gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Breka, fijn van de verbeterde emoties, maar die vermoeidheid is wel lastig he.. dat scheelt ook zo enorm per persoon hoeveel slaap je nodig hebt en waar je op kan teren.. Toch denk ik dat het wel helpt als man dat je ook naar je werkwereld kan gaan, daar waar alles nog wel hetzelfde is en je niet continue nieuwe indrukken/info hebt om te verwerken.

Maar het lijkt me ook verschrikkelijk om weg te moeten bij je kleine meid!
    Ik denk dat het zeker goed is om dat langzaam (met tegenzin) te oefenen voordat je weer echt aan de slag moet! Zeker als het twee lange dagen weg zijn... pff.. wat is je startdatum... in 2012 toch pas?

Ik hoop ook dat de medicatie aanslaat op een gewenste manier! Het was eerder het zkh die het adviseerde ipv mijn eigen idee. Ik wil soms wat teveel zelf gaan dokteren ;) haha. ik geef me maar gewoon weer over aan de gyn. en we zullen zien. ik merk dat het met mijn humeur wel ok gaat zolang er 'hoop' is, maar wanneer die wordt weggenomen, stort ik weer even in. Maar ik houd me vast aan het idee dat het zomaar raak kan zijn komende ronde!
    Op werk bevalt het btw erg goed! Maar vanwege bezuinigingen kan ik ws. niet blijven.. maar dat duurt nog even dus misschien dat er iets anders zich aandient dan. ik zie het wel.

liefs!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    even kort bericht, ben ziek, overgeven en zit alleen met de kleine... hebben 2 hele verrotte nachten gehad dus ben nu op de bank aan het hangen. hoe lullig het ook klinkt ik hoop dat ze vandaag veel slaapt want mijn lijf voelt zwaar erg zwaar.

lois krijgt babyacne, beetje rode uitslag op de wangen, verder groeit ze wel. maat 56 zit nu goed en 50 is bijna te klein.

ik begin niet eerder op mn werk heb ik nog over gehad, ik heb gewoon recht op 16 weken en mn verlof die zoals afgesproken erachteraan wordt geplakt... maar krijg andere bedr.l. waar ik niet blij mee ben...ik had nu mooi mn rooster aangepast en zag er goed uit maarja of hij dat wil en het zo blijft allemaal..pfff kl zooi!

ik ga weer...kijken of ik mn ogen kan sluiten..

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joan, grappig dat je over het werk begint want heb ik nu net even nieuws ;)
    Bij mijn huidige werkgever word ik in het ongewisse gelaten. Ze lossen niets over wat er gaat komen omdat ze schrik hebben dat we zelf ontslag zouden nemen, maar ik voel de bui wel hangen... Collega's worden al op de nieuwe firma uitgenodigd (die dus 1u45 van mij thuis is...)
    Ik heb besloten niet bij de pakken te blijven zitten en heb elders gesolliciteerd en met succes! Deze voormiddag heb ik contractvoorstel gekregen. Het is financieel een stapje achteruit (waar ik wel voor gevreesd had, want nu mag ik echt niet klagen), maar ik moet wel minder uren werken en kan iedere dag al naar huis om 16uur! Op lange termijn is dit super, dan kan ik zelf Margot van school halen! Nog even over nadenken en een beetje rekenen of het veel scheelt...

Nog een primeur: Margot heeft deze nacht geslapen van 22u tot 06uur!!!! Zalig!!! Ben trots op mijn meisje! Ik hoop dat dit een voorbode is van véle zalige nachten!

Kara, ik begrijp je hoor... kan niet makkelijk zijn! Leuk dat je er de moed kan inhouden! Voor de zoveelste keer: respect!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    brekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa IK BEN JARLOEEEEEEERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS hahaha....

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    kara, oke meer op doktersadvies dus. nou ja, zij hebben er voor geleerd dus zij zullen het wel weten. maar dat zelf dokteren begrijp ik wel. fijn hoe je jezelf steeds weer zo positief kan opstellen. erg knap van je. maar denk ook dat je bijna niet anders kan, anders word je gek.
    fijn dat het op je werk goed gaat maar jammer van die bezuinigingen waardoor je waarschijnlijk weg moet. per wanneer zou dat dan zijn?

Breka, goed dat je alvast verder bent gaan kijken en niet gaat zitten afwachten. reistijd is ook heel wat waard hoor en elke dag 3 uur reizen is wel erg veel van het goede. dat gaat je denk ik wel opbreken. hoop dat de rekensom positief uitpakt. en om 4 uur klaar is wel een fijn vooruitzicht denk ik zo.
    Wat lekker dat margot zo een goede nacht heeft gehad. dat er nog veel van zulke nachten mogen volgen!

