Hoi! Kara, raar dat je ongesteld bent geworden. Misschien een domme vraag, maar kan dit wel als je geen ei hebt gehad? Sommige dingen snap ik nog niet helemaal Je kan in ieder geval nu met een nieuwe maand beginnen en wij hopen natuurlijk dat je een goed ei'tje krijgt!! Babette: nog 4 dagen... spannend hé! Voel je je nog lekker? Joan: soms moet het even op commando hé. Je plant het wel, maar eens je start komt de zin er weer vanzelf, bij ons toch
ha ha, dat klopt Breka! als we dan bezig zijn is het toch altijd wel weer erg fijn ! zo om de dag is wel leuk eigenlijk! ik hoor mijn man ook niet klagen hoor, ha ha! Jeetje meiden spannend hoor voor jullie, nog ene week en dan weten we of jullie allebei zwanger zijn. gaan jullie gelijk testen op jullie NOD? of wachten jullie nog even? x
Nog geen idee. We wachten eerst NOD af. Mijn cyclus wordt almaar korter en korter, dus misschien ben ik wel opnieuw vroeger ongesteld? Vanaf nu toch wel wat zenuwachtig... Nog steeds "aparte" buikkrampjes en witverlies... spannend! Duimen!
NOD's komen dichterbij, ik zal duimen voor jullie hor.. zou erg leuk zijn, maar wel een beetje vroeg --> afspraak was juni toch @joan: nu flink aan de klus, dus wanneer is je NOD? @breka: ik snap ook nog lang niet alles, want ik weet niet of ik nou een ei heb gehad of niet.. volgens mij niet; maar blijkbaarwel ongesteld en volgens mij is dat wel mogelijk. ga vanaf nu maar weer even tempen. ben wel blij met korte cyclus deze ronde, misschien toch de invloed van de 'zwanger worden' pillen van etos!? vergelijken jullie seks ook wel eens met de sportschool..? soms heb je niet zoveel zin om er heen te gaan, maar als je er eenmaal bent heb je nooit spijt en ben je blij dat je weer bent geweest ik weet nu precies wanneer ik aankomende weken ga sporten, dus waarom niet ook een seks-schema liefs
volgens mij kan je idd ook ongesteld worden als je geen ei hebt. Je menstruatie is de afstoot van je 'moederkoek' die maakt je lichaam elke maand aan. als er geen innesteling van een bevrucht ei in komt wordt het afgestoten en menstrueer je. Dat kan ik me in ieder geval herinneren van de biologie lessen van vroeger ! jeetje Breka, spannend hoor!! Ik duim voor je! Alles vroeger dan juni mag, alles later dan juni willen we liever niet! Kara wat een geweldige vergelijking seks met de sportschool. Ik moest erg lachen dat ik dat las. Het is inderdaad wel echt zo ! Die houden we erin!! Ik heb vannacht de hele tijd op de wc gezeten. Heb volgens mij blaasontsteking. Heb ik wel eens eerder gehad waardoor ik altijd ga plassen na de seks maar nu doe ik dat niet. Blijf liggen zodat het zaad erin blijft! Tja......daar heb je het dus al. Ik gelijk zoeken op internet of antibiotica schadelijk kunnen zijn voor een kind. Wat ik las is dat het in de eerste weken wel mee valt. Alleen in de laatste fase is het schadelijk voor botten en tanden. Ach, zal het aan de huisarts vragen. Niet dat ik denk dat we nu al zwanger zijn maar je weet nooit. In principe is mijn eisprong donderdag. Ik ben daarbij uitgegaan van een cyclus van 30 dagen. en je moet antibiotica geloof ik ene week slikken dus vind het toch wel een beetje vervelend. Zat al te denken om deze maand dan misschien maar over te slaan, voor zover dat nog kan?? Maar aan de andere kant wil ik dat helemaal niet!! Ik ga het overleggen met de huisarts. Mijn NOD valt op 27 januari! maar zijn dus vanaf de laatste dag van mijn ongesteldheid om de dag aan het klussen omdat er dan altijd een voorraadje klaar ligt wanneer er een ei aankomt ! had ergens gelezen dat dit handig is. x
@joan: wat vervelend van de blaasontsteking! krijg je idd als je niet plast na de seks..hm ben benieuwd wat de ha zegt over de combi van antibiotica en zwanger worden. zou vervelend zijn als je een maand moet overslaan, maar als het een risico wordt.. je moet natuurlijk niet iedere nacht op de wc doorbrengen! als je er gevoelig voor bent zal het misschien wel vaker voor gaan komen, tenzij je een oplossing ervoor weet, zodat je toch kan blijven liggen na de seks?
