gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Kara, wat goed dat je een positieve ovulatietest hebt. Hopen op een goed ei en een bevruchting. Zou wel een mooie bekroning op jullie huwelijksreis zijn! Maar jij hebt er niet zo een gerust gevoel over omdat je je borsten niet voelt? Kan dat niet anders zijn omdat je nu clomid gebruikt? Ja, ik heb er geen verstand van hoor maar misschien dat het daar mee te maken heeft? pffff, spannend hoor!

Breka, meis ik hoop echt dat ze je willen inleiden vandaag. Als je het niet meer trekt dan trek je het niet meer. En 41 weken vind ik netjes hoor! Ik ben nog geen eens op mijn datum maar weet ook niet wat ik ervan zal vinden als ik met 41 weken loop en ze nog niks geprobeerd hebben. Ik weet dat ze mij gaan strippen met 41 weken. Dus dat maakt de situatie anders. En ik heb toevallig net de laatste dagen weer wat meer rust...... Heb je al wat terug gehoord van haar? Jeetje dan heb jij straks ook gewoon je baby in je armen. Ben ik de enige hier die nog zwanger is. Zal wel stil worden........ Nou meis, succes en hoop dat het vandaag de dag is!!

Rica, hoe gaat het bij jou? Hoe ging het met de voedingen vannacht? Was het te doen?

Hier alles nog steeds rustig ;). vannacht weer slecht geslapen. Maar wel langer uit geslapen. Dus dat compenseert een beetje. Ga maar eens kijken wat ik vandaag ga doen om de tijd te doden.

Liefs

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    breka en en en ??? ben je al bezig misschien!???????
    nou spannend zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voeding achja gaat nog niet je van het, ze mag al 80 cc en drinkt maar 50cc... ze is gewoon te moe om vol te houden!! ze is vandaag maar 10 gram gegroeid..bah ik hoop zo dat ze snel wat betergaat drinken! snachts is ze ook wakker en blijft om de drie uur vragen, vanacht 2,5 uur met haar lopen wiegen, krampjes krampjes krampjes...dus we zijn weer kapot!

kara een EI!!!!!!!!!!!!!!! wat goed nieuws! :) aan de klus!

nou ze meld zich weer...dus ik moet aan het werk :)

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Rica, wat vervelend zeg. maak je je er erg zorgen om? Hoop dat ze snel genoeg kracht krijgt om haar flesjes lekker leeg te drinken. Ze zeggen vaak dat een kindje de eerste periode wat afvalt toch?

Ik heb al de hele dag last van menstruatie krampen. Ik weet dat het niks zegt maar het is wel vervelend. Voelt toch niet helemaal prettig. Zo benieuwd wanneer de kleine besluit om te komen.

Gisteren een discussie met mijn schoonmoeder. Die zegt dat wanneer je eerder bevalt je ook eerder moet beginnen met werken. Ik zeg dat je die dagen die je eerder bevalt gewoon blijft houden alleen dan na de bevalling. Zou toch te gek zijn dat als je 4 weken eerder bevalt je die dus gewoon kwijt bent. Kan het me niet voorstellen. Rica, hoe zit dat bij jou? Neem aan dat je gewoon de datum begint die je zou beginnen? Je hoeft nu toch niet anderhalve week eerder te beginnen? Ze bleef zo volhardend dat ik eraan begin te twijfelen maar zover ik gelezen had in de CAO houd je gewoon in totaal die 16 weken en mocht je later bevallen dan komt de tijd die je later bevalt er bovenop. Klopt dat nou wel of niet?

Schoonouders begonnen gisteren trouwens ook dat ze wel even een belletje wilden als wij naar het ziekenhuis gingen. hen ook gezegd dat we dat niet gaan doen. Zij reageerde ook beledigd. Snap dat niet dat mensen dat zo verwachten en raar vinden dat je aangeeft wel met andere dingen bezig te zijn. Zijn wij nou zo onredelijk?

x

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ik ben nu toch wel nieuwsgierig of Breka ingeleid is en dus nu misschien wel al haar baby heeft. Als dat zo is moest ze geloof ik 4 dagen in het ziekenhuis blijven dus zullen we het pas dinsdag weten?? Spannend hoor!

