gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oh Rica, wat ontzettend spannend zeg! Denk dat het idd begonnen is nu! Jeetje!!!! ARgggggggghhhhhhhhhhhhhhh................... Ga vandaag even heel goed dit topic in de gaten houden. Klinkt idd alsof je vliezen gebroken zijn. Hoop het zo voor je. Ik ga hele hard duimen!!!!! Top hoor meis! Wat ontzettend spannend zeg. Merk dat het nu wel heel echt wordt nu 1 van ons begonnen is! Succes!!!!!

Liefs

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Breka, dat is idd een heel mooi liedje. Hij werd vorige keer bij zwangerschapszwemmen gespeeld bij ons. Had toen echt een beetje moeite het droog te houden :D.
    Bij jou dus alles nog rustig? Die kleine zit veel te lekker bij mama. Bij mij is het ook nog rustig. Geen tekenen van een aankomende bevalling. maar goed ook dat zegt weer niks. Kan evengoed zomaar doorzetten.

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik ook niet weg te slaan van deze topic hoor!
    Gaat Rica eigenlijk thuis bevallen? Wie weet horen we nu wel dagen niets van haar kant... maar goed, dat kan dan alleen maar een teken zijn van fantastisch nieuws!!

Hier alles rustig... wel harde buiken, maar kijk naar Rica, dat wil heus niets zeggen...

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ha ha, erg he! Dat je zo kan meeleven met iemand die je nog nooit gezien hebt. Ik dacht dat ze in het ziekenhuis wild bevallen maar weet het eigenlijk niet zeker.
    Ja, als we niks horen, is het blijkbaar echt begonnen en heeft ze straks een baby. Eindelijk kan ze hem/haar zien en aanraken en knuffelen en, en, en..................... Ohhhhhh, ben zo benieuwd naar haar ervaring.

Net weer even het liedje geluisterd en hij is toch echt zo mooi!!

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ik heb even gespiekt bij uitgerekend in oktober en daar is een up date. Verloskundige is geweest maar het moet eerst nog erger worden. Ze moet het nu opvangen met een washandje zodat de verloskundige kan kijken of het vruchtwater is. Ze komt om 13.00 terug. Als het vandaag niet doorzet dan wordt ze morgen ingeleid. Maar Rica geeft aan dat het nu al erger wordt......

Sorry Rica, moest dit hier even delen. hoop niet dat je het erg vind.

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    waah meiden! zit even snel bij te lezen in de starbucks in Las Vegas, maar wat spannend!!!! Rica, ik hoop dat het echt begonnen is!
    o jemig, wat jammer dat ik de komende dagen weer de wildernis in ga en geen internet heb.

vanaf deze kant in ieder geval TOI TOI TOI!! break a leg, o nee, krijg een mooie baby!!

maar dat geldt natuurlijk ook voor de andere meiden hier! want heerlijk dat ´geklaag´ van jullie haha. de natuur doet goed zijn werk, na 9 maanden ben je het zo zat dat je wel wil bevallen en dat het niet meer zo eng lijkt haha.
    volgens mij begint het 9 van de 10 keer wanneer iemand aan het soppen is, dusse poetsen zou ik zeggen ;)

hier is alles goed, nog geen ei.. maar als het goed is komt die volgende week hoop ik.. en dan maar hopen dat het raak is!!! in de states is het erg leuk, we zijn zelfs langs de wedding chapel gereden waar Babette getrouwd is! Wel bijzonder.. ik hoop ook maar dat ze af en toe nog mee leest en misschien nog eens wat laat horen. mis haar nog steeds, zeker als enige niet-zwangere hier.

wij gaan weer verder, maar ik denk aan jullie! Ontzettend veel succes en als ik terug ben, kan ik hopelijk veel mooie foto´s zien :D

liefs!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    HEY MEIDEN! Ze is er!!!!

