Gestopt met Pil in Oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arian, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ronde 11 alweer, dat had je niet gedacht he.. Toen je die pil liet staan..? Ik zit net zo...

Deze ronde gaat het lukken, voor ons allebei! :D

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Arian, volgens mij zou je dan wel voldoende geklust moet hebben hoor ;). Nu maar weer wachten...

Marjolein, dus het bruinverlies heeft helaas toch doorgezet... Wat ontzettend balen meis! Een knuf vanaf hier!

Laten we hopen dat we nu allemaal met onze laatste ronde bezig zijn.. Nog een weekje en dan zit onze eerste afspraak met de gyn er ook op ;).. Gelukkig gaat de tijd voor mijn idee lekker snel.. Maar hij kan niet snel genoeg gaan haha..

Ben dat wachten steeds wel een beetje beu! Maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen ;)..

Welterusten!

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Haha, nee Anita, helaas zijn we dat wachten allemaal beu! :x:D

Heeft iemand wat gehoord van sunshinelover? Ben zo nieuwsgierig naar hoe het is afgelopen!

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou je het zegt! Ben ook wel heel nieuwsgierig of er inmiddels nog een testje is gewaagd!

5. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer na 2 weekjes vakantie! Ik heb geprobeerd om 5 pagina's terug te lezen, maar dat is toch wel een beetje veel ;)... Heb wel gelezen dat er helaas nog niemand een positive test in handen heeft (misschien Sunshinelover...).
    Ik hoop echt dat het deze ronde raak is voor iedereen.

Wij zijn anderhalve week geleden bij de gynaecoloog geweest. Helaas hadden ze een verkeerde afspraak gemaakt. We moeten eerst komen voor een intake gesprek en waren gelijk doorverwezen naar de gynaecoloog. Omdat we al in het ziekenhuis waren, zijn we tussendoor gepland.

Helaas vergat de assistente iedere keer dat het zaad van mijn man niet goed is en vertelde ze mij dat ik blij moet zijn als ik over 4 jaar zwanger ben, want ik ben tenslotte nog jong :x...

Uiteindelijk krijg ik allerlei bloedonderzoeken voor mijn hormonen en moet ik na deze cyclus een nieuwe afspraak maken voor een uitstijkje en een echo. Daarna weet ik of ik helemaal "in orde" ben en wat onze volgende stap zal zijn!!

6. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik hoop met je mee dat het deze ronde voor iedereen raak is!
    Maar wat vervelend zeg dat ze een verkeerde afspraak hadden gemaakt voor jullie en dat ze dan ook nog steeds vergat dat het zaad van je man niet goed is...

Ben benieuwd wat bij jou je volgende stappen zijn! Wij mogen donderdag voor onze eerste afspraak.. Leef er echt naartoe alhoewel ik er toch ook best wel de kriebels over heb..

Maar gaat vast helemaal goed komen!

Fijne zondag allemaal!

7. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo... ik ben ook weer terug van vakantie. Ik heb geprobeerd e.e.a. bij te lezen...

Wat betreft de situatie hier: morgenochtend mag manlief zijn bijdrage wegbrengen voor onderzoek. Ik ben benieuwd.
    Verder ben ik nu al twee ochtenden met buikpijn/misselijkheid opgestaan...En oja... ik lijk wel een gieter.... op vakantie moest ik om de haverklap naar de wc.

Ik heb nog niet durven testen, maar het zou wel grappig zijn als ik nu zwanger blijk te zijn....vlak voor allerlei onderzoeken... ;)

8. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Elmo, fijne vakantie gehad? Test:D!
    Haha, ik had allang getest, als ik jou was!

Hoe is het hier met iedereen? Beetje rustig he.. Iedereen lekker aan het genieten van de vakantie, en het (eindelijk;)) mooie weer?

Hier op het wachtbankje, denk rond, 4,5,6, DPO.. Zo nu en dan misselijk en heel futloos.. Komt me niks door de handen, bah.. Zouden dat symptomen kunnen zijn? Ik ga in iedere geval zondag testen, want dan gaan we op vakantie.. dan zit ik rond de 9,10, 11 dpo ongeveer...

Fijne dag allemaal!

9. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    En? Lekkere vakantie gehad?
    En nog niet getest?? Ik zou volgens mij allang getest hebben ;)..
    En ik hoop het zo voor jullie! Dan zou je mooie de onderzoeken mislopen. Ik ga lekker voor jullie duimen.

Zou zeggen houdt ons op de hoogte!

Arian, voor jou ook weer spannend dan.. Laat je het voor je op vakantie gaat nog even weten ;)..

Hier wachten we nog geduldig op een ei.. Ben momenteel al wel best zenuwachtig voor donderdag. Dan m'n eerste afspraak bij de gyn..

Nog een fijne avond allemaal meiden!

10. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test was zeer omo-wit, witter was haast niet mogelijk :(....dus kom maar op met die onderzoeken....;)

Vakantie was verder erg fijn. We hebben noord-engeland bezocht en tot onze grote verrassing was het daar beter weer dan hier in Nederland :D

Oja... manlief loopt allemaal zeer flauwe grapjes te maken in de trant van... 'Zo'n onderzoek, is dat aftrekbaar?' :D

11. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    :D Elmo!.... Ik vind hem goed....

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Elmo, ik moet er ook wel om lachen haha :D, hoe komt ie erop! Maar beter zo dan alleen maar negatief!

Voor ons kom het nu wel heel dichtbij, morgen eind van de middag onze afspraak..