tja, ik weet het ook even niet meer. Heb een monster naar de huisarts gebracht en kon na 14.00 bellen maar ze konden niks vinden. Staat nu op kweek en dan kan ik morgen weer bellen na 14.00! heb er nu ook niet zo een last meer van! Echt hele erg vaag ! kijk wel op tegen vannacht want straks wordt dat weer zo heftig als afgelopen nacht. Heb er namelijk niks voor gekregen. Had op internet zitten googelen en kan nog veel meer betekenen dan blaasontsteking dus dan maar doorzoeken. Voordeel is wel dat ik nog geen antibiotica heb! @Kara, ga jij deze maand met ovulatie testen werken? want dan kan je toch zien of je een ei hebt en wanneer? @Babette, al een tijdje niet geweest?? Hoop dat alles goed gaat? Je zit nu natuurlijk in een heel spannende tijd, nog ene paar dagen en dan is je NOD! Ben benieuwd!
goedemorgen! @joan: ik hoop dat er vandaag wat uitkomt..! of kan het zo zijn dat de ontsteking (door de hele nacht op de wc te hebben gezeten) alweer was weggezakt? had je wel eens eerder blaasontsteking gehad? dan herken je het waarschijnlijk wel hoe het voelt. ik hoop dat je gerust kan worden gesteld vandaag! @breka en @babette, hoe is het met jullie? en met het wachten op de NOD? nog steeds lichamelijke symptomen die wijzen op....?
Nou net de huisarts gebeld en die hebben niks kunnen vinden. Erg vreemd! Ga het nu nog even aankijken en anders maar weer een potje langs brengen. Heb hier wel al eerder last van gehad en toen kreeg ik wel antibiotica dus nam aan dat het toen ook een blaasontsteking was. raar hoor....... Ik ben echt benieuwd of er binnenkort een positieve test aan zit te komen! Hoop het zo !! Voor mij duurt het nog wel even. Moet nu echt nog druk aan de klus!! Dus vanavond maar weer, ha ha! Hoe gaat het met jou Kara? Heb je inmiddels al een nieuwe baan gevonden? of ben je daar op het moment niet zo mee bezig? groetjes
zeker vreemd! nieuw potje brengen dus... heb je nog wel steeds last van je blaasontsteking? is dat niet lastig/pijnlijk klussen..? vandaag is voor mij een goede dag, want ik heb een baan gevonden voor komend jaar! woohoo! ben er erg blij mee, en dat vergroot ook zeker de wens meteen weer (sterker nog: het was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde ) NOD-afwachters, alles goed op de wachtbank? kan me best voorstellen dat je even een paar dagen niet op het forum verschijnt/reageert btw, maar wel wel benieuwd hoe het bij jullie gaat natuurlijk!
Hoi Kara: Proficiat met de job! Hopelijk mag alles snel volgen! Ik kom hier dagelijks nog wel een keertje of 2 piepen hoor. Ik denk wel om de 5min aan het "al dan niet zwanger zijn". Tegenstrijdige (denkbeeldige) symptomen: vlagen van misselijkheid die erger worden, witverlies (is al minder) en dan ook weer buikkrampjes die beginnen te lijken op ongikrampen... Conclusie: geen flauw idee en afwachten maar 8) Ik heb mijn banner op 27 dagen gezet terwijl mijn laatste cylcus er maar 26 waren. Vanaf nu komen de zenuwen dus nog meer op... Ik hou jullie op de hoogte en breng hopelijk dit weekend fantastisch nieuws... Babette: waar ben je?? Joan: hopelijk voel je je snel weer beter!
