gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Rica wat fijn dat Lois weer beter is. En wat heerlijk dat ze de nacht zo goed gedaan heeft. Hoop dat ze dit volhoudt. En een gemiddelde is er doordat de een wat kleiner is en de ander wat groter. Het gaat erom dat ze naar het kindje zelf kijken en of die wel of niet groeit, toch? en hoe ze reageert ed. Zou me daar idd niet druk om maken.

Breka, wat spannend dat je straks echt bij een andere baas gaat werken. Wat zeiden ze op je oude werk? Lijkt mij wel fijn dat je nu een keuze gemaakt hebt. Weet je iig waar je aan toe bent.

Ik wil in principe tot een half jaar borstvoeding blijven geven. Maar moet eerlijk zeggen dat ik af en toe momenten heb dat ik het niet zo meer zie zitten. Ze kan soms zo vaak komen en ik kan moeilijk inschatten of ze dan sabbelt of dat ze echt drinkt. Ik denk steeds het tweede maar kan me niet voorstellen dat ze zo vaak honger heeft. Wordt er dan echt onzeker van en moedeloos. Heb haar afgelopen woensdag laten wegen en toen woog ze 3980 gram. Ze is dus in twee weken 400 gram aangekomen. Dat is dus allemaal goed.

Linde is erg op mij gericht. Ik kom thuis nergens aan toe omdat ze begint te huilen zo snel ik haar in de box leg oid. Ze wil echt bij ons zitten. Ik had haar net ook on de box gelegd omdat ze aan het slapen was en toen werd ze helemaal in paniek wakker. Is dan wel gelijk stil als ik haar oppak en ligt nu op mij verder te slapen. Hoe is dat bij jullie?

Kara, toch gaan smeppen dus. Ben benieuwd....... Hoop dat je ei snel komt. Maar de signalen zien er goed uit. Zo spannend weer! Hoe zijn jullie eronder? Kan jij het nog steeds wat loslaten? En je man? Merk je verschil in je relatie? Zijn jullie dichter naar elkaar toegegroeid? Hebben jullie nog steeds fijne seks of is het meer een moetje geworden?
    Jij zou toch rond deze tijd uitgerekend zijn van je vorige baby (weet niet goed hoe ik het moet omschrijven). Hoe ben je daar nu onder? hoop niet dat je het erg vind dat ik het vraag, maar het lijkt mij wel een moment dat je er even extra bij stil staat.

xxx

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    deze dame wil bijna niet liggen, als ze eenmaal slaapt is het goed maar als madam wakker is dan wil ze niet in de box en moet ik haar zoals op de foto neerleggen...rechterop!
    heb niet het idee dat ze huilt om mij maar meer dat ze ligt en dat zat is....

ooh mooi 400 gram! hier weegt ze nu 3800 gram in 3 dagen was ze 60 gram aangekomen :) niet veel maar ach maakt me nu niks meer uit, ze groeit! en het gaat niet heel hard maar alle beetje helpen he.

ik heb verder weinig te melden, heb koppijn dus ga maar weer er achter weg want zon beelscherm helpt niet mee...en krijg zo visite pffff geen zin maarja

ps wat is smeppen??? :D

hier even een foto, haar haar gaat altijd zo mooi rechtop staan na het wassen :)

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    rica, wat een schattige foto! Echt leuk......mooie kuif. 60 gram in drie dagen is toch netjes? Ze groeit idd, dus geen zorgen.

Smeppen is een methode die de kans 'vergroot' om zwanger te worden. vanaf 1 week dat je menstrueert om de dag seksen en dan de drie dagen (11 voor je eisprong, 1 op je ei sprong en 1 na je eisprong) seksen en daarna weer om de dag tot een week na je eisprong. Geloof ik hoor. Heb het 1 keer gelezen en dacht dat dit het in hield.

Linde deed de borstvoeding gisteren echt heel goed, om de 2 a 3 uur. Vandaag ging het ook erg goed. Hopen dat ze dit vast houdt.

