Gestopt met Pil in Oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arian, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sunshinelover: Hou je taai.... doe rustig aan...Zoals Anita zei: als je je verhaal kwijt wilt, dan zijn wij er voor je!

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat is het hier rustig zeg :(...

3. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad rustig....

Bij mij geen nieuws. Nog steeds niet ongesteld, dus ik heb er gisteren nog maar een keer voor alle zekerheid een testje tegenaan gegooid. Uitslag negatief. A.s. woensdag bereik ik mijn langste cyclus sinds stoppen met de pil ;). Vandaag dag 67 namelijk....
    Maar het lijkt er nog niet op dat dat bloed ook maar even zin heeft om op gang te komen.
    Ik zou zo graag nu gewoon even ongesteld worden en dan weer naar een nieuwe ronde...

Maar goed... hier wordt dus gewoon verder gewacht. Nog anderhalve week, dan krijgen we de echo en uitslagen. Dus ook daar wordt op gewacht.

Hoe is het met de rest?

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat vervelend zeg, die onzekerheid.. Snap dat je dan het liefst nu ongesteld wordt..

Ik zit vandaag op 6 dpo en heb hier ook niet het gevoel dat het raak is.. Dus dat wordt gewoon het ziekenhuis bellen op dag 1 van mijn nieuwe cylus om deze dan te gaan volgen.. Best wel spannend dus!

Fijne avond nog!

5. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    hey dames....
    Tijdje niet geschreven, wel alles gelezen hoor!. Heb het nu heel druk met werk. Deze week vooral, vorige week ook, maar toen ook nog een begravenis van mijn oma tussendoor. Was best heftig, ook al heb ik geen band met die oma. -langggg verhaal, ga ik jullie niet helemaal mee opzadelen. Verder zit ik weer op het wachtbankje, voor het eerst zonder ovutesten... Vind het eigenlijk wel fijn, niet het gereken van hoe lang geleden je gedronken hebt. En er soms achterkomen nadat je naar de wc bent geweest dat je nog moest testen... Maar ik verwacht dat het weer niks is, en wij volgende week woensdag gewoon naar het ziekenhuis moeten.. Ik vind het steeds spannender worden. Waar je bij het begin er nauwelijks aan dacht, komt het nu toch minstens eens per uur door mijn hoofd heen fladderen.

@sunshine Klinkt mij ook als een VMK... Rot zeg!. *knuffel*

6. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Gecondoleerd met het verlies van je oma marjolein! Kan me voorstellen dat je dan even ergens anders bent met je hoofd!

Hier ook het gevoel dat het steeds spannender wordt. Van het weekend is mijn NOD en moet op dag 1 van mijn cyclus bellen voor een afspraak voor echo's..
    Stiekem hoop je dat het niet meer hoeft maar heb zelf ook wel het idee dat het deze ronde ook weer niet raak is.. Dus we blijven gewon realistisch..

Sterkte meid! En we houden elkaar op de hoogte!

Liefs,
    Anita

7. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marjolein: gecondoleerd met het overlijden van je oma!

@ Anita: Hoe is het met je? Is het nog steeds spannend? Of is er meer duidelijkheid.

Hier is het ook wel spannend. 25 aug krijgen we de uitslagen van de onderzoeken en bovendien heb ik afgelopen woensdag een record gebroken.... niet dat ik daar heel blij van word, maar toch... vandaag zit ik namelijk op dag 72 van mijn cyclus. Wat nou cyclus??? ;):$
    Op 3 augustus heb ik getest en afgelopen weekend ook. Allebei negatief. Maar ja, ik heb sinds eergisteren erg gevoelige borsten (nooit eerder gehad) en zit onder de puistjes en vanochtend stond ik wat gammel op. Misselijk vind ik meteen zo'n groot woord...
    Er ligt nog een testje in de kast...en die ligt me nu enorm aan te kijken ;):D maar ik probeer me in te houden....

8. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hmm, spannend hoor!
    Ik zou gewoon een testje doen ;)..

Hier gisteravond alweer wat bruin met afvegen dus vanochtend heb ik gelijk gebeld naar het ziekenhuis voor een afspraak. Moest op dag 1 bellen van mijn cyclus voor een afspraak voor een echo op dag 12.. Waarna ze mijn cyclus verder gaan monitoren..

