gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik ben onder de indruk van het hoge verzorgingsgehalte hier! :) Lijkt me inderdaad een hele opgave om bij je voeten te moeten kunnen. Respect dat het lukt! Enne, zolang het kan gewoon volhouden. Kan me ook wel voorstellen dat je zo netjes (getrimd) mogelijk daar op bed wil liggen zometeen. En is het ook niet zo dat ze vragen of je niet met hele bossen wil komen? Lijkt me ook lastig zicht als je je eigenlijk op een babyhoofdje wil richten :)

Wanneer gaan de babies eigenlijk indalen (= goed gaan liggen voor de bevalling toch?)? Merken jullie daar al iets van?
    En ik vroeg me ook af: houden jullie een soort zwangerschapsdagboekje bij?

Vragen vragen vragen! :)

Joan, wat lief op je werk! en laat die bonbons maar komen, lijkt me een goede verlof-start :) wat betreft die klus van je man vind ik dat je heel redelijk bent! Sterker nog: hier riep mijn aanstaande al vanaf het begin dat hij niet te ver weg wilde zijn, ook al kon er nog niet veel gebeuren. Al is het maar gewoon om jou geen extra zorgen te geven! dus goede deal lijkt me: tot 37 weken Groningen, daarna lekker in de buurt! wel fijn dat ze op zijn werk ook meedenken.

19 augustus gaan ze kijken of er een ei op springen staat, ik hoop het zoooooo!
    heb wel een paar beroerde dagen achter me, merk dat de mk weer even helemaal actueel wordt door de veranderingen, maar ook gewoon de spanning van nieuwe kansen! ik moet me natuurlijk er niet blind op staren, maar hoe mooi zou het zijn als we op onze trouwdag positief zouden testen zonder dat iemand weet dat we een kans maken..! zucht ik droom nog even verder ;)

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ow zeker kara, 19 aug... Nou hoop op meer goed nieuws!

ik ga volgende week naar de haptonoom en fysio..ik trek het soms echt niet meer met mn rug en benauwdheid!
    Ik heb dat nooit gehad, rugklachten en nu heb ik het idee dat ik ze voor mn hele leven nu krijg...ik kan niet zitten en liggen soms, het enige wat helpt is als mn man onderin mn rug tegendrukt en als ik loop..
    Ik hoop dat het snel over gaat en anders dat ik niet overtijd ga want pffff, sorry voor mn geklaag hoor ;)

Dus joan jij begint ookal met je rug...vreselijk zeg! kan er nu over mee praten helaas... ik begon heel rustig en klachtloos bijna maar nu hahaha :)

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden, druk weekend?

wat vervelend van de rugklachten... moet zeer vermoeiend zijn, zeker als je nog wel even te gaan hebt.. is er wel een positie waarin je er geen last van heb? of alleen als je man je ondersteunt. dan wens ik hem vast veel succes :) kleine moeite voor het op de wereld zetten van je kind ;)

ik tel af naar vrijdag!! ben zo benieuwd of de clomid zijn werk doet en ik hoop het natuurlijk zo extreem erg. het was ook wel weer vreemd om ongesteld te zijn (lang geleden!), en het lijkt me ook weer een groot genoegen om een ei te mogen verwelkomen ;)
    wel last van opvliegers (bekende bijwerking van clomid). maar dat is alleen maar grappig (vooral voor vriendlief ;)).
    verder eigenlijk alleen maar bezig geweest met voorbereidingen voor het huwelijk. en alles loopt eigenlijk op rolletjes! we gaan vanavond met outfit en al in de polder een fotoshoot doen voor de bedankkaartjes :D.

ik vond trouwens nog de valentijnskaart van mijn vriend voor mij uit 2009: heeft hij ons getekend met een kindje ertussen, met voorop de tekst: ' wil je met mij een kindje krijgen' :) zo schattig. ik wist niet dat hij het toen eigenlijk ook zo graag wilde! en heel leuk om nu te constateren dat we ook echt samen zo ver zijn dat we het graag willen realiseren allemaal.