Hier constant pijn in mijn buik. Irritant..........

x

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    denk hetr wel want ze is nu de hele dag er al niet...naja niet dat je 24/7 online moet zijn maar ze is er toch wel dagelijks.... dussssssss brekaaaaaa! je houdt ons in spanning!

ja mn baas zei ja nu moet je ook eerder beginnen maar die discussie wil ik nog wel voeren....

hoe gaat het nu met je kramp joan/??

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ja, klopt. Meestal komt ze wel elke dag even een up date geven. Nou ja, we zullen geduld moeten hebben. Ha ha.

Ik vind het zo een raar idee dat je dan eerder zou moeten beginnen. Dacht echt dat je gewoon recht hebt op die 16 weken totaal! Ik zou het ook zeker uitzoeken hoor....... Idd de discussie aangaan. Hoop dat je gelijk krijgt. Hebben jullie al veel visite gehad?? Lijkt me leuk je meisje lekker te showen. Hoe reageert ze op alle mensen?

De krampen die blijven. Net even in de tuin onkruid gewied. Misschien dat het wat meer opwekt.

X

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja volgens mij heb je dat ook hoor, op die 16 weken! maarja dat is een zorg voor later! maar ik denk dat wij/jij gelijk hebt. het is gewoon 16 weken..min 10 erna of max 12 erna...en dus die 6 of 4 ervoor.

breka is echt al bevallen hoor, het is veeeelste stil!!

breka kunnen we je feliciteren?? we willen alles weten!!! haha pffffff best spannend!

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    zeker spannend!! het kan niet anders dan dat ze of nu bezig is met bevallen, of al met de kleine in haar armen zit!! ben heeeeeeeeeel benieuwd!! maar ze zal het vast laten weten wanneer ze daar de kans toe ziet.

hoe is het bij jullie?
    joan, vandaag echt 40 weken! hoe is het? hoe voel je je? nog steeds wel ok? denk je dat het snel zal gebeuren?
    weet ook niet zeker hoe het zit met dat verlof. ik zou het wel heel vreemd vinden dat je dan weer eerder moet werken omdat ik dacht dat die datum redelijk vast ligt..

en rica, hoe is het met jou? hoe doet Loïs het? drinkt ze al wat meer? en hoe voel jij je hormonaal gezien? blij? moe? verliefd? uitgeput?
    al 1 week en 2 dagen oud, het gaat snel :)

wij zijn weer terug van de honeymoon, altijd weer fijn om thuis te zijn! hopelijk heb je gelijk joan, en komt het door clomid dat ik mijn borsten inene niet meer voel.. ik hoop het maar. volgens de testen heb ik donderdag mijn ei gehad, nu wacht ik nog op temp.stijging, maar dat is een beetje lastig ivm jetlag. afwachten dus maar weer! 12 oktober is mijn NOD. Ik hoop dat we geluk hebben deze maand! we hebben stiekem wel wat babydingetjes gekocht op reis, om het lot gunstig te stemmen.
    reis was verder erg fijn, veel gezien, ook veel gemist omdat er zooooveel te zien is! maar fijn om samen te zijn, hoewel ik het nu zo thuis ook wel weer erg fijn vindt samen :) haha.

slaap hopelijk ;)
    en ik blijf ook checken om te kijken of Breka iets laat horen, spannend!

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Goedemorgen,

Kara, weer terug van de honeymoon. Zo te lezen hebben jullie genoten ervan. heerlijk hoor zo even lekker met zijn 2en weg. 12 oktober heb je dus je NOD. Hoop het zo voor jullie. Leuk dat jullie al wat kleine spulletjes hebben gekocht.

Wij hebben gisteren een lekker dagje gehad. Met vrienden een terrasje gepakt en daarna nog even uit eten geweest. Wie weet duurt het nog wel even voordat we daar weer aan toekomen dus vond het erg leuk.

Verder nog geen bijzonderheden hier. Denk zelf dat de baby nog wel even op zich laat wachten. Maar moet zeggen dat ik er wel vrede mee heb. Weet dat het niet meer langer gaat duren dan 1 week en 6 dagen. Dat vind ik goed te overzien. Sta er de laatste dagen dus wel wat rustiger tegenover. Wil graag mijn baby zien en vasthouden maar weet dat het snel gaat gebeuren.

