ladies, een korte update vanuit de US: gisteren behoorlijk ongesteld geworden.. helaas! het is ook veel heftiger dan anders (om de twee uur supertampon verwisselen :O). maar goed, helaas, maar morgen weer clomid gaan nemen en laatste dagen in een luxe hotel als er een ei komt hopelijk! succes voor jullie allemaal en natuurlijk liefs! dankjewel voor jullie geduimdraai en vertrouwen in mijn lichaam, dat helpt wel!
hey kara ben je veilig aangekomen!!!??? wat leuk dat je toch even meespiekt hier vanuit het verre weg wat klote weer van die ongie zeg!!!!!!!! , daar moet dan toch een prachtig usa ei uitkomen, hoop dat die gewoon lekker op tijd komt! geniet er van meid en veel plezier!!!!
Balen Kara dat je toch ongesteld geworden bent. Hoop dat jullie lekker gaan genieten van jullie huwelijksreis en dat er de laatste tijd een heel mooi ei voor jullie aan komt........... Zou eigenlijk wel een hele leuke gedachte zijn dat jullie kleine in USA verwekt is!!
Dankjulliewel ! een snelle liefs uit San Fransisco. ik kwam ook even spieken hoe het met jullie is. nog niet bevallen...? het is wel stil geweest, dan ga je ineens allemaal dingen denken
He meiden, Het is inderdaad wel stil geweest. Ik weet niet zo goed wat te melden ha ha. Hier nog steeds alles rustig. Vannacht wel over bevallingen gedroomd. Wel raar dat je aan de ene kant angst voelt als je aan bevallen denkt (ik dan) en aan de andere kant verlang ik er naar! Bizar. Kara, jij vermaakt je wel? Hoe is het in San Fransisco? Breka, vanavond controle? Wat gaan ze dan doen? Gingen ze nou kijken of je ontsluiting had? Ben benieuwd. Rica, hoe gaat het met jou? Wanneer had jij nou je liggingsecho? Ik ben hier zo goed als klaar voor de baby. Heb nu echt alles in huis en alles is gewassen. O ja, alleen nog een tweede deken maar daar moet ik nog even over nadenken. Vraag me af of je die nou echt gebruikt...... Ik moet nog een paar kleine dingen in de ziekenhuis koffer doen en dan ben ik er echt klaar voor. Mijn man had gisteren het zeiltje op mijn matras gedaan. Die is denk ik bang dat ik het anders verpest. Ik vind dat nou niet echt lekker slapen. Het is glad en ademt niet. Verder ritselt het als je je omdraait. En dan te bedenken dat het kan dat ik daar nog ruim 4 weken op moet slapen. Ha ha. liefs
Controle was teleurstellend... Baby zit nog steeds heel laag, maar er is nog steeds maar een goeie cm ontsluiting... had stiekem op meer gehoopt... Monitor gaf voorweeën aan van 45, maar ja... Deze nacht alweer 3 uur wakker gelegen met voorweeën. Ik hoopte echt dat het zou doorzetten, maar helaas... Ik zal me maar beginnen voorbereiden op het slechtste zeker? Zo kan ik niet meer teleurgesteld worden. Zodus, in het slechtste geval zullen ze mij pas inleiden op 03/10... nog 2 weken en 2 dagen te gaan !
Oh Breka, wat jammer dat het niet wat positiever was. Wat vooral vervelend is (denk ik) is dat je wel erg last hebt van voorweeen en dit weinig oplevert. Balen hoor! Hoe zit het dan met die meting dat ze wel activiteit zien? Kunnen ze geen inschatting geven of het kindje nog lang op zich laat wachten of niet? als ze echt kunnen meten dat er wat aan de hand is? zou je toch bijna zeggen dat het niet heel lang meer gaat duren? Maar misschien idd wel beter om van het ergste uit te gaan. Ik herken het wel hoor dat gevoel van er klaar mee zijn. Laat die baby nu maar komen...... Helaas kan je niks anders doen dan afwachten tot de baby besluit te komen. Wel vervelend dat je zo slecht slaapt. Kan me voorstellen dat dit een reden kan zijn om eerder in te leiden? of niet? Het is wel belangrijk dat je met goede energie de bevalling in gaat. pfffff, wat betreft babys heb je helemaal niks in de hand. Misschien moeten we hier maar aan wennen.
Hoi, Ze durven geen inschatting doen. Eerlijk gezegd heb ik dit liever ook. 3 weken geleden zei de eerste gynaecoloog dat het niet lang meer zou duren, maar hé, wat weten zij dat uiteindelijk?? Eigenlijk is dat iets wat je wel kan hopen, maar zeker kan je het nooit zijn hé. Dus ik verwacht niets meer. Ik vind het vooral lastig dat ik zoveel voorweeën heb, maar dat ze altijd na een aantal uur stoppen. IEDERE keer denk ik dan: zou het, zou het nu dan echt zo zijn? Dan begin ik alweer te fantaseren en te hopen op ons kindje, maar iedere keer valt het stil. Ik weet wel dat het OOIT komt hoor... maar toch liever snel hoor! Eerder inleiden doen ze eigenlijk nooit... ze gaan ervan uit (en waarschijnlijk ook correct) dat het best natuurlijk start en hoelanger je wacht, hoe meer kans hé. "Ik moest maar even op de tanden bijten" was de conclusie... misschien wel terecht?!
