Gestopt met Pil in Oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arian, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier net wat bruinverlies :(..

2. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    ahh shit Anita *knuffel*. Hoewel dat nog niet meteen hoef te betekenen dat je ongesteld gaat worden. Ik hoop voor je van niet.

anoniem, wat fijn dat de hormonen goed zijn, maar daarintegen ook niet... wat jij zegt, je weet niet waar het van komt, en anders had het met medicijnen kunnen veranderen. Erg dubbel hoor. Welk traject hoop je te krijgen.

Zelf zit ik op het wachtbankje, en weinig opmerkelijke symptomen. Wel 's avonds iets misselijk, als ik in bed lig. En ietsje gevoelige borsten. Maar dat heb ik de laatste 5 maanden al gehad, dus het zijn niet 'de' symptomen :p

*heeft er echt niemand belang bij 3 ovusticks, en een 5% kortingsbon van sensitest?*

3. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Anita... balen... ik hoop voor je dat het niet doorzet!

Ik zit eigenlijk ook wel een beetje op het wachtbankje... met één bil ofzo ;) Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus dan zou ik nu zo ongeveer ongesteld moeten worden... maar ja, ik heb de afgelopen maanden nog nooit twee exact even lange cyclussen gehad, dus ik weet het niet...

Ik merk dat ik sinds de diagnose veel minder de dagen tel naar mijn NOD toe. Vorige cyclus dacht ik iedere dag 'Hmm... dag 34 en nog geen ongi..' en dan de dag er na ' hmmm dag 35 en nog geen ongi' enzovoorts enzovoorts. Nu dacht ik gisteren ineens:"Op welke dag van mijn cyclus zit ik eigenlijk?"
    Wel fijn, want het levert op die manier voor mij wel wat minder druk op.

Morgen naar het ziekenhuis en ik ben zo benieuwd. Manlief vroeg gisteren: "Ben je zenuwachtig?" Maar dat ben ik niet.... eerder opgelucht dat het morgen 'gaat beginnen'.

4. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Spannend elmo!.... waarvoor moest je ook alweer? idd fijn dat het balletje nu gaat rollen. Heel veel succes als ik je niet meer spreek hier.

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Elmo, veel succes vandaag! Laat je even horen hoe het gegaan is..?

Marjolein, zijn die O-sticks van zwanger en kids..? Of niet.. Stuur ze maar op dan.. Ben jij er ook weer vanaf...? :p

Anita, Bruinverlies hoeft nog niks te betekenen..Hoe is het nu?

Ik zit hier in een depri-momentje wat betreft mn cyclus, heb de laatste keer een cyclus van 33 dagen gehad, met mn eisprong op dag 20 geloof ik.. Zit nu op dag 19.. En nog niks te bekennen van een evt eisprong! :x Baal ik echt ik van, ik had gehoopt dat mijn cyclus elke keer wat korter zou worden, maar helaas...

Fijne dag iedereen! ;)

6. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    :)Oke, ik was misschien een ietsiepietsie voorbarig..

Net getest, en zo goed als positief! :D
    Vaak wordt ie bij mij nog wat donkerder, dus morgen is ie dan echt volop positief! (neem ik aan..;))

Zit vandaag op dag 19, morgen mn eisprong.. Lf, rond 12-13 dus weer een cyclus van 32/33! :D

Helemaal blij weer hiero.. Alleen het nadeel is, ik heb altijd zo'n last van ovulatiepijn..

Trouwens, We hebben geklust op,

Donderdag
    Zaterdag
    Maandag
    Woensdag

Gister dus voor het laatst, wanneer is nou, echt, echt, het beste moment om weer te doen? Gewoon zo vol blijven houden, dus óm de dag.. Of totdat ik mn eisprong heb gehad, elke dag..

Iemand tips?

7. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    haha Arian... wel fijn dat je weer een 'normale' cyclus hebt/krijgt. Komt dit door de etos pillen?

Helpt een paracetamol nog tegen ovulatiepijnen?.... Ik zou het niet weten, heb er nooit last van gehad. Rond de ovulatie heb ik soms een steekje, en denk ik... ooeehh is dat hem dan, en dan houd het op tot de volgende dag..... had gister nog zo;n momentje, terwijl mijn temp errg hoog is, en dat dus geen ovu meer kon zijn:)

Ik denk dat het gewoon het beste is om de dag. Sperma heeft ook weer tijd nodig iets aan te vullen.

