gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

@Kara: wat heb ik respect voor jou... moet jij hier onze verhalen lezen en zelf blijf je zooooo sterk!
    Ik barst inderdaad nog steeds van de hormonen. Wat ben ik bang dat ik niet goed voor ons meisje zal zorgen?! Ik kan huilen als zij huilt, de babyblue dagen zeker? Hoop dat het snel beter wordt. Ik heb inderdaad ook nog vrij veel pijn. Ik neem nu nog pijnstillers. Normaal zal het knipje nu wel goed genezen. Eigenlijk ben ik op dat vlak boos op mezelf. Ik zit hier nu te huilen, terwijl ik maanden geleden huilde omdat ik dit net wou... Ik ben zoooo gelukkig, maar moet toch even wennen aan ons drietjes. Manlief is zooooo lief... hij is deze nacht 2 uur wakkergebleven met haar op zijn arm, om mij te ontlasten zodat ik even kon herladen.

Rica, ik moest dus 4 nachten in het ziekenhuis blijven. Ben ik wel heel blij om, want uiteindelijk is het toch allemaal nieuw hé! Die borstvoeding lukt ook niet helemaal zoals het moet. Ik heb zo'n pijn aan mijn tepels! Maar goed, vrijdag komt de vroedvrouw langs en ik ben al een lijstje aan het maken met allerlei vragen. Het is wel op mijn eigen verzoek dat de vroedvrouw langskomt (jullie noemen dat een verloskundige). Dat is geheel vrijblijvend dat zij gewoon eens komen kijken hoe wij het er vanaf brengen. Ik wou dit wel, gewoon een bevestiging van: jullie zijn goed bezig.. of misschien wel niet? In het ziekenhuis waren de meeste wel behulpzaam. Een paar "boze oude" verpleegsters, maar goed, al bij al viel het wel mee. Het was alleen reuzewarm in de kamer!

Joan: ik kan me volledig inbeelden hoe jij je voelt! Ik had dit ook zo. Ik werd op de duur onbeleefd, maar ik kon er echt niet meer tegen! Nog even meid... even doorbijten! De gyn was heel vriendelijk. Ze had snel door dat ik eigenlijk al goed op dreef was door die indaling en de reeds 3 cm ontsluiting. De begreep dat de klus snel zou geklaard worden. De bevalling was tweezijdig... de arbeid lukte wel, maar ik moet toch nog even bekomen van dat "persgedeelte"... jeetje dat deed me toch pijn :$.
    Die borstvoeding is inderdaad niet zo evident als ik dacht... ik hoop het vol te kunnen houden, maar zal het moeten afwachten. Ik heb zo'n pijn aan mijn borsten en die zijn gewoonweg huge geworden!! Die zitten helemaal tegen elkaar gesnoerd, keihard, warm en Margot hoeft niet eens te zuigen, de melk loopt er gewoon uit. Afkolven is niet echt aan te raden, want dan ga ik gewoon weer meer melk produceren. Als ik het echt niet hou, neem ik een warme douche en masseer ik ze een beetje. Dan komt er een beetje melk los en voelt het al heel wat anders aan. Ik moet wel zeggen dat het vandaag precies al beter is dan gisteren, dus ik leef op goede hoop.:cool:

Ze slaapt nu... hopelijk deze nacht ook...

2. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rica, hoe werkt die banner?

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    klik even op mijn banner dan krijg je die link van de website..... dan kun je een nieuwe maken! en dan even in je gebruikersinstellingen als hantekening wijzigen...
    mocht je er dan nog niet uitkomem gil maar dan pb ik het je even stap voor stap.

hoe is het om een leeg buikje zo te hebben?? ik vond het (nog steeds) zo bizar..maar krijg zoveel opkijkende ogen en complimentjes ;) ik ben weer helemaal terug in de plooi (zit nog wel 4 kilo teveel aan van mn oude gewicht). mn buik is weer helemaal plat maar wel wat uitgerekt. begin straks met zumba en een andere dans dus dat gaat hoopik goed komen!
    ik mis mn buikje nog wel heel erg hoor.... kan me dood staren naar de buikfoto's :)

joan spannend, ben benieuwd! toen mijn vk bij mij was heeft ze 2 telefoontjes gehad met mensen die begonnenn na het strippen van die dag!!!! dus wie weet helpt dit! spannend!

ja ben het met breka eens kara, vind het ook erg knap hoe sterk als je bent...lees je die verhalen hier..pff ik weet niet hoe ik me zou voelen maar vind het idd erg goed van je! tuurlijk zullen er mindere dagen zijn maar toch...!

