Maar vaak moet je temp toch wel wat stabiel blijven...teminste las ik. Is je ei niet iets later gekomen? wanneer moet je ongi worden dan! het is wel zo geen bloed geeft moed he! DUS er is zeker nog hoop! lichaam doet rare dingen...wij hadden beide flinke griep in deze laatste ronde dus tja duimen draaien gewoon door! Nou mijn internet eindigt over 10 min... denk niet dat ik nog weer een midweek internet neem want het wordt beter weer maargoed misschien kriebelt het 's avonds wel weer haha!
He babette, vreemd dat je temperatuur weer gestegen is....... In principe zegt een witte test wel meer denk ik. Wil niet je hoop de grond inboren maar........ik ben toch een beetje bang dat je ongesteld gaat worden. Helemaal omdat je eerder al aangaf dat je lichaam vaak hetzelfde doet qua temperatuur. Ik vind het echt vervelend voor je. Het enige wat ik kan zeggen is dat je misschien een latere eisprong hebt gehad waardoor je nu negatief test. En geen bloed geeft moed inderdaad. Laat je het weten aan ons! Liefs
ai, spannend babette.. hoge temp is goed, en je cyclus zou wel vandaag/morgen in een menstruatie moeten eindigen.. dus op zich wel bemoedigend dan nu toch? maar goed, morgen gewoon maar afwachten denk ik. oo het is toch ook weer spannend hor.. je staat zo wel continue onder een laagje stress. dan hoeft er ook maar iets mis te gaan om daar even in weg te zakken denk ik dan. mijn duimen draaaaaaaien! breka, wat heb je er goed over nagedacht allemaal. ik sluit me wel aan bij babette haar indruk van je . denk dat het je allemaal goed af zal gaan. maar goed, het blijft natuurlijk wel retespannend hoe het allemaal zal gaan. heb je een sterk voorgevoel wat het gaat worden? en pronk je af en toe met je buik of zittie vooral in de weg. nog maar 2 maandjes, en dan ben je gewoon moeder. of voel je dat nu ook al? dat hoor ik vrouwen wel eens zeggen namelijk. rica, leuk dat je af en toe komt buurten hier kom je een beetje tot rust daar? lekker voor je lijf ook? ik heb vandaag mijn eerste pil genomen,whoohoo! van de bijwerkingen word je niet blij (i.c.m. oestrogeen kan het borstkanker veroorzaken staat in de bijsluiter :O), maar hopelijk doet het zijn werk en word ik snel ongesteld nu. zit inmiddels als op dag 77! gisteren heb ik inderdaad mijn feestje gehad! het was echt een superdag, veel leuke dingen gedaan en besef me maar weer eens hoe blij ik mag zijn met de vriendinnen om me heen..! wow. het was sinds vorig jaar dat ik echt een dag lang ook niet aan kinderwensen heb gedacht! heerlijk dus. slaap lekker!
Goed zo Kara! Ik hoop voor je dat de bijwerkingen meevallen! Leuk feestje gehad dus!! Dank voor het meedenken. Ik waan mezelf zeker niet op een roze wolk. Vandaag is mn temp met 0,1 gedaald. Loopt wel een beetje raar deze maand, maar ik denk ongesteld te gaan worden. Meestal neemt mn temp geleidelijk af en was ie 15 dpo toch wel onder de 36.5. Nu 36.7. Maar een witte test liegt niet. Xxx
EEN KRUIDVAT (oops) test dan? die zijn best precies.... dus nog geen ongie?? Ben erg benieuwd...! ik heb toch weer internet genomen, ben iemand die zich snel verveelt en hun zitten te klaverjassen, iets wat ik niet kan en wil kunnen haha! het weer is wel lekker! wat we wel hebben zijn ongelovelijke zeikburen, die moeten gewoon in een hutje op de hei gaan zitten. we zijn ze nu aardig zat aan het worden. Lopen echt over van alles te zeuren, zelf haar eigen man noemde haar een k*t...toen ze er niet was, nou kun je nagaan hahaa! Nouja het is hier best vol te houden.. hoe gaat het met jullie verder? joan ben je al helemaal klaar??? kara hoe gaat het met jou verder? misschien nog een eitje gehad?
