Goedemorgen dames, Ik moet even wat van me afschrijven, want ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken... Vandaag zit ik op dag 34 van mijn cyclus. Mijn langste cyclus duurde 33 dagen. Omdat ik nog helemaal nergens last van heb (geen ongi klachten, maar ook geen zwangerschapssymptomen), besloot ik vanochtend te testen. De afleestijd was tussen de 5 en 10 minuten. Binnen die tijd bleef de test wit. Vlak daarna ging mijn vriend de deur uit. Dat was 15 minuten na de test. Ik wilde de test weggooien en toen zag ik een heel licht roze streepje... (dus 15 minuten na test). Ik heb nu dus geen idee of dit iets wil zeggen, want het is wel na de afleestijd. Als er niks gebeurt test ik sowieso weer over een paar dagen. Heeft iemand hier ervaring mee of kennen jullie iemand die dit ook heeft gehad? Heb al wel eens eerder zwangersschapstesten gedaan en die bleven dan de rest van de dag wit (ik bleef toen hoop houden dat de test nog zou verkleuren ). Dat waren dezelfde testen als ik nu heb gebruikt. Nou, ik ga zo naar mijn werk. Dus dan kom ik hier niet spieken. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen iedereen, Het is hier idd rustig..! Hoe gaat het met jullie allemaal? Sunshinelover, Oeh, Spannend.. Met welke test heb je getest? Met kruidvat 2v5? Die zijn altijd wel goed! Ik moet zeggen, heb wel eens iets van een indroogstreepje gehad hoor, helaas, dat was op die van Zwanger&Kids.. Heb ik trouwens daar altijd wel mee, dat ik daar iets op zie.. En ook met kruidvat heb ik wel eens iets gehad, maar helaas niks geworden.. Ik duim natuurlijk voor jou dat het wel iets betekent! Morgenvroeg nog een testje doen! Hier zit ik nu op CD 24.. Nog geen ei gespot.. Wel donkere testjes, maar het is net of blijft dat ei lekker zitten.. Wel kut, want zo duurt mijn cyclus natuurlijk alleen maar langer.. Vorige maand was ie 33, dus had de hoop dat ik dat deze maand weer zou hebben, helaas, met een LF van 14, zit ik nu al op 38 dan! Vanochten zoiets STOMS! Ik had getempt en was er zeker van dat ik gister mn ei had gehad... Dus ik hoopvol, tempen, niks...! Dus ik was best pissed off, ook omdat we het al 2 weken om de dag klussen en ik daar schoon genoeg van heb! En dan gewoon voor niks he... ! Dus ik stuur naar mn man een sms, "Nou we zijn nog wel even bezig hoor, nog geen ei te vinden, K*t!" Dus ik met mn slaperige kop op verzenden drukken, gaat ie naar een vriendin! Nee he... Dus ik er maar gauw achter aan, "Was niet voor jou bedoeld hoor, je zal wel denken, was voor mn mannetje, geintje! Ik leg het je later nog wel eens uit, haha!" Maar ik voel me zo klote daarom, wat zal ze wel niet denken hiervan? Toevallig spreek ik haar vanavond,en dan zal ze vast vragen wat dat nou weer was, Wat kan ik zeggen??? Please, iemand..?
Iemand, Niemand? Please, jullie moeten helpen een goede smoes te verzinnen..! En de waarheid kan ik (nog) niet vertellen, hier ben ik nog niet aan toe! Trouwens, ik had zonet (weer) een positieve ovulatietest.. We hebben gisteravond nog geklust -natuurlijk- is morgenavond weer vroeg genoeg? Ik heb echt geen zin meer haha, ik wil gewoon lekker gaan slapen... Ik weet het, ik weet het, je moet er wat voor over hebben, maar soms, -in2weken7xsex- even niet.. het moet leuk blijven he.. Wat vinden jullie?
