Hoi, Kara, geniet van je weekendje! Lijkt me ook zalig om zwanger te zijn/worden net voor wij bevallen! Je weet dat wij het je in ieder geval keihard gunnen! Mijn lichaam stelt het verbazend goed. Ik heb wel wat vocht, maar voor de rest ben ik nergens aangekomen! Enkel mijn buik. Ben best wel trots op mijn mooie zwangere buik. Iedereen complimenteerd me ook met mijn mooie buik. Werken lukt nog... maar ik tel toch wel af hoor! Door het werken kan ik me wel nog op andere dingen concentreren en denk ik niet teveel aan de bevalling, want daar blijf ik toch wel bang voor hoor! Hug!
Mijn lijf, is wat dikker....mn benen alles, mn broeken krijg ik niet over mn benen maar dat hoort bij de hormonen zegt mn vk...ben nu 13 kilo aangekomen. verder heb ik pigment, de zwangerschapsstreep en "daaronder" )) is ook niet zo mooi als het was maarja dat komt wel goed...hoop ik. pfff nog 4 hooguit 6 weken, liep vandaag in de prenatal en kreeg een naar gevoel, al die dikke buiken...zei tegen mn moeder dat ik dat straks weer moet missen! dit maak je maar 1 mischien 2 keer mee in ons leven... het is zo hard gegaan! joan hoe is het, tis stil aan jou kant!
he meiden, Het is idd even een tijdje stil geweest vanaf mijn kant. Omdat mijn man in Groningen zat ben ik even uit logeren gegaan (vond het geen prettig idee om 's nachts alleen te zijn nu). Daar had ik geen pc. Wilde gisterenochtend gaan reageren maar moest eind van de dag naar de verloskundige dus dacht, wacht dat nog even af. Hebben bevalplan besproken. Wanneer we moeten bellen ed. Wat ik wel en niet wil. Uiteindelijk uitgekomen dat wanneer ik een ruggenprik wil ik dus blijkbaar niet hier naar het ziekenhuis kan omdat het hier heel vaak mis gaat. dus moet dan naar Amsterdam of Zaandam. Ik moet ook al bij 5 cm beslissen wat ik wil, anders kan het niet meer. Dat was toch allemaal wel even info waar ik over na kan denken. Had dat niet verwacht namelijk. Verder wat vragen gesteld die me bezig hielden. Kon ze goed antwoord op geven dus helemaal blij. Nu afwachten. de baby was goed ingedaald en lag nu ook vast. Was weer lekker druk. Met mij gaat het wel goed. Wel nog steeds krampen in mijn buik en nu ook in mijn rug. Zijn een soort van oefenweeen. Ik heb striae op mijn borsten en billen. Dus dat is denk ik wel blijvend. Verder ook pigmentvlekken en zwangerschapsstreep. Ik ben ook over mijn hele lijf wel wat aangekomen. (behalve mijn gezicht). Het meeste zit op mijn buik en die blijft nog groeien. Ha ha. Zondag heb ik fotoshoot. Heb er zin in. Kara geniet lekker van je weekendje weg. Waar ben je naartoe? Gek idee he Rica dat je buik dan straks ineens weg is....... Is idd heel snel gegaan allemaal. Ben zo benieuwd wie de eerste gaat zijn die gaat bevallen........ Liefs
Oh even uit logeren, leuk!? denk ik? Is je man nu weer terug toch!?? bevalingsplan gaan wij volgende week doen en ik krijg dan ook de liggingsecho!! kan ik weer zwijmelen! moet wel zeggen dat het erg stil is in mn buik, af en toe voel ik wat maar een heel druk kind is het niet. of dat een voordeel is weet ik niet haha! kara hoe is het !!!!! vertel vertel!