nou, ik kan geloof ik nog een uur vanalles beschrijven van wat hier om me heen gebeurt want er lijkt wel een bruiloftsbom ontploft te zijn hier... maar ik geloof dat dat betekent dat ik moet gaan opruimen :)

fijne avond!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha wat leuk kara dat je dat hebt bewaard, en wat ontzettend schattig van je man zeg!!!!!!
    en we tellen samen af naar vrijdag oke? ik moet dan alleen nog wel die dag en zaterdag werken maar dan zit het er op haha dus ik doe met je mee :) maar voor jou natuurlijk ook erg spannend! Hoop ook op een mooi eitje!! en dan is het hard aan het werk voor jullie hahaha

nou verder weinig te vertellen hier, ik zit weer eens achter de pc! ben net vrij van mn werk en vriendinnen zijn op vakantie...geloof dat er 1 net terug is maar nog niks gehoord... naja verbaasd me al niks, die is nogal vol van haarzelf de laatste tijd :):).... maar verder zit de rest in de zon als het goed is :)...

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    he meiden,

Kara wat spannend zeg. Vrijdag.......Hoop op goed nieuws. Mooi eitje dat op springen staat. (je mag er ook weer niet teveel toch?) Zou idd heel mooi zijn om op je trouwdag positief te testen! Ik zit nu te twijfelen of ik je ook heel voorzichtig al moet voorbereiden op een negatieve test. Wil namelijk dat je wel echt kan genieten van je trouwdag. Dat is zo mooi. Zullen we anders zeggen dat een positieve test het alleen maar mooier zal maken? (sorry als ik me er teveel mee bemoei.)

Ik heb me hier ziek moeten melden op mijn werk. Ben dus eerder met verlof dan ik had gewild. Nu 6 weken van te voren en 1 week in de ziektewet. Baal er behoorlijk van. Vond het erg moeilijk om aan toe te geven maar nu toch de knoop doorgehakt. Kreeg zaterdagavond echt erge buikpijn en moest zondag een 24 uurs dienst draaien. Ging ik echt niet trekken. Weet niet waar ik last van heb. Ook ongesteldheidskrampen dus denk dat ik het echt even rustiger aan moet doen. Ben natuurlijk gewoon nog van alles aan het doen en afspreken. Even een stapje terug. Hoe moeilijk ik dat ook vind. Had gewoon mijn diensten willen draaien.

Rica wat vervelend dat je zo een last van benauwdheid en rugpijn hebt. Hoop dat je behandeling gaat helpen! Heb je wel eens zo een speciale buikband geprobeerd? dus niet zo een sierband maar één die je onder je kleding doet. Die kunnen helpen tegen rugpijn. Lekker hoor nog een weekje werken! Jij gaat dus ook 6 weken van te voren stoppen?

Kara wat lief die valentijnskaart van je man! Echt een heel leuk gebaar. Grappig om dat nu zo terug te vinden. Hoe ging de foto voor de bedankkaartjes maken? Is het gelukt? Heeft je aanstaande man je dan al in je trouwjurk gezien? Wat vond hij ervan?
    Hoe is het in je andere praatclubje? Hebben er al mensen gereageerd? Ik hoop dat het goed loopt en je daar ook je ei kwijt kan. Ik ga wel proberen te blijven reageren hoor als ik bevallen ben maar kan me voorstellen dat het toch wat minder frequent is als nu. Begrijp je beslissing dus helemaal. Ik ben ook wel benieuwd hoor naar Babette. Hoop dat alles goed met haar gaat!, en dat het afstand nemen van zwangerschapspagina haar goed doet.

Ik denk dat ik maar eens op pad ga om spullen in huis te halen die ik nog moet voor de baby. Vind het zo raar om ineens al de tijd aan mezelf te hebben!

Liefs

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik ben geweest maar denk niet dat het wat voor mij is, beetje zweverig...en dat aanraken maakt me ook onzeker.... ik ben misschien te nuchter?? Ik mag er nog overna denken of het wat voor me is maar denk zelf van niet...
    alleen deze week nog werken!

dus jij bent eerder gestopt joan? ja wel rot maar nu heb je meer tijd voor jezelf..idd wat je zelf zegt even een stapje terug.

