Hoi, Wat een rotavond gisteren! Er is op zich niets gebeurd, maar ik ben zooooooo ontmoedigd! Ik kan wel ieder moment huilen! Ik trek het echt niet meer, ik moet die baby kwijt... Alweer een slapeloze nacht achter de rug en ik geraak gewoon iedere dag meer en meer uitgeput. Vrijdag pas terug op controle en ik hoop hoop hoop dat ze mij volgende week zullen inleiden...
Breka, wat ontzettend vervelend dat je steeds van die slapeloze nachten hebt. Kan me voorstellen dat het gaat opbreken op een gegeven moment. Ga je in de middag ook nog even liggen?, of doe je dat niet? Miscshien dat je op die manier weer een beetje bij kan tanken. en anders misschien toch even de verloskundige bellen? Misschien hebben ze er wel wat voor. Is wel belangrijk om goed op krachten te zijn als de bevalling begint! Hier nog steeds gerommel in mijn buik. Krampen maar niet echt pijnlijk. Meer vervelend. Rica, jeetje dacht dat het er bij jou misschien ook wel aan zat te komen maar nu dus weer helemaal nergens last van? Zo zie je maar hoe raar het af en toe kan lopen. Ze zeggen ook dat als de bevalling begint je daar echt niet meer omheen kan. Hou die gedachte dus maar voor me. Als ik twijfel is het dus niet zo . Denk dat ik ook wel over ga lopen eigenlijk. Dacht eerst een aantal weken geleden met die krampen dat ik vast eerder ging bevallen maar heb ze nu al zo een tijd af en aan dat ik er geen conclusie meer aan kan hangen, ha ha. Ik ben idd 2 oktober uitgerekend. Uiterlijk 16 oktober dan een baby neem ik aan. Heb ik het eigenlijk nog helemaal niet over gehad met mijn verloskundige wat we gaan doen bij over tijd lopen. Morgen weer naar haar toe. Wil het ook nog hebben over anti conceptie na de zwangerschap. Zit jullie buik ook zo vol met baby? Af en toe draait hij om en dan zie ik echt mijn hele buik bewegen. Moet daar wel om lachen. Voelt trouwens niet altijd even lekker. Benieuwd wanneer we weer wat van Kara horen. x
breka ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt, ik heb dit zelf ook heel erg gehad. mn man heeft me welleens overstuur gezien puur door het niet kunnen slapen en uitrusten. moet zeggen sinds ik apart slaap het wel wat beter gaat. ik wordt wel vaak wakker waardoor ik dus geen goede lange nachtrust heb maar toch beter als helemaal haast niet slapen. ik heb ook welleens geschreven dat ik er bijna depri van werdt...dus ik kan me het zoooo goed voorstellen. misschien voor jou ook een idee om eens lekker alleen te slapen...? Ja nee hier is het rustig joan ik voel me vandaag alleen best broerd, slecht geslapen, beetje griepierig maarja ik vind dat ik dit de laatste tijd wel vaak heb zeg! Ik ga er van uit dat het morgen weer beter gaat! Ja soms neemt mijn buik ook vormen aan dat ik denk van whaaa ik scheur er nog uit..... Ik zit ook erg vol, bukken en zelfs schoenen aan doen wordt nu echt lastiger!! maar zoals ik al zei ik ben best nog wel wat gegroeid deze 2 weken! Nou dames, ik hoop dat we snel mogen...merk dat we het zat aan het worden zijn. en breka, ik hoop echt dat het straks beter gaat!
Hoi, Bedankt voor jullie steun meiden! Ik voelde me deze ochtend en trouwens de ganse voormiddag zoooo belabberd (emotioneel dan). Ben zelfs in tranen uitgebarst bij mijn mama en mijn zus... hormonen en vermoeidheid zeker? Op zich houdt mijn man mij niet wakker hoor. Ik kan gewoon niet meer doorslapen door die enorme buik, verstopte neus, krampje, stampje, rugpijn, plasje,... soit, jullie weten wel waarover ik het heb hé. Ik denk dat mijn lichaam het gewoon heeft gehad... Maar goed, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en ik vind het fantastisch dat we met zo'n dingen bij elkaar terecht kunnen!!
