gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Wat een mooie buik zeg!! Laat mensen maar lullen inderdaad hoor!!
    Kara dat geeft toch niks; je hoeft niet te verantwoorden waarom je minder komt natuurlijk. En begrijp het helemaal!!
    De kraamverbanden waren even schrikken? hahaha. Je weet wat ze zeggen: het is het allemaal waard... En nog zo 1: je krijgt er een hoop voor terug :)
    Rica wat vervelend van je werk en dat je zo benauwd bent; maak je je daar zorgen om? Alles komt een beetje in de verdrukking he.
    Hier nog geen eisprong in aantocht; ovutests blijven negatief. Hopelijk komt 'ie nog wel! Vandaag en gister weer even moeilijk; om me heen vlogen de echo's me om de oren; moet ik toch even van slikken... :)
    Ik ga eens even kijken of mijn kelder nog droog is...
    Rotweer!

2. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    O ja, ik heb 2 pendels: beide voor januari, meisje.
    Ik ben vrij nuchter wat dat soort dingen betreft. Maar was toch nieuwsgierig; en vind het wel frappant dat ze beide hetzelfde zeggen :(
    Toch hoop ik dat ik niet tot januari hoef te wachten.....

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    babbette die pendels, daar geloof ik niet in, ik had 5 of 6 pendels en allemaal rond juni...en zelfs juli :D Nou dat klopte dus ook totaaal niet. en ik hoop eerder voor je, pfff januari zeg! Het is wel leuk om te laten doen he ;)??

Joan mooie buik foto en hij is helemaal niet mega, gewoon een nette buik hoor. Ik kijk welleens bij buikfoto's van hier maar dan zijn we nog gezegend haha! Nee mooi!

Vandaag ben ik getrakteerd op een etentje ;) wat een FLOP!
    een soepje en wat hapjes eten en toen ja hoor weer die benauwdheid... weet dan niet hoe ik zitten moet. heb het ook alleen bij eten of veel drinken. Naja erg zonde :(

Kara begrijpelijk hoor!!

4. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    He wat vervelend, dus niet echt van het eten kunnen genieten?

Joan jij had toch ook gependeld?

Hier nog steeds geen positieve ovulatietest. Hopelijk morgen,
    kus

5. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Gisteren alweer controle gehad en baby weegt inmiddels 1620gram!
    Klinkt toch al veel hé!
    Volgens berekening zit hij/zij toch al wat voor op schema, voorzien rond 19/09!

PS Ik had ook 3 keer laten pendelen (1 keer maart en 2 keer april). Die waren ook foutief want ons beebje is al eind december "gemaakt")

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    He meiden,

Ik had inderdaad ook laten pendelen. en had het volgende, februari 1, maart 3, april 2 geen van allen klopte dus. Maar vond het wel leuk om te doen. Ik hoop toch dat je eerder zwanger wordt Babette. heb je inmiddels al een positieve ovulatietest?

rica, wat vervelend van die benauwdheid zeg. Ik heb er last van als het warm is. Jammer dat je daardoor niet van het etentje hebt kunnen genieten.

Breka, wat fijn dat de baby zo goed groeit.

Ach ik ben ook gewoon trots op mijn buik. Heb hier op het forum idd ook veel grotere gezien! Ben benieuwd naar jouw buikfoto Rica.

Liefs

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik ben ook best bescheiden... al zeg ik het zelf!
    misschien is het daarom zo verdrukt bij mij :). Ja echt jammer van het eten ja, maar nu met alles. voel mij soms opeens helemaal niet goed! maarja het zalr wel bij horen.

fijn breka dat alles goed is! volgens je ticker nog 69 dagen te gaan...jeetje dat klinkt echt kort nog :)

morgen gaan we onze caravan ophalen...dan komen de vakantiekriebels! het moet echt beter weer worden hoor, dit is triest!

babbete is je ei er al? test je nu met zwanger en kids, die dipsticks? Ik hoop dat

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!
    hoe is het? de dagen tikken snel verder.. breka: de 30 weken al gewoon voorbij :O waah, ik vind het toch wel snel gaan bij jullie hor.
    wel vervelend van de ongemakken, ook al hoort het erbij, blijft het toch niet leuk om niet te kunnen genieten van etentjes e.d.
    soms vind ik het ook best vreemd dat we in de maatschappij van tegenwoordig als vrouw gewoon alle dingen moeten blijven doen met een dikke buik (werken, sociaal leven, enz.), want als je bedenkt wat er allemaal verandert in je lichaam, kán het toch niet gewoon normaal doorgaan allemaal!
    ik zag van de week 2 zwangeren in de volle trein in de spits en bedacht me toen dat ik dat toch echt niet zo fijn zou vinden zo in de verdrukking.

babette, is je ei er al? ik hoop het! weer een kans om je pendels ongelijk te bewijzen :). hoewel het misschien een 'goed' streven is (net zoals juni dat eerst was voor ons allemaal), hoop ik natuurlijk dat we in januari al op de helft zijn!!

en mooie foto's joan! leuk om ook echt je buik te zien en niet alleen in de kleding. ziet er mooi strak uit!