Nou het ging eigelijk heel snel op een gegeven moment, de vk was om 4 uur nog een keer gekomen, helaas maar 3 cm...dus savonds 7 uur zou ze weer komen. Nou 3 kwartier later smeekte ik mn man of hij aub de vk wou bellen haha, de pijn was nogal heftig...
    Eenmaal in ziekenhuis (half 6 ofzo?) voelde ze weer, ja 5 cm maar ik heb mij al een tiran gedragen, heb ook een hele zere keel, maar ik kon de pijn gewoon niet wegpuffen, eenmaal een half uur verder had ze EINDELIJK de pijnpompklaar schreeuwde ik dat ik moest poepen :) dus ze schrok en ja hoor 9cm!!! hartje daalde dus hup zuurstof, gyn en nogwat erbij..een hele poeha aan mn bed..
    wat is dat een opluchting zeg als je mag persen!!
    Ik heb er veeeeelste licht over gedacht, maar uiteindelijk was ze daar LOIS (ik krijg geen 2 puntjes op de i maar die moeten er nog op), zo mooi!!!! helaas wel wat gescheurd en gehecht maarja, ze heeft nu haar flesje gehad, een nieuwe luier en ligt nu lekker in de box...heel tevreden!
    ben wel ontzettend moe, en mn gezicht zit vol gesprongen aders, ja echt veeeel maar die moeten wegtrekken :)
    Wel wennen hoor want vanaf half 3 snachts niet geslapen en vanacht was het eigelijk ook niet zo heel super want ja je blijft er naar kijken :D:D

nou dames de kraamhulp kan elk moment komen dus ik sluit hem weer af, wou jullie toch even wat laten weten :D
    FOTO volgt :D

breka hoe is het met jou, je ging het één en ander overleggen he met je vk... en joan nog rustug??nou je weet nu! dat zegt he-le-maal niks :D

8. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    GEFELICITEERD met jullie mooie DOCHTER!!!!!! Wat een verrassing zeg dat ze er al is. Ben heel erg blij voor je. Kan me voorstellen dat je er alleen maar naar kan kijken. Eindelijk dat mensje wat in je buik zat in je armen....... En op wie lijkt ze?? :D Ben benieuwd naar de foto. Genieten jullie er maar even lekker van met zijn allen!! HEERLIJK lijkt me dat..... Kan nu niet meer wachten hoor, ha ha. Je hebt het trouwens wel snel voor elkaar gespeeld die bevalling. Jammer dat je wel bent uitgescheurd. Kan me er nog zo weinig bij voorstellen qua pijn bij de bevalling. Denk dat het je idd overdondert. Maar goed je hebt er wel iets heel moois voor terug gekregen. Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met jou en de baby!! DE eerste baby geboren van ons clubje.............. En toch een meisje. Je gevoel zei geloof ik een jongen toch? Hoe deed je man het bij de bevalling? Is hij ook helemaal verliefd op zijn meisje?? En super trots op jou neem ik aan?

Hier alles nog steeds rustig. Wel druk om het huisje weer helemaal schoon te maken dus Kara, als het klopt. Heb echt opruimwoede. Gisteren ook veel te veel gedaan en echt helemaal kapot. Vandaag samen met mijn man de bovenverdieping doen. Dan is het huisje weer helemaal fris en schoon. Had zelfs een nieuwe dweil en prullenbak gekocht ;). Moet natuurlijk wel netjes zijn. Ha ha.....

Breka heb jij nog nieuws? Hoe was het gisteren gegaan? Heb je nog voor elkaar gekregen dat ze je eerder inleiden?

Kara, ben straks zo benieuwd naar jouw vakantieverhalen. Hopelijk komt volgende week je ei en mag het zo zijn dat hij ook bevrucht wordt. Ik vind het je zo gegund!!

liefs

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oh, Rica ik vind het trouwens een erg mooie naam!!

10. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rica, ik ben echt wel jaloers, maar ik ben zoooo blij voor jou! Prachtige naam en ik ben zoooo benieuwd hoe dochterlief eruitziet! Had je een voorkeur voor een meisje? Of je man? Geniet ervan!!! Ben je nu thuis? Ben je dan enkel naar het ziekenhuis geweest om te bevallen? Of hoe werkt dit bij jullie?
    Als ik (eindelijk) ga bevallen, zal ik daar 4 nachten blijven... Ik moet nog eens navragen of er daar internet is..

... ik loop hier nu nog.
    Ik ben gisterenavond in tranen uitgebarst bij de gynae, ik ben zooo uitgeput. Nou, op veel begrip kon ik niet echt rekenen. Ze zag echt niet in waar ik me zo druk in maakte... Baby zit nu helemaal vast in het bekken en inmiddels 3cm ontsluiting. Baby heeft nog genoeg ruimte en genoeg vruchtwater om het makkelijk nog 2 weken uit te houden... pff... mag er niet aan denken! We hebben nu het volgende afgesproken; woensdag terug op controle en indien het tegen donderdag of vrijdag niet spontaan is gestart, zal ik ingeleid worden (omdat ik het echt wel wil!!!!!) Ik vind daar nu mijn troost in... nog maximum 5 nachten te gaan.
    Maar jeetje.. ik ben zoooo pompaf. Ik denk dat ik de afgelopen nacht wel 4 uur heb wakker gelegen en ik moet huilen om niets.