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjulliewel voor de lieve woorden! maar ik weet zeker dat als het andersom was, jullie ook je manier zouden vinden. tuurlijk is het soms moeilijk voor me, maar jullie moesten eens weten hoe blij ik ben met dit clubje :) en hoewel het soms natuurlijk wel verdriet doet, ben ik vooral gewoon enorm meelevend en blij voor jullie hor :) gelukkig kost dat ook geen moeite! en het helpt mij weer enorm dat jullie me zo kunnen steunen door met me mee te leven, doet me echt erg goed en helpt me ook om mijn geduld te bewaren.
    soms vind ik ook dat ik gewoon teveel zeur, maar het van me afschrijven helpt wel, dus dank dat ik dat gewoon kan blijven doen hier :)

rica, oo die kleine weet je wel wakker te houden!! maareh, wel fijn dat ze haar grote brulstand nog niet gevonden heeft ;) is je kraamzorg weg nu? beviel dat eigenlijk? en heb je al veel bezoek gehad? fijn of juist niet? en wat goed van je buik! dat doet je lichaam snel.. verlang je stiekem al weer naar een eventuele volgende zwangerschap hihi

breka, klinkt heel normaal denk ik hoe je je voelt! ik zou niet anders verwachten dan dat de tranen bljiven komen, en niet alleen van geluk. babyblues! en wat vervelend dat de borstvoeding zo'n pijn doet :(.. dat is wel even heel anders gebruik maken van je borsten.. hopelijk hecht het goed daar beneden zodat je daar niet meer lang last van hebt. wel heel fijn dat je man zo lief is! heb je het gevoel meer verbonden te zijn, ook met hem nu?

joan, de dagen tikken verder.. voel je je nog steeds lichamelijk wel ok? het kan me goed voorstellen dat je helemaal krankjorem (ben fan van die term ;)) wordt van al die goedbedoelde belletjes!! ik zou - voor de grap - gewoon even niets van me laten horen ;) laat ze maar in spanning houden, heb jij even rust haha. snap ook wel dat dat niet heel handig is, maar toch: je rust staat wel voorop om goed de bevalling in te gaan!

hele fijne dag x

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Breka, ze zeggen idd dat je altijd even de tijd moet nemen om met borstvoeding goed op gang te komen. (dacht dat er 3 weken voor stonden). Fijn dat het gisteren iig weer beter voelde dan de dag ervoor. Dat is wel positief.
    Hoe is de nacht gegaan met Margot? Lekker dat je man zo goed meehelpt. Is hij ook vrij nu? en hoe lang?

Rica, wat goed dat je al weer zo dicht bij je oude gewicht zit en dat je buikje al weer bijna strak is. Lijkt mij echt fijn, hoewel ik denk dat ik er wel wat meer werk aan ga hebben. Ik zou het zo heerlijk vinden als ik weer op mijn buik kan slapen!! maar begrijp ook wel dat je je buik mist hoor. Het went toch he, ha ha.

Kara, je zeurt absoluut niet!! Morgen naar het ziekenhuis toch? Hoe laat heb je een afspraak? Gaan ze dan een echo maken om te kijken of je een ei hebt gehad?, en misschien een innesteling? Ik duim hier hard voor je.

