Gestopt met Pil in Oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arian, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

hier ben ik weer! Ei is gesprongen en eerste werkdagje zit er ook weer op. Net alsof nooit zijn weggeweest ;).

Arian, die vakanties in het vooruitzicht zijn niet verkeerd zeg! Wel vervelend trouwens dat je het tempen niets vindt. Heb er zelf niet zo veel problemen mee eigenlijk.. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Wel ontzettend snel dat je je ei ook al hebt gespot middels ovu-testjes. Hoe lang duren je cyclussen bij jou normaal gesproken?

Myster, spannend hoor! Hoop voor je dat het een goed gevoel is wat betreft je onderbuik..

Elmo, wat een k*tvraag zeg! Af en toe lijkt het wel of mensen niet nadenken... Vond je het niet lastig om alles uit te leggen en te vertellen aan mensen dat jullie ervoor bezig zijn? Bij mij weet alleen mijn moeder het omdat ik er graag met iemand over praat.. Verder is niemand nog op de hoogte. Wij zillen zoiezo onze eerste afspraak afwachten bij de gyneacoloog.

Hier een druk maar leuk weekend achter de rug!

Nog een fijne avond allemaal!

2. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anita, de vraag is wel een k*tvraag, maar degene die hem stelde niet...dus dat scheelt. ;) Als het nu iemand anders was geweest die hem stelde (iemand die verder van ons af staat) dan had ik het ook niet uitgelegd.
    Maar met antwoord geven was er bij mij net te lang de aarzeling...waardoor ik niet meer neutraal antwoord kon geven.

Verder gisteren etentje gehad met allerlei zwangere dames.... viel erg mee gelukkig.

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    He, wat is het hier rustig;)

Elmo, gelukkig viel het etentje mee! Lijkt me toch wel een beetje zwaar.. :)
    Wel fijn dat je je verhaal even bij haar kwijt kon!

Anita, helaas was het vals alarm, dus nog geen ei gespot! Ik hoop aankomend weekend.. Mijn laatste 2 cyclussen zijn ongeveer 33 dagen, dus valt in principe mee. Mijn langste was 53...

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dan had ik het niet helemaal goed begrepen. Dacht dat jullie met een hele groep waren en dat toen de vraag gesteld werd en je voor iedereen voor het blok werd gezet. Fijn dat degene die hem stelde een persoon is waar je je verhaal bij kwijt kon!

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoe bedoel je vals alarm?
    En het is hier inderdaad lekker rustig. Vind het persoonlijk niet zo heel erg want ben momenteel weer lekker druk aan het werk ;).

6. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik bedoelde dat ik zaterdag al dacht dat ik mn eisprong had op 8 dpo, maar dat was niet zo, vandaar Vals Alarm.. ;)

7. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik heb de afgelopen twee dagen avonddiensten gehad, vandaar dat ik weinig van me heb laten horen, druk druk druk...

@ elmo: fijn dat je het aan die persoon hebt kunnen vertellen...en dat het etentje uiteindelijk is meegevallen...

@ arian: nou.. op naar je volgende ei.... dat het de volgende keer wel juist alarm mag zijn

Hier alles nog rustig... totaal geen klachten wat op een zwangerschap kan wijzen
    alleen sinds afgelopen maandag wat menstruatieachtige krampjes waardoor ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen..
    Temp nog altijd hoog. Zit nu op 12 DPO... dus ja.. toch ook wel erg spannend...
    Je wilt het zo graag, maar durft er niet vanuit te gaan. Manlief is ervan overtuigd dat hij raak heeft geschoten, maar ik vrees dat overmorgen de ongesteldheid zich gewoon komt aandienen...

keep my fingers crossed

8. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zo heb even het een en ander terug moeten lezen... Weer helemaal opgeknapt na een weekendje weg...

Jammer Arian dat het toch niet een evt zwangerschap was! Hopelijk is het deze keer raak en komt je eisprong lekker op tijd!!

@Elmo, er valt waarschijnlijk een bepaalde last van je schoulders nu een aantal mensen het weten of niet?

Wij zouden gisteren gebeld worden door de uroloog, maar helaas heeft hij niet gebeld... Nu vandaag maar even afwachten. Manlief gaat sowieso aan het einde van de middag even bellen!

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Het is inderdaad rustig hier.... vakantietijd?

Er valt voor mij wel een bepaalde last van mijn schouders.... Fijn als mensen op de hoogte zijn. Bovendien merk ik dat ik, doordat anderen het weten, er zelf weer minder mee bezig ben. Raar hoe een menselijke psyche werkt....

@ myster: ik duim met je mee.... spannend! Hopelijk heeft je man gelijk ;)

Groetjes,
    Elmo

10. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Even hier niet geweest, echt te druk gehad. Probeer van het weekend bij te lezen en te reageren!

11. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Myster, spannend hoor! Geen bloed geeft moed...

Anoniem, wat vervelend dat ze jullie niet hebben gebeld! Hoop dat jullie snel een belletje krijgen en anders inderdaad gewoon even zelf bellen!