@hier: weer geen veranderingen, geen ei. soms helpt het om even niet teveel op zp te zitten, maar ik mis jullie ook wel weer. :) en zo erg helpt het nou ook weer niet want heb toch ook weer wat verdrietige dagen gehad. ben het wachten gewoon flink zat. ik besefte me ook dat we nu ongeveer een jaar geleden ervoor zijn gegaan (en toen meteen 5 maanden niet ongesteld werd..) en we dus nog steeds met lege handen staan. maar goed, het komt wel goed uiteindelijk, maar Geduld is een flinke opgave!

wel een lekker druk weekend dus dat is wel fijn. ook wel met baby's, maar dat hoort er bij.

jullie hopelijk ook een fijne zondag!!
    liefs

9. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Nou, dan ga ik maar niet van de pendels uit :D Januari is wel een mooi streven inderdaad.
    Wanneer ga je weg Rica? Blijf je in Nederland? Ik zal duimen voor goed weer.
    Kara kan me voorstellen dat je het wachten beu bent. Dat zwanger worden lijkt wel 1 grote les in geduld oefenen. Ik zou die les liever niet leren maar ja... Succes vandaag tussen de baby's. Heb je veel afleiding door bezig te zijn met je bruiloft?
    Wij zijn bezig een borreltje te organiseren in een restaurant. Wordt volgens mij helemaal leuk; kijk er al naar uit. In september zal dat worden.
    Gister en vandaag dan toch een positieve ovulatietest. Gister was de streep donkerder dan de controlestreep en vandaag even donker. Mn ei komt dan binnen 24-48 uur toch? ik denk dan eerder binnen 24. Of zie ik dat verkeerd?
    Ik zal anders wel proberen foto's te plaatsen. Als jullie het leuk vinden om mee te denken tenminste :)
    Ik vind het zelf altijd leuk om op dat forum te kijken met geplaatste foto's van testen. En streepjes mee te kijken :) Zo kom ik aan mijn dosis roze streepjes hihi.
    Breka wat ga je hard. Kan het toch niet laten om te denken: ik zou even ver zijn. Kan me er niets bij voorstellen dat ik dan in september zou moeten bevallen. Maar voor jou is het de realiteit; spannend!
    Joan heb je al veel meisjesspullen (ROZE) in huis gehaald??

10. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    dag 13

11. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    dag 14. Hm misschien is deze toch ietsjepietsje lichter dan de controlestreep.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou hij is volgens mij gewoon positief, ik zou wel even aan de slag en de dagen hierna! dussssss succes haha ;)

hier mijn buikfoto maar eens!
    Nu ga ik nog even neuzen en snel weer weg, morgen weer heel vroeg eruit!

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    mooie testen! en gister (dag 13) idd vet positief; dan zal je ei vandaag ergens zijn geweest.
    heb je je nog aan het SMEPpen gehouden?

leuk dat er een borrel komt in september (ter ere van huwelijk neem ik aan?). het wordt dan wel een mooie trouw-maand! iets moois om naar uit te kijken. dat doen wij hier ook, vooral naar de reis daarna ;) haha

mooie buik Rica! wow. als ik dat zo zie lijkt het wel alsof de rek er wel uit is ;) hihi kan me maar moeilijk voorstellen dat je buik nog veeeel meer moet groeien! dit heb ik overigens bij alle buiken die ik zie hor, gewoon lastig voor te stellen, maarja, het gaat vanzelf wel natuurlijk :D

slaap lekker allemaal, mijn dag was goed. maar ons geduld is minimaal ;). nog 2 weken, dan medicatie.. daar maar op hopen en geloven dat áls er een ei is, het dan meteen raak mag zijn! dat geeft een beetje (valse) hoop..!

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Babette, denk idd dat ze positief zijn. Ze knallen idd wel. Ik heb het alleen nooit gebruikt maar wel leuk om te zien. Is het klussen goed verlopen? Heb je je nog aan de methode gehouden?
    Wat leuk dat jullie een borrel organiseren. Is het nog om jullie trouwen te vieren?