Ik moet zo lachen om de bekjes die ze kan trekken. Ik vind het ook heerlijk om te zien als ze lacht. Dan leeft haar hele gezichtje op. Zo schattig. Ze moet ook vaak lachen als je haar een kusje op de mond geeft.

wij hebben een nieuw fototoestel gekocht en gelijk mooie foto's maken. Zo leuk. Alleen wordt ze misschien af en toe gek van de flits ;). Zal er een paar in mijn album doen. Ze groeit zo hard voor mijn gevoel.

xxx

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    aahh wat kan ze boooos kijken die linde hahaha :)
    mooi gaaf koppie, die eerste foto is ook schattig, lekker zuigen op t'knuisje :)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he!
    wat een onwijs leuke foto's zijn er gepost!
    Lois kan wel meedoen met foto van de maand, die engelahtige blik en haartjes :).
    en wat is Linde lekker aan het genieten en soms brommen hiih, heel cute!

ze groeien ook goed! merken jullie dat het al wat rustiger wordt met bezoek? en zijn jullie al veel vooruit aan het denken?
    6 maanden aan de borst vind ik een mooi streven hor. anders blijf je bezig.. en het kost zoveel tijd/moeite/energie!
    hoe is het eigenlijk met jullie lijven? zijn ze al weer een beetje hersteld van de bevalling en zwangerschap?

wat lief joan, dat je zo aan me denkt. vind het helemaal niet erg dat je het zegt, het is wel prettig om er soms even bij stil te staan. en dat doen we ook wel. ik zou 11 december uitgerekend zijn, dus over een maandje. ik zal blij zijn als die datum voorbij is, toch een soort hoofdstuk 'gesloten' dan. en natuurlijk zou het helemaal mooi zijn als er dan een nieuwe zwangerschap zou zijn! maar daar moeten we maar niet té veel op hopen, maar dromen mag altijd.. en dubbelen kansen misschien deze maand! het gaat verder laatste weken wel goed, ik sta er echt wat rustiger/afwachtender in en dat helpt wel. we zien het wel, en het zou gewoon fantastisch zijn als het weer raak mag zijn en goed zal gaan!

we zijn in elk geval goed aan de smep! (niet dat we het echt zo strikt doen hor, maar gewoon om de dag, kan het niet missen!).

6. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Visite is net weg en jeetje.. sommige mensen hebben toch lef.
    Er is een neef op bezoek geweest met hun 3 kinderen en wat hebben we gekregen: reeds gedragen kleren van hun kinderen... en dan nog in het blauw! Ik zou zo niet durven op bezoek gaan!

Ik post ook een nieuwe foto in haar album! Ze verandert precies iedere dag! Supermooie meiden hebben jullie! Eigenlijk wel bizar dat we foto's posten van onze dochters, maar dat we niet weten hoe wijzelf eruit zien hé :cool: Ik heb de indruk dat Margot toch een stuk zwaarder is dan jullie meiden hé. Vanavond gaat ze nog eens op de weegschaal ;)

Had ik gezegd dat ze wat ziek was? Jeetje, ik had altijd gezegd dat ik geen overbezorgde mama zou zijn... maar ik ben er al aan voor de moeite! Ieder uur keek ik 's nachts of ze nog wel ok was! Ze lijkt nu al beter te zijn... ik hoop het, want ze is toch nog zooo klein.

Kara, veel smep-plezier ;)
    Laat dit nou echt jouw maand worden!! Ik had stiekem ook al af en toe aan jouw uitgerekende datum gedacht... kan niet makkelijk zijn.

Ik geef ook nog steeds borstvoeding (en per dag 1 flesje extra kunstvoeding), maar ik hou het toch niet al te lang meer vol hoor! Ik zou er toch graag vanaf zijn als ik terug ga werken, dus vanaf december begin ik stilaan af te bouwen. Ik moet toegeven dat ik die borstvoeding toch wat onderschat heb, vergt inderdaad veel energie (vind ik persoonlijk).

Ik heb mijn werkgever nog niet op de hoogte gebracht van mijn nieuwe job. Mijn opzeg kan toch pas 01/12 starten, dus ik wacht nog een paar weekjes af. Ik laat hen maar even zweten, zij hielden ook geen rekening met mij bij de overname..

