gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    wat jammer Babette. Gelukkig ben je er rustig onder en was je al een beetje voorbereid. Wel fijn dat je lichaam zulke duidelijke signalen geeft. Ik hoop dat je deze ovulatietesten wel gewoon snel binnen krijgt!

De vloer ligt erin!! Straks even een lamp kopen en daarna naar mijn werk. Bah, heb ik echt geen zin in. nog 9 weken en dan heb ik verlof!! :D

Fijne dag allemaal.

2. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    En ik gooi er maar weer een o zo vrolijke ticker tegenaan..

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babette, wat jammer! Dikke knuffel!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahh wat jammer!!! je had het al verwacht toch...naja vaak als je iets niet verwacht is het zo, ik sta nergens meer van te kijken maar op naar de volgende ronde!

ennuh je ticker ja leuk maar had hem graag anders gezien ;);)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik kwam even spieken om te lezen waar we niet op hoopten... fijn dat je er rustig onder bent Babette, respect hor. het is niet makkelijk om en regelmatig te zijn en toch niet zwanger. bij mij is het natuurlijk weer totaal anders, maar hoe niet leuk het ook is om alles niet in orde te hebben is dat wel de verklaring waarom het nog niet raak is. kan me dus voorstellen dat wanneer alles gewoon in orde is, het juist (ook) lastig is..
    snap jij het nog?

ga nu even wandelen met mijn vriend (is even hard nodig! lieve schat heeft wat tegenslagen op het werk. zo onverdiend. maar goed, even stoom afblazen dus)

fijne avond! later meer

p.s. de foto's op de voorpagina zijn veranderd volgens mij :D

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    foto's zijn toch niet veranderd, werd net weer begroet door mister fake smile!

joan, wat een bizarre droom was dat zeg! wel fijn dat je daardoor weer wat met je man hebt kunnen regelen. als je nou 's nachts alle scenario's doorloopt, ben je zometeen super voorbereid :D lijkt me wel onrustige nachten... misschien toch maar niet dan.. hihi
    wat goed dat de vloer er nu helemaal in ligt!!
    en het is echt aftellen he.. dit ticker van jou loopt hard achteruit!

hoe gaat het slapen bij jou nu Rica?

hier verder weinig bijzonders. ik merk aan mijn slijm dat mijn lichaam zijn/haar best doet om weer een ei te produceren, maar dat is heb ik sinds de curettage al meerdere keren zo gehad. dan mislukt de aanmaak toch weer. naja, hopen dat het nu eens anders is.

fijne (werk)dag, ik heb lekker een rustig administratiedagje, ook wel eens nodig!

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

vanochtend bij de verloskundige geweest. Baby ging lekker tekeer. Ze zette het ding op mijn buik om het hartje te horen gelijk drie trappen er tegenaan. Alles was weer goed. Baby lag nu met het hoofd beneden. Moet nu over 3 weken komen ipv 4 en daarna om de 2 weken.

Gisteren kwam ik van mijn werk terug had mijn man alle meubels in elkaar gezet en op zijn plek. Helemaal leuke verrassing. Hij is er ook de hele dag mee bezig geweest omdat hij het zo graag af wilde hebben voor ik thuis kwam. Hij was kapot en had erg last van zijn been. Echt lief van hem!

Het wordt nu wel erg echt hoor! Heel bijzonder om het kamertje zo af te zien.

Hoe gaat het verder met jullie?

x

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    grappig he joan, maare jouwe ligt al mooi dus! mijne niet mijne ligt nog in stuit maar dat zegt nu nog niks! ik mocht al om de 3 weken. tot 30 weken en dan om de 2 weken :)
    we moeten 22e naar de gyn voor een echo placenta ligging.
    Maar ben benieuwd joan naar de meubels... !!
    Ik ben nu trouwens 80 kilo, dat ben ik echt nog nooooit geweest! het hoogste was 74!! pfff en jij joan???

ik ga zo naar een bijeenkomst in het ziekenhuis...ben benieuwd!!!

hoe gaat het verder met de rest? is je ei al door kara!?

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat een fijne verrassing joan! blij met het resultaat? en wat goed dat de kleine het zo goed doet. die gaat wel lekker tekeer dus :) voel je je ook nog steeds wel goed? soms nog misselijk? het is wel snel gegaan he bij je; soms ben ik nog steeds verbijsterd als ik naar je onderschrift kijk. Heb je dat zelf ook?
    en hoe zwaar ben je nu?