Mijn testen zijn trouwens van sensitest

8. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Nee, eigenlijk niet. Normaal ben ik ook een ontzettende controlfreak, maar om de een of andere reden kan ik het nu wel loslaten. Natuurlijk zorg ik we wel voor dat ik altijd maandverband bij me heb. En ik hoop zo voor je dat het bruinverlies niet doorzet. Zolang het niet rood wordt is er hoop! Hoe is het nu?

@Arian; ik zou ook om de dag doen. Maar volgens mij is het geen probleem als je zeker weet dat je eisprong eraan komt, om dan iedere dag iets te doen als je zin hebt :D. Die ene keer dat je dan 2 (of 3) dagen achter elkaar klust kan volgens mij wel. Maar sperma heeft idd weer tijd nodig om aan te vullen.

En voor de rest van de dames die ook op het wachtbankje zitten, allemaal succes! Weet niet wanneer ik hier weer kom gluren, morgen gaat de kermis bij ons van start en ik heb alweer een volgepland weekend (en week). En zometeen ga ik lekker naar de sportschool :).

9. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier even een korte reactie van mij meiden.

Elmo, heel veel succes morgen in het ziekenhuis!

Hier net ook een beetje roodverlies.. Morgen beginnen we dus echt met een nieuwe ronde en hopelijk de laatste... In ieder geval bedankt voor jullie lieve woorden want dat doet me goed.

Ga morgen even verder reageren op jullie reacties want nu lekker met m'n lief op de bank..

X

10. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Elmo: heel veel succes in het ziekenhuis!

11. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel... wat een lieve succes-wensen. We mogen pas vanmiddag... dus ik zit de klok nu vooruit te kijken. ;)

Ik vind het wel een beetje spannend worden nu. Ik zal jullie waarschijnlijk pas over heleboel dagen iets kunnen laten weten. Want na het ziekenhuisbezoek gaan we op vakantie.

12. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Elmo, geniet lekker van je vakantie! Wij kunnen wel wachten..! (eigenlijknietwantwezijntochwelnieuwsgierig:D)

Waar gaat de reis heen?

Ik zit hier alweer te balen, ik snap er echt niks van.. Gister een bijna positieve test, vandaag weer negatief! :x (O-testje)

Dat betekent dus dat mijn cyclus niet korter wordt, maar eerder langer, want zit al op cd20!! En nog geen ei te bekennen, jakkes wat kun je daar mee zitten! Ik heb er schoon genoeg van allemaal, die testjes, en dat tempen..!
    Dit wordt ook de laatste ronde met dat spul,want ga over 2 weken op vakantie, en dan voor mij geen testjes,en temperaturen meer..

Kan het ook zijn, dat hij bijvoorbeeld gisteravond echt positief was, en daarom vandaag alweer lichter wordt? En met hoeveel graden stijgt je temp dan eigenlijk, want hij is normaal, 36.4.. Gister 36.0 en vandaag 36.2... Dus nog geen eisprong he..??

We zien wel hoe het komt..!
    Ik zit er even helemaal doorheen.. :x:(:cool:

fijne dag iedereen!

13. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden bedankt voor jullie steun. Wat kun je af en toe toch balen hé? Vindt het echt steeds moeilijker worden en ben blij dat we 4 augustus nu dan toch naar het zkh kunnen voor wat hulp..

Marjolein, spannend hoor! Wie weet is het bij jou misschien toch wel raak!

Elmo, hopelijk is de afspraak in het ziekenhuis goed verlopen! En verder een hele goede vakantie!

Arian, wat fijn dat je je ei hebt gespot! En om de dag klussen zou in principe voldoende moeten zijn! En wat betreft nu je negatieve testje dat kan best hoor.. Heb het ook gehad. Wacht gewoon even je temp af van morgen..

Hier kan we gewoon weer met volle moed verder met een nieuwe ronde!

X

14. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Anita, dat van dat balen herken ik maar al te goed. Ik ben er helemaal klaar mee.. Jakkes, heb echt zo baal-huil-allesgaatfout-dag...

Ik las vanmiddag even het topic -hadikooknietmoetendoen;)- Zwanger!
    Veel berichtjes met de titels, - Yes Zwanger in de Eerste ronde!Zwanger in ronde 2, Zwanger van derde kindje-.. No offense, maar ik kan wel janken als ik dat dan lees, ik weet ook wel dat niemand er wat aan kan doen, en dat het alleen maar bijzonder is, en dat niemand je dit gunt.. Maar ik wil ook zo graag! Waarom iedereen wel, en ik niet?