Rica, hoe gaat het met jullie meisje? En met jou en je man? Kunnen jullie al beetje een ritme vinden? en het slapen en eten van Lois?, hoe gaat dat? Hoop dat ze elke dag wat sterker wordt.

x

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja morgen wegen dus ben zeer benieuwd!
    wij beginnen al aardig te wennen maa rmoet zeggen dat het heerlijk is dat we allebeide vrij zijn en mn man me ook kan helpen! dus kruip na de voeding van 7 uur weer ff in bed :)
    als ik weer aa het werk moet hoop ik dat ze wat langer kan doorslapen!

Breka, laat even wat horen, hoe heet hij/zij!? haha ik ga er vanuit dat ze is bevallen hoor :) dus wacht op het bevallingsverhaal :)

Kara al weer terug!!!!!! dus het was erg leuk!? vind je het raar om weer terug te zijn?? wat heb je allemaal gedaan en gezien? nog skippy's?haha
    12 oktober...nou dat wordt weer duimen hoor ;)

joan 40 weken en 1 dag, heb je het al over strippen gehad??
    hou je het nog een beetje vol!????

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Rica ben benieuwd hoeveel ze morgen weegt. Gelukkig heb je nog even voor je weer aan het werk moet hoor......geniet er nog maar even lekker van. Gezellig dat je man ook vrij is. Mijn man neemt ook 2 weken vrij. Zo een zin in.

Ik heb het nog niet over strippen gehad. Ze doen dat met 41 weken, dus moet nog wel even wachten. Donderdag weer afspraak dus dan zal ik wel meer horen. Ik hou het op zich nog prima uit. Valt mij mee. Dacht dat ik het wel helemaal gehad zou hebben maar gaat tot nu toe goed........

X

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    breka, nog steeds geen nieuws... hoop dat ze het gewoon te druk heeft en alles wel goed gaat?! misschien dat ze nog in het zkh moet blijven..?
    hoop dat we snel wat horen!

spannend weer morgen Rica. hoop ook dat ze weer goed gegroeid is! en fijn dat je man er is, kan je ook nog een beetje uitrusten :) heb je het druk met bezoek e.d.?

joan, fijn dat je je prettig voelt nu en bij de gedachte hoe lang het nog kan duren. kan me ook voorstellen dat zo'n avondje uit heel goed is om te doen! kan je je nog een beetje voort bewegen in huis? vermaak je je wel? krijg je al veel telefoontjes van mensen aangeizne je uitgerekende datum is verstreken?

thankx voor het duimen draaien voor 12 oktober. ik ben er niet gerust op: temperatuur is nog niet gestegen. ik heb het idee (ook omdat ik mijn borsten niet heb gevoeld) dat ik wel een LH piek heb gehad maar mijn ei niet goed is geweest. ik hoop maar dat ik er naast zit. was vanmorgen even erg verdrietig.. het idee dat het niet goed is.. en wat de gevolgen dan weer kunnen zijn.. ik ben het wachten zat! al ruim een jaar verder en tot op heden geen positief resultaat. het had zo anders kunnen lopen en ik zou het erg moeilijk vinden om niet zwanger te zijn voordat ik uitgerekend zou zijn. maar goed, ik zeur gewoon even wat van me af, want ik moet gewoon afwachten en het zal heus goed komen, maar het duurt en duurt maar :( sorry dat ik het zo hier van me af schrijf. wil niet een al te negatieve toon neerzetten hier! ook al weet ik ook dat jullie het wel begrijpen (gelukkig!).
    gelukkig maar dat er ook een hoop mooie dingen gebeuren hier :)

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Kara, wat vervelend dat je temperatuur niet stijgt. Kan me voorstellen dat je er af en toe wel verdrietig van wordt hoor, dat je nog steeds niet zwanger bent. Gewoon van je af schrijven hoor. Is je PCO clubje een beetje van de grond gekomen en kan je daar je gevoel goed kwijt? Kan me voorstellen dat het nu wel anders voelt voor jou hier aangezien we allemaal zwanger zijn en bijna iedereen al bevallen is van ons clubje. Hoop dat je je toch vrij voelt om hier je gevoel neer te leggen ook al zal dat niet altijd positief zijn. snap dat je graag zwanger had willen zijn voordat je anders had bevallen. Volgens mij is het best moeilijk om die datum steeds dichterbij te zien komen. Praat je er nu meer over met je man?, of omgeving?