hoi meiden, Wat een rustig weekend qua berichtjes. Betekend dat, dat iedereen het lekker druk heeft gehad? Het logeren was wel gezellig idd. Alleen is mijn hond gewoon een stuk drukker ergens anders. Hij wil altijd alles weten en zien ed. Soms dus best vermoeiend. Mijn man is nu weer terug van Groningen. Hebben vorige week nog wel flinke ruzie gehad omdat hij eigenlijk deze week ook nog wilde gaan. Voelde het al een beetje aankomen, hij is zo moeilijk te remmen wanneer hij iets leuk vind om te doen. Maar moet toch ergens een grens trekken want dat project duurt nog tot halverwege oktober. Ik vraag me soms af of hij wel beseft dat de datum steeds dichter bij komt en het voor mij ook steeds zwaarder wordt en het kindje ook eerder kan komen. Zo ging hij zaterdag met een vriend wat drinken. Ik zeg nog tegen hem niet te veel he want als er iets aan de hand is moet je me weg kunnen brengen. Heeft hij toch 5 biertjes gedronken. Dus ik boos natuurlijk.....vind hij dat ik overdrijf. Hij kan nog prima rijden en het ziekenhuis is maar 5 minuten bij ons vandaan. Nou niet als ik naar Amsterdam moet en ik wil helemaal het risico niet nemen bij hem in de auto te stappen als hij te veel gedronken heeft. Hem dus duidelijk gemaakt dat ik dan toch echt iemand anders bel. Ook gezegd dat ik hem niet snap en dat hij ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen nu. Dat ik wil dat hij zelf gaat nadenken en dat ik hem nu dom vind praten. Uiteindelijk gaf hij me wel gelijk en heeft hij gezegd vanaf nu niet meer te drinken. Ik snap niet waarom het voor hem nog zo een ver van zijn bed show is. Hoe is dat bij jullie mannen, Rica en Breka? Hij heeft ook genoeg lieve dingen hoor die hij doet en hij is er ook echt wel mee bezig en heeft er veel zin in maar af en toe.............. Gisteren fotoshoot gehad en dat was echt erg leuk. Ben zo benieuwd hoe ze geworden zijn. Mijn man deed ook helemaal leuk mee. Heeft zelfs de visagiste toegestaan wat foundation en anti glim op zijn gezicht te smeren . Erg lief van hem. Was ook een leuk moment zo met zijn tweeen poseren met die dikke buik. Vond het echt genieten. Hoewel ik halverwege de zwangerschap twijfels had of ik het wel wilde gaan doen ben ik blij dat ik het toch doorgezet heb. Kara, hoe was je weekendje? Hoe gaat het verder met je? Heb je al aanwijzingen van een eventuele zwangerschap? Liefs
O ja, en wat leuk dat jij nog een echo krijgt Rica. Kan je de baby nog een keer zien voordat je hem/haar in het echt gaat zien. Volgens mij past de baby er nu helemaal niet meer op. Ha ha. Ben benieuwd hoe je het vind en of je al meer kan zien op wie de baby lijkt.
haha ja idd! elke keer zie ik een grote neus op de echo...mn man vind dat echt onzin maar ik zie het toch echt hahaha! maar idd joan, ik vind het ook niet gepast meer om zoveel te drinken dat je niet meer mag rijden, het kan idd ook eerder komen en vind dat hij dan bereikbaar moet zijn ookal is het zo dichtbij! Dus geef hem niet die vinger anders pakt hij straks ook je hele hand haha...ik hou mn man hier ook in toom...hij drnk geen druppel (drinkt helemaal nooit) du die discussie hebben we al niet gelukkig! ik ben ook benieuwd naar je foto's, laat je wel even zien he.. ik zal vanavond 1 plaatsen weer!!