Rica, 80 kg is idd veel als je normaal max 74 bent geweest. maarja, wel 27 weken al, dus dat zijn dan verklaarbare kilo's toch? ik ben al een hele tijd 80 kilo, en er is goed mee te leven ;) haha
    hangt er natuurlijk wel vanaf hoe lang/kort je bent.
    veel plezier vanavond, of wanneer je dit leest: was het wat?

hier nog geen ei in zicht helaas. temp nog netjes laag. wel heb ik het idee dat mijn eieren altijd in het weekend komen, dus fingers crossed hier! de weken kruipen voorbij zonder hoop op wat dan ook.
    vannacht droomde ik dat ik dood ging (ik had kanker) en mijn enige gedachte was: ik wil niet dood voordat ik moeder ben!!
    lekkere droom he :) ik droom wel gekkere dingen dus daar ben ik wel aan gewend haha. maar het verlangen is gewoon zo groot.
    naja, afwachten maar weer..

10. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wat leuk dat de kamer al klaar is Joan!
    Ik nader de 80kg ook hoor... ik woog eerder nooit meer dan 70 kg... dus we zijn bijna de kaap van 10kg voorbij!

Ons kamertje is nog verre van klaar! Manlief werkt af en toe verder, maar "er is nog geen haast" zegt hij steeds... tja... nog 11 weekjes...

Vandaag mocht ik de proefdruk ophalen van ons geboortekaartje. Het is een eigen ontwerp, dus was wel benieuwd! Het is héél mooi geworden, ben er best trots op!
    Ik ben nu een beetje zenuwachtig voor vrijdag. Dan mogen we naar die speciale echo... ik weet niet goed wat te verwachten. Ik verwacht/hoop dat alles in orde is, maar ik ken de dokter en ziekenhuis niet.. dus hopelijk valt dat wel mee. Ik hou jullie op de hoogte!

Babette, nog steeds vol goede moed? Kara, een ei op komst?

11. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hey,
    zeker een leuke verrassing Joan! Jaaa wat gaat het toch hard met jullie Breka, Joan en Rica, onvoorstelbaar!
    Hoe ziet je kaartje er ongeveer uit Breka of wil je dat nog niet delen? snap ik wel hoor.
    Kara ik duim voor een eitje dit weekend!!
    Hier is het erg druk dus gelukkig amper tijd om stil te staan bij zwanger worden. Zal wel veranderen rond een positieve ovutest. Ik heb ze in huis (binnen een dag)! Van die hele cheape. Bedankt iig voor het meeleven!
    Ik ga nu lekker languit voor de buis. Tot snel!
    xx

12. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Ik bedoelde overigens niet dat het hard gaat met jullie gewichten! Maar met de zwangerschap. De toenames in gewicht lijken me normaal!
    Ik weeg nu 72 kg maar ben vrij klein; en probeer eigenlijk nog wat af te vallen...

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha ja dacht ik al babbette...:):) maar voel me ook niet 80 kilo! maar als je dat ziet staan dan pfff haha

vanavond vond ik helemaal niks, op zich wel intressant sommige dingen, zoals rondleiding en wat de vk vertelde maar verder...pff zoet gedoe...ik ben echt veeeeeelste nuchter...de 1 had nog meer klachten dan de ander...nee dankje! Ik vind zwanger zijn mooi maar tussen al die vrouwen pfff :):):) maar wel iets wijzsr geworden dus het is best leerzaam!

14. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Get wat een droom Kara!!
    Ik droomde vannacht dat ik aan iemand vertelde dat ik zwanger was.. Waar het hart vol van is...
    Babyboom was weer mooi en triest tegelijk.
    Xx

15. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Succes bij de echo Breka! Toch wel spannend. Maar ook leuk dat je je baby weer kan zien!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he stevige forum-ladies :D
    gelukkig hebben de meeste van jullie geldige reden om wat zwaarder te zijn ;)
    ik zit nu lekker aan de chocola (al weeeken niet op :O), dus ach ik doe mijn gewicht eer aan.

wel spannend breka morgen. hou ons op de hoogte! ik hoop dat de spanning snel van je af valt en je er van kan genieten!
    word je zenuwachtig van het kamertje dat nog niet af is? of heb je er wel goed vertrouwen in..?

wat ik me ook wel afvraag: is jullie relatie met jullie mannen veranderd sinds de zwangerschap?

ik plof lekker achter de pc; babyboom terugkijken!!

17. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik kan jullie gelukkig melden dat alles in orde is!
    We hebben meer dan een half uur in de wachtzaal moeten wachten ik kwam er gek! Gelukkig wou de baby goed meewerken en konden ze alles zien. Baby is perfect op schema en weegt nu 300 gram! Perfect dus!

Ik maak me nog geen zorgen om het kamertje, we hebben nog 11 weekjes hé. Manlief heeft beloofd om het volledig klaar te hebben tot 15 augustus, dus dan is het nog een maand.

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

wat een lekkere dromen hebben we allemaal. onze angsten, onzekerheden en wensen komen echt boven.

Breka, hoe was het vandaag? Was de echo goed? Moet er nog veel gebeuren in het kamertje? Ben je er rustig onder?, of wil je dat hij opschiet? Ik wilde het op een gegeven moment echt af hebben. Had er ook al dromen over dat het niet op tijd af was.
    Wat leuk dat jullie zelf het kaartje ontworpen hebben. Ik had er twee via internet besteld maar die vond ik niks. nu toch maar eens langs een drukkerij.

Rica, ik vind het netjes hoor, is maar 6 kilo. Ik heb me twee weken geleden gewogen en toen woog ik nog steeds hetzelfde als de laatste keer. Dus ik ben 17 kilo aangekomen. Maar ik ben boven de 100. Woog al 86 dat ik nog niet zwanger was. Ach, ik ga me er niet druk om maken. hoort erbij en ik ga wel weer afvallen als ik bevallen ben.

Kara, bijna weekend. Ik hoop dat je ei zich gaat laten zien!! Duurt nu wel al lang genoeg hoor. Wat ene geduld heb jij! Echt knap van je! Ik zou jou trouwens echt geen 80 kilo geven hoor! hoe groot ben je?

Babette, wat fijn dat je de testen al binnen hebt. en dat ze lekker cheap zijn is alleen maar mooi meegenomen. goedkoop is niet altijd slecht. De kruidvat testen 2 voor 5 euro zijn ook goedkoop maar ook erg populair (de zwangerschapstesten dan). Hoe gaat het nou met jou en je vriendin die zwanger is? Heb je het al een plekje kunnen vinden dat je haar nu niet meer als maatje hebt om zwanger te worden?

Mijn relatie met mijn man is niet echt veranderd. Hij zegt nu vaak liefkozend bolle tegen me en is erg trots op mijn buik. Hij begint nu wel erg veel zin in de kleine te krijgen en gaat allerlei verantwoordelijkheden op zich nemen. Wel leuk om te zien.

liefs

19. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het geboortekaartje hou ik liever nog wat voor onszelf... is eigenlijk vrij eenvoudig hoor. We vonden het makkelijker om zelf iets te maken, dan te moeten kiezen uit de standaardkaartjes. Die zijn zo duidelijk jongen of meisje en aangezien we het nog steeds niet weten! Tijdens de echo zoek ik toch stiekem naar een geslachtsdeel, maar nee hoor, niets te vinden.

Wat zijn eigenlijk jullie uitgerekende data?
    Wij zijn gepland voor 23/09. Stiekem hoop ik op een paar daagjes later, want dan zijn we net 1 jaartje getrouwd. Zou toch een mooi huwelijksverjaardagscadeau zijn niet?

Wat er nog allemaal moet gebeuren in de kinderkamer. Valt eigenlijk nog mee hoor! De helft moet nog geschilderd worden (we combineren 3 kleuren: donkergrijs, lichtgrijs en oranje). De vloer (kurk) ligt er al in. Verwarming + verlichting moeten opgehangen worden en als meubels toekomen moet manlief ze nog in elkaar knutselen :) De aankleding van het bedje enzo zal ik in het verlof met mijn zus doen, die trouwens meter is. Ik kijk er wel al naar uit! Zeker nu met die leuke echo van vandaag. Ik ben supergelukkig! Ik besef (nogmaals) dat wij zo dankbaar mogen zijn om dit wonder! Ongelooflijk!

Vorige week hebben we ook nog een nieuwe meisjesnaam gehoord die we mooi vinden, wie weet veranderen we nog van gedachte?!
    Zijn jullie allemaal al zeker over de naam?

Kara, ik hoop dat je ei snel mag komen en dat het natuurlijk een ei is van uitstekende kwaliteit! Klaar om bevrucht te worden :)
    Babatte, klaar voor de "nieuwe" klusperiode?

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63

Deel Deze Pagina