Breka vertelde dat wanneer zij zou bevallen ze 4 dagen in het ziekenhuis zou blijven. dat is normaal in Belgie. Dus als ze vrijdag ingeleid is zou ze morgen denk ik weer thuis zijn. Ze gaf ook al aan dat ze daar waarschijnlijk geen internet heeft. Ik denk dus dat ze idd al bevallen is en al haar kindje heeft en hoop dat ze ons snel op de hoogte brengt :). ben wel nieuwsgierig.

Ik kan me eigenlijk nog prima redden zelf. Kon alleen mijn teennagels niet meer lakken dus dat moest mijn man even doen. Wil er wel goed uitzien tijdens de bevalling :D. Verder doe ik gewoon rustig aan, beetje lezen, op de pc, tv kijken, huisje schoonmaken, terrasjes pakken met vriendinnen, afspreken met vriendinnen, dat soort dingen. Ik krijg nu wel meer sms jes en ping- en facebook berichten ed. Ze houden me in de gaten. Ha ha. Leer mezelf al om niet direct te reageren maar soms ook gewoon een paar uur te wachten. Anders denken ze natuurlijk gelijk dat ik lig te bevallen als ik ineens niet snel reageer. :p

x

14. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even heel snel laten weten dat ik vrijdagochtend dan toch mocht gaan.
    Ze hebben mijn vliezen gebroken en de rest is natuurlijk in gang geschoten.

Wij werden op amper 5 uurtjes de trotse ouders van MARGOT, 52cm, 3kg750. We zijn net thuis...
    Details volgens hoor!

Ik lees straks bij over jullie. Ik zie dat Joan er nog steeds is?
    Nu moet ze eerst aan de borst...

15. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Breka, gefeliciteerd met jullie dochter. Ook al een meisje!!! Leuk hoor. Ben benieuwd naar de fotos en de up date!!

Ik ben er idd nog steeds. Nog geen tekenen van een aankomende bevalling ;). Wacht rustig af.

Liefs

16. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok meiden, jullie hebben lang genoeg moeten wachten hé :D
    Na lang aandringen, mocht ik vrijdag dan toch nog gaan om in te leiden. Dus om 09u30 waren we in het ziekenhuis. Een half uurtje aan de monitor, een kort onderzoek en dan de beslissing genomen om mijn vliezen te breken. Eens de vliezen gebroken waren, kwamen er vrij snel echte weeën. Joan, er bestaat geen twijfel over weeën hoor, je voelt echt wel het verschil tussen een wee en een oefenwee... jeetje! Dus rond 11 uur ben ik dan echt "in arbeid" gegaan, nu weet ik ook waar ze die naam vandaan halen :p... Om 12 uur had ik het al moeilijk... amper 1 cm ontsluiting bij en om de 2 minuten keiharde weeën... tijd voor een ruggenprik! Dat is dus echt wel de uitvinding van de mensheid hoor! Wat een verademing.
    Plots ging het dan wel heel snel, tegen 13 uur was er 5cm en tegen 14uur zat ik al op 10 cm!
    Tijd om te persen dus... mensenlief wat was me dat! Het zweet liep me van m'n gezicht, ik wou roepen maar mocht niet en die ruggenprik mocht ik niet meer bijpompen opdat ik goed zou voelen wanneer ik exact moest duwen... en of ik dat voelde! Ongelooflijk... ik kan het eigenlijk niet echt beschrijven. Het is wat het is: je voelt je openscheuren om er een mensje uit de duwen! Ik kon echt niet meer en was uiteindelijk blij toen ze een knipje zette. Ik heb die knip zelfs nooit gevoeld, ik wist het maar achteraf.
    Na een half uurtje persen was ze er dan eindelijk! Manlief dacht eerst dat het een jongen was omdat die schaamlipjes toch wel dik zitten hé ;). Ik zei zo: huh, neee, ik zie geen piemeltje hoor! En dan bevestigde de gynae dat het een meisje was. Dan toch... ik kan het precies nog steeds niet geloven, ik was er rotsvast van overtuigd dat het een jongen was. Ik heb manlief voor het eerst ook met tranen in de ogen gezien van geluk. Wat een gelukzalig gevoel was dat! Huilen om blijdschap, huilen van geluk, want dat zijn we natuurlijk! Eindelijk ons kindje in onze armen! En ik was natuurlijk blij dat ze er EINDELIJK uit was!