Nog een fijne avond allemaal!

13. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    He meiden, allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer? :D

Anita, succes vanmidddag bij de je afspraak, laat je even weten hoe het is gegaan? ;)

Elmo, jammer meid! Haha, je man, wat grappig! Beter zo, dan negatief of niet?

Hier nog niet echt iets van symptomen ofzo, zit op 7of8 dpo, een beetje gevoelige borsten, en een paar bultjes op mijn tepel, maar verder echt nog niks! Soms zo nu en dan een menstruatie achtig gevoel, precies dezelfde klachten dan vorige keer, en dat was geen zwangerschap, dus zie het niet positief in!
    Helaas..

Trouwens, moet een innesteling perse met bloed gepaard gaan? Als je geen bloedverlies hebt, heb je dan ook geen innesteling?

Lfs,

14. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Arian, thnx!

Wat betreft ons bezoekje aan de gyn het volgende, ten eerste was het echt een hele aardige vrouw die we hadden.

En voor ons zijn er de volgende afspraken gemaakt:
    - deze ronde laten we nog even op z'n beloop (stiekem hoop ik dus dat we niet meer terug hoeven);
    - op de eerste dag van m'n aankomende omgesteldheid moet ik het zkh bellen voor een afspraak te maken voor een echo op dag 12 van mijn cyclus, vanaf dat moment gaan ze mijn cyclus monitoren en wanneer de eisprong dan nadert komt er ook een samenlevingstest.
    - Na de eisprong wordt er bloed geprikt om te kijken of de eisprong die ik heb gehad ook goed was..
    En ook wordt er in september nog een keer een nieuw zaadonderzoek gedaan van vriendlief..
    Dus op deze manier weten we eind september hopelijk wat er is en gaat men indien nodig volgende stappen nemen afhankelijk van de bovenstaande uitslagen..

Dus al met al, zijn we behoorlijk wat wijzer geworden.. Ook werd me trouwens gezegt dat ik niet meer moet temperaturen ;).. Volgens haar had dat weinig zin.. Maar of ik dat kan??

En ook gaf ze aan om het misschien iemand op het werk te vertellen omdat het gewoon bijna niet verborgen te houden is.. Het kon namelijk zo zijn dat ik in 1 week 3 keer naar het ziekenhuis moest komen voor een echo :$..

Maar goed, dat hebben we er allemaal graag voor over!

Volgens mij is het uiteindelijk een heel verhaal geworden ;).. Moet zeggen dat ik me nu een behoorlijk stuk rustiger voel nu we deze stap hebben gezet!

Liefs,
    Anita

15. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anita, wat fijn dat er zulke concrete plannen liggen over hoe het nu gaat lopen. Fijn dat de gyn zo aardig was en dat je er nu zo'n rustig gevoel bij hebt.

Arian, voor zover ik het begrepen heb, hoeft er niet per see bloed te zijn bij een innesteling....

16. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Arian, idd.. zoals Elmo zegt.. Bij een innesteling hoeft echt niet persé sprak van een bloeding te zijn.. Sterker nog, in de meeste gevallen is er GEEN sprake van een bloeding!

Elmo, ben inderdaad erg blij met deze concrete plannen.. Je weet nu tenminste waar je aan toe bent! Erg fijn dus..

En hoe is het met de rest van de dames?

17. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    He girls,

Ik kom even doorgeven dat ik de eerste 2 weken niet meer kan reageren.. (misschien soms via telefoon)

We gaan op Vakantie!! :D

Ik hoop dat ik goed nieuws ga lezen als ik terug ben! Hier een nega-test, en op naar de volgende ronde!

Deze maand heb ik er wel vrede mee, kan ik lekker een wijntje drinken op de camping, en met de feestweek bij ons in het dorp een biertje.. (Liever gehad van niet, maarja is niet anders)

Nog 1 ronde en weer naar de huisarts.. Ik denk (lees: weet) gewoon dat er aan 1 van ons iets mis is.. Elke ronde flink klussen, maar nooit raak.. En bijna een jaar verder. :(

Meiden, Heel misschien kom ik vanavond nog even spieken en anders tot over een paar weken!

Anita, wat fijn dat je nu weet wat de plannen gaan worden!

Fijn weekend iedereen,

Liefs Arian.

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Arian, een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van meis! En denk maar zo dat onze tijd nog wel komt.. En tegenwoordig kunnen ze héééél veel op medisch gebied!

19. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Hallo dames,

Even hier niet geweest. Vooral omdat ik het erg druk had en omdat ik me niet zo goed voelde. Ja, ik had opnieuw getest en toen was er wel binnen de afleestijd een heel licht streepje. Maar dan ook echt superlicht, maar mijn vriend zag het ook. Helaas ben ik een aantal dagen daarna flink ongi geworden met veel krampen en heb nu nog steeds met vlagen bruinverlies... Test geeft helaas niks meer aan. Waarschijnlijk zal ik hier nu iets minder komen spieken. Ik wil er namelijk niet meer mee bezig zijn. Probeer nog wel een keertje per week te komen kijken hoor. Maar goed, wie weet kijk ik er volgende week weer anders tegenaan. Fijne avond!

20. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat jammer meis! *knuf*
    Wellicht dat je toch een vroege miskraam hebt gehad dan..
    Zou zeggen denk aan jezelf en luister goed naar je eigen lichaam en mocht je behoefte hebben om je verhaal kwijt te moeten dan zijn we er hier voor je!

Deel Deze Pagina