Ja vandaag gaat het ietsje beter maar voel me zoo moe en zo vaajes.... gisteravond kwamen de poorten los, ik heb nog net de wasbak kunnen redden en de rest weet je wel denk ik Begon weer te hyperventileren wat ook niet beter maakt.... vandaag ook nog zo benauwd weer, ik kan het opzich wel aan maar pff! Nou vandaag naar de vk geweest, lag al aardig in de bekken dus hij is al aardig ingedaald...dacht ik al wel! Ze schat hem op 6 a 6,5 pond straks en dat hij niet zwaarder gaat worden.. verder geen nieuws, straks even alle luiers etc etc wassen!
Hoi, Kara, da's heel goed nieuws! Nu nog het volgende.... wij duimen hé! Hier weing te melden. Nog steeds aan het werk en het is wel lastig aan het worden. Maar ja, nog even...nog 13 werkdagen... Vrijdag mag ik nog eens op controle (is dan alweer 6 weken geleden). Ben benieuwd... Heb ik al gezegd dat mijn zus (de meter) ook zwanger is? Zij is nu 10 weken ver en moet al niet meer werken. Ze werkt in de zorgsector en dan mag je meteen stoppen. Ik heb het er wel wat lastig mee... zij is amper 10 weken zwanger en kan al rusten of zo en ik ben er nu bijna 36 en moet nog gaan werken... pff...
Rica, fijn dat je je wat beter voelt. Die zwangerschap wordt zo op het laatst toch wat zwaarder. Ik merk wel dat het me wat meer moeite kost om uit de bank op te staan ed. Heb in de ochtend ook standaard last van lichaamspijn. Weet niet zo goed wat het is. Alle spieren oid, ook mijn buik. Echt zo een ziek zijn gevoel. Verder idd ook heel moe en waarvan?? Zoveel doe ik nu niet. Breka, gefeliciteerd met je zus. Kan me voorstellen dat het niet heel leuk is dat zij al mag stoppen vanaf week 10. Vind het zelf ook een bijzondere regeling omdat je dan echt nog wel kan werken. Maar goed, het is echt geen walhalla om thuis te zitten hoor. Tenminste dat vind ik. Hoewel ik begrijp dat jij het weleens zat bent. Misschien toch wat eerder gaan stoppen eventueel?? en anders in je achterhoofd houden dat jij lekker 5 weken langer met de baby samen hebt dan je zus? Dat is wel weer een fijn idee lijkt mij. Nou een fijne dag vandaag. Bij mij zou een vriendin langs komen maar die kan niet omdat haar dochtertje ziek is. Erg jammer. Moet mezelf dus weer zien te vermaken. Oh, en mijn man gaat toch naar Groningen aankomende week. Was het er nu eigenlijk niet zo mee eens omdat ik me nog steeds niet zo lekker voel en het allemaal al spannend genoeg vind. maar hij zegt dat het heus niet zomaar komt. Echt een stomme opmerking van hem! Heb hem daarop een stomme opmerking terug gegeven en gezegd dat ik hem in ieder geval niet bel mocht het komen! x
Wat een vervelend vooruitzicht Joan, dat je man zo ver weg zit :S. Kan me helemaal voorstellen dat je dat helemaal niet prettig vindt en wat je zei, zei! (goeie trouwens). Lijkt me dat privé nu even heel erg voor gaat, zeker omdat je je niet lekker voelt. Als dat nou niet zo was, zou ik tot de 37 weken nog redelijk ok zijn (denk ik nu dan he ). Pff! hoe gaat het nu verder? Een weekend met ruzie of pas jij of hij je/zich aan aan de situatie? En hoe voel je je vandaag? Naar dat je je lichamelijk zo slecht voelt En dan is afleiding van leuk bezoek natuurlijk welkom! Breka, wat leuk van je zus! hoe is je controle geweest vandaag? ligt de kleine goed? al aan het indalen? al verder gesproken over wat er (mogelijk) snel komen gaat? verlof vanaf 10 weken vind ik ook wel erg snel.. dat ben je er bijna een jaar uit in totaal! zou echt niet weten wat ik al die tijd zou moeten doen. of nouja, ik zou me wel vermaken natuurlijk. maar het zou wel vreemd zijn als je je gewoon helemaal goed voelt en leuke dingen kan doen terwijl je ook had kunnen werken. rica, hoe hangt de vlag bij jou vandaag? nog steeds zo misselijk? en benauwd? trek je het nog? (en Babette, stiekem hoop ik dat je dit leest: liefs! ik hoop dat het goed gaat met je en de zp rust je helpt). Ik kom net weer terug uit het zkh: ei was 18 mm! goed gegroeid, dus kan elk moment springen zei de gyn. ik denk zelf dat het nog wel een paar dagen kan duren, want ik voel nog niets aan mijn lijf. maar goed, vriendlief is zich nu aan het opladen na een lange werkdag voor een klusmomentje voor het eten (jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah, ik ben zo blij blij blij! we maken echt weer kans en doen weer mee ). fijne avond, ik zou willen dat ik wat van mijn energie aan jullie kon overdragen, ik loop namelijk Over!