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Breka, wat een lieve foto! wat kijkt ze schattig..... idd raar dat we wel van elkaar weten hoe onze dochters eruit zien maar niet hoe wij eruit zien.

dat overbezorgde herken ik ook wel. het is ook een behoorlijke verantwoordelijkheid en ze kunnen zelf natuurlijk niet aangeven als er iets is, behalve dan door te huilen.

jeetje aan die kleren heb je dan idd helemaal niks. belachelijk....... hoe heb je gereageerd? ik krijg ook allerlei 2de hands kleren van een vriendin haar dochtertje. maar dat is anders. dat is en voor een meisje en niet het kraamkado.

ik ben wel weer herstelt van de bevalling. nog niet geheel van de zwangerschap. mijn buikspieren zijn nog erg slap. we hebben nog geen seks gehad omdat ik dat toch nog wel erg spannend vind. merk dat ik er nu wel weer behoefte aan heb dus gaan het binnenkort toch maar weer proberen. hoe is dat bij jullie?

Kara, wat fijn dat het goed gaat met je. hoop dat je voor het nieuwe jaar zwanger mag zijn! zou wel bijzonder zijn als je zwanger bent in de maand dat je anders zou bevallen. ik snap wel dat je het gevoel hebt afsluiting te hebben als je de bevaldatum gepasseerd bent. en misschien helemaal als je bevallen bent van een gezond kindje. ik duim voor je!

ik merk dat het bezoek een stuk minder is. ik trek er ook meer op uit met linde. vind dat wel prettig, niet constant thuis zitten.

xxx

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Had net veel getypy druk ik op back!!

breka ook leuke foto zeg!!!!! en idd wij weten niet hoe wij eruit zien maar onz emeid lijkt sprekend op de vader dus :)

Kara kan me voorstellen dat je 11 dec snel voorbij wilt gaan hoop dat je daarvoor nog wel goed nieuws hebt! ;) dat het smeppen maar beloond wordt he ;)

breka blauwe kleren!??? en dan ook nog 2e hands waarvan je het er ook vanaf ziet, nou lekker dan ja! schamen zich dus totaal niet!

deze meid is 3800 gram en 55 cm en jullie meissie's??????????

ja overbezorgdheid vertel mij wat...ik herken het helemaal!

nou nog 1 foto, we waren aan het uitproberen met van alles, mutjes haarbandjes etc en ahhh schattig zeg, haar eerste rokje!

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oh rica, echt een meisje zo! Wat ontzettend leuk!! Mooie meid hoor. Schattig die haarband.

Linde weegt 3980 gram. Bij ons meten ze niet, ik heb dus geen flauw idee hoe lang ze is.

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wowie, wat een mooie meiden hebben jullie toch allemaal! Stuk voor stuk prinsesjes (de een wat meer dan de ander ;))! Als ik ze zo zie, kan ik me voorstellen dat je overbezorgd kan zijn/bent, want je wil haar toch alle lijden van de wereld besparen en zorgen dat er niets ernstigs gebeurt!
    en inderdaad wel bijzonder dat we geen idee hebben van elkaar hoe we er uit zien, maar wel van de kids! maar eigenlijk vind ik het niet zo erg, want in gedachten weet ik al helemaal hoe jullie er uit zien ;)
    rica, bevalt je korte(re) haar eigenlijk nog steeds?

dank voor al jullie duimengedraai ook! het goede gevoel houden we hier -smeppend- en wel voorlopig even vast. vandaag eisprong, en ook mijn man zijn verjaardag, dus ik ga voor het ultieme verjaardagscadeau :D

breka, goede om je werk nog even te laten zwemmen! hebben ze wel verdiend.. en goed streven toch om de bv af te gaan bouwen als werk weer begint. lijkt me ook wel echt veel gedoe als je tijdens je werk moet gaan kolven enzo. als het kan is het wel ok, maar zeker als je in een klein bedrijfje werkt, is het toch minder relaxed denk ik.

moeten jullie er trouwens al aan denken om weer te moeten gaan werken? (alles in het kader van de voorbereiding ;))

11. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het resultaat van de weegschaal... 4kg500 (!) en de laatste keer dat ze gemeten werd was ze 56cm. Ze komt goed bij hoor, ik merk het als ik haar draag en ze krijgt vetrolletjes rond haar billetjes ;)
    Ik denk af en toe al terug aan het werk, zeker toen ik aan het solliciteren was. Gelukkig ben ik nog 2 maand thuis... nog lekker lang eigenlijk hé!

