gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach ja breka hier iets uit de aanbieding wat en keer over 3 jaar zal passen ofzo...pff niet dat ik ondankbaar wil overkomen maar toch....

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he ladies!

@rica, dat is ook gewoon echt een stom cadeau :S, maar het is het idee dat telt toch ;). kan me voorstellen dat het dan lastig is om blij te reageren!
    al die visite blijft maar komen he.

hebben jullie nog nieuwe foto's eigenlijk van het kleine grut??

@breka: fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan! visite weigeren/wegsturen in het kader van rust is heel logisch toch? wel vervelend hor, dat je vriendinnen zo in een andere fase zitten. vind je het erg jammer?

@joan: heerlijk dat Linde zo happy is! klinkt fijn ook, al dat geknuffel :). was het leuk met opa? en hebben jullie goed geshopt?

@hier: ja, deze cyclus is erg vaag! snap het zelf ook niet meer en vandaag lang aan de telefoon gehangen met gynpoli en zij snappen het ook niet meer. een arts heeft zich erover gebogen en theorieën aangedragen die ik zelf ook verzonnen had. komt er op neer dat ik gewoon moet hopen dat ik een eisprong heb gehad (ondanks dat de er aanwijzingen zijn dat dit niet het geval is, maar ook aanwijzingen dat het wel het geval is)! progesteron is denk ik gewoon te vroeg, of te laat geprikt waardoor die slechts 18 was.. maar het kan ook gewoon een rot ei zijn geweest...

kort samengevat: snap jij het snap ik het? nee en de gyn ook niet, dus ik ga maar mijn best doen rustig af te wachten en ga zondag testen (heb wel een eikpunt nodig!).

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja, ik vind het behoorlijk jammer dat de vriendinnen geen interesse hebben. Ik heb wel een mensje op de wereld gezet en ze vinden het nog niet eens de moeite om ze te komen bekijken? :(
    Dat verwacht je toch niet van je beste vriendinnen hé!

Kara, wat rot voor je...

Ik heb nog geen recente foto. Zondag is er een familiefeestje en mag ze haar nieuwe kleertjes aandoen :D. Zal dan een foto'tje nemen en posten! Ze lijkt meer en meer op mijn man! Grappig en schattig om te zien!

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He Breka,
    benieuwd naar de foto's! :D leuk dat je een familiefeestje hebt, kan iedereen haar zien.

en je vriendinnen valleen mij ook erg tegen... zo egoistisch. ook al heb je niets met baby's, wil je toch wel de creatie komen bezichtigen!! of denk je dat er veel jaloezie heerst onder ze?

gister heb ik wat bloed verloren en steek in mijn buik gehad. ongesteldheid komt er dus aan denk ik. en stiekem hoop ik op wat anders natuurlijk, maar ik moet me er niet blind op staren, kans is gewoon klein en moet blij zijn als ik gewoon ongesteld wordt!

fijne dag!

liefs!

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

wat een rare vriendinnen hebben jullie zeg! Jammer dat ze zo weinig inlevingsvermogen hebben. snap dat echt niet. Kan me voorstellen dat dit wel een weerslag heeft op jullie vriendschap. Zoiets moois wat je meemaakt en dan zo weinig tot geen interesse. Zou ook boos zijn!

Kara, wat balen dat je ongi er waarschijnlijk aan zit te komen. Hoop mee dat het een innestellingsbloeding is! het is je zo gegund meid!!
    Ik heb nog wat foto's van Linde in het fotoalbum geplakt. 1 staat er dubbel in maar weet niet hoe ik die moet verwijderen.
    Hoe gaat het trouwens op je werk? Heb je het nog steeds naar je zin? Is het een goede beslissing geweest om over te stappen? En hoe bevalt het getrouwde leven? Merken jullie al veel verschil?

hier gaat het goed. Gisteren naar het CB geweest naar het inloopweeguurtje. Linde weegt nu 3550 gram dus die komt goed aan. Ze komt soms ook wel heel erg vaak,. om het uur. Dan heb ik het af en toe wel eens gehad. Helemaal geen tijd meer voor mezelf.