Vindt het nu allemaal toch wel heel erg spannend!

Ik ga hier nu natuurlijk wel af en toe spieken of je al iets hebt gepost natuurlijk ;)!

Fijne dag nog!

9. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Hallo iedereen,

Ik kom toch even gluren. Dankjulliewel voor jullie lieve woorden.

Gecondoleerd Marjolein met het overlijden van je oma. Elmo, wat vervelend van je "record", maar wie weet wordt het wel goed nieuws? Anders zou ik dit weekend weer testen, dan heeft er toch weer een week tussen gezeten, dus wie weet. En wat fijn dat ze nu je cyclus gaan monitoren Anita. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat er dan precies allemaal gebeurd. Vertellen ze dan ook waar ze allemaal op gaan letten?

Ben de komende dagen niet thuis, dus kan dan niet gluren. Succes allemaal!

10. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels getest en wederom negatief. Ben vandaag ook eigenlijk 'niet-te-genieten' dus ik verwacht vandaag of morgen wel de menstruatie.
    Weet iemand hoe dat moet met een inwendige echo als je ongi bent? Lijkt me zo vervelend eigenlijk....

11. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Dank jullie wel allemaal, jullie zijn lief:)

@Elmo, dat vraag ik mij ook af. Als ik de intake heb, ben ik als het goed is net niet meer ongesteld. Maar zal je net zien dat van de zenuwen ofzo, het toch iets later komt. Ik weet niet...

12. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    even uit nieuwsgierigheid gegoogled op inwendig onderzoek als ongesteld en het is dus wel normaal om dat ook tijdens menstruatie te doen

13. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, wat betreft die echo.. Dat kan gewoon als je ongesteld ben.. Volgens mij is het voor ons vervelender wat betreft je gevoel als de arts.. Die zien dat volgens mij allemaal wel vaker ;).. Zou het zelf ook niet echt een fijn idee vinden..

Hier hebben we niet aanstaande woensdag maar de woensdag erop onze eerste echo.. Zit dan op dag 12 in mijn cyclus dus ben benieuwd..

14. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Dank voor jullie reacties op mijn vraag.
    Trouwens... er is nog steeds geen druppel bloed te bekennen hier... Dag 75 ;)...

Verder even wat frustraties van me afschrijven....

Afgelopen zaterdag hadden wij met de duikvereniging een barbeque. Was erg gezellig. Ineens zegt iemand tegen mij: "Mag ik jouw een onbeschaamde vraag stellen?" Dus ik zeg ja, wat zeg je anders op zoiets.... (by the way... het ging op dat moment over het feit dat een stel bewust kinderloos is, dus ik verwachtte een vraag over onze kinderwens.... (daar had ik mijn antwoord al voor klaar)).
    Zegt diegene ineens: "Ben jij in verwachting?" :$
    *slik* *mond vol tanden*.... "Nee..." (trouwens, ik zat lekker aan de rosé...);)

Pfff.... ik voelde me zo naar hierna. Ik bedoel...alleen al dat het best beledigend is als je het iemand vraagt die niet zwanger is, maar dat vond ik nog niet eens het ergste. Ik weet gewoon dat er na onze vakantie een paar kilo te veel aan zit... Het ergste vond ik nog wel dat 'men' dus naar mij kijkt.... dat ik blijkbaar in de gaten gehouden wordt. De eerstvolgende training trek ik toch wat minder makkelijk mijn badpak aan...
    Ik heb echt de rest van het weekend last gehad van deze opmerking.

Pas een dag later bedenk ik trouwens allerlei leuke opmerkingen die ik had kunnen maken zoals: "Ja, ik ben in verwachting van mijn menstruatie". Of "Ja, ik verwacht nog wel een toetje".

Nu open ik net mijn hyves... jeuj...weer twee 'vrienden' zwanger... Leuk voor hen...maar ik hoef het nu even niet te weten....

Zo... einde van de frustraties hier... vandaag weer aan het werk na de zomer! Laat ik me daar maar even op richten!