Mijn reactie op de fantastische cadeau? "OOO, wat mooi" gecombineerd met een aarzelende blik (volgens manlief :cool:), nouja, ze kunnen toch niet verwachten dat ik dit echt mooi/leuk vind? Dan kunnen ze zo'n reactie wel krijgen hé!
    Onze vrienden komen volgende zaterdag EINDELIJK op babybezoek. Wij hadden een geboortelijstje en ik heb even gespiekt wat ze gekocht hebben... ter waarde van 7 euro per persoon... Ben ik nou helemaal gek aan het worden of vind ik dit nu weinig? Komen ze een ganse avond hier hapjes smullen en drinken en dan durven ze dat "een cadeau" noemen?
    Ik wou geen kindje voor de cadeau's, maar mensen, dit vind ik er toch allemaal wat over hoor?! Wat denken jullie?
    Goed, ik mag mss al blij zijn dat ze komen, onze meid is dan nog maar 6 weken oud :cool:. Ik heb er al helemaal geen zin in!

Joan, je seks-vraagje :p
    Hier ook nog geen actie hoor... ik heb nog steeds bloedverlies. Hebben jullie dat ook? Het voelt hieronder ook nog niet zoals vroeger merk ik. Volgende maandag heb ik een check up bij de gynae, ik wacht dat nu liever eerst af vooraleer we er terug in vliegen. Gelukkig begrijpt manlief het.
    Mijn buikje voelt ook nog steeds aan zoals pap, maar dat ik ook het enige. Ik blijf wel vaststeken op die +2 à 3 kg. Maar valt eigenlijk wel mee hé.

Ik blijf de laatste tijd lekker binnen met Margot, ze is nog steeds goed verkouden. Ze heeft nu al 5 dagen een verhoogde temp... maak me nog steeds wat zorgen :(

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik had al vrij snel geen bloedverlies meer, en hier oefenen we al wel weer...moet zeggen dat ik er enoooorm tegenop zag maar het viel reuze mee!

breka nou je bent geen zeikerd, ik vind het ook weinig...hebben we toevallig dezelfde vrienden!?????? Hier komen ze ookal 10 jaar lang, met kerst en oud en nieuw en eerdr na schooltijd ook altijd eten, deur stond altijd open en hapjes en van alles bij de vleet, andersom is het nu echt magertjes haha... nouja denk maar zo dat dat komt doordat ze zelf nog niet met huisje boompje beestje KINDJE bezig zijn...

ja ons meissie is een echt meisje-meisje :)...ik vind het ook leuk om haar zo te kleden :)

kara ik moet nog niet aan werken denken!! het is op mn werk ook erg veranderd en als ik dat zo hoor is het er niet gezelliger op geworden maarja we zien het wel ik ga zowieso minder werken en ik heb mn rooster al kunnen inzien en het ziet er opzich niet heel verkeerd uit...

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    jeetje, ik vind je helemaal geen zeur! Ik heb voor mijn buren, die ik eigenlijk nooit spreek, zelfs een kado van 15 euro gekocht (is al niet heel veel), Voor een soort van vriendin heb ik een pakje gekocht van 45 euro ongeveer en dat is ook niet echt een heel goede vriendin, niet iemand waar ik wekelijks mee omga oid en voor haar babyshower heb ik ook nog een kado voor 15 euro gegeven. Ook al zijn ze nog niet bezig met huisje,boompje beestje ik vind het toch karig hoor. Maar goed ik vind het ook leuk om mensen wat leuks te geven. Ik vind dit juist zo een bijzondere gebeurtenis. Ik zou echt niet met zoiets aan durven komen zetten. Vind het echt belachelijk. Snap je reactie ook helemaal. Nou ja, voel jij je misschien ook minder schuldig als je met iets karigs bij hun op de stoep staat de volgende verjaardag ;).

die mensen die komen met 6 weken zijn dan goede vrienden van je? Bij ons komt er morgen een vriend van mijn man voor het eerst kijken. Maar hij heeft ook niet gebeld om te informeren ofzo (anders had ik het misschien nog niet eens zo raar gevonden), mannen zijn volgens mij toch anders met contact. Maar zelf heb ik echt iets van wat kom je nu nog doen?, nadat je niks van jezelf hebt laten horen. Denk dat het meer vanuit zijn vriendin komt waar ik over facebook wel eens contact heb dan vanuit hem. Maar goed ik slik het wel want is een vriend van mijn man en hij heeft al niet heel veel vrienden en sowieso geen betrokken vrienden.

