Zijn er nog meiden uit noord holland die ook bezig zijn voor een kindje ? Lijkt me leuk om te kletsen...
Heb m al gedaan om 10:00 maar was lichter dan gister. Hopelijk te vroeg getest maar kon niet wachten. Dus ga vanmiddag rond 3/4 nog een keer testen!
Leuk zeg ! Wel minder leuk dat het nu alweer 9 maanden duurt Hopelijk is het snel raak..hoe oud was jullie kindje toen jullie er weer voor gingen ? Duurde het bij de eerste ook langer ?
Ja precies even kijken hoe die dan is ! Heb je veder geen tekenen van een ei ?qua afscheiding of buikpijn ? Ik voel duidelijk dat mn ei op springen staat en dat is weg wanneer hij ook daadwerkelijk gesprongen is
Net toevallig 1 steekje in me onderbuik. Maar nog geen 'vruchtbare' afscheiding. Normaal heb ik die afscheiding wel elke maand dus het zal 1 deze dagen wel komen. Handig dat je merkt als je ei op springen staat.. Ik hebt dat nog nooit gemerkt.
Ja komt door die ovu testen dat ik dat ondekt heb hoor. 16e hele dag drukkend en trekken gevoel onderin mn buik en savonds ook echt opgezet. En vrijdag tot uur of 10 in de ochtend toen was het weg . 15e trouwens vruchtbaar slijm gehad dat was de rede dat ik de volgende dag ovu test ging doen hihi net op tijd
Ze blijven nu een beetje hangen en lopen nog niet op helaas. Dus wel een duidelijke streep, maar nog niet even donker of donkerder. Ik heb de actiontest samen met een andere test gedaan die ik nog had, en die is wel ietsje duidelijker dan de controle streep. Maar die test vertrouw ik niet zo.. maar ik dacht, ach.. ik heb hem nog waarom niet.