Groetjes,
    Elmo

15. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Voor mij maakt het niet uit dat de echo kan tijdens een menstruatie... gisteravond alweer het eerste bruinverlies gespot, dus het zal straks of morgen wel weer losbarsten. Balen, maar ja. Volgende week woensdag maar naar het ziekenhuis, en hopen dat we snel kunnen beginnen.

@ anita, volgende cyclus moet je toch heen voor het bloedprikken e.d. (of was het al deze maand)... Weet je of je daarna ook al meteen mag beginnen, of zit je nog aan een waslijst vast?.

@Elmo, Wat stom zeg dat ze zo iets vragen. Ik zou nooit durven, alleen als ik voor 300% zeker ben dat iemand zwanger is.
    Vervelend hoor *knuffel*

16. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Dames ik kon het topic niet terug vinden. Maar wij zijn inderdaad zo gelukkig geweest om 2 weken later een knalpositieve test in de handen te hebben en inmiddels ben ik 12 weken zwanger. En dat na een MK en al 36 jaar. Het kan dus echt.

Zal gelijk eens even flink bijlezen en een abootje nemen

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Allen Net weer beetje bijgelezen en dan voel ik me gewoon een beetje schuldig dat het nu alweer zo snel raak was na de MK. Vindt het zo sneu voor jullie dat er helaas nog steeds geen rake ronde is (met of zonder medische reden) ik hoop zo dat het voor jullie ook snel raak is.

Dikke knuffel voor allemaal!!!!

18. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Nou dames, ik ben weer ongesteld geworden en moet even mijn frustratie van me afschrijven. Ondanks dat ik geen idee heb waar ik in de cyclus zat, schrijf ik nog wel de 1e dag op waarop ik ongesteld wordt (want denk toch dat we helaas terug zullen moeten naar de HA).

Nou, ik heb dus even zitten tellen en ik heb nu een cyclus gehad van 21 dagen... :( Terwijl mijn laatste menstruatie (na die superlichte posi test) wel 1,5 week heeft geduurd :$. Heb nu echt het idee alsof ik voortdurend ongesteld ben... Het is nu ook weer echt hevig, met doorlekken en al. Ben ik niet gewend. En mijn huid ziet eruit als een krentenbol...

@ Elmo; wat een lullige vraag, echt, sommige mensen...

@ Anita; succes met de echo, ben benieuwd hoe het traject gaat lopen.

@Marjolein; succes in het ziekenhuis.

@ Foxy; gefeliciteerd! Je moet je niet schuldig voelen hoor. Maar wel lief dat je zo meeleeft.

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Elmo, wat vervelend zeg! Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zoiets te vragen..

Foyy, jeetje wat gaat dat hard.. alweer 12 weken zwanger.. Hoop dat wij je snel mogen volgen..

Marjolein, volgende week maandag (dag 12 van mijn nieuwe cyclus) moet ik voor mijn eerste echo.. Vind het allemaal best wel spannend worden nu.. En dan gaan ze gelijk heel deze cyclus volgen.. Ook doen ze een samenlevingstest om te kijken of het zaad van mijn vriend in mijn slijm blijft leven en aan het einde van de cyclus bloed prikken om te kijken of ik ook een goede eisprong heb gehad.. Dus eind september weten we wat onze volgende stappen zijn want op basis van deze cyclus gaan ze voor ons een behandelplan opstellen..

Sunshinelover, wat balen meid! Zou inderdaad gewoon even terug gaan naar de ha.. En wat je zegt, ben ook erg benieuwd wat voor traject wij in gaan slaan..

20. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marjolein: veel succes vandaag (?) in het ziekenhuis
    @Foxy: Proficiat met je zwangerschap! Hopelijk blijft alles naar wens verlopen!
    @Sunshinelover: die krentenbol...hier zit er nog één ;). Maar vervelend joh, die korte cyclus.
    @Anita: voor jouw ook spannend...echo en het volgen van je cyclus.

Wij gaan morgen naar het ziekenhuis voor een echo en daarna krijgen we alle uitslagen (echo, bloed, zaad). Ik moet zeggen dat ik niet kon wachten tot het de 25e is, maar nu de dag voor de deur staat vind ik het wel heel spannend. Ik houd jullie op de hoogte.

Deel Deze Pagina