36. 6 om 6.10 (toen even wakker geworden) toen weer gaan slapen en om 9.10 was ie 36.9. Ik zal de eerste maar aanhouden pff. Jammer want ziet er dus niet goed uit..!! Ah de poes komt de slaapkamer binnen om me te troosten, lief!
balen ja, de ongi zal er dan wel aankomen. je bent regelmatig btw! lekker knuffelen met de poes en even leuke dingen doen vandaag! ben hier nog bezig met de enveloppendoos en net even een gastenlijst gemaakt: tot nu toe 85 mensen die komen! wordt al een gezellig feestje en we moeten bedenken wat we in de ringen willen laten graveren. wat staat er bij jullie in??
waarom denk je dat babbette? ik had ook deze ronde 36,9...maar je moet gewoon dezelfde tijdstip aan houden, dus bijv die eerste... en dan volgende dag weer rond die tijd want als je wakker bent stijgt je temp ook weer. naja we duimen nog steeds voor je en wie weet! kara ik ben apeldoorn in geweest, wat vind ik dat leuk winkelen daar zeg! alleen tja is wel even rijden (naja op zich valt wel mee). waar ben jij geweest?? nog wat gekocht verder!? Ik heb geen kleren gekocht, pfff bel de krant maar even haha! Alleen ene boxspiraal maar hmm valt beetje tegen... nee vind hem niet geweldig hangen op de 1 of andere manier. Nou manlief ligt op de bank te snurken, want ja van intensief winkelen (slenterren) wordt je moe ahum!!..Ik zit alweer achter mn laptoppie te niksen en ondertussen weekendmiljonairs te kijken. Hij speelt voor de miljoen!! Hij heeft al 500.00 en zit nog te twijfelen terwijl hij het antwoord niet eens weet.... nou dat verspilde ik niet, die 500.000 is een geweldig mooi bedrag! mensen worden hebberig! ben benieuwd wat hij doet!
He meiden, Wij hebben vandaag door Amsterdam geslenterd, spontane actie! Erna geBBQ-ed. Lekkere dag gehad. Rica naar Apeldoorn, en Kara nog wat gekocht? 36.6 is voor mij wel een menstruatie-in-aantocht temp Rica... Ik temp elke dag om half 7 dus heb vanochtend de vroege temp aangehouden. Nog even morgen aankijken maar ik zal me maar op een teleurstelling voorbereiden. 36.9 zou idd mooi zijn. Idd regelmatig Kara, ik weet het. Dat is ook wel fijn; hoewel ergens dat mijn angst juist vergroot (waar ligt het dan aan dat t niet raak mag zijn). Nou ja kan niet zo goed uitleggen. Truste!
O ja we hebben nog geen ringen. Maar ik wil wit goud, dun, met een paar steentjes Goeie vraag, wat zet je erin...
hoi meiden, Babette inderdaad vervelend dat ze alleen maar over kinderen kunnen praten. Ik hoop ook niet zo een ouder te worden. Kan me voorstellen dat je dan niet zo goed weet waar je het zoeken moet. Wel fijn dat je er inmiddels geen last meer van hebt. Kara wat leuk dat je dat zelf in elkaar gaat knutselen. Hebben jullie alle plannen al rond? De film al af? In mijn ring staat de naam van mijn man en dan onze trouwdatum en in die van mijn man staat mijn naam en onze trouwdatum. Rica, lekker goedkoop shoppen zo he. Ha ha. Ik koop ook niet zoveel hoor. Zit er alleen over na te denken dat ik een buikband wil kopen. Vannacht gedroomd dat ik bevallen was. Echt een bizarre droom. Iedereen was erbij dat ik weeën kreeg en dus ook in het ziekenhuis. Terwijl ik er helemaal niemand, behalve mijn man, bij wil hebben. Toen kwam ik bij kon ik me niks herinneren van de bevalling en had ik mijn kindje nog niet gezien. Ik had net een verdoving gekregen voor een keizersnee toen de bevalling uiteindelijk toch nog lukte. Iedereen had mijn kindje al vastgehouden. Begon ik drama te maken daar. Uiteindelijk kreeg ik mijn kindje en was het een jongetje (dat vond ik trouwens niet erg). Was alleen bang dat ie verwisseld was. Echt te bizar voor woorden allemaal. Heb mijn man dus allerlei instructies gegeven ons kind goed in de gaten te houden . Waar je al niet onbewust mee bezig kan zijn. Babette wat balen van je temperatuur. Nu dinsdag afwachten dus...... Je bent inderdaad zo regelmatig dat het waarschijnlijk eraan gaat komen. Erg jammer. Hou nog een beetje hoop want zolang het er niet is, kan het nog alle kanten op. Rica, je kan de dingen die eraan hangen verplaatsen he. Dan kan je de boxspiraal beter schikken. Ik vond hem eerst ook niet zo mooi hangen maar nu wel. Hoop dat het helpt. Wij gaan zo de vloer in het kamertje leggen. Zo een zin in. Liefs
Wat een bizarre drrom Joan! Idd ben je je onbewust al aan het voorbereiden denk ik. Maar zo zal het in het echt vast niet gaan! succes met de vloer. Helaas ben ik ongesteld geworden. Gister al op voorbereid natuurlijk. Toch weer een vrij korte cyclus dit keer. Schommelt tussen 29 en 26 dagen. Ben er vrij rustig onder tot mijn eigen verbazing. Dus ik ga weer ovutesten bestellen, bij Zwanger en Kids dit keer op jouw advies Rica. Fijne dag allen, X