Oh kara dus elk moment komt ie? nou doe goed jullie best he wordt weer even spannend zeg!! Met mij gaat het wel goed, niet meer misselijk wel moe...slaap nog steeds wel erg slecht en halfverwege de nacht kruip ik naar de logeerkamer , ik wordt rond 2 uur wakker om te plassen en dan is het net alsof het bos wordt gekapt...en maar zagen zagen zagen..nou dan ga ik direct maar naar het logeerbed voordat er weer gedonder komt en ach slaap daar heel goed alleen hoop ik wel dat ik na de bevalling wel weer vast slaap hoor pfff! ik heb boven zo goed als klaar en begin maandag met de beneden verdieping... grote dingen die ik nu nog kan doen. maandag wordt de sluier nog even ingenomen en dan is de kamer echt klaar! moet alleen nog een babyfoon. Hoe gaat het met de andere dames!???? ik wil elke keer vragen naar babbette maar dan denk ik weer o shit ja die heeft afstand genomen, wel jammer.... nou kara, zet hem op haha maak hem maar flink moe en dit duimpje draait heeeeuuuuull hard!
dankjewel voor het duimdraaien!! lief van je. nou voorlopig staan de mannen paraat aan de poort fijn dat je je niet meer zo misselijk voelt! wel lastig van dat bomen zagen.. mijn ervaring is dat veel mensen na de komst van kinderen (nog) lichter gaat slapen omdat je van elk geluidje wakker wil worden/wordt. hmmm succes er bestaat wel veel tegen snurken, wist je dat? fijn dat de babykamer zo goed als klaar is! en de bovenverdieping ook.. eerst maar lekker weekend, dan maandag weer verder.. goed streven hor! slaap lekker (hopelijk)!
Kara wat goed dat het ei zo goed gegroeid is. Lekker aan de klus dus. Ben zo ontzettend nieuwsgierig. Is jullie zo gegund. Ik hoop op een positieve test op je trouwen. Spannend hoor!! Wij hebben gisteren even een ruzie gehad. Hij wilde vandaag namelijk ook nog gaan werken omdat een collega anders alleen moest. Hem heel duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil en dat andere collega's maar eens de handen uit de mouwen moeten steken. Zij zeggen op alles nee en hij doet het dan maar weer. Hem gezegd dat ik hem soms erg egoïstisch vindt en dat hij best veel mag van mij mara dat niet altijd lijkt in te zien. Hij gaf me hier gelijk in. Gaat dus vandaag niet werken en volgende week gat hij wel weg maar gaat maar drie nachten slapen daar. We hebben namelijk afspraken staan die week en ik vertik het deze af te zeggen of te verplaatsen. Daarna gaat hij het goed maken met me zegt hij. Uiteindelijk dus wel een relaxed weekend. Gisteren samen gezwommen omdat ik niet naar de les wilde maar wel zwemmen en daarna een filmpje gehuurd. Was erg gezellig. Was ik wel weer eens aan toe om samen wat leuks te doen. Rica, wat fijn dat je je weer beter voelt. Ik heb nu trouwens ook wat meer last van benauwdheid. Best vervelend idd. Jij nu dus thuis ook lekker aan de slag? Lekker dat de kamer bijna klaar is. Nog maar een paar weekjes!! Spannend............... Liefs
Hoi hoi, Controle was pico bello. Baby zit wel al heel erg laag, ze kon het hoofdje al niet goed meer meten. Volgens hetgeen wat ze kon meten, zit het wel gewoon op schema en weegt het nu ongeveer 2kg800. Ze raadde wel aan om alles nu echt wel klaar te maken. Vanmiddag zetten we dus het wiegje uit en zullen we het doopsuiker vullen. Valies staat al klaar... dus wij zijn er ook klaar voor! Ik kan haast niet wachten! Het kamertje is zo goed als klaar, enkel de verlichting nog. Ik probeer dit weekend eens foto's te posten! Nu even druk, probeer later te antwoorden op iedereen! Kara: goed jullie best doen hé . Spannend voor jullie!