Net terug van de verloskundige. alles is nog goed. Baby heeft nog genoeg ruimte. Ze vroeg of ik al regelmatig harde buiken heb. nou nee, heb niks met regelmaat. Heb wel tekenen van voorweeen maar niks waar ook maar enig patroon in zit. Als ik voor maandag nog niet bevallen ben dan gaan ze me maandag strippen. Dit gebeurt gewoon bij me thuis. in 50% van de gevallen helpt dit de bevalling op gang. Ben benieuwd.

Ik voel me vandaag niet zo lekker. Heb keelpijn en ben verkouden. Bah.....echt even een baal dagje. Het weer werkt ook niet mee maar denk dat we er nu echt aan moeten gaan geloven dat het herfst is!

x

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    o ja, kara en ik neem idd al expres niet op of reageer pas laat op sms'jes. Ligt er wel een beetje aan wie belt of sms't. laat ze maar zweten :D.

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    pffff, wordt net door de verloskundige gebeld dat het dinsdag wordt ipv maandag. Ze hebben maandag namelijk al iemand staan die gestript wordt. Baal er wel een beetje van want had mijn gedachten daar wel al op ingesteld. Nou ja, dat dagje langer kan dan ook nog wel........

8. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Banner is gelukt, is wel via deze site, maar goed,... jullie kunnen volgen hé ;)

Rica: ik mis mijn buik totaal niet hoor. Hij zwabbert er nu wel wat bij... hoop dat hij snel weer strakker wordt! Daarnet heb ik mij gewogen, nog 6,5 kg te gaan tot mijn startgewicht. Netjes niet?

Kara: Wij proberen je in de mate van het mogelijke te begrijpen en je weet dat je onze onvoorwaardelijke steun hebt! Ik ben benieuwd hoe het was in het ziekenhuis! Hopelijk bemoedigend nieuws? Ik voel me inderdaad veel meer verbonden met mijn man. Dat is echt wonderlijk wat wij samen gemaakt hebben! Ik kan er nog steeds niet bij dat wij gewoonweg een mensje op de wereld hebben gezet! Nu hoop ik dat de babyblues snel voorbij zijn en dat ik nog meer van mijn meid kan genieten want ze is zoooooo verschrikkelijk mooi! (al zeg ik het zelf :)). Ik probeer zo snel mogelijk een foto'tje op mijn profiel te zetten.

Joan: deze nacht was eigenlijk (ik durf het haast niet te zeggen) een goede nacht. Ze is wakker gebleven van 00u tot 02uur en voor de rest heeft ze netjes gedronken en geslapen. Zalig! Ik hoop dat dit mag blijven duren :(
    Mijn man is nog thuis tem dit weekend. Hij heeft dan nog een weekje verlof over en zal dat spreiden door iedere week 1 dag te nemen. Zo kan hij mij een beetje helpen en kan hij natuurlijk ook meegenieten van ons meisje. Hij is er al helemaal verliefd op! Ik vraag me zelfs af wie hij het liefste ziet, mezelf of Margot ;). Buikslapen is trouwens zoooo leuk weer, ik kan er van genieten. Nog even doorbijten en je kan het ook weer! Wat vervelend dat je moet wachten tot dinsdag. Dat lijkt waarschijnlijk voor jou nog zover weg... ik mag er niet meer aan terugdenken hoe ik mij voelde in die dagen. Op de duur verlang je naar de pijnbank, gewoon om er "vanaf" te zijn hé?!

Zo, nu snel even rusten want dan moet Margotje nog in haar badje en is het alweer tijd om te eten... het leven van een drukke mama hé ;). Ik had me voorgenomen om zoveel te doen vandaag (koken, wassen, strijken) en de dag is alweer voorbij en de strijk is nog steeds aanwezig...

Hug en dikke kus van Margot!

9. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto staat op profiel!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mooi hoor breka! wat is ze helder daar zeg, heeft ze daar maatje 56 aan?
    onze meid heeft spruw! ws al paar dagen maar ik herkende het niet! ze heeft een witte laag op haar tong maar ik dacht dat dit door de melk kwam...niet dus!
    en nu zijn ze ook nog eens aan het staken!! grrrrrr verder willen ze ons niet helpen, morgen maar weer bellen! vond haar vanacht en vandaag ook wat "zeurderiger"...
    naja komt wel weer goed, kan het nu ook goed herkennen.. weer een les voor de volgende keer die hoopik niet komt :)

joan rot ja! kan me voorstellen dat dat even een domper is zeg! dinsdag dan maar, en hoop dat je bij de 50% zit bij wie het wel doorzet dan! of dat het eerder komt natuurlijk!