ha ha, ben benieuwd dan Rica naar je kindje. wordt nu toch wel heel spannend he dat we straks kunnen zien wat we geproduceerd hebben en of het wat moois geworden is. hi hi! Het is nu idd wel tot hem doorgedrongen hoor. Ik ben wel even heel duidelijk tegen he geweest. Alleen vind ik het zo jammer dat ik dat nog zo moet uitspellen voor hem en hij niet gewoon zelf even verder nadenkt . Nou ja, komt goed. Ga er gewoon vanuit dat hij zich nu aan de afspraak houdt. Lekker dat jouw man niet drinkt en dit dus geen discussiepunt is. Geeft jou vast wel een lekker veilig gevoel. Hoef je je daar geen zorgen om te maken. Ik zal wel foto's plaatsen dan. even kijken hoe ik dat doe want wij staan er natuurlijk helemaal op. Ben niet zo goed met computers. Heb er wel ook één van alleen mijn buik geloof ik dus zal even neuzen ertussen. Ben benieuwd naar jouw buikfoto! liefs
heee lieve meiden! aftellen aftellen... spannend!! wat doen jullie het goed allemaal, en jullie lichamen trouwens ook. en die mannen hebben soms gewoon dat duwtje nodig.. en alleen maar fijn dat jij hem die kan geven en hij daar naar luistert, ook al kost dat soms wat moeite afgelopen weekend ben ik weggeweest; gisteravond laat teruggekomen en vandaag gewerkt. en nu weer naar bed want morgen is het zover!!! en gaan we trouwen. leuk en spannend dus nog geen tekenen van een zwangerschap, en ook niet echt van een ongesteldheid. maar voorgevoelens zijn niet goed, denk écht niet dat ik zwanger zou kunnen zijn. enmisschien is dat maar goed ook. spreek jullie snel weer, en zie jullie ook graag weer, op een foto ben wel benieuwd naar die fotoshoot! je kan ook je hoofd wegkrassen in paint (haha klinkt wel aardig zo he). slapa lekker!!
kara heeteeeel veeeel plezier morgen en geniet ervan meid!!! maak er een hele mooie dag van om niet te vergeten!!! hoor hoe het was! spannend!!!!!!!!! en slaap lekker (als dat lukt) joan nieuwe foto's in mn album
Kara, heel veel plezier vandaag. Heb je nog een leuke activiteit bedacht om te gaan doen vandaag? hoor graag hoe het was. Rica, wat een mooie buik zeg. Hij is echt heel mooi rond!! Ik hoop dat ik mijn foto's snel krijg. Zal er dan wat opzetten. En als het erg lang duurt zal ik er wel alvast één van mijn buik plaatsen. Vandaag echt schandalig laat mijn bed uit . Kon vannacht ook echt niet slapen. wel zonde van de dag. Breka ik zag bij jou staan nog 17 dagen. Jee, wat gaat dat hard. Dat wordt echt aftellen zo! xxxx
oh en kara nog een week en dan kan je testen. Ik duim evengoed voor je ook al heb je zelf geen goed voorgevoel. Ik geloof er wel in!!
