Helaas,vandaag ongesteld geworden. Erg jammer! Toch teleurstellend maar morgen zal dat wel weer over zijn. En op naar ronde 3, Kus
Hoi, Ja NOD is pas komende dinsdag. Dom om te testen, maar ja, ik was niet meer te houden Ik weet dat het nog steeds kan, maar heb er deze maand geen goed gevoel bij. Tgoh, eigenlijk heb ik geen reden van klagen denk ik. Cyclussen netjes 28, eisprong kan ik goed voelen,... ooit zal het wel eens raak zijn zeker? Volgens pendel zou het maart 2011 zijn... Ik wens jullie allen een zo spoedige mogelijke zwangerschap toe!!! @ Babette : dikke knuff!!
@ Babette en Breka, wat jammer meiden dat jullie ongesteld zijn geworden! Volgende ronde dan maar, zal voor jullie duimen. Zou wel een goed begin van een nieuw jaar zijn!! @ Kara, wat goed dat jullie besloten hebben om nu gewoon even lekker van de kerstdagen te genieten. Kan me voorstellen dat het voor nu wat rust geeft. is volgens mij inderdaad niet niks al die hormonen. Hoop dat je dat niet al te lang hoeft te nemen en dat het dus snel raak is het nieuwe jaar!! hier nog niks ana de hand. Werd me vandaag wel verteld door mijn man dat ik chagrijnig was, ha ha! Maar heeft denk ik weinig met een zwangerschap te maken. Dat stomme kl*te weer!! Kwam gewoon niet meer weg met mijn auto en vrijdag ook al een heel gedoe op de weg. Bah......zat er gewoon even helemaal doorheen. en morgen een lange slaapdienst op mijn werk. Kijk er best een beetje tegenop. groetjes
Jammer Breka. Baal je erg? Ik toch wel hoor.. Weet ook wel dat het pas 2e ronde was maar toch.. Vanmiddag weer op kraamvisite geweest, overal babys om me heen! Zit erover te denken om te gaan temperaturen of ovutesten om te kijken of ik een eisprong heb. Maar wil er ook niet te obsessief mee bezig zijn nu al.. Xx
hey! wat balen van de ongesteldheid... het zou zo mooi zijn! maar zoals breka al zegt: nette cyclus, geen reden tot zorg tot nu toe, dus als je het zo bekijkt hebben jullie volgende ronde statistisch gezien meer kans dat het dan wél raak kan zijn! @babette, temperaturen kan je veel inzicht geven, dus dat is wel fijn (en misschien wel rustgevend?). aan de andere kant gaat de 'romantiek' wel een beetje van je seksleven af, als je op basis van de thermometer moet gaan klussen, maar wel weer optimaal voor zwanger worden.. lastig! (misschien is de vraag wel: hoe hoog is je libido ) hier is alles lekker rustig! weekendje weg geweest, goed om even spanning eraf te halen. ik hoop dat mijn lichaam die onstpanning goed oppikt en zelf een ei produceert , zodat we nog een kans hebben voor ik aan de hormoon(troep..) ga! we zullen wel zien..! hoop dat je dienst meeviel joan! mijn vriend zegt geregeld dat ik vast ongesteld ben, of net ben geweest, of juist moet worden (en daar vul je de maand wel mee haha). heeft er nog iemand een NOD in 2010 of gaan we allemaal voor de NOD in 2011?
he, we zijn verplaatst, kan iedereen het nog terug vinden? het is druk op dit gedeelte van het forum! joehoe, iedereen hier?
Hey! Ja ik baal er heel hard van! Ronde 4 al! Mijn zussen waren allemaal vrijwel meteen zwanger en waarom duurt het bij ons dan "wat" langer? Ik neem mijn temperatuur al. Zo weet ik wanneer mijn eisprong is geweest. Maar blijkbaar is dat toch niet genoeg... *zucht*
Tja balen he.. Maar 4 maanden valt natuurlijk nog best mee! Ik ben de 1e in ons gezin! Mijn moeder was wel heel snel zwanger, maar ik vraag me af of dat ook echt wat zegt..
in de 'zwanger worden clubs', maar dat zijn er zoveel dat je al snel naar de volgende pagina zakt, maar goed, we zijn er weer het is zeker balen dat je al in ronde 4 zit, ook al zijn er tig vrouwen die er nog veel langer over doen. Als je iets heeeel graag wilt, wil je het gewoon zo snel mogelijk... maar geduld schijnt een schone zaak te zijn..! vind je het leuk om de eerste te zijn in de familie? en weten ze het ook dat je er mee bezig bent?
