gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rica, welke flesjes drinkt ze? 150cc? Ze houdt met andere woorden van regelmatige maaltijden...

Babette, proficiat! Een tweeling :$. Hopelijk hou je ons toch af en toe op de hoogte, hoeft heus niet elke dag te zijn ...

Kara, was daarnet vergeten zeggen dat je tempkaart er goed uit ziet hé! Duimen draaien hier overuren hoor!

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hi meiden!

En?? hoe is het vannacht gegaan? Weer een beetje geslapen Joan?
    Breka, spannend vanavond uit eten.. Wel fijn dat je beste vriendin wil oppassen? Vertrouw je haar helemaal met Margot? Lijkt me een goede test om even afstand te moeten nemen.. vast heel gezond, ook al voelt het niet prettig.
    Dank voor je goede voorgevoel bij mij, daar lift ik graag op mee :) Ik merk dat ik het een beetje eng ga vinden omdat het gevoel dat het niet raak is me sterk bekruipt.. zolang het nog 2 kanten op kan, is het makkelijk fantaseren dat het de goede kant op kan. Maar nu ik in de realiteit van het bijna testen kom, kan ik me gewoon niet voorstellen dat er een tweede streepje komt! maar goed, morgen testen (ik heb wel 10 testen in huis die liggen te branden haha). temp is iig nog steeds hoog.
    Je hebt trouwens veel handige, praktische kennis van het reilen en zeilen van je kleine. Is het gewoon de ervaring, of lees je ook veel boeken erover?? Je kan het namelijk helder uitleggen. Met iedereens kennis bij elkaar in dit clubje, lijkt me dat een fijne ondersteuning.

Babette, wat een aangename verrassing om weer wat van je te horen! en ook nog met zulk goed nieuws, een tweeling! gefeliciteerd.
    stiekem dacht ik dat je, zodra je zwanger zou zijn, meteen wat zou laten horen, en tot nu toe leefde ik met het idee dat het nog niet raak zou zijn bij je. dus 1) ik ben heel blij voor je dat ik dat fout had :) en 2) jemig, ik moet nu wel echt snel volgen want ik blijf nu wel erg achter vergeleken met jullie. maar goed, dat laatste stukje is natuurlijk even ego-reden (waar ik ook van weet dat jullie dat begrijpen).
    een tweelingmama dus... spannend zeg. wel vervelend dat je zo ziek bent geweest en nu halve dagen moet werken.
    kunnen jullie er wel van genieten nu? leuk om iets van je te horen in elk geval.

@hier: flinke testdrang, ik wil het ook wel weten nu. heb wel wat krampen, maar waar dat nou van komt. geen idee. ik weet het even niet, en ik merk dat het idee dat het weer niet raak is, me even erg aangrijpt, maar dat is gewoon de angst die opspeelt ('gaat het ooit wel lukken en hoeveel geduld moeten we nog hebben'). maar goed, vandaag maar gewoon lekker druk doen, slapen en morgenochtend weten we het. en dan is het ook prettig om te weten als het níet raak is...
    maar ik ben blij dat jullie er een goed gevoel bij hebben :D.

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

ze was tot half 6 doorgegaan. Vannacht gelukkig wel een goede nacht gehad. ze had voor het laatst om 10 uur gegeten. we gingen om 12 uur naar bed en toen is ze ook gewoon gaan slapen. ze kwam om 2 uur toen om 7 uur en uiteindelijk weer om 9 uur. Heerlijk nachtje dus. ik had nu meer last van mijn man die erg aan het snurken was. hij was zeker moe ;).

Breka, het is bij Linde geen honger. ze wil sabbelen of gewoon lekker bij ons, soms ook wat last van krampen. dat ze zo bezig was die nacht uiteindelijk om 5 uur een speen gevonden die ze accepteerde. de rest spuugt ze allemaal direct uit maar deze was wel goed, van avent. zo blij!! maar wel goede tips waar je mee komt. Ze slaapt bij mij trouwens wel vaak in. Als ze klaar is met de borst ligt ze vaak al te pitten.
    en ik had haar ook even laten huilen maar dat wordt alleen maar van kwaad tot erger en ik had weer gelezen dat je een baby dan niet moet laten huilen omdat ze dan nog moeilijker in slaap te krijgen zijn als ze overstuur zijn.