Op zich is Margot een flinke baby! Alleen verlopen de voedingen ook niet zo goed. Ik heb superveel melk (borstvoeding), maar Margot houdt ervan om reeds om het anderhalve uur te eten (ipv om de 3 à 4 uur). Met als resultaat dat ik eigenlijk geen nachtrust meer heb. Een uurtje voeden en dan is ze 1,5 uur stil, maar in die tijd wil ik mezelf nog verzorgen met tepelcrème, verse doekjes in de bh, nieuw kraamverband want met dat voeden verlies je extra bloed, eventjes op adem komen en dan weer herbeginnen... Margot is ook een nachtmens... overdag kan ze dan wel eens een dutje doen, maar s'nachts is die hélemaal actief! Deze nacht zijn we 4,5 uur wakker geweest aan 1 stuk. Ik kon ze met niets paaien. Ze huilt niet hoor, maar ze is klaar wakker, maakt lawaai, schopt met voetjes, ze is gewoon hyperactief.

Ik was dus idd 4 nachten in het ziekenhuis en kon niet on line... sorry!!!!! We zijn thuis van deze namiddag en ze is nu amper wakker geweest... na lang aandringen heeft ze een korte voeding gehad. Ik hoop dat ze wel niet blijft slapen, of wel is deze nacht dan weer vollen bak... Nou goed, we zien wel...

Foto'tjes volgen... maar nu hebben jullie toch al mijn verhaal gehad hé :)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    breka gefeli!!! Wat een verhaal he ;)...ja het kan snel gaan, ik wou ook zo graag pijnstilling maar helaas zijn ze hier niet zo makkelijk en ging het ook retesnel!

maar wat fijn, nu hopen dat ze ook het ritme omdraait! het is wat he nu zoveel zorgen om zon kleintje, zeker met voedingen enzo!
    geniet lekker van elkaar en wacht op de mooie fotos van de kleine spruit!
    en grappig, hier dachten we ook een jongen maar nee, en dat verhaal van de schaamlipjes die opgezet zijn hahaha hier net zo!!!! wat een dingen dan he hahaha!

joan nu jij nog meid!

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Breka! Wat een goed nieuws, gefeliciteerd met je mooie meisje :)
    En wat fijn dat alles uiteindelijk is gelukt en leve de pijnstilling ;). Leuk hoe je het hele verhaal vertelt, kan me er helemaal een voorstelling van maken!
    Wel een flink nachtbrakertje dus.. ze stelt jullie nu al op de proef dus. ik hoop dat jullie snel je ritme kunnen vinden! hoe voel je je verder? barst je nog van de hormonen? en heb je nog veel pijn beneden?

wat heerlijk dat ze er eindelijk is!

2 meisjes op de wereld... nog 1 te gaan ;) hoe is het joan? al tekenen van een aankomende bevalling?
    dankjewel voor je lieve woorden, dat doet me toch goed om te weten dat ik hier ook gewoon mijn ei kwijt kan. het pco clubje is niet echt van de grond gekomen, de meeste clubjes zijn toch mensen die net zijn begonnen en daar voel ik me ook niet helemaal thuis. naja, het komt wel.
    vrijdag heb ik weer een afsrpaak in het zkh, temp is nog steeds laag, dus weet eigenlijk zeker dat ik geen eisprong heb gehad en de clomid niet meer aanslaat. waarschijnlijk zal ik naar een hogere dosering moeten. maar dat hoor ik vrijdag. flink balen dus, maar het is niet anders.

rica, hoe is het bij jou en je kleine? kan jij al lekker doorslapen 's nachts ;)?

fijne dag!

