*ego modus aan* Heb net de eerste prik gezet, ben zo trots...ik stribbelde wel eerst tegen, maar wist dat ik dat ging doen *ego modus uit* reageer later meer
Goedzo Marjolein! Je kan het Het is voor een goed doel..! Hoe is het verder hier met iedereen? Zullen we het topic weer een beetje nieuw leven in blazen..?
*blaas* Jeeej! Marjolein: jij bent het jaar in iedergeval actief begonnen! Hier gaat alles goed. Ik voel onze uk steeds meer. Soms is het een echte druktemaker. Tijdens onze vakantie was er 's avonds in het hotel live muziek en na afloop lag ik in bed en werd er in mijn buik nog een klein feestje gebouwd. Dat was zo iets aparts!
Hoe is het met jullie.... Nog nieuwtjes?.... Hier alles top. Prikken gaan redelijk, tblijft niet prettig, maar geen drama. En heel fijn, geen bijwerkingen. Vanochtend echo gehad, en begin morgen met de puregon... Hoop snel meer te lezen over jullie
Hoi allemaal, Hier is het inderdaad rustig. Tot op heden is hier nog alles goed. De eerste (vervelende) kwaaltjes beginnen zich aan te dienen.... zo begin ik wat urine te verliezen....niet grappig, maar het schijnt er bij te horen. En verder merk ik dat ik het momenteel even te druk heb met alles. Werk, werknemer aannemen, hobby's, babykamer en het zwanger zijn...het kost allemaal veel tijd en energie! Daarnaast schopt onze spruit erg druk! Wel leuk! Maar soms ook wel lastig! Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat? Liefs, Elmo
Fijn dat het zo goed gaat elmo... Lijkt mij echt geweldig als je je kindje kan voelen. Erg bijzonder. Jammer van al die kleine klachtjes, maar dat hoort erbij... Hier is vorige week de achtbaan stijl naar beneden gegaan.. Zei laatst al tegen Stefan, het gaat een beetje te snel nu... Vorige week 2 follikelmetingen gehad, maandag punctie, en zometeen terugplaatsing.Zoo spannend. Bij de punctie waren 12 eicellen gevonden, er zijn er 8 bevrucht, en straks krijgen wij te horen wat de kwaliteit is, en of wij ook eskimootjes krijgen. ik hou jullie op de hoogte
Owww... Marjolein... wat spannend! Ik ga heel hard voor jullie duimen voor een paar mooie eskimootjes. Hihih... klinkt wel grappig! Ik kan me voorstellen dat er in een paar dagen tijd veel op je af komt! Wat betreft de kleine klachtjes... inderdaad...het hoort er bij. En als ik zie hoe relatief weinig klachten ik tot nu toe heb, dan mag ik nog steeds in mijn handen klappen hoor!
Ook vanuit hier sterkte! Elmo, gaat ook alweer hard zeg, 28 weken alweer! Hier nog steeds niks, en ook geen veranderingen..
Meiden, even een egoberichtje.. maar de cb digitaal zei vanochtend op 14-15dpo.. ZWANGER 1-2..!! Ben blij maar ook onzeker door de vorige vmk..
Owwww. Arian.... ik snap je onzekerheid.... Hopen dat het goed is en goed blijft! Ik duim voor je! Liefs, Elmo
Het gaat hier prima. Heb a.s. maandag de intake bij de HA/VK, en ben dan als het goed is, 6,2 weken zwanger. Zit nu op 5.4 denk ik.. Gaat me allemaal veeeeel te langzaam! Ben blij als ik eerst maar eens de 6 weken haal, dat hoort al veel beter dan 5 weken.. Is nog maar zo pril allemaal.. Voel me ook goed, nergens last van, had wel wat meer kwaaltjes willen hebben, dan voel je tenminste dat er iets gebeurd en nu niet.. Daar word je wel onzeker van hoor... Maargoed, het komt zoals het komt! En met jou/jullie?
Ik snap dat het allemaal veel te langzaam gaat. Dat had ik die eerste weken ook. Enerzijds fijn dat je weinig kwaaltjes hebt... anderziijds...tja... begrijpelijk. Ik had in het begin ook niet zoveel kwaaltjes, op een wat gammel gevoel na... Nu gaat het voor mij overigens veel te snel. Ik moet nog zoveel doen/regelen. Gelukkig gaat vanaf volgende week mijn vervangster 'inwerken'. Dus dat is wel heel fijn, dan krijg ik wat meer ruimte in mijn rooster voor andere zaken. Gisteren bij VK geweest en alles is goed. Over twee weken mag ik weer en de keer daarna krijgen we het 'bevallingsgesprek'. Ik ben heel benieuwd wat ik me daar bij voor moet stellen. Ik duim voor je dat jij over een week of 24 ook zo'n grappig hikkend kind in je buik mag hebben. Hij heeft hier de hik op het moment. Echt heel bizar!