Rica, wat vervelend van die harde poep. wat zielig voor je meisje! lijkt me naar om te zien. want daar helpen de trucjes tegen krampen zeker niet bij? en ook nog spugen. ach gossie! hoop dat het snel over is.
    hoe was jullie nacht?

Kara, pffffffff, spannende tijd weer!! ik heb gisteren flink wat kaarsjes voor je gebrand. snap dat die testen branden. ik hoop het zo ontzettend voor je!! het mag nu weleens hoor............

Babette, wat leuk om weer wat van je te horen. en dan met zulk nieuws! Kan me voorstellen dat de eerste tijd even spannend was. Maar lekker dat je vanaf nu wel kan gaan genieten. En wat een verrassing zeg. Twee baby's maar liefst! GEFELICITEERD...... Weet je wat het wordt? Of wil je dat toch niet weten? Heb je echo foto's en wil je die met ons delen? jeetje echt fijn voor jullie hoor. En 15 weken alweer. Vervelend dat je, je niet zo lekker voelde/voelt. hoop dat die kwaaltjes snel afnemen. (hoewel ik uit ervaring weet dat je ze ook de hele zwangerschap kan houden, gelukkig wel in iets mindere mate). hoe bevalt het je om minder te werken? Vermaak je je een beetje thuis?
    Of je wel of niet weer mee wil komen kletsen is helemaal aan jou. Ik zou het wel gezellig vinden...... maar je moet je niet verplicht voelen.

Kara, ik begrijp jouw reactie ook helemaal. Dit is natuurlijk wel even confronterend. Gewoon ventileren hier hoor :).

nou wij gaan lekker naar de stad even voor wandjes kijken voor Linde want het wordt nu toch wel echt koud.

xxx

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja kara moest gelijk aan je denken...denk shit nu kara nog en wat zal dit ff moeilijk zijn...
    maaaaar ik blijf positief want je hebt nog niet getest en je hebt krampen die IK dus had bij de laatste ronde ;) dus we gaan gewoon vrolijk verder met duimen en afwachten...
    wanneer mag je nou testen? morgen of maandag?

ik geef haar voor het slapen gaan dus half 11 ongeveer 150cc op de hoop dat ze dan wat langer ermee kan doen..verder krijgt ze 120cc aangezien ze zich om de 3 uur meld!

ik heb haar een winterjasje gekocht bij de prenatal, zon paars metallic (glans) zo cool!
    verder vind ik het daar een flutwinkel want ik vrag elke keer om advies en ze weten het niet, ja ja nee geen idee of echt zon standaard antwoord jaja nee kan ik niet zeggen ligt aan het kindje pffff ik wou gewoon weten wat het verstandigst was, maat 62 of toch nog een maatje groter voor de hele winter maarja ik weet niet hoe snel ze in 68 komt.... naja heb maar gepast en ben blij dat ik dat gedaan heb want 68 was echt veeeelste groot en 62 gewoon groot maar t kan wel en ze kan er ook nog wat mee groeien...

naja verder geen nieuws.... saai he!! :)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    morning meiden!

en.. hoe was je avondje uit Breka?
    Joan, weer goed geslapen? of lag je man weer zo lekker te zagen ;)
    en Rica, cool die winterjas! kan er alleen geen foto van vinden op de site?

en ik ben zo blij met jullie begrip en geduimdraai, jullie hebben echt geen idee! echt heel fijn dat ik, ondanks de andere situatie, gewoon kan spuien hier.