Ik ben die visite ook helemaal zat. Mijn man heeft twee weken vakantie gehad maar zo voelt het helemaal niet. We hebben amper tijd met zijn 3en gehad. Elke dag willen er wel weer mensen langs komen. Ben het echt een beetje zat...... pffffff.
    mijn schoonmoeder zit ook al dat ik gewoon bij hun op de koffie kan komen als mijn man straks weer werkt maar daar heb ik dus echt geen behoefte aan. Volgens mij voelen ze wel aankomen dat ze Linde straks minder gaan zien. Maar er is het een en ander voorgevallen tussen mij en mijn schoonmoeder en sindsdien houd ik haar op een afstand. Heb dus echt geen behoefte om daar alleen langs te gaan en al helemaal niet elke week! Voel me al helemaal in het nauw gedreven.

Nou ik ga maar afsluiten want er is..........ja je raad het waarschijnlijk al.........visite onderweg. Gaan mijn plannen voor vandaag!

xxx

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    visite nou pff vandaag weer een heel zooitje... ik benhet zo beu!
    eigelijk is het best druk met viste enzo, en vaak blijven ze ook nog hangen tot de fles en dan vlieg ik ook weer van hot naar her met drinken etc..manlief ook wel hoor maar toch... visite wordt nu wel minder gelukkig :)

morgen gaan wij naar cb voor wegen en meter...ben zeeeer benieuwd ik gok dat ze nu 3500 a 4000 gram is?? ik heb geen idee wat normaal is hahaha... kan wel mooi spieken naar andere kindjes..wel leuk om zo te vergelijken.

Kara heeft je bloeding nog doorgezet! hoop het niet hoor...:(

achja vriendinnen... denk jarloersie ergens ook wel bij mij bij 1 vriendin omdat die zooo graag wil (een vriend, huisje boompje beestje) en die kan gewoon niet de partner vinden.
    maar ergens denk ik ook wel weer egoisme... ze stappen nog en gaan nog achter de jongens aan opm maar zo te noemen...naja dat heb ik niet. maar dan nog. ik heb echt veel voor 2 vriendinnen gehaadn en niet om mijzelf nou de hemel in te prijzen maar ik weet gewoon dat ik veel gedaan heb en gaan ookal zoooolang met elkaar om...dat ja mijn verwachtingen waren wel iets hoger ja!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He ladies!

Wat een leuke foto's Joan, die voetjes vooral :D hihi.
    Fijn dat ze het ook zo goed doet en niet alleen jij, maar ook andere mensen die er veel van weten, tevreden zijn :)

Wat vervelend van de visite die maar blijft komen! Conclusie: zorg dat je sociale leven op een laag pitje staat vóórdat de baby komt ;)
    Nouja, het kan natuurlijk ook de andere kant op gaan, dat is ook niet leuk.
    Maar er gebeuren dingen die je ook niet helemaal in de hand hebt.. toen wij het net hadden verteld aan mijn schoonouders begonnen ze ook meteen plannen temaken om wekelijks langs te komen bij elkaar. Nou, daar zitten wij dus echt niet op te wachten! Maar lastig om dat soort dingen goed te bespreken zonder te kwetsen.

Het is net alsof je kindje niet alleen van julliezelf is ofzo dan.

Helaas, ik ben vandaag ongesteld geworden :( Wat op zich ook weer ok is, maar ik heb echt gedacht dat het raak was. En nu weer lekker veel ongipijn, dat is dan je prijs voor het niet zwanger zijn.
    Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. De gyn heeft me aangeraden om 100mg te gaan slikken, maar ben wel bang voor overstimulatie, aangezien mijn ei op CD26 was gekomen. Dus wel wat later dan gewenst, maar niet belachelijk laat. Misschien dat ze iets kunnen doen met hormonen spuiten volgende ronde. Ga zometeen even bellen.