Ik heb vandaag condooms gekocht. Spannend, kijken of mijn man vanavond zin heeft :D. Ik bloed trouwens al een week niet meer geloof ik. Daarvoor ook al niet meer heel heftig maar wel heel duidelijk nog oud bloed, stonk erg. Mijn huisrats zei vandaag trouwens dat ze voor 8 weken geen spiraal gaat plaatsen omdat het dan pas op zijn vroegst zo goed als ontzwangert is. Ik dacht dat ze het met 6 weken wel plaatsten. maar goed. Heb in principe geen haast.

Kara, lekker aan de klus dus. dat ik zwanger werd van linde deden wij het ook om de dag, tot ik mijn infecties en ontstekingen kreeg ;). Idd dan ligt er in principe altijd een voorraadje klaar als je ei springt. Over 14 dagen kan jij dus testen?
    Grappig he hoe je bij iedereen een beeld vormt zonder iemand ooit gezien te hebben. Zo denk ik dat jullie allemaal donker haar hebben en donkere ogen. En Rica is denk ik een beetje stoer en Breka een echte vrouw (make up en haren netjes en wat meer van rokjes en jurken, sieraden ed.) en volgens mij is Kara een beetje hier tussenin. Geen idee waarom ik dat zo denk :(.

Als je je zorgen maakt Breka zou ik gewoon nog een keer naar de huisarts gaan. Ik ben vandaag ook geweest omdat Linde erg aan het persen was dit weekend maar niet echt een poepluier kreeg. Was misschien wat overdreven maar kon er vannacht niet door slapen omdat ik haar steeds hoorde persen. Nu ben ik weer gerustgesteld. Misschien overbezorgd maar mijn huisarts zei liever een keer te vaak dan te weinig en dat ik me vooral niet bezwaard hoefde te voelen. Ze had trouwens wel lucht in haar buikje en kon daar last van hebben. Ze vroeg of ze gulzig drinkt en dat doet ze idd wel ja. echt piepend en half verslikkend af en toe, en soms even wachtend om op adem te komen :p. Moest ik bij het cb vragen wat ik daaraan kan doen., Tja, verwacht niet echt dat er een oplossing voor is. Maak me nu ook niet meer druk. Hoop iig dat jouw meisje snel weer beter is. En heerlijk dat ze zo goed groeit. Ik vind die plooien altijd zo leuk bij baby's, echt heerlijk. Linde krijgt het ook al een beetje. Mag van mama nog wel meer.

Wat een veranderingen bij iedereen op het werk zeg! Ik heb aan de ene kant wel weer zin om te gaan werken, weer even ook iets anders dan alleen mama. Ik was ook op mijn werk langs geweest om haar aan de jongeren te laten zien en mijn collega's zijn bij mij langs geweest en ik merk dat ik dat toch weer erg leuk vind. Alleen kijk ik er wel tegenop om Linde achter te laten. Kan ik haar niet meenemen :cool:. Nou ja, went denk ik vanzelf wel en ga het van te voren ook oefenen, maar nu nog even niet!