Ik moet ook nog het 1 en ander halen maar pff moet nog zeveel...

gister even mijn omtrek gemeten, 105 cm... nou het voelt als 205 :)

hoe gaat het verder hier?

7. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het is hier inderdaad een heel druk weekend geweest!
    Manlief werd 30 jaar en dat moest gevierd worden met een heus feest! 30 personen in huis voor een BBQ. Jongens... was me dat wat! Wat ben ik moe! Vandaag dan een familiefeestje dus heb niet veel tijd voor mezelf gehad.

Ik heb vorige nacht ook voor de eerste keer "lekkende borsten" gehad. Wat raar! Ik had er niets van gemerkt, maar mijn slaapkleedje was heel erg nat en vuil! Lijkt me vroeg, maar dit zou dus normaal zijn. Ik kan er alleen maar uit concluderen dat ik makkelijk melk zal aanmaken zeker? Hopelijk lukt de borstvoeding dus goed!

Jullie zijn er dus bijna vanaf? Van het werken? Ik ga proberen te werken tot een week voor de bevalling, dan heb ik 14 weken na de bevalling. Alhoewel mijn motivatie sterk zoek is door de onzekerheid voor mijn job... waarom nu nog mijn best doen om dan toch waarschijnlijk mijn ontslag te krijgen (of erger nog: gedwongen ontslag te moeten nemen!)...

Kara... ik hoop op een mooi ei'tje. Probeer mss inderdaad rekening te houden met een negatieve test... Je huwelijksdag is zo'n mooie dag, je moet er gewoon van genieten! Wij hebben gisteren nog eens naar onze trouwdvd gekeken en amai... wat was dat een mooie dag! Geniet ervan hé! Het komt trouwens zoooooooooo dichtbij. Nog geen zenuwen? Binnenkort alle sites afschuimen voor het weerbericht? Wordt het een groot feest? Zo spannend!

Groetjes!!

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    morning lieve meiden!

wat lief toch dat jullie zo met me meeleven naar vrijdag toe! misschien is er (nog) niets te zien.. kans is dat mijn ei volgende week pas zou komen, dus als er niets te zien is is het nog niet verloren.
    ook bedankt voor het realistisch houden van de kansen.. :) ik besef het me zelf ook dat de kans natuurlijk veel groter is dat ik niet zwanger zal raken deze maand. maar ik droom graag ;) en de gedachte dat het weer raak zou kunnen zijn heeft me in lange tijd weer goede moed/hoop gegeven. maar ik zal niet een uur voor het huwelijk gaan testen.. maar ruim van te voren, zodat eventuele traantjes de dag niet in de weg zitten!
    gelukkig verspreiden we het over 2 dagen (di en za), dus dat helpt sowieso al wel. nog weinig zenuwen tot nu toe, heb er eigenlijk gewoon heel veel zin in :D

joan, wat balen voor jouzelf dat het niet langer ging met je werk. maar ook goed van je dat je naar je lichaam luistert. dat valt gewoon niet te voorspellen! en ik denk dat zo'n omslag (voor een actieveling als jij) altijd wel groot zal zijn en je moet wennen aan al die tijd om handen. maar geniet er nog maar van, binnenkort heb je genoeg te doen :D

rica, ook aftellen naar vrijdag/zaterdag dus! kijk je er erg naar uit?
    en breka, wat een ambitieuze plannen om zo lang door te blijven werken! dat zou wel betekenen dat de bevalling zich ook tijdens werk kan aandienen aangezien je niet zeker weet wanneer het zal gebeuren?

jemig, ik vind het toch wel erg spannend bij jullie hor.. als ik van huwelijksreis terugkom, zullen er hier moeders zijn!
    ben benieuwd wat het met ons clubje zal doen, maar ik denk dat we nieuwsgierig genoeg blijven om elkaar te willen blijven volgen :)

fijne dag!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik denk dat we het wel drukker krijgen en ik hier niet zo vaak als nu zou zijn maar hoop en wil eigelijk wel mee blijven kletsen hier, doen we toch al vanaf begin af aan!
    En verder is het ook wel lekker om hier van je af te typen..