Rica, mooi dat ze nu leuke kleertjes past. Wat vervelend dat je ziek bent. heeft lois je een beetje rust gegund vandaag? ik hoop het maar.
    ik herken dat van in slaap vallen met de kleine in bed ook hoor. soms word ik wakker en schrik ik omdat ik me niet meer kan herinneren dat ik haar in bed heb gelegd. gelukkig ligt zeer dan wel lekker in te slapen en is het echt mijn voedingskussen daar onder de deken. pffff.......

linde heeft vannacht een slechte nacht gehad, echt tot half 4 constant willen drinken en anders huilen. zere tepels gehad...... hopen dat het nu beter gaat.

xxx

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,

rica, beterschap!
    breka, gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat goed!!
    joan, au maar verder klinkt het alsof het allemaal wel redelijk loopt bij jullie?

soms, als ik baal, denk ik maar aan al jullie gebroken nachten.. hihi (en sorry, maar dat helpt wel een beetje!).

ik heb geen internet komende dagen, de borspellen komen dus weer uit de kast :).

succes met de kleine donderstenen!!
    x

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heey

nou vanacht gaat lois logeren bij mn moeder, ik ben helemaal op...vanacht continue aan het huilen geweest en nu vandaag is het weer drama..ik weet het niet meer hoor. we zijn gebroken en willen even bijtanken. zal wel even wennen wezen maar moeders wil het met alle liefde doen!

Hoe gaat het verder hier!??

8. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Rica, wat fijn dat lois bij je moeder terecht kan. Erg lief dat ze dat voor jullie wil doen. Wat goed van jullie dat jullie even wat tijd inbouwen om weer op energie te komen! Echt een knappe keus. Zal idd even raar zijn maar soms heb je het even nodig om op te laden. Ben benieuwd hoe het jullie bevallen is?, en hoe lois het bij je moeder heeft gedaan? Geniet er iig even van.

Kara, even zonder internet dus, oei. Ach bordspellen zijn ook leuk en een boek lezen! Hoe was de echo trouwens vandaag? Kan me voorstellen dat je nu nog even extra geniet van je nachtrust (zolang het duurt). Hier gaat het idd wel erg goed, behalve de off nacht eergisteren maar iedereen heeft wel eens een baaldagje. Vannacht is het weer erg goed gegaan. Ik mag niet klagen. Linde is een erg tevreden baby.

X

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nouww haha ik heb haar weer meegenomen :)
    savonds sliep ze weer de hele avond dus dacht ahh zal het wat beter met haar gaan, en eigelijk voelde ik me ook heel schuldig om haar zo bij mn moeder te laten terwijl ik weet dat ze misschien niet lekker is.
    moet zeggen dat ik wel echt heel heel heel moe en kapot was hoor, 3 nachten weinig slaap en overdag huilde ze veel dus ik zat er behoorlijk doorheen maar mn super lieve man zei je gaat maar op het logeer bed, ik doe de nacht wel aangezien ik kan uitslapen (ik moest er vroeg weer uit)...
    dus manlief ligt nu lekker te slapen, ik heb de fles er net in gedaan en nu liggen ze allebeide te slapen....
    hoop dat ze het even volhoudt...
    :):):) was er helemaal van overtuigd, die kleine logeert bij mama maar toch gaan je gevoelens weer opspelen haha :)
    naja ik heb echt heerlijk geslapen en ze heeft zich maar 1 keer om half 3 gemeld dus dat was ook voor mn man een mazzeltje zeg maar.... denk dat ze zich gewoon echt niet lekker voelde.
    normaal is ze ook een tevreden baby maar ze zeggen ok dat rond de 6 weken de krampen het ergste zijn, darmen etc..

fijn dat linde goed doet, dat kan je helemaal geruststellen he!
    en bij jou breka al wat beter??
    kara zonder inernet afkicken dus hahah

gister maakte ik een grapje bij mn man, nou gelijk voor een tweede hahaha die kop van hem...:)

wanneer zouden jullie voor een 2e willen (naja mocht het zo zijn)...is het dan compleet voor jullie of nu al? Ik zou voor een tweede willen gaan als ze rond 2 jaar is en wat zelfstandiger is... denk ik nu teminste, je weet maar nooit.
    3 zou ik ook leuk vinden maar geen ruimte en manlief wil er maar 2 :):):) hoe zit dat bij jullie?

10. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Alweer een druk weekend en straks nog visite.

Margot doet het goed. Weegt nu 4kg150 en is al 55,5cm groot!
    Ze slaapt nog steeds hetzelfde... eens ze inslaapt is het voor 7 uur! De laatste nachten valt ze wel maar rond middernacht is slaap, dus nog even lastig voor manlief.