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat een klein prinsesje Breka! ik kan me voorstellen dat je man wel een beetje verliefd is als je zoiets moois op de wereld kan zetten!
    wat fijn dat je al een goed ritme lijkt te hebben gevonden. goede nachtrust lijkt me heeeeeel fijn :). heb je wat om op te teren ;).
    en netjes dat je al zoveel kilo's kwijt bent! de rest van je buik zal vast ook weer bijtrekken.. en zo niet, heb je een mooie aandenken ofzoiets ;). ik weet dat mijn moeder altijd haar flubberbuikje heeft gehouden en zelf ben ik bepaald ook neit strak, dus ik denk wel te weten hoe ik er zometeen uit ga zien.. maarja, goede voorbereiding is de helft toch? hmmmm

joan, jemig dat is wel even een dag verschil ja! wat stom dat dat zo geregeld wordt.. en vervelend dat je je vandaag zo rot voelt vandaag.. misschien dat ze/hij dit weekend wel komt..? ik hoop het voor je, je hebt wel lang genoeg gewacht! en lijkt me stiekem wel leuk om iedereen in het onzekere te houden hehe.

rica, slechte dag om spruw te hebben weet je of dat makkelijk verholpen kan worden?
    hoop dat jullie wat goede nachtrust krijgen vannacht! lukt het met het drinken eigenlijk al wat beter?

ik heb een gekke dag vandaag.. kan het hier nog een keer vertellen maar http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/307196-snap-niet-meer-iemand-hier.html#post11042409! wat denken jullie ervan??
    morgenmiddag ga ik naar de gyn, dus mooi moment om dan nog even van binnen te kijken hoop ik.. en misschien toch nog een ei?

12. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    mooie foto breka. Heerlijk lijkt me dat om te zien wat jullie gemaakt hebben.
    wat fijn dat de nacht goed was gegaan. Hoop dat het zo mag blijven idd. Klinkt alsof je wel een ritme gevonden hebt met margot.

rica wat vervelend dat ze spruw heeft. Ga je vandaag met Lois naar de huisarts? Hoop dat er makkelijk wat aan te doen is.

Kara, ik heb je topic even gelezen. Vind het lastig om te zeggen. Heb me zelf nooit zo verdiept in ovulatietesten en temperatuur stijgingen. Weet dus echt niet of het allemaal er moet zijn om een ei te hebben of niet. Maar als jij altijd pijn aan je borsten krijgt als je eisprong eraan komt dan lijkt dat me de beste graadmeter. Dan kan je er denk ik gewoon vanuit gaan dat je ei eraan zit te komen. en ik zou niet teveel op google neuzen. Daar wordt je alleen maar onzeker van want je krijgt altijd wel vervelende hits als je ergens op zoekt. Gelukkig heb je vandaag echo en zal je het horen. Ben benieuwd hoe dat gegaan is??

hier nog altijd geen baby en ook geen tekenen van. mama en papa worden nu toch wel erg nieuwsgierig...... Maar goed worden in spanning gehouden. Wou alleen dat je ene potje geduld bij de winkel kon kopen. Kan het soms wel gebruiken. Maar goed, probeer me niet gek te maken. Volgende vooruitzicht, 9 oktober, hoef ik niet meer te werken dit jaar......

liefs

13. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja ze draagt nu maatje 56. Een maatje 50 lukt niet hoor ;)
    Deze nacht alweer een zalige nachtrust gehad... ik durf het haast niet te zeggen, maar hoop nog op zo'n nachten :D

Kara: geen idee hoor. Mijn temperatuur ging omhoog na mijn eisprong, da's een feit, maar verder had ik geen symptomen. Kan de gynae je dat deze middag bevestigen? Ik hoop van wel. Ik zou zeggen: geniet alsnog een keer van elkaar, you never know hé!