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha doorslapen!? ja egggg nie! madam meld zich keurig elke 3 a 4 uur snachts voor haar luier en flesje...niet krijsen hoor maar meer kreunen en dan weet ik oooh ja het is tijd!
    ze is heeel rustig, heb haar nog niet echt horen huilen..ja in het begin van de krampjes maar ook niet echt brullen zeg maar!
    naja hopen dat het zo blijft haha!
    ik merk wel dat ze het ritme nu aardig te pakken heet gelukkig! dus breka komt vanzelf wel...
    \
    breka hoelang krijg jij kraamzorg? hoe zit dat in belgie? ik vind het wel goede zaak dat je 4 dagen in het ziekenhuis blijft... wij zijn zo vertrokken, we mochten diezelfde avond al wel maar hadden dan geen kraamzorg meer (telde wel mee in de dagen die dag!, pff krom!), Nou wij als leken besloten maar tegen betaling te blijven die nacht. maar uitleg? nee weinig! ze hadden het heeel druk en moesten elke keer vragen om de fles...ook om een luier terwijl ik dat zelf wel kon maargoed het was niet binnen hand bereik. naja we zijn er wel gekomen....maar toch.

joan hoe gaat het met je!??? spannend het kan elk moment!

kara gooi het er maar uit hoor!!! wij luisteren wel en vinden het echt niet erg!! en idd die clubjes is gewoon lastig! zowieso om tussen te komen vind ik...

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    goedemiddag,

Breka wat een verhaal. wel snel gegaan dan zeg! Was die gyn uiteindelijk wel een beetje prettig tegen je? Voelde je je er goed bij? Vervelend van je nachtrust. Hoop dat ze snel om de 3 a 4 uur gaat komen. 1,5 uur is wel heel snel weer. Lekker dat de ruggenprik je zo goed geholpen heeft. Het viel je dus mee?, de bevalling? Want jij keek er wel erg tegenop toch? Borstvoeding geven is dus nog wel een geregel, als ik het zo lees? Mag je dan beetjes gaan afkolven als je zoveel stuwing hebt? Of stimuleer je het dan alleen maar?

Rica, als het goed is heeft je verloskundige het nummer van de kraamzorg die wel in de nacht komt om op te starten. Dat horen ze je te geven als je naar huis gaat. (niet dat je daar nu nog wat aan hebt, maar het is wel raar). Jij zit toch ook bij de kraamvogel? Zij gaven dat aan bij mij. Lekker dat jullie al een ritme hebben gekregen met elkaar. Was ze vorige keer trouwens goed gegroeid?

Kara, wat balen van je temp. Lijkt me zo frustrerend om erachter te komen dat de medicijnen niet lukken en jullie geen eens een kans hebben gehad. Hoop dat ze vrijdag met een aangepast plan kunnen komen dan, en dat die wel aanslaat. Jammer van het PCO clubje. Ik merk ook wel bij andere praatgroepjes dat het lastiger is er tussen te komen. En vind sommige ook zo druk dat ik me echt moet concentreren om iedereens verhaal bij te houden en merk dat ik daar niet echt hele veel zin/energie voor heb. Ik ben blij dat je iig wel je ei kwijt kan hier. Probeer me zo goed mogelijk in jouw situatie te verplaatsen maar dat is natuurlijk onmogelijk.

Hier is alles nog steeds rustig. qua baby dan. Wel heel druk met telefoontjes en sms jes ed. Wordt daar zo moe van. Voel er zo een druk door komen. Iedereen hoort het wel als het zover is. Vind het ook vervelend omdat ik niemand van te voren wil laten weten dat ik weeen heb. En als sommige mensen dan constant bellen, bah........ Geloof dat ik ook niet altijd even aardig reageer. Maar het frustreert me soms echt. De baby komt echt niet sneller door al die telefoontjes en ik heb het niet in de hand. Laat me met rust!!
    Morgen ochtend hele vroeg afspraak met verloskundige. Ik denk dat we het dan gaan hebben over strippen en dat dit de keer daarna gaat gebeuren. Ben benieuwd.

ik begin het thuis zitten zonder baby wel een beetje zat te worden. Heb er zo een zin in. Maar kleintje is er nog niet klaar voor en wil nog dikker worden ;). Mooie test voor mama om geduld te oefenen....... Ben ik niet zo goed in.

Liefs

Deel Deze Pagina