Wij wouden oorspronkelijk 4 kinderen! Maar ik ben toch even geschrokken van het werk dat een baby met zich meebrengt... ik laat het nog even in het midden. Voorlopig heb ik genoeg met 1 ;)

Ik reageer later uitgebreider, nu nog even genieten van de rust... stilte voor de stormloop.

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ha ha rica, toch maar weer meegenomen dus.......... kan me voorstellen dat je toch van gedachten verandert als je op het punt staat haar achter te laten en ze toch wel erg lief is. Wat lief van je man dat hij het even over wilde nemen en jij lekker kon slapen. En wat fijn dat ze maar 1 x is gekomen. hoe gaan de nachten nu? bij linde laatste 2 nachten gingen niet goed, ze kwam erg vaak.
    Wij willen in principe nog wel een 2de kindje maar de eerst komende tijd nog niet. misschien als Linde een jaar of 2 a 4 is. ik wilde 4 jaar maar mijn man liever 2 jaar. nou ja, kijk wel wat de tijd gaat brengen. ik vind het vooral praktischer als ze 4 is. dan zit ze namelijk lekker op school. nou ja, nu iig nog niet!

Breka, wat fijn dat Margot het nu zo goed doet. Heerlijk dat ze 7 uur achtereen slaapt.

xxx

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    een weekend geen internet en eerste keer is mijn stukje meteen weer weg :O

nou nog een keer dan: hoiii!
    hoe is het? wat een nachtbrakertjes hier. is het overdag nou allemaal eigenlijk goed te behappen of soms ook wel lastig? fijn dat jullie in elk geval tussen alle moeheid door kunnen genieten!
    en ook knap dat je aanvoelt wanneer je zelf ook moet bijtanken Rica.. juist erg verstandig. je moet eerst zelf goed in je vel zitten om voor je hummel te zorgen. maar ook mooi dat je het toch niet door liet gaan :D

klinkt mooi jullie gezinsplannen :D. ik heb ook wel een (nieuw) ideaalplaatje: kindje op 28e en dan rond de 30 en 32! Maar goed, ik ben er wel voorzichtig in geworden want het moet eerst maar eens lukken natuurlijk. morgen weer een echo, hoop op goed nieuws!

liefs

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou maar daarom heeft iedereen er wel een idee over toch?

hier gaat het nog steeds wat minder...ze spuugt zooooveel ja echt tot haar tenen zo ver en hard...dokter gebeld maar die vond dit meer iets voor het cb! nou die kunnen toch ook weinig? ws weer andere voeding zeggen ze nou het lijkt wel reflux! bah zo was ze nooit, ze was altijd heel tevreden echt heeel rustig maar de laatste week is het huilen en huilen.... zoo zielig en ik wordt er ook een beetje kriegel van...
    ik zie altijd zooo op tegen de nachten, ben ook dan zooo moe pff maarja ga vanmiddag naar cb en dan hoor ik het wel.

hoe gaat het met de andere dames?

kara heb je je nagels nog wel dan zolang zonder internet haha

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    jemig Rica, wat vervelend dat Lois zo aan het spugen blijft. Wat zei de cb er van? heb je wat nuttige tips gekregen? lijkt me ook niet goed voor haar ontwikkeling zo. en ook niet voor je eigen gemoedstoestand!! sterkte meid.

vanmiddag fm gehad: er zijn 4 (!) follikels in ontikkeling. gelukkig was er een die er met kop en schouders bovenuit stak, dus toch een positief vrij-advies gekregen. aan de klus dus!

15. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

Rica, wat vervelend dat Lois zo een last heeft van spugen. Wat zeiden ze bij het CB? Raar dat je huisarts je doorverwijst naar hen. Je zou toch zeggen dat ze gewoon onder behandeling is van je huisarts. Wat vervelend om zo een verschil te zien bij je meisje. Anders gewoon weer naar je huisarts hoor! Als het niet goed voelt, gewoon er achteraan blijven gaan. Kan me voorstellen dat je soms kriegel wordt van de nachten en het huilen. ik heb dat ook af en toe met linde, als ze de hele avond om het half uur komt voor drinken. heb nu ook besloten het bij te houden, hoe vaak ze komt en hoe lang. kijken of ik er een soort patroon in zie oid. gelukkig is linde wel gelijk getroost als er een tepel in gaat ;).

Kara, wat fijn dat de uitslag goed was. ben zo benieuwd hoe het gaat lopen deze ronde! mag je over 2 weken testen?

ik ben vanochtend in slaap gevallen terwijl ik haar voedde. vind dat zo eng eigenlijk. werd een half uur later wakker. gelukkig niks aan de hand maar zou mezelf echt niet vergeven als het verkeert loopt. klem de deken ook altijd strak om me heen zodat ik die niet over haar heen kan trekken mocht ik toch in slaap vallen.........