Deze week is echt saai..ik werk alleen op mn werk en het is een bende!
    mn andere goede vriendin gaat einde van de week op vakantie...dus helaas ga ik die ook weer missen!
    maaar volgende week ga ik ook met een andere vriendin naar de zwaluwhoeve, een massage of iets leuks daar doen!
    Ik heb wel zin in een lekkere massage hoor...nog nooit gehad!
    Die andere vriendin heb ik eigelijk al wat afscheid van genomen, wat kunnen sommigen mensen tegenvallen zeg zelfs na 10 jaar vriendschap! ze heeft voor de 1000keer een nieuwe vriend, en dat geeft niet maar ze heeft me vanaf vrijdag nog geen 1 keer gebeld... zelfs niet om te vragen hoe het een keer met MIJ gaat!
    Naja zulke mensen wekken alleen maar frustratie bij mij op en neem ik liever afstand van..kan zo wezen dat ze einde van deze week doodleuk belt, en dat ik dan weer naar haar gezeur mag luisteren..... ben nog even in dubio hoe ik het ga brengen..dat ik liever niet meer heb dat ze contact op neemt maarja HOE!!!
    anderen zeggen, laat het toch maarja ik heb al zoveel gehoord over haar en er is wel meer gebeurd hoor maar dat laat ik hier maar achterwege hahaha!

hebben jullie ook vriendinnen die zo bezig zijn met hunzelf? nou is mijn nadeel dat er in mijn omgeving geen 1 is die zwanger is of wil worden e.d.... ja 1 heeft een gezin maar die ken ik nog niet zo heel lang als hun.

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

ik ben gisteren bij de verloskundige geweest en de baby is aan het indalen. Daar kunnen die krampen vandaan komen maar het kan ook gewoon zo zijn dat mijn lichaam aangeeft dat ik het rustiger aan moet doen. iig vond ze het een goede aktie dat ik gestopt was met werken. ik heb haar gevraagd of ze al kan zeggen hoe groot de baby ongeveer wordt en zij denkt dat het een gemiddeld kindje wordt van 3400 gram. Daarna ging ze naar het hartje luisteren en zoals gewoonlijk kreeg ze er gelijk een trap tegenaan. Begon al toen ze met haar handen ging voelen. Hartje ging als een razende te keer omdat de baby zo druk is. Hartslag was echt 170-180. ze heeft toen even gewacht en dan moest ik rustig ademhalen zodat de baby rustiger werd. Toen ze weer ging luisteren was de hartslag lager maar de baby reageerde er gelijk weer op en hij verhoogde weer. Toen heeft ze het ding er een tijdje opgelaten en zachter gezet. Gelukkig nam de snelheid toen af en was hij 150. Was wel even spannend hoor. Ze gaf aan dat het een druk baasje was. Dat merk ik ook al erg. Krijg er dagelijks flink van langs. Kan er ook echt niet van slapen. Ik hoef mijn handen maar op mijn buik te leggen of ik krijg een trap. Las op internet dat je de baby minder zou gaan voelen omdat het minder ruimte heeft maar ik voel hem alleen maar meer. Hoe is dat bij jullie Breka en Rica?

Ik ben thuis trouwens alweer van alles aan het doen. Ramen lappen, keuken uitsoppen, gordijnen en bank wassen. Babykleren wassen en beddengoed ed. Ben naar de kruidvat geweest voor een aanbieding van luiers en billendoekjes. Ha ha, wordt ene echte huisvrouw en dacht zelf dat ik niet zoveel last van nesteldrang had! ;) De rolgordijnen in de babykamer zijn opgehangen en die houden echt goed het licht tegen zeg! Helemaal blij mee.....