Jaaaa! Een getrouwde chick hier Het was een prachtige dag: eerst de ceremonie met een goede vriendin die het woord deed, daarna nog koffie wezen drinken. we hadden allemaal plannen voor de rest van de dag, maar het was zulk slecht weer dat we lekker thuis zijn gebleven, de slaapbank in de kamer hebben uitgeklapt en thuis alles hebben uitgevoerd (filmpje, eten besteld, massage)! Heerlijk dagje dus! en het voelt erg fijn om getrouwd te zijn, ook al vonden we het afgelopen dagen ook best wel even spannend en kwamen er wel wat wanhoop-gedachten komend weekend hebben we nog feest, en daarna op vakantie! en als ik terug ben zijn er hier gewoon al mama's! het komt echt zo dichtbij... wat een mooie buik Rica! vind hem helemaal niet heel groot eigenlijk oo, het is wel fantastisch dat jullie zo gelijk lopen allemaal en de zwangerschap tot nu toe goed uitdragen! Spannend wat er komen gaat. En fijn om al de plannen klaar te hebben liggen. kan je niet voor verrassingen komen te staan. ik heb wel eens vaker gehoord dat mensen pijnstilling wilde maar er dan al te laat voor waren.. dus goed om op voorhand bij stil te staan! hoe gaat het werken Breka? houd je dat nog vol? en wat fijn dat je goed hebt gepraat met je man Joan. je stelt volgens mij echt redelijke eisen. veel mannen moeten gewoon eerst zien wat hetgeen is dat hun leven gaat veranderen... het blijft toch niet helemaal voelbaar denk ik dan. Vandaag heb ik een test gedaan, natuurlijk zo wit als mijn jurk . Zaterdag is mijn NOD maar vrijdag ga ik vast testen. Maar mijn gevoel is nog steeds niet heel goed. Eigenlijk vooral omdat ik het me gewoon niet meer kan voorstellen zwanger te worden. Gek eigenlijk he, juist omdat ik weet dat het wel kan. Allemaal zelfbescherming denk ik . ik voel ook wel wat ongesteldheidsgerommel in mijn buik (had ik bij zw niet). We zullen het vrijdag zien! slaap lekker hopelijk liefs
oh dan is het nog wel vroeg om te testen, hoop voor je dat het vrijdag dan posi is!!! ennuuuh gefeliciteeeerd he bruidspaar nee mn buik is niet zo heel groot, het is mooi zo, geen tijgervelletje..maaar begin het nu wel iets zat te worden...begin toch wel wat stijfjes te worden en het slapen he...ik wordt er knettergek van!
Kara, Gefeliciteerd. Nu echt een getrouwd paar!! Wat leuk. Klinkt ook als een heerlijke dag met zulk slecht weer........ Lekker even de tijd met elkaar doorbrengen. Dan ben jij nu mevrouw hupeldepup . Ik dacht dat je trouwjurk blauw was . Nou ja, je was ook wel erg vroeg als zaterdag je NOD is. Vrijdag lijkt me idd een goede dag om te testen. Ik had ook erg last van ongesteldheidskrampen voor dat ik ongesteld had moeten worden. Spannend hoor! Het is je zo gegund. Ik vind het trouwens helemaal niet raar dat je jezelf beschermd hoor! Heel logisch eigenlijk...... Wat voor wanhoop-gedachten hadden jullie dan?? Nou ik moet zo weer naar de verloskundige en net gebeld door de kraamzorg. Even vragen hoe het met me gaat en of alles duidelijk is wat betreft de geïndiceerde zorg ed. Komt toch wel heel dichtbij zo. xxx
Hoi meiden!! Kara, een hele dikke proficiat met je trouw! Leuk dat je een fantastische dag had! Hier gaat alles zo zo. Het werken is toch iets lastiger dan verwacht. Ik overweeg om toch enkele dagen vroeger te stoppen en onbetaald verlof te nemen. Vrijdag ben ik sowieso thuis en moet ik op controle. Afhankelijk van wat de gynae me zal zeggen, zal ik dan beslissen om toch vroeger te stoppen of niet. Ik heb het gevoel dat die kleine maar blijft zakken en er ieder moment kan uitvallen! Echt spannend!! Voelen jullie zich nog lekker joan en Rica? Of hebben jullie ook "druk"gevoel? Mijn man is er helemaal klaar voor, maar ik vraag me toch ook af hoe hij dat zal combineren met het werk. Hij werkt zooooveel en is ook altijd laat thuis. Hij zal toch wat meer tijd moeten maken voor zijn gezinnetje. Ik hoop dat hij dit gevoel automatisch zal krijgen eens de baby er is... Dikke knuff!