Breka, hoe gaat het bij jou?

xx

16. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Rica, wat vervelend dat Lois blijft spugen. Wat is CB? Voor wat staat die afkorting? Waarschijnlijk iets zoals wij hier "Kind en gezin" hebben? Vreemd dat je dokter haar niet wil behandelen!

Joan, ik geef de voeding steeds zittend, zo kan ik niet in slaap vallen ;). Is wel iets lastiger, maar zo ben ik zeker.

Kara, 4! Dat is veel... hopelijk zit er 1 goed bij!

Hier is Margot weer aan het veranderen. Nu komt ze 's nachts weer 1 keer voor voeding. We hebben blijkbaar te vroeg gejuicht... Maar goed, we mogen nog niet klagen denk ik.
    Ze blijft ook maar aankomen, 4kg350!
    Heb de indruk dat ze een beetje verkouden is, want ze niest heel veel. Hopelijk blijft het hierbij!

Ik heb de knoop doorgehakt wat mijn werk betreft en ga dus ingaan op het voorstel. Iets meer verdienen maar wel veel meer tijd voor Margot. Als jonge mama is dat nu mijn prioriteit hé :D.
    Ik zal nog 1 week op mijn huidig werk moeten werken en daarna ga ik dus bij de nieuwe werkgever starten!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    breka je bedoelt iets minder verdienen? teminste volgens mij moet ik het zo lezen gezien je zinsopbouw :)

cb is consultatiebureau, ja waar je heen gaat voor controle's etc.

lois is weer beter , gelukkig!!! vandaag niet gehuild Naja bij cb wel maargoed moest een uur wachten en ze had honger!!
    Heb andere voeding in ovleg voor reflux, die wordt dikker en het helpt gelukkig!!
    ze groeit goed, zit iets onder het gemiddelde maarja wat is gemiddelde he, elke baby is anders en ze was al niet zo groot bij de geboorte!
    ben zo blij, z eheeft vanacht op een kwartier na bijna 6 uur geslapen achtereen, toen 1 fles erin en hup weer 4 uur! dat is voor mij heel byzonder i.p.v elke 3 uur! heerlijk!
    ze is ook weer tevreden, denk dat ze niet lekker was ook vanwege het spugen en ietsje verhoging.

Kara 4!! nou wordt weer spannend! het moet nu toch!!!!! ik ga heeel heel heel hard duimen hoor!!!

haha ja linde weer blij met een tepel :):) tot hoelang wil je borstvoeding geven mits het goed gaat!???

hmm moet even wat verzinnen voor het avond eten...is altijd weer een verassing!! vinden jullie koken leuk?? ik heb het soms zo druk dat ik echt geen zin heb maarja vitamientjes he!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hmm dacht dat alles weg was maar dus niet!

19. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps, helaas verdien ik "iets minder"... inderdaad, verkeerd getypt...
    Daarnet het contract gaan tekenen en er is nu geen weg meer terug!

Margot had een slechte nacht en gisteren een lichte temp verhoging.
    Deze morgen maar naar de arts geweest en ze heeft een verkoudheid. Ze hebben ook test afgenomen om zeker te zijn dat het geen RSV virus is. Morgen resultaat. Ik heb suppo's gekregen tegen de koorts en een spray om haar neusje vrij te maken.
    Ze ziet er zo hulpeloos uit en heeft weinig energie... mijn meisje!
    Hoop dat ze snel beter wordt.

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hehoi! ik had gister een heel verhaal getypt maar dat is dus helemaal niet meer gepost zie ik nu!
    nouja, gebeurt wel vaker dat het ineens weg is en ik foutmelding krijg :S

breka, gefeliciteerd met je nieuwe baan! zal een hoop rust geven denk ik? wat zielig voor margot dat ze zo verkouden is. lijkt me lastig om te zien bij haar.

Rica, wat fijn dt het weer wat beter gaat! gelukkig maar. scheelt veel als het eten goed gaat, gaat het slapen ook beter, enz. enz. koken vind ik altijd wel leuk, maar niet zo heel uitgebreid hor. vanavond hebben we gewoon pizza op toevallig, was lang geleden hihi. wel goed dat je voor vitamientjes blijft zorgen!

Joan, kan me voorstellen dat het eng is om in slaap te vallen.. zoveel kan er natuurlijk niet gebeuren, maar het blijft een kwetsbaar meisje natuurlijk. aan de andere kant vindt ik er ook veel rust uit spreken/stralen.. zie het helemaal voor me: jij (hoe je er in mijn hoofd uit ziet dan haha) met Linde helemaal tevreden aan de borst. klinkt ook wel mooi!

wij zijn flink aan de klus, maar nog geen ei gevonden tot nu toe, maar gaat gewoon nog komen!! ovutesten nog nega, maar merk wel slijmverandering al. nouja, afwachten en doorSMEPpen maar :D

fijne avond!

Deel Deze Pagina