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh leuke foto´s joan, gut heb dat helemala gemist!
    Ik zal vanavond of morgen even wat in mn profiel bijzetten...
    heb 2 leuke foto´s 1 in de schommelstoel van 2 dagen en 1 van ruim 3 weken in diezelfde schommelstoel...leuk joh dat verschil zo!

vandaag naar cb geweest en ze was 3400 gram! naja mooi op schema...

kara ongi!!!! pff en je dacht ook dat hetraak was, jeetje wat een domper weer! hormonen ja heb ik ook welleens van gehoord..hoop dat dat gaat helpen. sjonge jonge!

breka hoe gaat het..gaat het snachts al wat beter!???

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    fotos in mn album!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    leuke foto's rica! echt schattig, en leuk om het verschil zo te zien. wat was ze nog een klein hummeltje, en nu een iets groter hummeltje :)

vandaag weer een klotedagje, maar ik heb me voorgenomen om het anders te gaan benaderen. wil geen afstand doen van zp, maar wel iets minder ermee bezig zijn. niet meer zo vastklampen aan alles! dusse, vanaf nu af aan ben ik heeeel relaxed ;).

Hoe zou het met Babette zijn denken jullie? Hoop dat ze het wel zou melden als het raak zou zijn hier. Dat ze zich gewoon weer aan zou sluiten! naja, misschien zullen we er nooit meer achterkomen.

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Rica, wat een leuke foto's! Wat een verschil al he in die korte tijd. Ze groeien echt hard. Linde kon eerst een paar mutsjes die we hadden gekocht niet op, veel te groot en nu probeerde ik het gisteren weer en zijn ze eigenlijk al bijna te klein ;). En jouw meisje heeft echt al een behoorlijke bos haar idd. Leuk hoor! Voor je het weet kunnen er elastiekjes in en speldjes.....

Bedankt voor de complimentjes over ons meisje!

Kara wat kl*te dat je toch nog ongesteld bent geworden. hoe reageerden ze dat je belde over eventueel hormonen? Heeft het gesprek wat opgeleverd? knap dat je je voorneemt om er niet zo meer mee bezig te zijn en het relaxed te benaderen. Ik hoop dat het je lukt!

Breka, hoe gaat het bij jou? Hoe zijn de nachten met Margot? Blijft er een stijgende lijn? Ik hoop het maar.

Mijn man en ik zijn vandaag een jaar getrouwd. Ben net verrast met een heerlijk ontbijtje en een welness bon. Hij had echt een lieve tekst. Dat hij vind dat ik wel wat lekkers verdient heb na zo een jaar. Echt heel erg schattig. kan hij toch weer heel romantisch uit de hoek komen. We gaan zo lekker naar dolfinarium en daarna vis gourmetten. Lekker dagje dus.

xxx

12. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Druk druk hier.
    Vanavond trouwfeest van vrienden en morgen familiefeestje...
    De nachten verschillen... eens een goeie en dan weer een slechte nacht... ik antwoord later op jullie...

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Gefeliciteerd Joan, wat lief van je man ook. Hebben jullie een lekker dagje gehad?

Breka, nog geen regelmaat dus... als de goede nachten ook maar blijven komen dan..

Wij hebben een lekker weekend, en gedachten verzetten helpt wel. voel me al een stuk beter en rustig om er niet de hele tijd mee bezig te zijn. volhouden dus :)

liefs

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hey dames hoe gaat het!!? lekker van het weer aan het genieten!??
    kara hoe gaat het nu met je!??? heb je al gebeld en krijg je ze?

joan hoe gaat het met kleine linde... deze spruit weegt 3400 maar wat is ze al veranderd zeg...
    ze ligt nu in coma in de schommelstoel...trutje heeft tot half 4 vanacht lopen krijssen tot het moment dat ze tussen ons in lag waar ik niet blij mee ben!! ik was wel in slaap gevallen wat ik doooood eng vind maarja ze was zo overstuur en heb haar ook wel even laten huilen, naja alles gedaan en madam was gewoon woest!! om 6 uur weer haar flesje en toen lekker in haar eigen cribje maar jeeetje tot die half 4 was ik echt moe!!!

breka hoe gaat het bij jou nou??meld ze zich nog om de 3 a vier uur snachts? hier nog steeds maar ach t meiske is nog maar 4,5 week dus ach!

15. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi...
    Even de tijd gevonden om te reageren... Margot ligt nu in haar bedje rond te kijken naar haar mobieltje.