ja en straks kunnen we soort van klagen over de nachtrust, huilende baby's of andere grappige dingen Ik snap wel wat je bedoelt met plassen, krampen, etc maar ik heb nu ook echt dat ik licht slaap, wordt snel wakker of kom heeeel langzaam een keer in slaap... kan nooit een volle nacht slapen aan 1 stuk door... naja ik ben dat ook wel zat... en mijn man houdt me dan soms wel wakker, ik heb nu oordoppen en af en toe pak ik het logeerbed puur voor de rust... ik ben net zo, ik kan dan wel janken! en soms is dat ook welleens lekker dan he
Hoi, Manlief heeft deze nacht in het logeerbed geslapen en idd, ik voel me toch iets beter uitgerust. Raar, maar toch een goede tip Rica! Ondertussen hebben we ons gestort op alle fabeltjes om weeën op te wekken: 1) seks, alhoewel dat toch niet meer zo praktisch is hoor! 2) ananas eten 3) véééél bewegen 4) pikant eten Geen idee of het helpt, maar hé, ik kan maar proberen hé Ik kan al niet meer wachten om te klagen over de wenende baby!
breka en bitter lemon drinken.... maar wel verse ananas he! en dan nog een bepaald gedeelte ervan! fijn dat je toch iets beter hebt geslapen...mijn ervaring is gewoon dat het erg stil is en dus niet sneller wakker wordt... maarja idd seks haha, tis idd niet meer praktisch! kara how are you doing??? did you find your egg?? joan alles rustig bij jou?
Ha ha, Breka. Ben benieuwd of het gaat helpen. Ik las ook ergens over een bepaald soort thee dat zou helpen met het opwekken van weeen?? Hoop voor je dat het gaat lukken en jullie straks een kleine, mooie baby in de armen hebben. Zielige man, moet hij eerst presteren in bed om vervolgens naar de logeerkamer gestuurd te worden . Ze moeten er wat voor over hebben, ha ha! en praktisch is het idd niet meer nee. Mijn man heeft nu niet zoveel zin meer erin omdat het teveel gedoe is. Rica, voel jij je alweer beter? Vervelend dat je je nu vaker ziek voelt. Ik moet zeggen dat ik daar ook wel een beetje last van heb hoor. Zal er ook wel een beetje bij horen. Hier gaat het wel. Vannacht niet goed geslapen omdat ik me zorgen maakte om de kleine, had hem maar 1 keer gevoeld die dag en moet gemiddeld 3 keer volgens verloskundige. Vandaag bij de afspraak bij de verlos dus ook maar gemeld. Toen ze ging voelen kon ze voelen dat de baby erg achterin ligt (dus bij mijn rug). Misschien dat het daardoor kwam. Hartje kon ze wel horen. Maar als standaard procedure naar het ziekenhuis verwezen voor een hartfilmpje van de baby. Daar dus een half uur aan gelegen en alles was goed. Gelukkig maar. Baby bewoog goed en verkeerde in een prima conditie. Ik helemaal blij! Werd ook een ding op mijn buik gezet die kon meten of ik harde buiken had. Nou, dat was een aardig rechte lijn. Alleen af en toe een ietsie pietsie omhoog (echt maar tot 20). Dus nog geen weeen. Heb aan de verloskundige wel gevraagd over die menstruatie/darmkrampen en ze gaf aan dat de baarmoeder aan het samentrekken is om de baarmoedermond te verweken als voorbereiding op de bevalling. Dit zijn dus een soort van lichte oefenweeen. ik ben ook zo benieuwd naar Kara! Hoop dat zich een ei aandient...... x
Hoi, Ja, eigenlijk best wel triestig... eerst presteren en dan het bed uit gestuurd worden... . Ik voel me toch ook veel beter als ik niet zwanger ben hoor. Zo heb ik al weken een verkoudheid, ik geraak er niet van af. Volgens de dokter ligt dit ook aan de zwangerschap. Dat hartfilmpje waarover Joan het heeft, noemen wij "aan de monitor liggen". Ik heb dit inmiddels 2 keer moeten doen en de laatste keer had ik toch al voorweeën van 45, ging toch constant op en neer.. en toch loop ik hier nu nog! Ik denk echt dat het moeilijk is om hier iets te leren?! Deze morgen ben ik met mijn zus naar de markt geweest... beetje kilometertje stappen... je weet nooit dat het helpt hé. Ik begin me stilaan voor te bereiden op de controle van overmorgen... benieuwd of ik ze zover ga krijgen om me echt geen 10 dagen overtijd te laten gaan...