Nog aan het werk dus breka, ja laatste loodjes wegen het zwaarste maarja als het niet meer kan moet je echt uitrusten hoor en misschien toch eerder stoppen.. Hoe gaat het met de rest!? kara ga je morgen weer testen!???? spannend!
hey hoogzwangere dames! hoe is het bij jullie? leuke profielfoto Rica wat denk je zelf dat het wordt? en kan me goed voorstellen dat je werk laat voor wat het is hor Breka.. vind het al knap dat je het tot nu toe hebt gered! hebben jullie wekelijks controle nu? en joan, heb je al foto's . Ben benieuwd hoe jullie mannen het zometeen gaan doen. Tijdens de bevalling... maar zeker ook daarna. Ik hoop dat sommige dingen automatisch gaan veranderen, maar toch denk ik altijd: alles went, en patronen zijn hardnekkig. Maar goed, volgens mij kan een kersverse papa weinig weerstand bieden tegen zijn pasgeboren kroost bij deze getrouwde mevrouw huppeldepup (was het maar zo, mijn nieuwe naam is niet zo makkelijk uitspreekbaar haha) gaat het wel goed. ben mezelf al de hele dag aan het GEK maken. het rommelt wel wat, maar nog niet zo erg dat ik echt al een menstruatie voel. verder geen kwalen, behalve dat ik snel huil, maar dat komt meer door de week denk ik . zaterdag hebben we nl nog ons trouwfeest. maar ik ben veeeeeeeeel zenuwachtiger voor morgenochtend. eigenlijk zo bang dat het niet raak is, wil het gewoon echt zo graag. maar goed, het is hoe het is natuurlijk, maar het zou gewoon zo mooi zijn.. *zucht*. ik zal het morgen natuurlijk laten weten als ik heb getest! zit dan op CD12, wat al aan de lange kant is voor mij dus zou uiterlijk zaterdag ongesteld moeten worden... we'll see! maar wel weer spannend hor.
test was weer spierwit en volgens mij kan clomid je luteale fase wat verlengen, dus daarom voel ik ook nog geen gerommel van binnen. het zal dus morgen/zondag wel losbarsten..
oh, kara wat ontzettend jammer zeg!! Had er wel een goed gevoel bij. Weet ook niet waarom. Nou ja je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken (trouwfeestje en reis) en wie weet op jullie huwelijksreis??!! Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar wel petje af voor hoe je erin staat hoor! Ik heb nog geen foto's binnen gekregen. Kijk zelf al steeds op mijn mail want als ze er een paar af had zou ze die alvast mailen. Ben zo benieuwd! Breka, hoe was je gesprek bij de gyn? Wat heb je nu besloten over je werk? Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Vind dat je het al heel lang vol gehouden hebt. Ik voel ook een druk. Het is een heel raar gevoel maar idd omdat de baby ingedaald is. Vind het bij de verloskundige ook niet echt prettig als ze kijken of het nog ingedaald is en vast ligt. Kom er dan echt met een beurs gevoel vandaan. Ik moet over twee weken weer, ben deze week geweest en vanaf dan elke week. Ik lees nu bij bevalling het topic memorabele en gênante bevallingsverhalen. Vind ik erg leuk om te lezen. Beetje luchtige manier van me voorbereiden op de bevalling, hi! ik ben ook heel benieuwd hoe mijn man gaat zijn tijdens de bevalling en ook hoe ik ga zijn. Mijn man maakt zich al druk dat ik ontzettend ga lopen schelden ed. ha ha, kan me er iets bij voorstellen. Nou ja, afwachten maar. o ja op dit moment heb ik echt heel erg last van maagzuur. hele dag door eigenlijk en nog niks gevonden wat me goed helpt. verder heb ik wel krampen nog af en toe. Gaf gisteren ook bij mijn man aan dat ik het gevoel heb dat ik iig niet over tijd ga lopen en misschien wel eerder ga bevallen. Hoop het niet hoor. Maar goed heb het toch niet in de hand. O ja, ik maakte een opmerking tegen mijn man en vriendin dat ik hoop dat de baby van die lekkere plooipoten krijgt. Nou die moesten daar toch zo om lachen..... Krijg het nu nog steeds te horen, ha ha. liefs