Rica wat een mooie buik. Bij jou ligt hij er zo mooi op. Mijn buik is echt een beetje aan de onderkant gepositioneerd ;).

Kara kan je niet een banner aanmaken om af te tellen naar de dag dat je begint met medicatie? Zie je in ieder geval iets terug lopen! Lijkt mij wel fijn. Hoop zo dat het dan gaat snel mag lukken voor jullie!!

Wij hebben vanavond onze eerste bijeenkomst van samen bevallen. Ben zo benieuwd wat het inhoudt.

x

15. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    o ja, we hebben net boeken opgehaald bij de drukkerij. Gaan een kaartje uitzoeken maar wat lastig zeg!

16. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi hoi,
    mooie buik hoor Rica; een mooi puntje!
    Kara tel je al af naar de medicatie; of zie je er ook wel tegen op? wat zijn bijwerkingen die je kan verwachten?
    Bedankt voor het meekijken naar de tests. Ik weet nou niet precies wanneer mijn eisprong was, maar denk wel dat ie al is geweest. want gister en vandaag heb ik negatieve testen. We hebben ons best gedaan ;) maar gister niet kunnen klussen omdat ik pas na middernacht thuis was. En om mn man dan wakker te gaan maken...
    Ik hoop maar dat het voldoende is geweest. Wel gek dat mjn temperatuur vandaag nog niet omhoog is gegaan. Hopelijk morgen. Hm ik begrijp nog maar weinig van deze cyclus tot nu toe. Kon ik maar even naar binnen kijken in mn buik :) Maar moet het loslaten......

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hey dames!
    hoe gaat het met iedereen?
    nog 3 dagen werken en dan vakantie! maandag gaan we weg... maar nemen ws wel internet daar om kaartjes uit te zoeken en de caravan te verkopen. misschien voor in de avond als het weer iets slechter is...dus denk dat ik nog wel even langs piep!

ik heb het zo druk met alles, caravan schoonmaken, kleren sorteren, booschappen doen en opruimen, huis aan kant maken, 2 verjaardagen pffff en ga zo maar door...ik heb geen tijd om aan vrijdagochtend te denken, dan hebben we de 30 weken echo maar het is zo druk in mn hoofd dat ik het gewoon op een briefje heb staan aan de muur!

hoe gaat het met de eieren? babbette een nieuwe nod?

joan hoe was je bijeenkomst? was het intressant?

Ik moet ws of naja moet, mij is aangeraden om naar logopedie of de haptonoom te gaan. Ik heb erengister de dokter gebeld voor mn benauwdheid... maandagnacht ben ik in paniek wakker geworden door ademnood! ik ademde wel maar dacht dat ik niks binnen kreeg en begon dus te hyperventileren en raakte lichtelijk in paniek.... Ik heb het ook steeds vaker zo benauwd, kan ook steeds minder. bijv ramen lappen was voor mij een makkie, maar gister was ik gewoon bek af na 1 groot raam.
    Naja dokter kon niks voor me doen dan mij adviseren om daar eens heen te gaan maar ik wou gewoon dat het wegging!
    helaas, hoort er ook bij :)
    Ik merk dat ik gewoon geen conditie heb, zou daar echt aan moeten werken want merk nu dat het drama is.
    sporten jullie wel???????????? Ik ga na de bevalling wel weer mn zumba oppakken maar denk dat ik toch wat meer moet gaan doen.

Nou ik denk dat ik nog wel even kom lezen voor ik wegga aangezien ik verslaafd ben :) maar anders lig ik ergens te zonnebaden op een stretchbed langs de maas :) (pfff maak me even wakker van mn droom haha) naja als het weer meezit haha

18. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Mijn conditie is ook allesbehalve goed hoor!
    Ik hijg als ik de trap op moet, en ramen lappen lukt me al weken niet meer hoor! Zelfs poetsen begint lastig te worden.
    Veel sporten kunnen we ook niet meer hé. Mijn ouders wonen hier niet ver vandaan en ik probeer steeds te voet naar daar te gaan (als het niet regent tenminste ;))

Wij gaan dit weekend er ook even uit, hopelijk valt het weer een beetje mee...

PS: kinderkamer is helemaal geschilderd, nu nog wachten op de meubeltjes!