Wat vervelend van die spruw. Hopelijk is het snel te verhelpen.

Joan, iedere keer ik hier on line kom zie ik jouw naam nog staan bij de reacties van vandaag en iedere keer denk ik: och nee, nu nog niet verlost! Ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt. Het is het wachten waard, maar ik ben het ook nog niet vergeten hoor. Ik heb helaas geen potjes geduld meer over... zoek er soms zelf nog een paar want onze kleine meid zwaait hier in huis met de scepter dezer dagen. She's the boss :p.

Straks komt de vroedvrouw langs.. benieuwd of we alles goed doen met onze kleine meid!

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    en? wat zei de voedvrouw ervan? heeft ze tips van jullie gekregen hoe je Margot de hele nacht stil houdt en zelf door kan slapen ;)? hoop ook voor je dat je deze nachten mag blijven houden! merk je nog steeds verbetering met de borstvoeding eigenlijk?

ik herken wel wat breka zegt.. iedere keer als je online komt den kje weer... zou het?? maar joan blijft nog even rustig hier.. ;) ben echt heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren. ben je al aan het eind van je latijn en gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig of ben je lichamelijk ook op?

rica, hoe is het met je spruw?

ben vanmiddag bij de gyn geweest en eignelijk niet veel wijzer geworden. lief dat je precies hetzelfde zegt als mijn man joan :) niet te veel googlen! ik maak me niet heel erg zorgen, heb vooral geen zin in nog meer wachten. zou ook wel zo'n potje geduld willen kopen ;)
    de echo liet een geel lichaam zien, dus er is mogelijk wel een ei geweest, misschien ook niet, maar wanneer is niet te zeggen. kan dus vorige week zijn geweest, maar ook vanmorgen.
    snappen doe ik het dus niet, maar vindt het wel weer spannend eigenlijk.. you never know! :)

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    edit: rica, je = de.. nu klinkt het wel heel gek! sorry. gaat het goed met Lois?

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    breka, hoe was het met de vroedvrouw? Doen jullie alles goed? vast wel, maar altijd lekker om het even bevestigd te krijgen.

Kara, wat balen dat je nu eigenlijk nog geen duidelijkheid hebt. Krijg je dan binnekort weer een echo om te kijken? Of wat gaan ze nu doen? En ga je het dan ook over de medicatie hebben als je gene ei hebt gehad? irritant dat je zo in onzekerheid nog zit.

Ik heb vannacht van 3.00 tot 10.00 vanochtend om de 5 minuten weeen gehad die rond de 45 sec aanhielden. Had de verloskundige ook gebeld rond 6.00. Moest ik onder de douche gaan staan voor minstens een half uur. Ik doen, werd duizelig en werd zwart voor mijn ogen, ontzettend staan overgeven. Moest de verloskundige weer bellen als mijn weeen om de 4 minuten zouden komen. Nou, niks dus he. Vanaf tien uur wel af en toe nog krampen maar het neemt weer af. Echt geen nachtrust gehad. Werd nog door de verloskundige gebeld om te vragen hoe het ging. dus ik het verhaal gedaan. Zegt ze dat ik pittige voorweeen heb gehad maar dat ik daar straks wel profijt van ga hebben als het echte werk gaat beginnen. Ze gaf aan dat het kan zijn dat wanneer ik vannacht naar bed ga mijn lichaam de weeen weer oppakt maar het hoeft niet. Ik moet iig vanmiddag even gaan slapen en mag een paracetamol nemen om de scherpe kantjes van de weeen af te halen. Voel er nu ook weer 1 opkomen dat ik hier zit te typen. Ze voelen niet prettig en dit is alleen nog maar voorwerk :(. Dacht echt dat ik vandaag mijn meisje in mijn armen zou houden!!! Baal er best wel van dat het niet doorgezet heeft. Gewoon 7 uur lang om de 5 minuten weeen gehad en niks opgeschoten................ Ben best een beetje verdrietig eigenlijk.