Hoi meiden, Goed om te horen dat het goed met jullie gaat. Joan voel je je al beter ook? De laatste dagen ben ik niet geweest. Het is me allemaal een beetje teveel geworden ofzo. Ik ben er veel te veel mee bezig met het zwanger willen worden. De wachtbank vind ik ook vreselijk omdat ik een vergrootglas op alles wat ik voel leg. En dat is gewoon niet goed. En ik voel niet zoveel dus over deze ronde heb ik niet zon goed gevoel. Dus neem het me niet kwalijk maar ben hier niet zoveel te vinden. Miss later weer wel, ik weet het niet. Fijne avond! xxx
@kara, GEFELICITEERD met je nieuwe baan ! hebben jullie het gevierd. wel heel fijn om nu wat meer zekerheid te hebben op financieel gebied. Kunnen jullie iig even lekker sparen!! @Babette, ik dacht al zoiets want je laatste berichtje gaf al een beetje aan dat je er doorheen zat! Als je even afstand nodig hebt moet je dat inderdaad doen. Snap het wel hoor. Ik ben er ook elke dag mee bezig en kan niet wachtten! Ik lees trouwens op het forum ook vaak meiden die helemaal nergens last van hebben en wel zwager zijn hoor. Dus het kan nog alle kanten op zolang je niet ongesteld bent! @Breka, spannend hoor! En snap dat je heel erg gericht bent op alles wat je voelt in je lichaam. inderdaad frustrerend dat zowel de zwangerschapskwaaltjes als de menstruatie veel overeenkomsten heeft. je hebt pas duidelijkheid wanneer je of ongesteld wordt of dat deze uit blijft. Ik ben aan het duimen voor jullie. @Rica, dat is lang geleden. Wel gezellig dat je weer meekomt kletsen?? Hoe is het met jou? Hier nog geen zwangeren! En jij? waar zit jij in je cyclus?? Ik begin me trouwens wel beter te voelen. heb niet meer zo heel veel last. misschien toch grotendeels van de bacteriën eruit geplast gisternacht? Weet het anders ook niet. Voel me in ieder geval goed genoeg om te klussen maar dat heeft er ook wel mee te maken dat ik gewoon heel graag een kindje wil. En deze maand niet voorbij wil laten gaan! Als ik niet in mijn vruchtbare periode zat had ik waarschijnlijk wel even gepast. Nou meiden nog een fijne avond! Liefs
hey! @rica, daar was je weer! welcome back; hoe staat het er voor? mijn banner klopt niet echt meer, niet overtijd dus (helaas..)! @breka: spannend.... afwachten! en om de 5 minuten is nog best redelijk @babette: kan me voorstellen meid.. blijf maar lekker even weg, zeker als het je helpt om er niet zo mee bezig te zijn! wat dat betreft zitten we hier wel op een lijn: we willen er niet teveel mee bezig zijn, maar ondertussen kletsen we wat af hier.. niet altijd even behulpzaam. misschien dat je het deze ronde goed aanvoelt en er niets is, dan weer op naar een volgende ronde! @joan: fijn dat je je weer wat beter voelt, dat maakt het een struk makkelijker om te klussen bedankt voor de felicitaties voor de baan, ben er zeker blij mee! en het maakt ook dat ik een hoop mogelijke dilemma's niet aan hoef te gaan hele fijne dag allemaal liefs
