helder rood...is het veel? en heb je het nu nog!?? ehh we blijven gewoon positief! zolang het niet doorzet! heh jeetje wat slopend... kom morgen snel weer voor het goede nieuws! dus alleen goed nieuws kara!
het lijkt langzaam door te zetten... durf niet meer naar de wc te gaan! dank voor het positief blijven, lukt nu even niet, maar ik HOOP het zo!!! ik wil heeeeeeeeeeel graag beloven alleen met goed nieuws te komen!! (en alternatief scenario: het is toch een twee/drieling (door al die eitjes) en het gaat mis bij een... is dat mogelijk?) liefs!!
ja geen idee maar het kan van alles zijn..zo blijf je doorgaan.. ik weet ook niet hoelang het duurt voordat hcg dan weer uit je lichaam is stel je test morgen wel posi... ik heb daar (gelukkig) geen verstand van.. maar je hebt dus nog niet weer gekeken, nou kijk dan maar naar je testjes, misschien maakt je dat wat positiever?
ja, die liggen hier naast me, kijk (ehh tuur ) er graag naar. ik moet gewoon afwachten.. geen idee of het mogelijk is inderdaad, maar dan zou ik wel hcg in urine blijven houden, dus dat merk ik vanzelf wel.. maar nu eerst gewoon hoop houden!!! (dankjewel!!!)
Oh Kara, wat een spanning. Maar alles kan nog. Er zijn mensen die gewoon ongesteld blijven worden ook al zijn ze zwanger en ik heb een vriendin die tijdens haar zwangerschap ook bloedverlies had en nu een gezond meisje van alweer bijna een jaar rond heeft lopen. En jouw theorie zou volgens mij ook best kunnen. We houden gewoon hoop!! Ik vind het zo erg als ik lees hoe je dit ervaart. pffff, dat mag gewoon echt niet gebeuren. Niet nog eens dat gevoel hebben en dan weer niet........ Rica, ik wil idd ook die groepslessen gaan volgen. ik vind spinning erg leuk om te doen, en zag dat ze hier ook b kick hebben en dat lijkt me ook leuk.
dankjewel voor de hoop Joan!!! goede ervaring van die vriendin.. wat je zegt: alles is nog mogelijk nu. morgen zal ik wel meer duidelijkheid hebben! ik denk nu vooral: neeeeeeee, niet weer een niet succesvolle zwangerschap. ik weet wel hoe rot dat is, nu een gezond kindje ajb! ik vind ook dat het niet mag gebeuren (zo!)! xx spinning is zeker leuk! doe het ook regelmatig.. vergeet alleen soms te ademen
helaas, vanmorgen was de test weer omowit. ongesteldheid zal dus wel gaan doorzetten vandaag (hoop ik dan maar).
^*^&%%$!!!! ik weet niet zoveel te zeggen eigelijk, is hij echt wit!? ik ben er gewoon stil van... Ik kan wel van alles neerzetten maar weet even niet wat te zeggen om je op te beuren behalve dat ik aan je denk!! Ik ben ook ongie geworden vandaag, pff miste het als kiespijn..
dankjewel lieve Rica! ongi is nog niet doorgezet... ik snap het niet meer. morgen ga ik bloed prikken bij gyn omdat ze zeker willen weten of het wel/niet zo is, mits ik nog niet ongesteld ben geworden, want dan weet ik het wel zeker. vreemd verhaal zo, maar misschien barst het zo los. gefeliciteerd met je ongesteldheid :S komt snel weer op gang zeg! dát is wel een voordeel bij mij, dat als de kinderwens vervuld is word ik veel minder vaak ongesteld dan de meeste
Kara, wat een vreemde toestand weer. Maar wat kl*te dat je test weer wit is......... Ik weet ook niet zoveel te zeggen. Een digi knuffel vanuit hier! Wel fijn dat ze bloed willen prikken. ik hou toch nog hoop, zolang de ongi niet doorzet! Rica, balen dat je weer ongi bent geworden. dat mis ik ook niet . maar wel fijn op zich dat je lichaam het weer oppakt.
Kara, wat sneu... Rica, de eerste keer weer ongesteld? Ik voel het bij mij ook aankomen, hoop dat het snel komt. Verder weinig te melden...
nou die wordt wel vervuld hoor, daar ben ik gewoon van overuitgd! maar het heeft nog niet doorgezet!?? dus je gaat bloedprikken...nou ben benieuwd! misschien was deze test gewoon vals als ze gaan bloedprikken is dat natuurlijk het beste testmiddel (op echo na denk ik).... ja eerste keer ongie..jammer dat je gelijk alles erbij krijgt wat erbij hoort (hoofdpijn etc)!
he lieve meiden, ongi lijkt toch door te zetten.. nog geen helderrood bloed, maar het gaat wel die richting op. snappen doen we het niet, maar dat moeten we ook maar niet proberen. ik weet dat het ons echt gegund is, en die wens ook echt wel vervuld gaat worden, maar op dit moment zou ik willen dat die kinderwens er gewoon niet was! lijkt me een stuk makkelijker. ben vandaag helemaal ingestort op mijn werk, kon me echt niet langer inhouden. pff, fijne plek om dat te doen :S. gelukkig heb ik lieve collega's. nu maar even flink met mijn man knuffelen en elkaar troosten en hoop houden op een succesvolle zwangerschap!
oh kara, het is zo triest.......en snappen zullen we het nooit! huil maar even lekker uit bij elkaar.
