Gestopt met Pil in Oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arian, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Af en toe een ego berichtje plaatsen is echt niet erg hoor Arian!! Dat doen we allemaal wel eens en daardoor kunnen we elkaar ook alleen maar meer steunen toch?

Ik hoop dat de dokter stappen gaat ondernemen! Ik ben alleen naar de dokter geweest, maar heb voor mijn man toen wel alle formulieren meegekregen! Vanaf maandag gaan we pas samen. De andere onderzoeken is mijn man alleen geweest, omdat hij dat graag wilde!

PS: Onthouding is geen zaadlozing hebben gedurende een x aantal dagen.

2. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Dominicaanse republiek, zozo... heerlijk lijkt me. Hoeveel dagen zijn jullie geweest? Het lijkt mij ook geweldig om te zwemmen met dolfijnen. hoe was dat?

arian, ik ben het helemaal met je eens. de reden is niet leuk, maar de gezelligheid en steun maakt toch wel wat goed.

Als je een sementest ondergaat word er geadviseerd tussen de 2 tot 5 dagen onthouding te hebben, is de tijd dat de man niet mag klaarkomen. Geen seks en masturbatie dus.
    Ik werd na we de afspraak gemaakt hadden pas zenuwachtig. Terwijl ik wel 3 maanden heb lopen zeuren dat Stefan toch naar de dokter moest. Beetje koudwatervrees. En ik denk wel dat het handig is als jullie allebei gaan. Bij ons was het dus echt een afspraak voor mijn man, maar toch had de dokter wat vragen voor mij. Misschien dat de dokter ook wat over de leefgewoontes van je man wil weten.

Babyboom had woensdag idd een emo aflevering. Ik heb ook af en toe flink moeten slikken, zeker als je bedenkt dat je dat allemaal zelf ook mogelijk te wachten staat.
    En met die laatste post zit ik ook bijna met tranen in de ogen.... Jij bent ook lief:)

Tuurlijk wil ik voor je pendelen. Je kan vanalles vragen aan een pendel, en dat geeft dan antwoord vanuit het onderbewustzijn. Hier word vaak de vraag gesteld wanneer iemand zwanger wordt, en of dat dan een jongen of meisje wordt. Zelf heb ik ook gevraagd of wij natuurlijk zwanger konden worden (ja:))of de dan iets moesten veranderen (ja) en of die verandering dan bij mij moest(nee). Bij mijn man dus. en toen kwam ik een beetje vast te zitten. Moet nog maar bedenken hoe ik die volgende vragen stel.
    Als je je voor en achternaam met geboortedatum stuurt, wil ik je vanmiddag wel even pendelen.

3. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Arian,
    je hebt een goede topic geopend!!
    er word inderdaad veel en gezellig gekletst en we kunnen hier spuien.:D

Een ego berichtje is helemaaln iet erg...daar zijn we ook voor!
    Ik reageer niet altijd even snel, maar het inderdaad fijn dat we er hier voor elkaar kunnen zijn!

@ Marjolein,
    ik heb het cervix slijm en de stand van mijn baarmoedermond proberen bij te houden... ik kon er soms een draadje van trekken, maar niet elke keer zeg maar... het was helder en roomwit (afwisselend)..
    De stand van mijn boermoedermond was eerst laag ( naar mijn idee), kon hem makkelijk voelen, maar gisteren kon ik hem niet goed meer voelen en lag ie voor mijn idee hoger...

We wachten het rustig af!

Dat pendelen, hoe werkt dat, staat dat ook in verbinding met de geestenwereld?? Of ben ik helemaal verkeerd aan het denken... is het vooral leuk of kan het ook gevaarlijk zijn?

4. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik ben er zelf nog niet lang mee bezig, en ben nog bezig mij te ontwikkelen, het fijne weet ik er ook niet van. Het zou volgens mij iets zijn dat je onbewust miniem kleine bewegingen maakt die dan de pendel in beweging zetten. Ik heb ook wel gelezen dat je soms het idee krijgt dat er iemand meekijkt, of als je een niet prettig gevoel ervaart, ofzo, dan moet je er ook onmiddelijk mee stoppen, en later verder gaan. maar dat zou niet zo vaak voorkomen. Het is vooral leuk om te doen, en niet zo erg als glaasje draaien.

5. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Het is inderdaad fijn om hier af en toe zo je ei kwijt te kunnen (rare woordkeus trouwens... ;):D). Het doet mij persoonlijk erg goed om dit met andere meiden in een vergelijkbaar schuitje te bespreken.

Over het naar de dokter gaan: mijn man is niet meegegaan omdat het in eerste instantie over mijn cyclus ging. Wellicht dat als mijn cyclus al dan niet met medicatie goed loopt en het niet wil lukken, dat we dan samen eens naar de dokter gaan.

groetjes,
    Elmo

6. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

@Elmo:
    dat zou ik ook doen ja.. ik ben de eerste keer ook alleen gegaan...hopelijk volgt er geen tweede keer :D

@Marjolein:
    die pendel wil ik graaaaaag geloven :D dat geduld kan ik nog wel opbrengen;)
    bied je garantie??;) (grapje hoor!)

Ik heb nu 3 pendels gehad: juli'11, juli'11, aug'11
    we will see ..

kan er ook uit je pendel komen dat iemand helemaal niet zwanger wordt of pas in 2012 ofzo?

7. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Nee ik bied geen garantie.... was het maar zo... 2012 pendel ik ook regelmatig. dat iemand niet zwanger word heb ik nog nooit gependeld. Ben dan ook nog niet zo heel lang bezig...

8. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft pendelen: Ik heb zelf nu drie keer laten pendelen, waar best wat verschillende waarden uitkwamen.
    Juli 2011, November 2011 en September 2012.... We will see! ;):D
    Ik zal de pendelaars sowieso wel even laten weten of ze het goed hadden of niet....

9. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat van die garantie was ook een grapje hoor :D
    Ben wel benieuwd of het ook klopt...

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Arian, zo'n ego-berichtje moet gewoon kunnen hoor! Ik zou als het mogelijk is gewoon samen naar de huisarts gaan. Hebben wij ook gedaan en er werden ook vragen aan hem gesteld door onze huisarts. Daarnaast is het natuurlijk ook een wens van jullie beide en gaat het jullie beide aan.. Ten slotte weet je samen meer als alleen.
    Ook ik vind de afleveringen van babyboom vaak heel confronterend en moet ook vaak even slikken..
    En wat betreft het topic wat je hebt geopend! Vindt dit een een fijn topic omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten!

Marjolein, wij zijn 9 dagen geweest en het was fantastisch! Ook het zwemmen met dolfijnen is een hele bijzondere ervaring die ik nooit had willen missen!

Een fijn weekend allemaal!

11. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Pff, wat wordt er veel geschreven. Ik kan het niet meer bijhouden joh ;)!

Prettig om te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben die al die zwangerschappen om haar heen moeilijk vind. En ik gun het echt iedereen, maar het wordt hoe langer je bezig bent zo confronterend. Ik heb dan ook het gevoel dat niemand het begrijpt, behalve jullie dan. Dus wat dat betreft is een forum echt fijn! We gaan ons er samen doorheen slaan.

Wat leuk dat je pendelt Marjolein. Zelf zou ik niet om een pendel durven vragen, bang dat er iets vervelends uitkomt (dat zwanger worden niet gaat lukken of pas in 2012 ofzo). Dan weet ik dat maar liever niet (om een hoop stress te voorkomen).

Lekker dat je naar de Dominicaanse Republiek bent geweest Anita! We zijn zelf een paar weken geleden ook naar de Caribbean geweest. Het was wel lekker relaxed daar. Het typische is wel dat sinds die vakantie mijn cyclus langer is geworden.

Wij twijfelen nog of mijn vriend meegaat naar de HA. Waarschijnlijk gaat hij toch mee als steun voor mij. Dan wacht ie maar even als ik de onderzoeken krijg. Kan de HA hem wellicht ook al vragen stellen.

Zo, en ik probeer nu een hoop positiviteit voor ons door het computerscherm te sturen :).

12. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Haha, ja Sunshinlover, dat pendelen, bij mij kwam er pas Mei2012 uit, dus doe maar niet! :D;)

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi Marjolein,

Zou je ook voor mij willen pendelen? Ik zal je wel ff een prive mailtje sturen...

Alvast bedankt!

Liefs, mammamia

En bedankt dat je op mijn zoontje hebt gestemd. Hij is het niet geworden, had al wel vaker meegedaan. Tzijn meestal van die canvas foto's die winnen hihi...

Hoe is het verder met jullie allen?

Arian, welke dag is precies je NOD of ben je inmiddels al ongi geworden?

14. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Mijn NOD is als ik uitga van een Luteale fase van 14 dagen, AS Maandag. Maar die is vaak wel wat korter, 12, of 13 dagen.. Het vreemde is, ik ben nog steeds niet ongi.. Ik word al 3 dagen wakker met het idee van, Benen bij elkaar houden, anders stroomt het er zo uit.. :D Maar tot nu toe niks.. Wel ongikrampen..

En ik heb getest met de gevoelige van 6 dagen voor NOD, maar die was gister (zo goed als, dacht HEEEEEL licht iets te zien) nog negatief..

Dus ga er niet meer vanuit,
    Wel hele pijnlijke borsten, anders nooit, maar kan natuurlijk ook komen van mijn naderende ongi.. ;)

Hmmm, ik weet het niet meer... ;)

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Klinkt toch nog wel hoop gevend, tis afwachten! Succes! X

16. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Uhmm, ik dacht eigenlijk dat als je heel licht iets kan zien, dat dat al wel iets betekent?? Ik wil geen valse hoop geven hoor...

17. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sunshinelover, ben benieuwd dan wat mijn cyclus gaat doen. Hoop zelf eigenlijk niet dat mijn cyclus nu nog langer wordt... Maar wat is het heerlijk daar hé. En die mensen daar in de cariben zijn ook de hele dag vrolijk, heel de dag zingen en dansen! Geweldig.. Daar kunnen we hier in Nederland een voorbeeld aan nemen..

Arian, spannend hoor! Hoop voor je dat je ongesteldheid gewoon uitblijft en dat je morgen gewoon een mooie test hebt!

18. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Helaas, Helaas, Onig heeft toch doorgezet..
    Was het waarschijnlijk toch een indroogstreepje:(

Balen, maarja ik had me er al op ingesteld... En de verdrietigheid heb ik gister al gehad.. Tis was, kon gewoon niet meer stoppen met huilen haha.. :)

Op naar de volgende ronde, en morgen huisarts bellen, spannend!

Fijne zondag allemaal!

19. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Verdorie arian... *geeft virtuele knuffel*

20. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owww... wat jammer... Maar ja... nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
    Ben benieuwd wat je huisarts zegt!

Deel Deze Pagina