@Kara, vanaf wanneer ga je bij je nieuwe baan beginnen?, en wat is je functie geworden?? Ben niet nieuwsgierig hoor ! We hebben het een tijdje geleden gehad over hoe onze mannen in het hele zwanger worden verhaal staan! Ik merk nu dat hij er steeds meer mee bezig is. Gisteren kreeg ik een sms dat de jongensnaam die wij zo leuk vinden (over die zijn we het eens), in de top 10 van favoriete namen van 2010 staat. Dat had hij op internet gelezen. Ook gaf hij aan dat hij zelf gaat zoeken naar namen die hij leuk vind. Ik draag nu af en toe wat aan en die vind hij niet zo leuk. Ik heb één meisjesnaam die ik zelf erg leuk vind en die laat ik elke dag even vallen, ha ha! Kijken of hij er aan went! Hi. Merken jullie ook dat jullie man steeds meer aan het idee gaat wennen?? Vanavond komt de afvallers XXL op tv. Het is vorige week begonnen en toen heb ik gekeken. Hoop dat het deze week leuker is, anders ga ik het niet meer kijken hoor! Oh ja, vandaag ben ik trouwens erg vruchtbaar volgens de rekenmachine van hier!! Dus............ liefs
Ja nou ik voel mij als een hete pittenzak die elk moment gaaT ontploffen, Ik heb de griep! Ik ben zoooo moe en loom, koppijn en koorts dus leuk hoor zo rond je eitje...eigelijk moet ik vanavond weer maar goh wat heb ik daar zin in...dus helaas zal het deze ronde ook wel niks worden Mn ticker klopt precies! mn ei alles klopte, in mn vorige ronde's duurde de lf 12 dagen dus als dit weer zo is klopt hij als een bus! nod 22 jan Pfff ben heet hahaha.....zal zo even tempen! en wat is je nod kara? en juan? jou nod? klopt je banner? en de rest!?????? iemand al posi getest?? mn vriend is heel nuchter, die zegt ook elke keer...ontpillen ontpillen komt wel goed, heeft tijd nodig bladiebla...terwijl ik aan het einde van mn cyclus echt opgefokt ben...van zal het?? Dus wennen ach..hij beter als mij hahaha joan was je ziek??? kara nieuwe baan!?? leuk... contract beindigd bij andere werkgever of? Ik heb niet alles terug gezelen want ik ben ook een warhoofd!
@Rica, wat irritant dat je je ziek voelt!! Echt balen dat je dat precies hebt rond je eisprong. Hiervoor wel flink geklust?, of ook niet? Want dan kan het natuurlijk altijd nog. Mijn banner klopt als mijn cyclus 30 dagen blijft! Maar weet dat nog niet zo goed omdat ik pas 1 keer een pilvrije menstruatie heb gehad en zie vaak in de handtekeningen bij mensen staan dat de cyclus nogal schommelt. Mijn Nod is dus de 27ste. dat duurt dus wel langer dan bij jou, ha ha! Ik had last van vaak plassen en pijn bij het plassen. Heb een potje naar de huisarts gebracht en die was schoon. Konden niks vinden. Heb nog wel steeds last van pijn in mijn vagina en bij het plassen, heb ook meer aandrang, Ga morgen dus toch maar weer een potje langs brengen en een afspraak maken met de huisarts. Misschien dat het wat anders is...... Ook bij mij heerlijk rond mijn eisprong. Maar heb wel veel geklust, steeds om de dag! helpt het voor jou dat je vriend zo nuchter is?? Denk zelf ook dat mannen er wel wat anders in staan dan vrouwen. Het gebeurt toch allemaal in ons lichaam! Gelukkig want lijkt me zo mooi om een kindje in je te voelen groeien en bewegen!! Blij dat wij dat mogen ervaren, hi! liefs
ja het helpt zeker want ze kunnen mij al snel gek maken met dat soort dingen...dus gelukkig houdt hij me even met beide benen op de grond..naja zo erg is het nou ook weer niet maar soms..hij is gewoon veel nuchterder dan ik..met alles hoor. ook toen we een huis kochten was ik helemaal hotel de botel en lichtelijk in paniek...gaan we het wel redden?? En doen we het wel goed?? maar hij zei natuurlijk wel, komt allemaal goed! nou was ook zo hoorhaha maar pffff hij is daarin echt nuchterder.... maar als ik zwanger mag wezen weet ik niet hoe hij dan is behalve dan ontzettend lief En jouwe? klinkt wel als blaasontsteking...pijn bij plassen enzo en veel plassen!