Margot heeft nog geen echte regelmaat gevonden... Soms hebben we een heel goede nacht, zaterdagnacht was dan alweer verschrikkelijk.
    Zaterdag moest ik haar trouwens voor het eerst een paar uur achterlaten! We moesten naar een huwelijk van goede vrienden en Margot is bij haar meter gaan slapen... Mama had het moeilijk en stond om 2 uur alweer aan meter haar deur om haar op te halen :D. Heb ze dan de borst gegeven en mevrouwtje wou niet terug inslapen tot maar liefst 5u30! Zondags hadden we dan alweer feest en moesten we om 12uur alweer in de feestzaal zijn... zware dag gehad dus! Maar goed, gelukkig hebben we ook betere nachten. Dan is ze wakker tot middernacht en zou ze al slapen tot 7 uur! Zalige nachten zijn dat... hopelijk volgen deze elkaar snel op ;)

Margot stelt het verder heel goed. Ze eet en eet en eet. Gisteren is de vroedvrouw nog eens geweest en ze weegt nu inmiddels 4kg100! Een flink mevrouwtje dus! De vroedvrouw hoorde wel niet graag dat we een flesje bijgeven.. maar daar trek ik me niets van aan. Ze drinkt het graag, goed en wordt er rustiger van!
    Heb zondag geen nieuwe foto's kunnen nemen van haar, dus ik gooi er eentje bij van vorige week... zie mijn album.

16. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, er was hier iemand die naar Babette vroeg. Ik zie op haar profiel dat zij laatst on line was op 05 september....

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja zag het van babbette, denk dat ze af en toe welleens mee spiekt...

wat een verschil al he breka, ze veranderen in het gezicht aardig snel vind ik!
    ik denk dat ze mijn neusje krijgt, maar verder zegt iedereen, "het is echt je man" en "ach echt uit je man gesneden" haha dus helaas voor mij :):)

kara hoe is het!!!???

wat een weertje nu, beetje donker....
    Ik ga van het weekend naar batavia stad, is er welleens iemand hier geweest??

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he ladies, even snel vanaf werk reageren :)
    wat fijn van het ritme breka! en wel zwaar hor, het gewone leven combineren met die kleine.. maarr dat gaat steeds beter lukken. hoe gaat het met je emoties?

denk dat babette ook soms nog wel even meespiekt, hoop het maar eigenlijk.

rica, ze bewaart de schoonheid van haar moeder gewoon voor later ;) zie je het zelf eigenlijk ook? de gelijkenis met je man?

bataviastad nooit geweest, hoor er nooit hele leuke dingen over, maar die conclusie kan je pas trekken als je er geweest bent :p

vandaag heb ik eindelijk gyn gesproken en ben vandaag in dosering verhoogd, nu dus 100mg. beetje vreemd om dat halverwege nog te veranderen maar toch maar gedaan. we zullen zien wat het doet! vrijdag eerste echo, maar weet zeker dat er dan nog niet veel te zien valt. volgende week ook vast 2 afspraken staan.

hele fijne dag allemaal!

19. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kara, met mijn emoties is het heel wat beter. Ik merk wel dat ik supervermoeid ben! Die korte nachten beginnen door te wegen. Ik begrijp niet hoe mijn man het uithoudt! Soms heeft hij maar nachten van 5 uur slaap en dan gaat hij 13 uur werken...

Margot lijkt hier ook helemaal op mijn man. Ik zie helemaal niets van mezelf in haar! Toch niet uiterlijk, hopelijk heeft ze toch een paar karaktertrekken van mij mij hoor!

Hoop dat de aangepaste dosis helpt Kara!

Joan, hoe gaat het? Druk?