Hoi allemaal ben sinds eind oktober gestopt met de pil (3 weken terug heb ik veel bruin bloed gehad.. zou wel me ongi zijn geweest) maar nu heb ik een vies vraagje.. ik stapte net uit bed en voelde het van onder een beetje lopen .. de afscheiding liep letterlijk uit mij en er zaten ook een paar flinke druppels in mijn joggingbroek.. nog nooit gehad.. volgens een banner zou mijn ei ook gister moeten zijn.. heb wel flink geklust 2 weken lang .. veel donkere aders op mijn tepels & als ik in mijn navel druk doet het pijn kan iemand me helpen? xxx
Dag suuzie, volgens mij had je al antwoord op je vraag gekregen in een ander topic? @iedereen: hoe is het?
Hoi, Met mij niet zo goed. De moraal is volledig weg. Ik trek het niet meer. Ik kan geen zwangere vrouw of baby meer zien zonder te huilen. *zucht* Kan ik ergens een beetje moed en vreugde halen? Hoe gaat het met jullie? Voor wie wordt het nu spannend? Ik ben even niet meer mee met de NOD's...
Wat vervelend Breka dat je je zo down voelt Wat kunnen wij doen om je er een beetje doorheen te slepen? Heb je behoefte aan geruststelling? (het komt goed!! elke maand slechts 15% kans, dus zo vreemd is het dan niet dat het even duurt! je cyclus lijkt stabiel, dus genoeg redenen om goede moed te houden!) Misschien moet je even iets heel anders gaan doen om jezelf even flink af te leiden? kerstinkopen oid? online suffe spelletjes spelen (dan kan ik het zwanger willen worden even helemaal vergeten hihi) met mij verder rustig. ik hoop stiekem dat mijn lichaam een eisprong onder de kerstboom legt (nouja, niet letterlijk dan he ) en we nog een kansje hebben dit jaar. wat mij erg bezig houdt is dat ik nog geen (uitzicht heb op een) vaste baan heb. is het wel verstandig om dan actief met de kinderwerns bezig te zijn? ... dat bezorgt mij wel kopzorgen
Hey allemaal, He wat vervelend nou Breka! Vandaag al wat beter? Ik zou me kunnen voorstellen dat afleiding zeker helpt. Kerstshoppen inderdaad! En miss niet teveel naar andere vrouwen kijken, daar kan ik zelf heel onzeker van raken. Mijn vriendinnen waren ook snel zwanger en als ik daaraan denk wordt ik onzeker. Maar dat is niet helpend en realistisch! Een half jaar tot een jaar is een hele normale tijd tot zwangerschap. Dus dat bedenk ik me dan maar iedere keer. We gaan ongeveer gelijk op! Dus straks ook weer aan de klus haha. Nee mijn familie weet niet dat we aan t proberen zijn. Wil dat nog even voor mezelf houden. Ik heb t idee dat vooral mn moeder dan erg doordraait in haar enthousiasme en het niet geheim kan houden haha. Suuzie ik kan je niet echt helpen, ik herken het zelf niet. Ik ga aan t werk! Groetjes
O ja @Kara, het ontbreken van een vaste baan hoeft niet perse een probleem te zijn. Je werkt in de ggz ook he? Op zich denk ik dat er altijd wel werk te vinden is, zeker ook als je redelijk opgeleid bent. En als je zelf geen type bent om in 7 sloten tegelijk te lopen zul je ook niet snel (financieel) ontzettend uit balans raken. Zo denk ik altijd maar!
thanks voor de geruststellende woorden (die ontvang ik graag )! opleiding zit wel goed, maar er is niet veel aanbod. maar goed, nadat ik je berichtje las, zag ik ook meteen weer een aantal hoopgevende vacatures langskomen, dus ik sta open voor alles (een baan, een baby, een b..). waarschijnlijk verstandig om het je moeder nog niet te vertellen! is misschien ook wel zo leuk om haar ermee te kunnen verrassen wanneer het zo ver is.. (ik heb wel het idee dat ik een van de weinige ben die hier veel komt, zijn er nog andere dames die mee willen kletsen?!)
Hoi, Ik heb eens ovulatietesten besteld via internet. Mss ben ik toch helemaal verkeerd met mijn eisprong? In ieder geval, het kan geen kwaad. Mochten we nu zwanger worden, zou de baby uitgerekend zijn op onze huwelijksdatum Dit zou zo mooi zijn! Deze maand gaan we er opnieuw helemaal voor! (de moed is aan het terugkomen) Ik twijfel toch om mijn zus in vertrouwen te nemen, ik zou er zo graag eens met iemand "in real life" over praten. Virtuele vriendinnetjes zijn heel leuk, maar in het echt is toch anders hé! Ja het is hier inderdaad rustig. Ochja, is wel makkelijker te volgen zo! Ik kom iedere dag langs hoor Ik vergeet jullie niet! Knuff!!