Rica, wat vervelend dat je zo een vriendin hebt die alleen met zichzelf bezig is. Helemaal als jij in zo een periode zit als dit. Ik heb ook een vriendin die niet met baby's bezig is maar die is wel erg enthousiast en die wil graag oppassen ed. Ik heb een tijd geleden een vriendin gehad die ook alleen met zichzelf bezig was. Op een gegeven moment was ik daar klaar mee. Kon alles bederven met haar negatieve gedrag. Ze kreeg een vriendje en toen had ze geen tijd meer. Dit was al eens eerder gebeurd en daarna heb ik de vriendschap met haar toch weer opgepakt (toen hij het had uitgemaakt) maar ik had er zeker geen tweede keer zin in. Jammer, maar zij kon gewoon niet haar tijd en aandacht over meer dan 1 persoon verdelen. Uiteindelijk haalde ik niks meer uit die vriendschap en het gaat er toch om dat je er beide belang bij hebt. Succes met vertellen iig. Is altijd erg moeilijk. Helemaal omdat zij waarschijnlijk niet eens doorheeft hoe jij erover denkt. dat heb je als ze zo met zichzelf bezig zijn.

Jeetje Breka, dat klinkt inderdaad als een druk weekend. 30 mensen over de vloer voor een bbq. pfffff, dapper hoor dat je daar aan begonnen bent. Bij ons mag je trouwens niet tot 1 week voor je bevalling doorwerken. Moet echt minimaal 4 weken van te voren stoppen met werken en maximaal 6 weken. Ik hoop voor jou dat je het gaat redden. En ze mogen je nu niet dwingen tot ontslag hoor. Je hebt gewoon recht op je zwangerschapsverlof!! Daarna moet je maar weer verder kijken of je daar nog wil werken en op wat voor manier. Ze mogen iig niet zomaar van je af. Maar kan me voorstellen dat je zelf misschien niet zo heel veel zin meer hebt daar te werken als er een bepaalde sfeer komt te hangen en jij je niet gewaardeerd voelt. Is er al meer duidelijk of blijft het allemaal vaag? Lijkt m eerg vervelend. Ik weet dat mijn baan er nog gewoon is na mijn zwangerschapsverlof alleen weet ik dat de helft van ons team niet functioneert en hoogst waarschijnlijk weg is als ik terug kom. Ik vind dat al een vervelend vooruitzicht. Dat alles anders is als ik terug kom want de jongeren gaan ook gewoon door natuurlijk. en dat is minder heftig dan bij jou. Vervelend hoor.

Kara, je moet ook gewoon lekker blijven dromen hoor! Is ook belangrijk om er zo in te staan. Ik hoop ook gewoon heel erg voor je dat je positief test!! spannend hoor hoe dichtbij het nu komt voor je. Heerlijk trouwen en daarna op huwelijksreis.. Geniet ook lekker van de voorbereidingen. Morgen is het zover en gaan ze kijken of je een ei hebt. Hoe laat heb je afspraak? ben zo nieuwsgierig!

Ik merk dat ik het nu wel spannend ga vinden naarmate die bevalling steeds dichterbij komt. Kreeg nu ook bij de verloskundige allemaal folders mee over de bevalling en pijnbestrijding. En over twee weken moet ik weer komen om een bevalplan te maken. Ik denk dat ik wil proberen zonder medicijnen te bevallen. Werd niet bepaald vrolijk van de bijwerkingen die ze kunnen hebben voor baby en moeder. wat lastig zeg. Vind het zo moeilijk inschatten omdat ik echt niet weet wat me te wachten staat. Behalve dan dat het pijn gaat doen. Heb geen flauw idee hoe ik daarmee omga. Over het algemeen kan ik wel redelijk goed tegen pijn maar................. Nou ja over twee weken maar over hebben. Wat ik nog het lastigst vind is dat je totaal geen controle over het geheel hebt. Je weet niet wanneer en hoe en hoelang en wat voor ween ed. Lastig hoor. Heb altijd graag de controle.

nou het is geloof ik een hele verhaal geworden. Sorry!!

Liefs

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh een plan maken, nou ik kan niet wachten tot ik eens wat meer uitleg krijg!!
    ik moet dinsdag weer en zal eens vragen naar gewicht wat zei denkt...maar kunnen ze dat zo inschatten door alleen te voelen??? vorige keer kon ze mij niet eens zeggen hoe hij lag (stuit of niet).

dat trappen heb ik ook, alleen gaat mn buik nu echt heen en weer en mn ribben voelen ook soms gekneusd aan.
    mn man kan het voetje ook goed voelen soms en ook drukt hij zijn kont (teminste voelt als kont) omhoog...vind erg grappig. voel gewoon een vorm :)
    dus klopt wel wat je zegt, ik herken het ook.
    Ook als mijn vk naar het hartje wil luisteren krijgt ze er soms een trap tegenaan.
    Ik ben ook best nerveus en wat zenuwachtig...ik voel het in alles... ookal wil ik het niet en lijk ik er niet zo mee bezig, toch voel ik me opgefokt :)

Ik moet nog 3 dagen en heb echt geen zin meer hoor...wou dat ze zeiden, meid blijf deze 3 dagn maar lekker thuis :):) maar helaas.

kara bijna bijna bijna...morgen he! ben benieuwd hoor!

12. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik voel de baby ook nog steeds, maar precies op een andere manier. Vroeger waren het echte stampen en ging mijn buik op en neer en nu is het precies of de baby met zijn/haar beentjes langs mijn buik glijdt. Een heel ander gevoel. Ik mag pas volgende week vrijdag op controle, ben dan al 36 weken!

Op het werk is er geen duidelijkheid. Ze beweren die pas in oktober te kunnen geven. Nuja, ik hoop gewoon dat mijn ontslagbrief niet in de bus ligt als ik thuiskom uit het ziekenhuis... zou toch een domper zijn. De sfeer is niet leuk meer en ik tel af, nog 17 werkdagen! In België moet je minimum 1 week voor de vermoedelijke bevallingsdatum stoppen en maximum 6 weken. Hoe langer je blijft werken, hoe meer weken je nadien nog hebt. Vandaar dat ik zolang mogelijk blijf werken, anders wordt ik thuis toch maar gek. Ik heb wel nog een aantal verlofdagen gespaard om de laatste weken niet full time te moeten werken. Dan heb ik ongeveer 1 dagje verlof per week, dus dat zou moeten lukken... Tenzij de baby natuurlijk vroeger komt... Ik vind het ook allemaal razend spannend nu! Ik kan niet wachten om mama te worden en dit kindje eindelijk in de ogen te kunnen kijken en het omringen met zoooooooooooveel liefde!

Ik denk dat ik de bevalling niet zonder medicijnen zal kunnen doorstaan. Ik ken mijn pijngrens en ik denk niet dat die ver genoeg ligt om een bevalling volledig natuurlijk te beleven... ik ga het alvast proberen, maar ik sluit een epidurale zeker niet uit.

Kara.. spannend. Keep us posted!

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he ladies, veel gekletst hier!! ga van het weekend weer even uitgebreid teruglezen en reageren, maar wilde vast de update met jullie delen, hoewel het niet zo rooskleurig lijkt:
    clomid heeft (nog) niets gedaan. het kan zijn dat het nog komt, maar kans is groter dat het niets gaat doen.
    dinsdag weer terug voor nog een echo.

kan dus twee kanten op:
    1) dinsdag blijkt er toch een ei te komen: klussen en kans maken!
    2) geen ei, clomid 50 mg slaat niet aan. weer een kuur provera voor het opwekken van een menstruatie, hogere dosering clomid proberen (100mg). hiermee zouden we pas in oktober mee kunnen starten, aangezien de kans op meerdere eitjes te groot is en je dus per se een echo moet laten maken.. dit gaat in september niet lukken ivm vakantie...

waaaaaah
    ik ga al mijn duimen draaien die ik heb. kan het er echt even niet bij hebben en gunde ons zo erg goed nieuws vandaag!

het blijft dus spannend...

rica, laatste werkdag!
    joan, huisje al helemaal schoon :)
    breka, het schiet op! succes met je werk, al meer duidelijkheid?

liefs

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    goedemorgen,

Kara wat ontzettend vervelend. Had er zelf een goed gevoel over! hoop dat er dinsdag dan toch een ei is! Mijn duimen draaien hier op hard tempo voor je! Kan me voorstellen dat je ontzettend baalt van dit nieuws.

Breka ik vind het knap van je hoor dat je tot 1 week voor de bevalling wil doorwerken. Hoop dat het je gaat lukken!