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

het is even stil geweest vanuit mij. Vanaf maandag moet ik het helemaal alleen doen met Linde en dat is even wennen. Ze had maandag ook van 3 tot 6 continu honger, als ik haar dan even weglegde om de was oid te doen zette ze het op een huilen en kwam ik weer braaf aanzetten ;). Werd er eigenlijk een beetje moedeloos van. Dacht echt, zoek jij het maar even uit. Maar goed dat kan ik dan ook weer niet. Was blij dat mijn man om 6 uur kwam en haar even over kon nemen. Gisteren en vandaag heeft ze het weer erg goed gedaan. Ze zit wel graag bij me. Maar daar geniet mama ook van. Je merkt wel hoe erg een kindje je dag bepaald en hoeveel tijd het inneemt. En dan is Linde nog vrij makkelijk. Hoewel ze soms echt vaak en lang wil eten. Heb dan echt het idee dat ik de hele dag met een kind aan mijn toet hang. Maar goed het schijnt beter te worden, hi! De nachten blijven nog steeds hetzelfde gaan, ze komt 1 keer. Dat is dus erg lekker. Vanochtend kwam er een verpleegkundige langs van het CB. Wat willen die veel weten zeg. Maar goed, ze is een uur geweest en heeft Linde ook even bekeken. Linde heeft sinds maandag luieruitslag maar zij zei dat het ook schimmel kon zijn, net als spruw, dus als het vrijdag nog niet weg is moet ik even langs de huisarts.

Breka, wat een druk weekend heb jij gehad zeg met alle feestjes en dan je kleine meisje wegbrengen. Pffff, knap van je. Ik was de tweede week even alleen een boodschapje doen en had het er al moeilijk mee. Heb je je wel kunnen vermaken? En je moet idd doen waar jij je goed bij voelt. Als Margot het goed doet op een flesje bijvoeding dan gewoon geven. Wij leggen Linde (met een zijligkussentje) op haar zij. Maar eigenlijk moet ze op haar rug liggen. Dat adviseerde die mevrouw vanochtend ook aan mij en ik heb haar gezegd dat ik dat weet maar dat ik eigenwijs genoeg ben mijn eigen pad te kiezen. Maar wel even naar hoor als ze over wiegendood beginnen. Maar ze kan door het kussentje niet op haar buik rollen.

Rica, ze groeit goed dus. Lekker hoor. Zitten haar kleren nu al beter? Kan je haar leuke dingen aandoen of is dat nog steeds moeilijk?

Ze veranderen idd al erg in hun gezicht ja. Vanaf wanneer gingen jullie zien op wie jullie kindje leek? Wij zien het echt nog niet en visite ziet het ook niet. Ben zo benieuwd wat het gaat worden.

Kara, fijn dat ze wel met je idee mee zijn gegaan en dat de dosis verhoogt is. Zeiden ze er wat van dat je dat halverwege ging doen? Zou het dan minder effect kunnen hebben? Ben benieuwd vrijdag. Hoop wel dat de hogere dosis zijn werk gaat doen!!

Ik ben ook nog nooit naar bataviastad geweest. Zou het dus niet weten. Wanneer ga je Rica?

Op mijn werk is zoveel aan het veranderen momenteel. Van ons team is van 1 haar contract niet verlengt en de ander is bezig met onderhandelingen om geld mee te krijgen en stopt waarschijnlijk vanaf 1 nov. Zo raar allemaal. Dan is mijn team nog maar met 3 want mijn zwangerschapsvervanger is dus een vast contract gaan opvullen dus zijn mijn uren weer vrij gekomen. Kortom het is een zooitje. Mijn collegas zijn nog maar met 3 mensen terwijl we elke dag 3 mensen nodig hebben :$. Ben blij dat ik verlof heb en hoop dat het opgelost is tegen de tijd dat ik weer moet gaan werken.
    Breka hoe is het nou met jouw baan? Weet je al meer?
    Rica, moet jij nu wel of niet eerder beginnen omdat je eerder bevallen bent?
    Kara, heb jij het nog steeds naar je zin?
    Ik moet de eerste twee dagen al gelijk lange dagen maken op mijn werk. De eerste dag hebben we een groepsuitje naar de winterefteling en dat betekend vroeg weg en laat terug en de tweede dag hebben we teamdag en dat is dus ook een lange dag. Vind het een heftig vooruitzicht om Linde gelijk voor twee zulke lange dagen te droppen! Daarvoor dan maar een keer even oefenen??

xxx

Deel Deze Pagina