Spannend sunshine, maar als de afleestijd tot 10 minuten is, weet ik niet of het dan misschien toch een indroogstreepje is op 15 minuten. Ik heb ook wel eens getest, met alleen het controlestreepje, en later- was wel veel later hoor, iets van 2 uur- toch heel licht een streepje zat. arian balen dat je je ei nog niet hebt gevonden. En ik kan begrijpen dat je hoofd er niet naar staat 2 weken lang om de dag seks te hebben. Ik hoop dat hij toch nog snel springt. Hier best wel spannend... Ook al is man sterk verminderd vruchtbaar en denk ik niet spontaan zwanger te kunnen worden, heb ik toch ineens rare symptomen. Borsten zijn extra gevoelig -waren altijd al gevoelig na de eisprong, maar lijkt nu erger-, ook lijken ze voller. Temperatuur is nog steeds giganisch hoog, en ik had eergisteravond lichtroze bij het afvegen. Ik wordt steeds heen en weer geslingerd tussen zal het dan toch, en mijn lichaam houdt me voor de gek. Zaterdag weten we het zeker(testen), als ik het dan al niet eerder weet. Zal wel een giller zijn, vlak voor de MMM toch spontaan zwanger worden. Ik hou jullie op de hoogte.
Ja haha, daar trapt ze vast in! Oeh voor jou ook spannend dus! Hoeveel DPO zit je vandaag dan? Je hoort wel vaker he, toch nog spontaan zwanger! Ik zal voor je duimen..!
Nog steeds niks hier. Ook al heb ik nergens last van, toch ben ik bang dat ik ongesteld ga worden. Wellicht idd een indroogstreepje. Ik heb getest met een test van 123ovulatietesten (en dan de zwangerschapstest natuurlijk ), geen idee of die goed zijn. Wilde de KV 2voor5 en de clearblue nog maar even bewaren voor als ik wat langer overtijd ben (hoop vervliegt toch wel als je even bezig bent). Maar goed, zolang er geen bloed is, is er nog hoop. Ik wil pas over een paar dagen weer testen. @Arianl: ik dacht ook gelijk aan pasen, maar ja, dat is al geweest . Ik weet echt geen smoes. Misschien er een chocolade-ei van maken (ok, het slaat nergens op, maar heb echt geen betere ideeen) @Marjolein: spannend hoor! Nou, ik ga eten!
Ik heb al iets bedacht, kwam haar vanmiddag al tegen, ze vroeg, wat was dat nou vanochtend? Ik heb maar wat verzonnen, dat het een geintje tussen mij en mijn man was, van al heel lang geleden, en dat ik het haar later nog wel eens uit zou leggen, maar dat ze het waarschijnlijk toch niet zou snappen, omdat het humor was tussen ons, die vrij moeilijk te begrijpen was, zoiets heb ik gezegd.. Ik hoop dat ze er nooit weer over begint..
Wat spannend! Ik kan je alleen geen advies geven. Misschien even een berichtje plaatsen bij de vage testen met een foto?
Oeps ! Tja, hoe ga je je daaruit redden. Heb je inmiddels al een goede smoes? Ja dus! Goed gedaan meid! En tja die cyclus.. erg vervelend.. Heb het zelf ook een keer gehad en dan is het echt niet leuk meer! Hoop dat je ei snel springt voor jullie!
Hmmzzz... net een beetje bruinverlies.... Ik vrees dat mijn lichaam mij weer goed voor de gek heeft gehouden. Ga maar even naar de winkel voor chocola
Och meis, helaas... Je hebt gelijk, soms heeft een mens dat toch even nodig, en chocola is lekker... Maar zolang er geen rood bij zit, is er nog hoop! Ik weet niet hoe het inmiddels is..?
Nu is er weer even niks, maar bij mij is bruin een voorbode voor rood... Ga even agressie *naja* op viool botvieren.... heb nieuw bladmuziek... (ook daarom)
Marjolein, wat balen zeg van dat bruinverlies.. Bij mij persoonlijk is het ook altijd een voorbode voor mijn ongesteldheid.. Maar het hoeft natuurlijk niet per sé iets te betekenen.. Hoop voor je dat het niet doorzet! *knuf* En was de chocolade lekker ??
Sunshinelover, hoe is het bij jou? Heb je nog getest..? Gisteravond flinke ruzie met manlief (), En net op zo'n "belangrijke" avond, ovulatietest was gisterochtend Knalpositief, vandaar.... Toch maar weer goedgemaakt... Nu maar hopen dat dat genoeg was, want we kunnen op zn vroegst morgenavond pas weer "klussen.." Zou dat genoeg zijn? Maandag Woensdag Vrijdag Met een knalposi-test op woensdagochtend....? Ik hoop het nou eindelijk eens zo..! Trouwens, mijn temp stijgt de afgelopen 3 ochtenden steeds met 0.1 graad.. Betekent dit dat mijn eisprong is geweest, of moet er wel meer verschil in zitten dan? Hij gaat van, 36.1, 36.3, 36.4... Hoe ist verder met jullie?