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He,

Wat naar van de hyperventilatie en benauwdheid Rica. Goed om daarop actie te ondernemen om ook de resterende weken nog een beetje door te komen. Zeker als je 's nachts zo wakker wordt lijkt me niet fijn..
    wat me wél fijn lijkt is om over 3 dagen op vakantie te gaan ;) leuk voor je! waar ga je precies heen?

breka, wat goed van de voorbereidingen! wanneer komen de meubels?

wat betreft conditie: ik kan me voorstellen dat het hard achteruit kan gaan! ik ben vrij sportief (ook al zou je het op basis van mijn gewicht/uiterlijk niet zeggen ;)) en sport zeker 3 keer per week. tijdens de zwangerschap merkte ik al verschil - dus zelfs bij de eerste 10 weken ging het al achteruit (sneller zweten en moe), laat staan bij 30 weken!!

goed idee van de banner joan. ga het zo even aanpassen :). ik ga er maar een wedding countdown van maken; daarvan weet ik tenminste zeker dat het gaat gebeuren en kan ik nog iets verder kijken.
    hoe was de bijeenkomst van samen bevallen?? kwamen alle cliches (uit de film) voorbij met de puffende mannen? en heb je inmiddels al een kaartje kunnen vinden?

babette, nog voornemens voor de komende periode (wel/niet testen/voelen/opletten)? en is de temp inmiddels al hoger?

hier gaat het niet heel lekker, gister toch weer erg verdrietig geweest. vooral door de angst en teleurstelling. ik hoop iedere dag weer een teken te krijgen van mijn lichaam dat het goed komt. ik heb al weken/maanden eigenlijk 'vruchtbaar slijm', dus voel dat mijn lichaam haar best doet om een ei te maken en dan is de teleurstelling steeds weer zo groot als er uiteindelijk niets gebeurd.
    of ik uitkijk naar de medicatie? nee eigenlijk helemaal niet. ik heb een aversie tegen pillen en zie het dus ook als laatste redmiddel (op dit moment dan). ik weet dat ik dat een beetje moet nuanceren voor mezelf, maar ik was gewoon zo blij dat het zonder pillen was gelukt en hoop voor die tijd zelf wat te kunnen.
    bijwerkingen van de menstruatie-opwekker zijn niet prettig: beetje koorts-achtige verschijnselen, en van de clomid moet ik afwachten.
    al met al dus erg spannend.
    gelukkig kan mijn vriend me goed relativeren en ik weet ook dat die pillen heeeeeel veel vrouwen hebben geholpen dus daar moet ik maar gewoon op vertrouwen! en ik moet ook niet te hard klagen want het kan nog veel erger als ik soms andere verhalen lees! en trouwen in september komt eraan dus dat is ook leuk.
    zo, en nu weer een goede dag tegemoet!

succes met inpakken/werken!

20. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    O Kara ik leef zo met je mee. Wat is het ook een klotesituatie he!!! Ben je ook niet enorm boos? En de angst ja dat het niet mag lukken. Ik snap je weerstand tegen pillen in je lijf. Maar ik lees veel verhalen hier van vrouwen die (bij de 1e poging) met clomid zwanger raakten. Ik weet niet precies wat ik kan zeggen om je te helpen; alles wat ik kan bedenken is vast al eens gezegd en heb je vast zelf ook bedacht. Maar je wel een dikke knuf geven!!!
    Gaat het verder goed op je werk? En zijn alle voorbereidingen voor je huwelijk klaar? Mooie ticker moet ik zeggen!
    Ik ben dus bezig met die borrel voorbereiden. Nu hoor ik wel eens dat mensen een enveloppendoos maken; jij toch ook Kara? Hoe doe je dat en zet je die dan bij de ingang van het feest neer ofzo? Pff ben er zo niet in thuis... en niet creatief :$.
    Joan hoe was de bijeenkomst?
    Breka dus al bijna klaar!
    Rica ben je bekend met hyperventilatie? Zijn het paniekaanvallen (incl zweten, hartkloppingen etc)? Ademhalingsoefeningen kunnen goed helpen. Maar die zul je wel leren dan denk ik. Straks ben je lekker even weg!
    Mijn temp is inderdaad gestegen gister en vandaag. Dus eisprong is voorbij. We hebben niet ontzettend veel geklust maar op de juiste momenten volgens mij. We konden het even niet opbrengen hoor elke dag; maar het is ok zo. Smep heb ik dus niet toegepast. het voelt ook kunstmatig aan dus denk dat het toch niet zo goed bij me past.
    Nu maar afwachten! NOD is 1 aug; bij een hoge temp mag ik van mezelf op 31 juli testen; das op een zondag. Maandag vind ik er zo'n ongezellige dag voor :).

Deel Deze Pagina