gezellige buren inderdaad :S. lekker op vakantie dan! maareh, goed dat je nog een internetpakketje hebt genomen, want het lijkt me ook best lekker om tijd te hebben om lekker op internet te kunnen lezen/schrijven!! zit je ook lekker in de zon?? en vermaakt je man zich goed? oef babette, je zal inmiddels denk ik wel meer duidelijkheid hebben. ik merk dat ik toch wel hoop heb op dit moment, ondanks die witte test. misschien net te vroeg getest? ik zal met spanning blijven kiijken hier! met mij is het goed, voorlopig nog geen ei, ik forceer mezelf nu in de luteale fase door de pillen. nog geen last van bijwerkingen so far gelukkig! in het meest gunstige geval heb ik over 3 weken weer een ei, dus daar ga ik maar voor duimen!!
goedemiddag, Kara wat spannend van de medicatie. Hoop idd dat je niet teveel bijwerkingen krijgt. Als je de bijsluiter van medicatie leest wordt je vaak niet goed van wat je allemaal kan krijgen. Hoop dat je er niet al te lang aan hoeft te zitten en dat het snel raak mag zijn nu!! Je hebt dus een leuk feestje gehad? Wat hebben jullie gedaan? Was het je vrijgezellenfeest? babette, wel raar dat je temperatuur anders dan normaal doet. Wanneer ga je weer testen als je ongi uit blijft? Hoe gaat het met de golflessen? Rica, wat vervelend als je buren hebt op je vakantie die niet zo gezellig zijn! Hoop dat je er niet al te veel last van hebt en je lekker kan ontspannen. Hoe staat het met jullie babykamer en de spullen die je nodig hebt voor de baby? Ik dacht een eind op weg te zijn maar hebben een lijstje gemaakt en toch nog wel veel nodig. pffff................ Heb vandaag voor het eerst echt iets voor een meisje gekocht, een winterjas met sjaal en muts. Was er helemaal verliefd op geworden! Zo schattig............ Mijn vriendin die zwanger was is bevallen van een meisje. Echt lief. vanavond weer cursus en dan gaat mijn man leren de weeën weg te masseren. Hoop dat het lekker ontspannend is. Ik zei al tegen hem dat hij het natuurlijk wel flink moet oefenen de komende tijd maar daar trapte hij niet in . Jammer............... Geniet allemaal van het mooie weer. Ik ga in de tuin een boekje lezen. x
haha joan ja dat is een goede hahah! ik zeg elke keer, hier masseer of kriebel maar even want ik heb het al zwaar genoeg hahaha ! maar nee soms trapt hij er even in maarja dan ben ik even later de lul haha. kara ik hoop dat je ei komt meid!! Mn buren die negeren we, maar ze hoeven ook niet verder te zeuren anders gooi ik ze de maas in met tent en al haha ik zit lekker half in de zon, mn gezicht niet. maar ik kan niet zo heel goed tegen de warmte hoor. had net al even gedompeld in het meertje brrrrrrrr, kleine was gelijk wakker haha! ik ben eigelijk ook wel weer blij als ik thuis ben... er is hier verder weinig te doen en kan slecht stil zitten wat dat betreft... volgens jaar toch een huisje...dus wie er nog belang heeft bij een oude caravan?? babbette hoe is het nu!? alweer getest! heh vind het spannend!
ah bah bah bah! had echt goede hoop voor je. wat ontzettend balen en kl*te voor je!! kan me goed voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad!! 6e ronde (alweer) in na je mk dus. hoop dat je even stoom kan afblazen op een of andere manier.. en weer bij elkaar geraapt de volgende ronde in... dikke digi-hug!