nou, moest het even kwijt........

x

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    als ze weer komen in regelmaat, gewoon weer bellen! dan gaan ze maar voelen hoor...straks heb je al aardig wat cm's en zetten de weeen niet door...dan kunnen ze je best helpen!
    En anders gewoon aan dikken hoor, jij voelt wel wat voorweeen zijn en niet en als ik dat zo lees met het overgeven en de tijden lijkt het erg op mijn weeen...ze deden op een gegeven moment zo zeer dat ik ook wegzakte en overgaf!
    naja ik ben geen vk maar klinkt wel heftig....

dus gewoon bellen als het weer zo is,laat ze maar voelen, alhoewel ze dat bij mij ook niet direct wou doen want ja straks brengt het alles onnodig op gang..nou ben jij overtijd dus wie weet!
    Wordt toch spannend... ik hoop echt voor je dat het echte weeen zijn en het doorzet! Kan me voorstellen dat je het nu echt zat aan het worden bent!

breka hoe gaat het!!!?

kara nog ff tot je nod!

18. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Sorry meiden, het was hier zeer druk.
    Margot doet het meer dan goed. Ze weegt alweer 3kg600, dus nog 150 gram en ze heeft haar geboortegewicht terug, wat al zeer snel zou zijn. Ik moet me geen zorgen maken dat ze te weinig zou drinken, de weegschaal liegt niet ;) De vroedvrouw was zeer tevreden over ons.
    Na 2 mooie nachten hadden we een serieus mindere nacht. Ze was klaarwakker van 22u tot 03u30... Dan heeft ze melkje gedronken en alles terug overgegeven... Nu slaapt ze natuurlijk al de ganse voormiddag.
    Borstvoeding lukt vrij goed. Ze drinkt wel goed, maar nog steeds met behulp van een tepelhoedje. Ze wil mijn tepel maar niet grijpen! Ik vind ook dat ze te vaak haar melkje terug overgeeft! Vroedvrouw zei dat ik me geen zorgen mocht maken, maar toch... Margot is gewoonweg te gulzig en dan kan ze het niet binnenhouden. Lang leve de wasmachine!

Rica, heb jij ook zo'n schrik van dat naveltje? Ik hoop dat het er deze avond zal afvallen... die verzorging gebeurd nu met bibberende handen! Ben zo bang dat ik haar pijn zal doen!

Joan, al doorgezet ondertussen? Het lijkt met zooo lastig! Kunnen ze niet je vliezen breken ofzo? Of minstens even langskomen om je te onderzoeken? Spannend! Je kan het natuurlijk ook positief bekijken en denken/weten dat het echt nog niet stilgevallen is hé! Nog even meid en je kan je prachtige meid in de ogen kijken! Toi toi toi!

Kara, sneu... Kan er eigenlijk niet zoveel meer over zeggen... vind het zooooo vervelend voor jou!

Dikke knuf van mijn schatje!

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    die viel er geloof ik na 1 week en 3 dagen af!, nu gaat het etteren en er zit nog een heel klein stipje in de navel die ze ws gaan wegstippen op het bureau want dat kan dus etteren en wat aangroeien...
    ik ben blij dat dat rotding eraf is ja, het was ook een beste navelstreng, elke keer dacht ik ook ohjee als ik haar maar geen pijn doe, haar luier moet niet te strak etc...
    wat voor navel krijgt margot? hier een uitpuilende :) ikzelf heb een gaatje :)

joan hoe gaat het met je!??? heeft het misschien toch doorgezet!! ik gok bijna van wel ;) ik zie het in mn glazen bol ;)

20. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan jullie het blijde nieuws melden dat haar naveltje eraf is :DHet is een uitpuilend naveltje, maar dat zal nog wel veranderen zeker? Het is zelfs geen wondje, nog een klein beetje bruin errond en voor de rest een netjes naveltje... ben best blij!

Joan??? Hopelijk...

Deel Deze Pagina