Elmo, voor mij geldt dat volgens mij ook wel. Zou het ook graag in mijn omgeving willen vertellen maar vriendlief wilt graag nog even wachten. Met name tot we onze eerste afspraak hebben gehad in het ziekenhuis..

Hier gaf FF mijn eisprong eerst aan op afgelopen vrijdag maar nu heeft hij hem verplaatst naar zondag. Lijkt mezelf ook logischer. Dus vandaag zitten we op 3 DPO.. We wachten dus maar rustig af!

12. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag toch maar zelf naar het ziekenhuis gebeld. Wat blijkt: de uroloog is met vakantie!? Nu worden we morgen door een vervangend arts teruggebeld, mits hij tijd heeft... Ppff moet zeggen dat ik er toch wel van baal!!

13. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anita: mijn manlief zou het het liefst ook aan niemand vertellen en pas met de rest van de wereld delen op het moment dat ik 12 weken zwanger ben. Maar helaas gaat dat hier dus niet zo makkelijk en wil ik mijn 'ei' wel kwijt bij anderen dan alleen mijn o zo nuchter mannetje. Hij heeft volgens mij wel redelijk geaccepteerd dat ik over mijn pco open ben.

@ Anoniem: Da's balen zeg! Slecht dat ze gezegd hebben dat ze je zouden bellen en dan blijkt die uroloog er helemaal niet te zijn....

14. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Anoniem, balen zeg!! je hoort het wel vaker dat artsen 'vergeten' terug te bellen of dat ze inene op vakantie zijn.
    Volgens mij hebben ze niet door hoe een patient op zo'n uitslag zit te wachten....

Maargoed.. hopen dat je vandaag door de vervangend arts gebeld wordt!

Inderdaad, geen bloed geeft moed. Word nu echt knettergek van alle onzekerheid. Heb nu vanaf afgelopen maandag ongesteldheidskrampen, maar het heeft tot nu toe niet doorgezet.
    Zit vandaag op 14dpo... Vandaag zou in principe ook mijn nod zijn, maar goed, ik weet niet hoelang mijn LF is.....
    Ik hoop dat deze dag snel, zonder roodheid, voorbij gaat:)

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Anoniem, wat raar dat ie zomaar met vakantie is als hij met jullie een afspraak maakt... En hebben jullie vandaag iets gehoord?

Elmo, dat lijkt me wel ontzettend fijn dat je daar open over kunt zijn! Hoop dat ik onze wens ook snel met wat mensen kan gaan delen behalve met m'n mannetje, hier op het forum en m'n moeder..

Myster, en? Nog geen bloed? Zou anders gewoon een testje wagen hoor ;). Houdt je ons op de hoogte? Je maakt me nu wel nieuwsgierig hoor.

Liefs,
    Anita

16. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Zo rustig hier, moest even zoeken... *ben zelf ook al een tijdje niet geweest:) *... Zelf weinig te melden, tot nu!.. Ik had al verteld dat deze ronde de laatste is dat ik mijn ovutesten gebruik. Nou, ik heb nu een knaltest. (hoef niet aan de klus, dat is gister al gebeurt;)). Nu heb ik 3 testjes over, wie -meiden die met dit topic meeschrijven- kan ik hier blij mee maken. Het zijn er maar 3, maar toch. De eerste die mijn pb't stuur ik ze. Is trouwens van het merk sensitest.

Ik stuur ze ook echt naar bekenden op dit topic, mensen die hier nooit of een keer hebben meegeschreven stuur ik ze NIET!

17. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Myster is de gelukkige :)

18. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ben je nog gebeld anoniem?

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Marjolein, wat fijn dat je weer een knaltest hebt. Dus je ei is ook gesprongen. Kun je net als mij weer op het wachtbankje.. Hoe lang is jou lf meestal en wanneer wil je gaan testen? Zelf wil ik volgende week zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben.. En tot die tijd wachten we gewoon maar rustig af... Zit vandaag op 7 dpo..

Fijn weekend allemaal!

20. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hoi Meiden!

Het is alweer een paar dagen geleden maar was ook zóó druk!
    Maar nu lekker weekend:D

Anoniem, hebben jullie al wat gehoord?

Marjolein, wat fijn dat je je "ei" hebt gevonden! Super..!
    Ik las je berichtje daarboven dat Myster de gelukkig was, en ik begreep het eerst niet helemaal, want het eerste wat door mn hoofd ging was, He Myster heeft positief getest en daarom de gelukkige.!:DSnappen jullie het nog..?

Trouwens, Myster, heb je al getest? Ik zou denk ik al 10 x hebben getest! ;)

Hier is alles rustig, wacht op mn ei, en hoop dat ie binnen nu en 2,3 dagen eraan komt.... ;)
    Gister een stijging van 0.3 in mijn temp, dus ik dacht, he mn eisprong geweest, maar vanochtend was ie weer gewoon, dus waarschijnlijk kwam dat omdat ik niet fit ben...

Mijn basale temp is altijd 36.4.. Is dat niet te laag? Ik dacht dat het altijd rond de 37 zat... ;)

Deel Deze Pagina