vandaag natuurlijk de Testdag! Na een droom waarin ik zwanger was, werd ik wakker om 6.15 en kon ik me natuurlijk niet langer inhouden! eerst temp gemeten: weer omlaag gegaan.. niet zo'n goed teken dus.
    en toen toch testen.... negatieve test (sensitest). ik dus maar weer naar bed om verder te slapen. dit lukte niet echt.. dus na 45 min draaien ging ik er maar gewoon uit. toen ik de test bekeek in de badkamer, zag ik een indrooglijntje...!
    toen snel nog een test gedaan van kruidvat, maar deze was ook negatief.. maarrr als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt (of wil ik het te graag zien?) wel een indrooglijntje na een half uur?

kortom: waaaah ik zit nog steeds in spanning! ik weet dat ik gewoon nog geduld moet hebben en af moet wachten wat er gaat gebeuren. En er zijn verhalen van loze indrooglijntjes... maar ook indrooglijntjes die wel op een zwangerschap wezen... dinsdag dus maar opnieuw testen mits ik niet ongesteld wordt natuurlijk!

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ohhhhhhh, kara wat spannend zeg! op de sensitest zie ik ook een indrooglijntje. die van de kruidvat zie ik hem niet (maar hij kan thuis natuurlijk duidelijker zijn). heb je misschien te vroeg getest? want het was deze maand uiteindelijk toch ook een beetje spannend met je eieren. dat je eerst dacht dat het niet gelukt was en toen waren er ineens 4........ ik ga hier iig nog even door met kaarsjes branden!

onze nacht is goed gegaan. hoewel ik me in eerste instantie een beetje zorgen maakte omdat ze erg aan het huilen was. maar daar stopte ze gelukkig mee.

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad joan! ben je aan het proberen om haar te laten huilen? of deed je dat al? fijn dat het ophield en ze haar slaap kon vinden!

ja, die testen zijn niet zo heel duidelijk nog he... ik hoop ook gewoon dat ik te vroeg heb getest. dinsdag zou mijn NOD nog kunnen zijn.. morgen/dinsdag gewoon weer testen en hopen op goed resultaat. het is in ieder geval hoopvol en dat vind ik al erg fijn! :D dankjewel voor het blijven branden van de kaarsjes!

(en als het wel raak is, snappen jullie wel dat ik het hele forum naar jullie ga verwijzen, en jullie de kaarsjes thuis niet meer aan kunnen slepen zometeen :p)

8. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Nu kom ik mijn gal weer spuien.
    Mijn beste vriendin kwam babysitten hé. Toen we terug thuis waren, na zo'n 5 uurtjes, vroeg ik uit beleefdheid wat ik haar moest van geld. Ik had verwacht dat ze zou zeggen: niets hoor. Maar nee, er kwam een klaarduidelijke: 25 euro!
    Niet alleen had ik dit niet verwacht, ik vind dit ook superduur? Of niet toch? Mijn meisje is bovendien heel flink geweest en ze zei dat ze er amper werk mee heeft gehad! Nouja, mss ligt het (alweer) aan mij? :(

Etentje was leuk, maar mijn gedachten waren toch bij Margot. Bizar hoe dat kleine wezentje je hele wereld overneemt hé!

Ik hoor die tips van mijn zussen of van de dokter of mensen van kind en gezin. Het zijn allemaal wel theoretische tips, maar ik ben er wel al wat mee geweest, bij mij helpen ze wel!

Rica, ik geef Margot zoveel melk zoals zij wil. Als zij iedere keer 150 zou drinken, zou ik dat niet erg vinden. Mss heeft zij gewoon veel melk nodig? Tis maar een idee...

Joan, Margot valt ook altijd in slaap aan de borst. Borstdrinken is veel lastiger dan flesje drinken en dus ook veel vermoeiender. Ze gaan nooit zoveel drinken aan de borst dan wanneer je ze een flesje zou geven. Voor mij was dit een extra reden om toch stilaan over te schakelen op flesjes... Ik sla nu al 2 voedingen per dag over, dus dan krijgt ze flesje en moet ik de stuwing proberen te houden...