Sorry voor deze ego en depri berichten, maar zit er even helemaal doorheen.. Morgen weer een dag! ;)

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik sluit me helemaal bij je aan! Zelf zit ik voor m'n werk ook een uur heen en een uur terug in de auto. Kun je lekker zitten piekeren zeg maar... En ook ik zit dan met tranen in m'n ogen meis.. Wat kan het leven soms hard zijn zeg! Dan probeer ik mezelf voor te houden dat onze tijd nog wel komt.. Maar dat is zo moeilijk.. Dan stel ik me ook vaak dezelfde vraag als jou.. Waarom iedereen wel, en ik niet?

Gelukkig hebben we hier elkaar..

En het posten van zo'n ego-berichtje is helemaal niet erg.. Het voelt namelijk zo herkenbaar!

Hopelijk hebben we morgen allebei een betere dag!
    Knuffel meis!

X

16. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Hallo dames, ik kan niet meer slapen, dus ik denk, dan kom ik even hier kijken :).

Ja hoor, dat kan. Je temp kan ook wat later stijgen hoor (ben inmiddels "expert" met 8,5 tempkaartjes). Ik vulde altijd mijn temp en ovutesten in op FF. En met sommige cyclussen gaf FF mijn eisprong aan terwijl pas 2 of 3 dagen late mijn temp steeg. Maar... ik zou voor de zekerheid nog even door gaan met klussen. Misschien dat je deze keer een wat langere cyclus hebt? Ik snap dat je je daar druk om maakt, had ik ook toen mijn cyclus opeens een paar dagen langer werd. Maar dat hoeft echt niet negatief te zijn hoor (maar wel vervelend, snap ik).

En Anita en Arian, ik herken jullie gevoel helemaal (waarom een ander wel en ik niet). Maar ook voor ons komt het goed!

Had van de week weer een collega die zwanger is en dat was blijkbaar in 1x gelukt. Toen zat ze allemaal tegen een andere collega "ja, je hebt ook mensen die er helemaal mee bezig zijn en het dan om dag dag doen... bla bla bla". En daar zat ze helemaal om te lachen, want dat vond ze zooo grappig, want dat was best sneu om te doen volgens haar, bla bla. Het liefst had ik haar een goede klap verkocht, maar ja... Echt, sommige mensen... Maar ik had toen wel zoiets van zo'n bekrompen lomp mens zou geen moeder mogen worden, als je al geen inlevingsvermogen hebt.

17. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé allemaal,

Ik dacht, vlak voor mijn vakantie zal ik jullie toch nog even laten weten hoe het gisteren was.

We hebben een intakegesprek gehad. Daarna heb ik bloed geprikt en als ik ongesteld wordt voor eind augustus moet ik op cyclusdag 3 nogmaals bloed laten prikken. Manlief moet vlak na onze vakantie zijn bijdrage inleveren in het ziekenhuis. Verder krijg ik eind augustus nogmaals een inwendige echo. Vlak na die echo krijgen we dan de uitslagen van alle onderzoeken.

Ik ben heel benieuwd.... ik moet zeggen dat ik enerzijds blij ben dat e.e.a. nu onderzocht wordt, maar anderzijds ik me ook een beetje geneer voor het feit dat we eigenlijk nog maar heel 'kort' echt bezig zijn....
    We klussen namelijk pas sinds januari zonder voorbehoedsmiddelen, omdat manlief voor die tijd nog niet zo'n behoefte had aan een kindje....

Voor alle mensen met een baaldag of mensen in de omgeving die in één keer zwanger waren..... knuffel van mij!

En dan nu: vakantie! Tot over anderhalve week!

Groetjes,
    Elmo.

18. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    @Elmo: Veel plezier op vakantie!

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier kan ik me zo kwaad om maken sunshinelover.. En dat van die goede klap daar kan ik me alles bij voorstellen ;).. Zou zelf volgens mij ook zo'n gevoel hebben. Wat kunnen mensen wat dat betreft toch gemeen zijn..

20. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Elmo, een hele fijne vakantie! Hoop voor jullie dat jullie de zon opzoeken!

Deel Deze Pagina