3/10 is wel een hele mooie datum mijn uitegerekende datum van de vk en mn vriend is dan ook geboren .... maar jammer dat het niet doorzet maaaaar dat kan zo veranderen! Liggingsecho was goed, ze heeft nog even alles goed laten zien en uitgelegt, erg lief want ik zei al dat we zon pech hadden met de echo's dat er zo weinig te zien was dus dit was echt leuk! verder weinig nieuws...darmen spelen heel erg op en volgens mij is mn buikje nog iets gegroeid heb ik het idee...ben ook in 1 week tijd 1 kilo aangekomen pffffffffff
hmmm, Breka idd irritant als het niet doorzet. Maar misschien inderdaad maar beter om gewoon af te wachten. Het komt als het klaar is. Voor jezelf wel beter om er rekening mee te houden dat het 3 oktober wordt. Als het eerder wordt is dat leuk! Rica, fijn dat de echo goed ging. Leuk dat ze zo uitgebreid tijd voor jullie nam. Ik heb ook last van menstruatie/darmkrampen. Vraag me af of dat dan echt voorweeen zijn of niet? Nou ja, voor mij geld ook. Gewoon wachten. Als het zover is weet je het vanzelf . Wel erg moeilijk. Kan ook niet meer wachten. Kara hoe hebben jullie het? x
Hier alles rustig eigelijk weer... ik wil volgende week even vragen over strippen, ben dan 39 weken en misschien wil ze dan die week erna proberen te strippen (met 40 weken).... breka nog alles rustig?? kara hoe is het daar!??
Hoi, Ja hoor, nog steeds aanwezig . Nieuwe buikfoto in album van kamertje... Gisterenavond weer gerommel in de buik, maar het heeft zich ALWEER niet doorgezet. Nuja, ik kan alleen maar hopen dat mijn lichaam heel hard aan het oefenen is en dat het dan (eens het eindelijk zover is) een piece of cake wordt? Joan, ik heb me laten vertellen dat een ms gevoel in de buik de start is van "de bevalling". Hoe je dat moet opvatten, weet ik niet, want ik voel dit toch ook al een 4-tal dagen en het vordert niet... Spannend hé!! Ik moest net aan Babette denken... hoe zou het haar vergaan?
Breka, je lichaam doet idd erg hard zijn best. Hopen dat je straks toch ineens lekker al een aantal cm ontsluiting hebt binnen no time. Erg spannend idd. ben zo benieuwd wanneer je met het nieuws komt dat jullie papa en mama zijn geworden. Ja, ik hoop ook al steeds dat het zo ver is maar volgens mij kan het nog makkelijk een aantal weken aanrommelen. Ik heb ook het idee dat ik vanochtend mijn slijmprop ben verloren maar weet het niet zeker aangezien ik niet weet hoe het eruit ziet, ha ha. Maar ook dan kan het nog een aantal weken duren. Rica, bij jou dus weer helemaal rustig? Hou jij het wachten nog ene beetje uit? Ik ben ook erg benieuwd naar Babette. Kijk soms op haar profiel maar ze is echt al een hele tijd niet meer geweest. Hoop dat het hara goed doet. Ik denk het wel anders zou ze vast nog wel een keer wat van zich hebben laten horen. Voo rhara komt de datum dat ze anders zou bevallen nu natuurlijk ook heel dichtbij. Lijkt me erg moeilijk. x
oh en mooie foto Breka!! Ik ging van de week voor de gein mijn buik eens opmeten maar schrok er toch behoorlijk van. Was op het grootste punt 121 cm . Wordt hard werken als ik straks niet meer zwanger ben en geen borstvoeding meer geef. Ben zo benieuwd of ik weer mijn buik terug ga krijgen.....
De slijmprop zou een heuse "brok" slijm zijn, precies eiwit met een beetje bloed middenin... Mijn zus had dit 1 dag voor haar bevalling... Wie weet...
hmmm, bij mij was het gewoon slijm en geen bloed en ook niet echt een brok maar meer veel bij het afvegen (lekker beschrijving). Dus zal dan wel niet zo zijn denk ik.
Ik heb hem ruim 2 weken geleden al verloren dacht ik.... en had ook wat krampjes maar er is nu niks meer te bekennen! mooie foto!!! We zijn gewoon lekker aan het wachten! het zou mij niks verbazen als ik gewoon overloop en ze me moeten inleiden zo rustig is het hahaha mijn buik is de laatste week 1,5 ook best gegroeid heb alleen geen meetlint! maar ik vind hem nu echt mooi bol en dat op het eind hahaha! Ik ben zooooooooooooo nieuwschierig, een jongen of een meisje!!?? Lijkt ie op mij als baby, of mn man.... groot?klein? haar of geen haar hahahaha!
Hoi, Ik vond dat mijn buik vanaf 37 weken ook nog veel groeide! Nu lijkt hij te stabiliseren en mijn gewicht zelfs ook. Ik denk dat ik zal kunnen afsluiten op 14kg... lijkt me mooi niet? Joan, dat slijm heb ik al een paar weken. Een slijmprop, moet echt met bloed zijn... die heb ik trouwens ook nog niet gezien hoor Net mijn koffer nog eens dubbelcheckt... alles zit erin. We zijn er HELEMAAL klaar voor... nu nog de baby... Spannend hé... wie weet wie de eerste wordt?! Kan ook 1 van jullie worden hé?! Rica, jij bent uitgerekend voor 03/10? Joan, wat was jouw datum, 02/10?