Babette wat ontzettend balen zeg! ik snap dat je er even helemaal doorheen zit!! Hoop dat je hier in ieder geval even lekker kan uitrazen.... Had het je zo gegund. Liefs
ahh wat klote babbette!!! Verder ook weinig woorden, vind het echt rot! wij zijn alweer terug van vakantie, dagje eerder dan gepland maar was het best zat daar.. kon weinig doen en waren wat spanningen. Pff ben nu wel op...alles uitgepakt en gewassen etc! bij thuiskomst was ik helemaal aangebrand, lag er een mooi geboortekaartje in de brievenbus en we zeiden nog, hoe groot is de kans dat je buurvrouw dezelfde naam als jou heeft? Nou tadaaa ja hoor onze naam (naja onze )... mooie domper want nu vind ik er niks meer aan en kan ik weer opzoek naar een andere naam grrrr! Ook lag er een naheffing van die bekerung van 15 euro!! die ik betaald heb met behulp van de bank nog wel!!! nu 35 euro...dus eigelijk 50 betalen!...nou ga eerst maar even langs de bank want is toch te gek voor woorden dat zelfs de bank het niet lukt! waar is die 15 euro dan in godsnaam heen gegaan!? Nou hoop dat dit opgelost gaat worden, ze denken toch niet dat ik voor 15 euro moeilijk ga lopen doen...die is al 4 weken geleden betaald! en ik heb last van mn boobies, mn bh heeft wat natte plekken soms en ze doen soms best zeer, steken etc! als ik erin druk komt er ook echt "melk" uit....naja wit is het niet maargoed! jij dan joan, breka? en harde buiken, ik maak me dan veelste druk...maar ook als ik tot rust kom op bed...jeetje best pijnlijk! Ik heb vadaag echt een k dag! opeenstapeling van irritaties pffff die hormonen ook! Dusssss wie volgt deze klaagmuur ?
he Rica, lekker geslapen? irritaties al wat minder vandaag? het zijn ook wel effe flinke tegenslagen.. betalingen.. en de naam van de buuf! wat balen zeg. aan de ene kant stom om je eigen naam te moeten veranderen, maar het is natuurlijk ook niet leuk... waaah lekker uitschreeuwen/typen! Babette, hoe is het bij jou? en met de andere meiden? gaat het goed met jullie? hoeveel dagen moeten jullie nog werken? zijn jullie al flink aan het aftellen? met mij is alles wel ok; nog steeds geen last van gekke bijwerkingen! en het gekke is dat het juist (vooral bij mijn vriend) zorgen oproept of het wel net zo goed aanslaat als vorige keer (toen was ik grieperig ervan!). haha het is ook nooit goed he. maar gewoon doorgaan en zien wat er gebeurt..!
He meiden, Ik wil jullie even laten weten dat ik er voorlopig mee stop hier. Hoe leuk ik het ook vindt om jullie verhalen te lezen is het verstandig niet op het forum te komen. Dit in het kader van er teveel mee bezig zijn. Jammer natuurlijk maar toch wel goed denk ik. Heel veel succes Kara! En de rest met alle zwangerschapsperikelen en bijna bevalling! Misschien kom ik ook wel weer op mijn beslissing terug haha. Maar dan mag ik toch wel weer komen? Ik zal jullie best missen nl. Liefs
awww babbette wat jammer!!!! Je moet wel weer komen! want wij willen ook weten hoe het met jou gaat natuurlijk. ik kan je helemaal begrijpen hoor, is ook erg moeilijk.. hoop dat je wel snel weer hier komt hoor! En je gedachten toch op iets anders kunt zetten dan alleen maar zwanger raken alhoewel dat bijna onmogelijk is. hopelijk tot snel!!!!
Hoi meiden, Babette erg jammer dat je niet meer gaat komen. We zullen je wel missen hoor! Ik snap wel dat je voor jezelf kiest en ik hoop dat een time out je wat rust gaat opleveren. Als je toch weer de behoefte krijgt hier te komen moet je dat gewoon doen. Dat mag altijd. Ik wens je heel veel succes met het zwanger raken. rica, wat ontzettend k*t van die naam zeg!! Dat is balen, hoe groot is die kans idd?! Erg jammer dat jullie nu nog een andere naam moeten gaan verzinnen. Ik hoop voor jullie dat het het andere geslacht wordt....... Wat betreft melk daar heb ik ook al een hele tijd last van maar niet zo heel veel. Soms zit mijn tepel aan de binnenkant van mijn bh geplakt. Af en toe even lekker klagen is ook erg fijn! Ik merk dat ik nu ook veel sneller geïrriteerd ben. Ik heb van de week de proefdrukken van de kaartje opgehaald en ben er helemaal blij mee. Erg leuk om de namen van de baby op het kaartje te zien staan! Helemaal blij. Liefs
Ik heb nog niks, wel en idee maar de drukkerij is op vakantie tot 15 aug! dan gaan we er nog 1 uitzoeken, ik hoop dat ze een kaartje hebben die op het kaartje lijkt die we graag willen. dus dat melk heb jij ook? is dat ook glazig? zelfde kleur als je suiker met water mengt.... vond het eerst een beetje eng Kara nog nieuws of wat leuks gedaan?