Kara... spannend... opletten met die indrooglijntjes... Ze zeggen dat je de test onmiddellijk moet aflezen of anders is die niet meer geldig... maar geen bloed geeft moed hé! Hoe was je temp deze ochtend? Veel lager? Nog slijm of krampjes? Sensitest test wel traag. Toen ik zwanger was, was die ook maar flauw positief. Toen deed ik een digital van clearblue en die gaf meteen positief aan! Als je twijfelt, haal meteen zo'n dure test. Hij is duur, maar dan is er geen twijfel mogelijk hoor! Die is zo correct! Driedubbele duim voor jou! Je gaf eerder aan dat je je afvraagt of het voor jullie wel gaat lukken. Tuurlijk gaat het lukken! Ik vrees gewoon dat jullie extra geduld moeten hebben. Het is jullie al eens gelukt, hou dit in gedachte! Het is gewoon "iets moeilijker" dan verwacht, maar eens komt die dag hoor! Echt wel! Ik herinner mij nog het gevoel dat ik positief testte, ik huilde gewoon van geluk! Dit zal jou echt wel overkomen... (en liefst natuurlijk nog vandaag, morgen of dinsdag... ;))

Zo, straks weer visite...
    Is het bij jullie de gewoonte om babyborrels te geven (recepties)?

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kara ik zie een lijntje...!!!!!!!!!!!!!???????????????????? op de 2e foto!!!!???????????????????????????????

mijn hemel WAT SPANNEND!!!!!!!!!
    ik ga morgen gelijk weer kijken!!!!! ga je morgen weer testen toch wel!????

hmm weet verder niks te zeggen!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Heee ladies!!

Breka, ik vind het echt belachelijk dat je vriendin oppasgeld vraagt! Het is toch een van je beste vriendinnen? Ik vind het echt heel raar... ligt echt niet aan jou. Wat jammer zeg... je vrienden zitten duidelijk nog in een heel andere fase (die fase waarin je oppast als bijbaan :S) ipv uit vriendenliefde!

Babyrecepties worden wel eens gegeven hier weet ik, vooral voor werk oid, zodat je iedereen in een keer hebt gehad :). best handig!

@hier: jaaaaa ik vind het ook echt enorm spannend!!! misschien dat de ongi alsnog doorzet, want temp was wel laag, ik heb veel krampen vandaag en minder slijm... maar nog steeds geen bloed! maar goed, kan ook dinsdag nog komen hor....
    maar ik blijf ook maar denken.... die streepjes zijn er niet voor niets.. ook al is het na afleestijd. die van kv mág je echt niet later lezen, maar die van sensitest zou geen indrooglijntje moeten geven! ooooooooooooooooo ik hoop het zo dat het echt waar is!

ik zou natuurlijk moeten wachten tot dinsdag met testen maar NATUURLIJK doe ik dat niet haha! morgenochtend kom ik me nog wel even melden voor werk, hopelijk met goed nieuws! (en deze keer ga ik met test meteen in goed licht kijken en niet met licht van mijn telefoon in bed met slaapoogjes ;)).

LIEFS!

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hii!

Vandaag weer getest en een streep binnen afleestijd zichtbaar! Wel echt heeeeeeeeel dun/klein streepje... maar streep is streep toch? Voordat ik het echt kan geloven, wil ik nog wel een duidelijkere test zien, misschien dat het nog niet helemaal goed of laat is ingenesteld oid, vorige keer waren mijn testen een stuk duidelijker nu namelijk.
    nog even afwachten dus....
    maar het lijkt erop dat de 'zwanger in december'-verwachting best een redelijke verwachting was :D:D:D:D:D:D

Liefs!!

12. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oh kara, wat ontzettend fijn!! Ik vind hem best duidelijk en hij is sowieso duidelijker dan die van gisteren. Gaat dus zo te zien echt de goede kant op!! Mijn test was in het begin ook nog niet zo duidelijk hoor! Ik ben zo blij voor je..... Maar snap wel dat je een knaltest wil hoor. Ik kon het eerst ook niet geloven. Tot ik die clearbleu test met indicator (want ik was vroeg met testen) had gedaan en er echt zwanger 1-2 weken stond. Misschien ook een idee voor jou? Iig al een voorzichtige gefeliciteerd van mij. Hoop dat de test steeds duidelijker wordt en je jet straks gewoon kan geloven. Maar ik vind het er veelbelovend uitzien. Was zo nieuwsgierig naar je test, hield het al steeds in de gaten of je al gepost had. Ben blij voor je. Eindelijk!! Is je gegund. Hoe reageerde je man?

Breka, ik vind het echt belachelijk van je vriendin! Niet normaal hoor. Zoiets doe je toch gewoon voor elkaar?!

13. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Goedemorgen, ik MOEST even kijken of Kara al gepost had... en ja hoor, het ziet er goed uit! Nog even wachten op een knaltest en dan kan je de flessen laten knallen hé... Haal een digi test in huis, ben je gelijk zeker! Ik neem geen risico en laat mijn kaarsje vandaag de hele dag aan! :p

Tja, mijn vriendin... Kara heeft het goed verwoord. Zij zijn idd nog allemaal niet in die fase van hun leven. Ze woont nog bij haar ouders ook (is nochtans al 25 jaar) en ze is aan het sparen om een appartement te kopen... dusjah... maar toch... Ik heb er geen probleem mee om te betalen, maar voor 5 uur 25 euro... ik had eerder iets van 15 euro in gedachten. Uiteindelijk zat ze hier toch maar in de zetel tv te kijken hé... Goed ja... ik kan hier duidelijk op weinig begrip rekenen van de vrienden!! Goed dat ik jullie nog heb :D

Margot slaapt nu al 11,5 uur aan 1 stuk! Gisteren is ze wel de ganse dag wakker geweest :$! Van 06u30 tot 22uur! Ze was doodop. Maar nu ga ik ze toch wakker maken hoor...

Joan, Rica, hoe waren jullie laatste nachten?

Bye!

14. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Even snel langswippen: bedankt voor jullie leuke reacties!
    Kara ik zie ook een streepje; ik zou ook een digitale doen! Alvast voorzichtig gefeli!!!!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    AAAH KARA dat is super!!! dacht het gister al te zien...
    idd een digitale is ook erg leuk, kan je die gelijk als avater doen hahaha
    Ik deed ook een dipstick en die had meer hcg nodig dus hmm :)
    ennuh 23 september volgend jaar, mooie datum!! daar gaan we dan voor toch? nee grapje, niet te snel van stapel lopen haha!

breka wel goed :) gelukkig slaapt ze wel weer gewoon verder na haar voeding snachts alleen om 7 uur half 8 vind ze het mooi geweest haha maar dat geft niks, ik ben al blij met 6 tot 8 uur slaap! :)
    vanacht was half 10, half 3!!! en half 7, dus een zeer goede nacht voor ons :) en ook wonderbaarlijk want ze was de hele dag al een beetje moe, veel geslapen dus had weer even de schrik hhaha

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dankjulliewel voor de enthousiaste reacties :D:D!
    Uit werk ga ik een digitale test halen.. ga ik dan morgen.. overmorgen doen? wil eerst morgen mijn NOD voorbij zijn.
    O ik ben zo blij.. tralalalalala. Ben wel misselijk en heb kramp en hoofdpijn, en beetje bruinverlies, dus neem dat graag voor lief als kwalen, niet alsnog als menstruatiekwalen.
    Maar, ik weet niet, heb er gewoon wel een goed gevoel bij. Eigenlijk vanaf de eisprong al wel (en soms met vlagen niet! hihi).

Bij jullie alles goed verder?????

17. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kara, hoeveel dagen na je eisprong ben je nu? Misschien morgenvroeg eerst een sensitest en indien het streepje nog wat duidelijker is geworden, zou ik er onmiddellijk die digitest tegenaan gooien. Ik heb dit ook zo gedaan ;)Het streepje was er licht bij mij en die clearblue bleek gelijk (binnen de 10sec al! ZWANGER). Ik blijf dit superspannend vinden en heb er ook een goed gevoel bij!

Zo, net terug van kiné. Alweer gezweet...
    Doen jullie dit ook? Beetje fitness en buik en bekkenspieroefeningen.

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    kara, dat lijken me goede tekens!! Oeh, zo spannend. Die clearbleu met indicator kan volgens mij 3 dagen voor je NOD al. En als je dan die zwanger ziet staan!! Dan geloof je het wel.........

kara, onze nacht was wel oke. Linde twee keer in haar bedje gelegd en toen moest ze huilen, wil ze echt bij ons liggen. Toen ben ik per ongeluk met haar in slaap gevallen en schrok om half 3 wakker en heb haar toen in haar eigen bedje gelegd. Daarna kwam ze rond half 6. en toen weer tegen 10 uur. Dus prima verder.
    Ik sport nog niet. Mocht ik de eerste 6 weken nog niet. Nu mag ik het weer rustig gaan oppakken dus wil weer naar de sportschool gaan. Moeten nog flink wat kilo's vanaf bij mij.

x

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik ook joan, ik ga naar fitness waar je dan ook groepslessen met zumba, spinning en andere dingen hebt..beetje afwisseling lijkt me wel leuk! wat ga jij doen!?

Kara het is helemaal aan jou wanneer je die gaat doen, weet wel bij mijzelf dat die dipstick bij mij nog lichter was en de digi wel zwanger 1-2 weken aangaf!
    welke haal je, ze zeggen dat die met indicator (die de weken aangeeft) minder hcg nodig heeft als die andere die alleen maar zwanger/niet zwanger aangeeft.

breka wel grappig die woorden, kiné?? ken ik niet haha moest eerst ff verlezen voor ik begreep wat je bedoelde haha

hier ligt ons kleine meisje op bed...wil haar wat ritme geven, ben er nu al een poosje mee bezig maar zodra het uitkomt gaat ze na de middagfles naar bed voor 2 uurtjes...
    lekker! heb net de zolder opgeruimd pfffff wat een ZOOI!! en mn mooie schoenen naar de knoppen!op zoolder hebben we vloerbedekking en een schuin dak dus hup op de knietjes, mn neuzen stukjes vanaf (de lak zeg maar) nouwwww ze zijn zo mooi en nog maar een maandje oud!!! ik vind het er niet uitzien met versleten neuzen te lopen dus hoop dat ik de plekken met wat poets in kan smeren zodat het dezelfde kleur krijgt :s

nou dat was het weer voor vandaag ik ga mn meissie eruit halen :)

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!

sportief zijn jullie hor! lijkt mij altijd een van de eerste activiteiten die je schrapt bij het kersverse moederschap, terwijl je eigenlijk misschien wat extra aandacht aan je lichaam mag besteden na zo'n zwangerschap + bevalling!

@hier, digitest heb ik in huis gehaald. maar ik maak me zorgen: vanmorgen wat bruinverlies en nu wordt het roder... vanmiddag al wat helderrood verlies.. ik geloof dat ik toch ook maar rekening moet houden met een slechte afloop. het zet dus nog niet echt door, maar het lijkt op een beginnende ongesteldheid nu.
    pffff, duimen moeten nog even blijven draaien nu.. ik heb nu even toegegeven aan die roze wolk en was vergeten hoe ontzettend FIJN die is, wil er niet vanaf donderen!!! :(
    morgenochtend maar weer testen.. en misschien dan al meer duidelijkheid en komt ongi toch nog en wordt het een vmk.
    maar goed, bloed zegt niet altijd alles, dus afwachten maar weer..

fijne avond!

Deel Deze Pagina