Dit weekend is er trouwens een gynae van wacht die ik totaal niet ken... dus dat zou ik ook niet leuk vinden. Maar langs de andere kant zijn wij morgen net 1 jaar getrouwd... lijkt me zalig om op die dag te bevallen! Soit... de baby zal wel beslissen hé.

Zo... de klaagzang van vandaag is voorbij!

Kara, wat leuk dat je het goed hebt op vakantie! Geniet van jullie wittebroodsweken en wij duimen voor een ei!

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Breka, vervelend dat je je niet echt gehoord voelde bij de gyn. Wel fijn dat je iig voor elkaar hebt gekregen dat je uiterlijk vrijdag je baby in je armen mag houden. Als je al drie cm ontsluiting hebt is je lichaam toch wel echt bezig neem ik aan........ irritant dat het dan toch nog zo lang kan duren. Snap dat je er een beetje moedeloos van wordt, helemaal als je echt zo slecht slaapt. Op een gegeven moment kan je dan even niks meer hebben. Nou ik hoop dat de bevalling snel gaat doorzetten bij je. Jammer dat er dit weekend iemand werkt die je nog niet echt kent maar volgens mij maakt het je helemaal niks meer uit als je eenmaal bezig bent. Als de baby er maar uit komt :D.

O ja, bij mij is het zo dat ik voor de bevalling naar het ziekenhuis ga. Als alles goed gaat met mij en de baby moet ik 4 uur na de bevalling weer weg. Denk dat ik het zelf wel lekker vind om gewoon weer naar huis te gaan.

Nou, wij hebben ons huisje helemaal schoon. Baby, kom maar op :p. Nou ik heb het gevoel dat de baby nog wel erg lekker zit en nog helemaal niet van plan is om te komen. Zal wel de laatste worden van ons. Maar goed dan kan ik alvast wat leren van jullie :). Heerlijk om dan al wat ervaringsdeskundigen om advies te kunnen vragen!

Nou ik ga even lekker van het weer genieten.

x

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh breka pff wat rot!! ik kan me het voorstellen hoor dat je het zat bent...ik schreeuwde het hier nog in dat topic in de lounge nog (waar je alles even kwijt kunt) dat ik het nu echt helemaal zat was... nou ze heeft het gehoord!
    ik had een jongen verwacht ja hahaha ik heb ook direct gekeken tussen de benen en zag geen knikkers :)
    We zijn super blij, jongen meisje het maakt niks uit... ik kan nu flink in het roze shoppen!
    bevalling was opzich wel snel maar toch heftig, maarja was wel al om half 3 begonnen snachts he... alleen de laatste 4 cm waren zoooo snel gegaan, met 5 cm wou ze pijnstilling gaan maken nou toen die klaar was had ik opeens al 9 cm! kreeg ook nog weeenopwekkers want meisje haar hart daalde en het moest nu echt eruit! dus ik kreeg een ontzettende weeenstorm en ja die zijn best pijnlijk.
    maaaaar dames het is nu zo mooooooooooi dus het geeft niet!

mijn ziekenhuistas was een drama trouwens, tip neem echt aardig wat ondergoed mee, en wel groten zoals boxer ofzo.. ik had er 2 en dat was echt te weinig!
    ik had geen schoenen aan of mee, geen extra broek, geen schoon shirt.
    Ik had geen tandenbrostel mee, je moet ook een schone bh extra meenemen wat ik ook niet had...maak van te voren echt alles klaar want ik was dus zoooo dom te denken dat ik in de schone kleren heen zou gaan en daar mn bevallingshirt aan zou doen en dan in de schone kleren weer terug, nou midden in de weeen wil je zo snel mogelijk weg en boeit het je allemaal geen ene fluit :) dus kijk je tas goed na, neem eerder teveel kleren mee dan te weinig echt waar!

Ik had nog iets maar dat is me zo even vervlogen :)
    dame ligt nu lekker te slapen, naja de hele dag eigelijk al..ze is zo rustig (nog)... 7 uur weer flesje!
    ze is nu 2850 gram en 49 cm! ze vonden haar klein maargoed ze is heel mooi :) foto komt nog wel ben nu blij dat ik zit.
    hopen dat het vanacht goed gaat want we moeten het nu alleen doen :)

breka joan geniet van jullie buikjes nog even, want het is zooo raar nu!!! het is nu dril, zacht en het is weer terug als 2 rilletjes hahah...dus dat mis ik wel hoor!