Ja, ben ook heel benieuwd naar de foto's. Ik hoor namelijk nog meer termen die me niet zoveel zeggen fijn dat alles op schema ligt!! joan, ook fijn dat je het zo met je man hebt kunnen afspreken allemaal en bent geeindigd met een fijn avondje samen! volledig terecht overigens. alsof je elke maand zo zwanger bent als nu. enne, beseffen jullie al wat er allemaal gaat veranderen binnenkort.. ik bedoel, we hebben het er natuurlijk al bijna 9 maanden over, maar het gaat echt de komende tijd allemaal gebeuren. jullie gaan mama worden. eindelijk je kind in je handen krijgen. je kindje zien. kriebelt het erg? en vinden jullie het ook wel eens doodeng? mijn eten staat klaar, dus ik schuif even een paar plaatsen op. We klussen goed (man heeft het klusschema helemaal uitgedacht ), en ik voel ook mijn borsten weer. ik vermoed dat mijn ei maandag gaat komen, heb nog geen knaltest gehad. maar oooooooooooh ik ben zo energiek en blij! voel me eindelijk weer helemaal vrouw. liefs!
oja, het komt wel echt zo uit dat mijn NOD op de dag van ons trouwfeest is... dat wordt of nog harder feesten of bloeden. we 'spelen' wel een beetje met het lot zo dankjullie trouwens voor jullie lieve woorden! maakt me nóg blijer (en ik stuiter al alle kanten op hier )
ja anders wordt het dubbel feest...maar als hij nega is hoop ik wel dat je er alsnog van geniet hoor anders zou dat zonde wezen... maar fijn dat je je zo goed voelt!!!!!! zo hoot het ook...nieuwe ronde nieuwe kansen he!! ennuuuh wel zsm laten weten hiern atuurlijk want ik ben ook wel heeeeel benieuwd!! ja bijna 9 maanden verder, wat is dat hard gegaan zeg! Ik vind het ergens wel eng, ik weet ook niet wat mij te wachten staat... gebroken nachten? is het gezond? kan ik het wel aan? al die dingen maken me soms heel onzeker! maar ik maak me vaak te snel te druk om van alles, mn vriend is degene die heel positief is over van alles en haalt mij dan ook vaak weer over.... hoe gaat het verder...druk weekend?
Enkele foto'tjes op mijn profiel. Ik denk wel dat alleen vrienden ze kunnen zien, heb het liever zo . Dus kijken jullie even of het lukt? De foto's van het welbesproken "doopsuiker" moet jullie wel nog tegoed laten... het zit allemaal alweer netjes in de doos en eigenlijk is het pas mooi en duidelijk als het "op de stand" staat ook. Eens het geboren is, post ik zeker foto's! En eigenlijk is dat niet lang meer hé... 4 weekjes! Ik vind het zeer spannend en twijfel of ik wel een goede mama zal zijn! Ik ben ook best wel bang voor de bevalling...