Rica, bij mij kon ze het idd gewoon voelen. 'pakte' ook het kontje vast en zei de billetjes zijn nog niet heel groot maar dat hoort ook zo. Ik stond er echt van te kijken. Zelf voel ik helemaal niks, uitwendig dan. Ja de rug voel ik wel maar verder....... Zo knap. Maar ze kunnen bij mij ook altijd zeggen hoe het ligt. Hoop dat ze je dinsdag wat meer kan vertellen. Ben ook benieuwd of de kleine bij jou al aan het indalen is.

Mijn huisje is nog niet helemaal schoon hoor. Wissel het af. Op mooi weer dagen doe ik niks. Mij veel te warm. Lekker met een boek buiten zitten of een stukje lopen.

Ik heb nog steeds elke dag last van mijn buik. Vind het toch wel erg spannend. Ben zo bang dat de baby eerder komt. Laat het dan ten minste tot 37 weken zitten. Gisteren ook weer gezwommen hadden we een invaller die het heel anders deed. Vet springen en buikspieren ed. Kreeg gewoon pijn in mijn buik ervan. Ga de aankomende twee keer dus ook echt niet. Wel jammer want kijk daar echt naar uit.

Nou ik heb vanmiddag een bbq. Hoop dat het weer wat lekkerder gaat worden.

Liefs

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    PFF VANDAAG naar dolfinarium geweest maar ik ben nu helemaal aan het einde van mn latijn... moet alleen nog even op mn nichtje passen en die zit nu lekker te nintendo'en! Ik lees even wat bij maar reageer een andere keer wel weer...ik vecht tegen de slaap :)

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he lieve meiden!

hoe is het met jullie? beetje bijgetankt?
    ik heb een beetje een pech-weekend, ben namelijk ziek geworden :S.
    en nog steeds geen tekenen van een ei, dus ik denk nu definitief dat de clomid niets heeft gedaan :(
    ben er weer eens erg verdrietig onder. ook heftige gesprekken gehad met mensen die denken er meer van te weten.. oi oi, dat ontregelt me toch meer dan me lief is.

maar goed,
    hoe is het verder met jullie?
    rica, klaar met werken!!! lekker uitrusten eerst, en dan van je verlof gaan genieten!!
    en joan, wat fijn dat de baby aan het indalen is. goed teken toch? wel zonde van de zwemdocent-invaller.. maar het klinkt wel alsof je je rust thuis wel kan vinden? en kan me voorstellen dat je naar de 37 weken uitkijkt, dat is toch een magische grens lijkt me!

fijne avond, ik kruip weer even op de bank en laat me lekker verzorgen
    liefs!

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he ladies! goed nieuws: er is een ei groeiende!!! whoohoo, dat betekent hoogstwaarschijnlijk toch een ei in aantocht :D
    voel me meteen een stuk beter vandaag!
    moest het even kwijt aan jullie, beetje goede berichten eindelijk.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kara wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IK ga echt heeeel hard duimen voor je, op een pracht ei!!!

ben benieuwd, het begin is er!!!

Ik heb verder weinig, ben niet zo lekker dus hou het voor gezien voor vandaag... hoop toch niet dat ik griep krijg he!

nou lees wel weer wat update's van jullie kant!

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjewel!! zo voelt het wel: het begin is er weer!!! :D:D
    eindelijk weer klushuiswerk!

Wat naar van je aankomend griepje (toch niet van mij :p)! Lekker rustig aan doen dus, en op tijd onder de wol. Blij dat je werken voorbij is voorlopig? Heb je nog veel afspraken gepland staan voor komende weken?

Slaap lekkerrrrr

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    kara, wat ontzettend goed dat er toch een ei in zicht is! Ik ben erg blij voor jullie! En nu klussen......... Heerlijk om in aktie te kunnen komen denk ik?

Met mij gaat het wel. Ben gewoon niet goed in thuis zitten. Wil echt geen huisvrouw worden dat is me nu wel duidelijk geworden. Huisje is inmiddels ook wel helemaal schoon. Nog een paar kleine dingen maar die vind ik niet echt belangrijk. Straks als de baby er is zal het allemaal wel anders zijn en kan ik waarschijnlijk geen genoeg krijgen van mij vrije dagen. Maar nu........

Vervelend Rica dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je snel weer opknapt.

Liefs

Deel Deze Pagina