hihi ja succes, ik mag vrijdag en wil ook vragen of ze die week erna willen strippen maar of ze daar in trappen? Ik ben het met je eens, ik voelde me beter zonder de zwangerschap kwa lichaam... ik heb ook die verkoudheid maar hang er tegenaan...het zet niet door! ik voel me nog niet helemaal fit... alsof ik een kater heb! nougoed we wachten rustig af... wie o wie begint
Ik hoop voor je dat ze eerder willen ingrijpen Breka, Succes met vragen. Ik voel me ook een stuk beter als ik niet zwanger ben. Die verkoudheid heb ik ook al vanaf het begin van de zwangerschap. Ik zit gewoon een stuk voller en ben sneller buiten adem. Ha ha,. wat een geklaag he van ons. Denk dat we er idd wel helemaal klaar maar zijn nu. Is misschien wel goed want daardoor kijken we niet meer zo tegen de bevalling op. Laat maar komen! We slaan ons er wel doorheen....... Heeft de natuur toch goed bedacht . Ik denk ook idd niet dat ze iets kunnen afleiden van dat hartfilmpje qua bevallen ed. Als je echt de bevalweeen hebt dan voel je die wel. Wat daarvoor allemaal plaatsvindt is gewoon voorwerk. Maar wel belangrijk want dan wordt je lichaam klaar gemaakt. x
O en Breka, morgen gewoon echt 40 weken. Wat is die tijd snel gegaan ook weer!! Ben zo benieuwd wanneer je met nieuws komt..... Ik heb toch het idee dat jij de eerste gaat zijn.
Mijn volle 40 weken ben ik pas morgen, vrijdag dus... Ik hoop stiekem dat ik de eerste ben ... Ben net terug van de huisarts. Alweer een zoveelste slapeloze nacht gehad en ze heeft me nu iets gegeven tegen mijn verstopte neus. Het zal wel maar binnen enkele daagjes werken, maar hé, beter dat dan niks hé. Deze nacht toch weer wat ferme harde buiken gekregen, ik hoopte zooooo hard dat het zich zou doorzetten. In ieder geval hoop ik morgen toch al op een ontsluiting van 2cm hoor!!
Je maakt het wel spannend! Of nou ja, eigenlijk de baby. Ik hoop op goed nieuws morgen..... Hoe laat heb je de afspraak?
potverdorie!!! had een heeeeel verhaal getypy hier, klik ik op back!! nou nog een keer ws iets korter haha! Ik zie ons al helemaal zitten puffend en klagend, ik wil nieeet meeeeeer! hahaha nou breka langer als 2 weken gaat het niet meer duren hoor misschiene en schrale troost? HAHA Ik heb weer last van mn darmen, die rotkrengen bezorgen me grijze haren! Ik kijk nu naar wie trouwt mijn zoon, wat zijn die moeders zielig zeg! door ze zo in de gaten te houden en te beschermen gaan ze juist helemaal los als mams er niet is... Naja er zitten 2 moeders tussen jeetje wat erg! kara nog 2 weken? babbette hoe gaat het? zal ze nog eens meelezen, dacht het wel toch? Nou verder geen nieuws...
Ik mag pas morgen om 18u gaan... Ik ga gewoon zeggen dat ik het echt niet meer uithou. Het maakt me niet uit hoe of wat, maar ik wil ten laatste volgende week vrijdag mama zijn! Ik hoop dat ze morgen dus strippen en indien nodig donderdag of vrijdag dan inleiden... Ik hou jullie op de hoogte! Nu ga ik onze bovenverdieping dweilen... beetje bukken en strekken, kan maar helpen
ik krijg zo de vk, vanacht was alles nat en droop het langs mn benen... niet zo als een hele plas hoor maar het zeipelde zeg maar. het was rood/helder en heb nu elke keer kramp! Ik heb er verder geen verstand van maar misschien is het wel begonnen we shall see!!! ben zo benieuwd of het echt is begonnen anders durf ik niet weer te bellen whaha! ik lach nu...heb nu 4 min de tijd namelijk
OMG RICA!! Dat lijkt me dat jouw water gebroken is en dat je nu weeën hebt??!!! Seipelen is voldoende hoor, het hoeft geen stortvlaag te zijn Wat spannend!!!!!!!!!!!! OOOOOOO, ik ben stiekem een beetje jaloers, want hier blijft het stil Wie weet heb jij nu al je baby'tje in handen... Toi toi toi, doe je best, al weet ik dat dat zeker zal lukken en als je baby'tje er EINDELIJK is, GENIET ERVAN met volle teugen!!!!! Ik ben razendbenieuwd!