breka had al gekrabbelt. mooi hoor!!! ja 4 weken ongelovelijk he, ennuh hier ook de kriebels en spanning van het moederschap en met name de bevalling wordt echt spannend nu
Kara, wat leuk dat je man een heel klusschema heeft opgesteld . Dus jij hoeft hem niet te verleiden, ha ha!! Zo ontzettend spannend nu weer. Ben zo benieuwd......... pfffff, nog een paar dagen en dan ga je gewoon trouwen! Hoe gaat het met je? Hoe ben je eronder? Maakt het het nu extra spannend dat je misschien zwanger kan zijn op je dag? Ben zo benieuwd hoe jij het allemaal gaat ervaren. Wanneer gingen jullie dan op huwelijksreis? Heb je nog wel tijd om ons een up date te geven voordat je vertrekt? Breka, wat leuk jullie kamertje! Vind het echt gaaf geworden. Ook zo ene lekker felle muur. Wat fijn dat de baby op schema ligt en al goed ingedaald is. Ligt het hoofdje nu ook al vast?, of kon ze dat niet zeggen? Spannend he nog een paar weekjes. Is nu wel aftellen. Aan de ene kant vind ik de bevalling ook erg eng en aan de andere kant kan ik niet wachten tot het kindje geboren is. Begin er wel een beetje klaar mee te zijn. Nu echt dat wachten tot het zover is! Het is idd een raar idee dat je dan gewoon 'ineens' een kindje mee krijgt. Je weet er helemaal nog niks over. Ben zo benieuwd hoe we het ervan af gaan brengen. Mijn man heeft er super veel zin in. Hij kan echt niet meer wachten en geeft aan dat het allemaal wel goed gaat komen. Hij kijkt er helemaal niet tegenop. Rica, hoe voel jij je nu? Weer helemaal beter? Liefs
Spannende tijden voor ons allemaal meiden!!! Fijn dat het wel goed gaat bij jullie en uitkijken naar de baby's. En een bevalling is nou eenmaal hoe dat moet gebeuren. Maar ik geloof dat iedereen oerkrachten heeft waar je het bestaan niet vanaf wist, dus dat gaat hartstikke goedkomen. En het heeft inderdaad weinig zin om je er nu enorm druk over te maken.. Vertrouwen op de mensen en kennis om je heen is denk ik het belangrijkste! Mooie foto's Breka! ziet er er babyklaar uit het wordt ook ineens heel echt om zo'n kamer te zien. mooie kleur op de muur ook! Bij ons is het best spannend allemaal. ik merk dat ik toch de hele dag bezig ben met 'misschien is het wel raak nu'! maar eigenlijk heb ik dat gevoel niet, en denk ik niet dat het raak is. kan het me gewoon niet voorstellen weer zwanger te zijn! misschien ook wel een goed uitgangspunt, dan valt de teleurstelling mee volgende week. het gaat wel goed verder, eigenlijk wel voorbereid genoeg op het trouwen, we hebben er zin in!! en ik heb zeker tijd voor een update tussendoor hoor . soms vind ik het wel jammer dat we zo anoniem zijn want anders had ik een hoooop beeldmateriaal om te laten zien haha. maar de anonimiteit is ook wel fijn natuurlijk. over ruim een week trouwen, dan een paar dagen later het feest. we trouwen vroeg op de dag en willen overdag nog iets leuks doen met z'n tweeën, hebben jullie nog goede ideeën? de 12e vertrekken we op huwelijksreis. pff ik zeg he tnog een keer: spannende tijden...!! ik hoop wel internet op vakantie te hebben want ik wil wel op de hoogte blijven van jullie avonturen
Hoi, Geen idee of het hoofdje ook al vast zat. Ze durfde niet "te voelen" opdat ze dan mss contracties kon opwekken... 9 september moet ik terug en dan gaan ze wel eens kijken + moet ik een half uurtje aan de monitor (contracties meten). Benieuwd hoe lang ik hier nog rondloop! Kara, hopelijk heb je goed weer met de bruiloft, is toch altijd leuker met het zonnetje hé! Geniet er in ieder geval van. Hoe vergaat het de andere zwangere dames? Ook aan het aftellen? Zijn jullie baby-klaar?
mijne zat al mooi in het bekken, en deed ook best even naja zeer ehh was best gevoelig...moest even diep inademen maarja vroeg er zelf naar... over 1,5 week liggingsecho... verdr gaat het wel goed hier, beetje last van de ribben en soms wat raar gevoel in de buik...ik dacht ook mn slijmprop te hebben gezien maargoed dat zegt helemaal niks en twijfel beetje of dat het was maarja... t gaat nu wel aardig snel.... breka idd wie o wie is de eerste...en wie volgt... kara kun je het nog volhouden meid!?? spannend he.... joan hoe gaat het aan die zijde?
zeker aftellen.. wie zal als eerste gaan bevallen.. en hoe zal het allemaal gaan! hier hebben we op gewacht dames! breka, nog 2 dagen en dan ben je de veilige 37 weken grens voorbij! lukt het werken nog een beetje? hier is het ook weer heel spannend, zal het meteen raak zijn. ik hoop het met heeeeeeel mijn hart, maar besef me dat de kans groter is dat het niet raak is. geduld geduld geduld, maar ik wil het zoo graag! zou mooi zijn om toch weer zwanger te zijn voordat de baby's komen hier haha
goedemorgen! ik ben even een weekendje weg (in alle rust de trouwweek in ), dus even stilte vanaf mijn kant. lief zijn voor je lichaam, rustig aan doen en je laten verwennen door de mannen! hoe is het eigenlijk met jullie lijven? al (blijvende) zwangerschaps tekenen? Het blijft toch wel bijzonder wat je lichaam allemaal kan.. liefs!