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Jeetje die laatste centimeters gingen dan idd wel heel erg snel! Gelukkig heb je dat nu achter de rug en kan je gaan genieten van je meisje.... Heerlijk hoor lijkt me. is het erg onwennig om ineens alles zelf te moeten doen met Lois? (ik kan ook geen puntjes doen :D). Hoe was het vannacht?
    Hoe heb jij je eigenlijk tijdens de bevalling gedragen?

Breka hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje uit?

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Heb vandaag eindelijk een voorproefje gehad van de fotoshoot. Is 1 foto die ik zo even kan plaatsen de rest moet ik ons gezicht gaan wegwerken als ik die wil plaatsen.

Nou ik ga oppassen.

Liefs

14. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto!

Hier nog niets... alweer een slapeloze, huilende nacht achter de rug.

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Heel kort, snel tussen de wildernis door.. (moest wel even checken!!):
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xx

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

Hoe gaat het nu met jullie?

rica hoe bevalt het moeder zijn? Hebben jullie al veel kraamvisite gehad? Gaat alles goed met Lois?

Breka, heb jij al nieuws? iig wat beter geslapen vannacht?

Ik slaap ook echt niet lekker meer. Snap er niks van want ben echt kapot. Maar krijg echt last van mijn heup als ik op mijn zij lig en wordt daar wakker van. Mijn man slaapt ook niet goed meer. denk dat we toch ergens op aan het wachten zijn, ha ha. Pffff, het rommelt wel nog steeds in mijn buik. Gewoon strak en gespannen, maar er gebeurt helemaal niks. Donderdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd hoe het dan verder gaat.

x

17. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Deze nacht precies iets beter geslapen. Ben wel veel wakker geweest en wakker gelegen van 04u30 tot 06u30, maar daarna wel weer geslapen tot 09 uur... Gelukkig, want ik lijk wel depressief te worden... Ik durf het haast niet zeggen, want eigenlijk is er daar hélemaal geen reden toe hé! Binnen enkele dagen ben ik mama... dat zou ik toch moeten ervaren als fantastisch? Hmm... toch maar rare gevoelens hoor... en die huilbuien!

Ik heb de indruk dat Rica het héél druk heeft... hopelijk verloopt alles prima!

Joan, jouw datum komt ook héél dichtbij hé... wie weet ben je ook nog voor mij :p. Iedereen rond mij lijkt te bevallen... ik ben de enige die blijft lopen precies. Nou goed, dan zal ik maar het braafste kindje hebben zeker? ;):D

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heeey ja druk ach, ik moet belletjes doen en slapen van de kraamhulp dus nu moet k eigelijk ook weer naar boven (1:00)
    En ja dan is het weer voedertijd hhaha

joan ik was een feeks, ik was echt op mn bezemsteel bij het ziekenhuis aangekomen :) nee ik kon het gewoon niet kwijt en wegpuffen... ik dacht echt dat ik weg zou vallen... dus toen kwam er een strenge vk..die heeft me even hard aangepakt!

breka nog niks? aww meid het kan zo opeens dus hoop voor je dat het elk moment zo is!

joan mooie foto! geniet nog van je buikje, hier issie weg :( vind het heeeeel raar....

Ik blijf spieken hier!

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Breka, het maakt niet uit hoor als je hier schrijft dat je je depressief voelt....... Die hormonen doen gewoon rare dingen met je. Hoef je je helemaal niet voor te schamen. Kan het me heel goed voorstellen dat het je soms gewoon te veel wordt. Ik was vandaag ook erg chagrijnig, vooral mijn man moest het even ontzien. Hoort er denk ik allemaal gewoon bij. We zullen zien wie er eerder is. Hoewel ik denk dat jij het bent. Het maakt op zich niks uit. De baby komt als die er klaar voor is. Zit gewoon nog erg lekker bij mama!

Rica, dus je ontpopte je als een heksje ;). Lijkt me ook echt iets voor mij. Dat wegvallen wat je verteld........had jij nou ook wel eens last van een soort paniekaanvallen?? Ik ben er ook een beetje bang voor dat ik hier last van krijg. Daarom ben ik ook die ademhalingstechnieken gaan leren zodat ik mijn adem een beetje onder controle heb. Hoop dat ik er wat aan heb. Lijkt me dan wel even nodig dat iemand je streng aanspreekt.
    Is het borstvoeding geven bij jou nog gelukt of geef je wel een flesje? eet ze goed? Ik vond de fotos erg leuk hoor! Wat een lief en mooi meisje hebben jullie!

x

Deel Deze Pagina