Oww nee he..! o wat naar Kara! Je weet zeker dat de testen 2 dagen geleden positief waren, en nu negatief? Je theorie over eentje van een meerling die het niet heeft gered is trouwens niet gek gedacht. Bloedonderzoek zal uitsluitsel geven. Ik wens je alle kracht en sterkte toe.
he ladies, hoe is het bij jullie? ik heb behoefte aan leuke babyverhalen, hebben jullie die toevallig het gaat vandaag al iets beter, en kan weer wat hoop voelen om weer door te gaan. ongesteldheid zet alleen niet door. blijft nog steeds bij bruinverlies, en vandaag eigenlijk nog minder dan gisteren. waarschijnlijk denkt mijn lichaam nog steeds dat het zwanger is en heeft het wat langer nodig? temp was vanmorgen wel lager trouwens. ik heb express niet meer getest omdat het anders lijkt of er nog hoop is, en ik voel dat ik die niet meer moet hebben. morgen bloeduitslag en dan zal ik ook horen hoe nu weer verder. gister zei ze al dat ik nu 5 dagen 100mg clomid zou gaan moeten slikken, maar vorige keer (3 dagen 100, en 2 dagen 50mg) had ik al overstimulatie dus weet niet of dat zo'n goed idee is...! maar goed, dat komt wel. eerst maar eens ongesteld worden! liefs!
kara, wat vervelend dat het dan niet doorzet zeg!! Als het dan toch niet raak is/goed is gegaan dan moet het ook gewoon maar doorzetten. Anders blijf je toch hoop houden. Maar wel raar dat het alleen nog bruinverlies is, zou je toch nog denken, misschien........ Wat ik zo raar vind, is dat de test donkerder werd. Vind dat zo bijzonder dat je dus meer hcg begon aan te maken en dan ineens wordt je toch ongesteld (soort van). Dat maakt dat ik toch nog mijn bedenkingen heb, ook omdat het niet doorzet. Ben heel benieuwd naar de uitkomst van de bloedtest. en die clomid, heb je het daar ook nog even over gehad?, over je bedenkingen en waarom je die hebt? Wat zeiden zei? denk dat ze wel zullen weten wat ze doen? Maar snap wel dat je daar over nadenkt. Zou ik ook hebben...... Hier gaat het goed. Ik geniet echt van mijn meisje. Ze kan zo heerlijk lachen en gaat dat steeds meer doen. vandaag ook twee keer visite gehad en ze pakt ze helemaal in met haar lachen. Ook begint ze te 'babbelen'. zo leuk om met haar te kletsen. Vannacht ging het ook redelijk goed. Heb haar nu ook in haar bed gelegd dat ze nog wakker was (ze was wel duidelijk moe). Toen het licht uit gedaan en de speen in haar mond gehouden (als ik hem niet vast houd spuugt ze hem snel uit) dan gaat ze wel sabbelen en valt ze uiteindelijk in slaap. Dus erg blij dat ze niet begon te huilen dat ze perse bij mij in slaap wilde vallen. Vind dat dus de goede kant op gaan. Hopelijk zet het door. Ze vind het sinds gisteren ook prima dat ik haar af en toe op haarzelf leg. Ze wordt dan wel wakker maar vermaakt zich wel met de mobiel en knuffel. Vooral de kleur rood doet het voor haar (dat schijnen ze ook beter te kunnen zien). Sinds maandag mag ze ook in de draagzak, dus gisteren het huis schoon gemaakt met mevrouw op mijn buik in de draagzak. Werkte wel goed . Handen vrij en zij ook tevreden. (want ze wil nog niet te lang op zichzelf liggen). Linde vind het trouwens erg fijn om lekker 'rechtop' op de bank te zitten. (dan leg ik kussens achter haar in de hoek van onze bank en ligt ze rechtop). Dan gaat ze ook lachen als ik naast haar ga zitten. Geloof dat ze zich dan al een heel dametje vind . ze volgt ons ook echt met haar blik en kijkt ons al zo duidelijk en lang aan. Ze zoekt echt heel erg contact met ons en dat vind ik zo leuk. Moet zo vaak lachen om haar. HEERLIJK. Seks gaat trouwens nog steeds niet zo fijn. van het weekend hadden we het weer geprobeerd maar voel precies waar de hechtingen gezeten hebben. ook mijn schaamlip geeft niet mee maar als je daar voorbij bent is dat geen probleem meer. Ik vind dit wel vervelend want heb al best een tijd weer zin . Nou ja, dit weekend weer proberen (misschien dat het over gaat door te stimuleren). xxx
Wat een heerlijk meisje Joan! Fijn dat je er zo van kan genieten. Vind het ook fijn om te lezen, doet me zelfs goed. Zie het helemaal voor me, Linde in de zak, jij met de stofzuiger het huis door Succes met de sekspogingen, lijkt me toch kwetsbaar allemaal. Merk je verder ook veel lichamelijke veranderingen? Ik denk altijd dat je misschien nieuwe schaamtes hebt doordat je lichaam toch is veranderd? Ik heb net de gyn aan de lijn gehad: hcg is 3, bijna niets meer dus. Het is dus officieel niet goed. Niet leuk, maar wel duidelijk. De vraag over de dosering heb ik voorgelegd en ze gaat het overleggen en komt er op terug. Heel fijn dat er naar geluisterd wordt! 100 lijkt te veel en 50 te weinig. Dus ik vroeg: waarom dan geen 75? (weet ook dat er dames zijn met 25 bijvoorbeeld). Toen was het even stil... 'ja weet ik eigenlijk ook niet, dat doen we gewoon nooit' haha met gewone mensen logica kom je soms een heel eind nouja, ik wacht af, zit niet te wachten op een ronde overstimulatie! en ze zei dat ongesteldheid nog op zich kan laten wachten, dat dat wel vaker voorkomt. we doen het er weer mee! en nu nog even werken -pff ben echt niet de beste werknemer de laatste dagen! liefs!