Linde vind het zo leuk als ik in haar nekje grom/blaas. Dan heeft ze zo een heerlijk open lach mondje. Zo leuk. Lachen jullie kindjes al vaak? Ik moet zeggen dat linde vaker boos kijkt. Kan ze idd erg goed, ha ha. Maar dat kon ik ook erg goed als baby heb ik me laten vertellen.

xxx

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat heerlijk al die verhalen van jullie :D

joan, ik sluit me he-le-maal aan bij je beschrijvingen van ons haha. wat mij betreft zit je ook wel goed; ben zeker meer stoer dan vrouwelijk, maar wel ertussen in. niet echt donker haar trouwens ;) van jou heb ik ook een beetje een 'neutraal' beeld: niet te stoer, maar ook niet extreem vrouwelijk. en donkerblond haar?

veel plezier vanavond trouwens! kan me voorstellen dat je daar wel weer even voorzichtig mee om moet gaan.. spannend weer de eerste keer! kan toch heel anders voelen denk ik?

gelukkig duurt werk nog wel even voor jullie :) maar ook goed dat er soms al wat zin is.. wel lastig als alles zo veranderd is Rica!

en die cadeaus, mijn mond valt echt open als ik dat zo hoor... zijn dat nou vrienden?!!? wat skraal zeg. en tweedehands kleertjes geef je alleen als je het vraagt toch? heel jammer!

jullie meiden groeien goed!

vanavond nog een keer aan de klus: mijn ei is denk ik wel geweest, op het wachtbankje dus nu. mijn nieuwe tactiek is om gewoon maar er van uit te gaan dat het RAAK is. kijken of dat werkt ;) haha

hele fijne avond!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik ben blond, en niet stoer, wel in praten maar dan meer, niet op mn mondje gevallen en recht voor zn raap maar ik ben ook meisje meisje; make-up en verzorging...kleding en mode...:) sieraden en bling bling...daar hou ik van en draag ik ook veel :)
    heb wel een piercing in gezicht :) das dan misschien wel stoer?
    ik wil je best een foto sturen hoor kara maar niet hier voor het hele forum, blijf graag beetje anoniem hahaha

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    jaaa als je niet een foto terug verwacht ;) ben gehecht aan mijn privacy haha. (erg he)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja en gebruik jij dan niet mn foto als sweet revange haha nee ik doe het morgen goed? deze meid krijst en heeft honger..... moet nu dus aan de bak haha

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Nou Linde was gisteravond en nacht tot 2.00 niet zo in haar hum. Echt aan het huilen hoewel ze het er soms wel aan het uitpersen was en niet heel erg leek te weten waarom ze huilde. Kan ze je zo verbaast aankijken, en dan ineens lachen. Maar goed ze heeft papa en mama goed bezig gehouden. Was kapot.......... Geen seks geweest dus :(. Maar goed wie weet snel??

kara, grappig dat ik wat jou betreft wel goed zit. Jij ook wat mij (ook de haarkleur klopt). Rica, piercing in je gezicht is idd wel stoer en ik bedoelde idd ook wat meer je persoonlijkheid in jouw geval. Maar denk ook dat jij wat meer opvallende sieraden draagt dan echt netjes?? En blond, dat verandert mijn beeld wel een beetje. Grappig he dat je beeld van iemand dan zo anders kan zijn dan werkelijkheid.

Kara, lijkt mij een goed uitgangspunt. Het is gewoon raak deze ronde!! We volgen de secret, positief denken is een positieve uitkomst toch :). (heb het boek trouwens nooit gelezen maar dat was de strekking geloof ik.)

liefs

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Rica, waar blijft die foto nou ;) hihi neehor, niets hoeft :) en ik zal er zeker geen misbruik van maken, puuuure nieuwsgierigheid hierzo!

Joan, was vannacht beter? ik hoop het maar voor je/jullie! en ook voor een wederkans voor seks.
    ik ga helemaal mee met het secret denken (ook nooit gelezen maar volgens mij heb je de strekking wel juist): het is gewoon raak!

leuk om te horen hoe je er een beetje uitziet. en toch vormen we dus wel beetje gelijke beelden van elkaar. interessant hoe dat dan werkt/ tot stand komt.

hele fijne dag!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kara ik heb paar keer gecheckt of je online was dan zette ik hem snel ff in mn album...ik wacht wel een keer tot we samen online zijn en dan pb ik je wel!

Ik heb de puckababy gekocht, ben benieuwd of dat wat helpt ze vind het heeerlijk als ik haar inbaken! en de slaapzak is te groot en vind ik eng.

ik heb nog wat foto's in mn album gedaan! :D

Kara hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina