Gestopt met Pil in Oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arian, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    leuk, leuk, leuk... reden dat wij vrijwel zeker de mmm in moeten is dat mijn vriend slecht zaad heeft. Hij is geboren met 2 niet ingedaalde balletjes, eentje is op zijn 13e rechtgezet (veel ste laat dus), en die andere is niks aan gedaan, en nu zelfs afgestorven. Vorige maand zijn wij naar de dokter geweest voor een verwijsbrief voor het ziekenhuis. Uitslag, maar 2 miljoen zaadjes op een mililiter, waar 20 miljoen de ondergrens van normaal is. Nu wachten we op de 2e uitslag, maar ik verwacht niet dat het ineens de 20 haalt. Afwachten dus...
    Sow heel verhaal geworden, maar goed.

Hoe is het met iedereen? al mensen op het wachtbankje, symptomen, positieve ovu testen... Ik wil het allemaal weten ;)

2. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    #42 pheline, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    ik ben eind oktober gestopt met de pil en ben in november begonnen voor ons eerste kindje, dit is ronde 7 waarin wij nu alweer zitten...

morgen Nod ben echt peu nerveu... haha

bij ons is er trouwens ook niemand die het weet, dus het is erg moeilijk wanneer je een dip hebt om er met iemand over te praten. de nicht van mijn vriend is per ongeluk zwanger geraakt en krijgt een tweeling en 3 vriendinnen zijn nu al enkele maanden zwanger waarvan 2 ook niet gepland.. heel moeilijk om dan blij te zijn....

maar probeer het wel zeker omdat ze het van ons niet weten, dus kan er dan ook niet over praten

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    2 miljoen is eigenlijk best veel denk ik dan, maar 20 miljoen:$, Tja dan is 2 miljoen natuurlijk niet veel...
    Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Ik hoorde gister collega's praten over Babyboom, leek me heel interessant, dus ik heb alle 4 afleveringen gekeken gistermiddag. Dat spreekt me zo aan he, en heb verscheidene keren zitten janken achter de pc.. :)

Spannend Sheena, heb je al symptomen of vage klachten? Ik zal voor je duimen, kom je het wel even laten weten;)?
    Idd, ik probeer ook altijd blij te reageren, maar diep van binnen voel ik me dan echt klote... Vandaag heb ik het verteld tegen een collega van mij, die kan ik vertrouwen, dat weet ik, en kon het niet voor me houden:), heel fijn om er over te praten!

Staat de 21 voor je leeftijd? Vind het altijd fijn om te weten hoe oud iedereen is.. Dan heb ik vergelijkingsmateriaal.. :p Ben zelf 23 jaar..

Nou ga GTST even kijken!

4. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Wat vervelend Marjolein! Hoop dat je snel de uitslag krijgt, zodat je weet hoe verder.

En spannend voor je Sheena! Hopelijk is het raak!

Wat goed dat je het een collega hebt verteld Arian. Lucht toch wel op, als je het kan delen, toch?

Ik denk trouwens wel dat ik op het wachtbankje zit, de ovutesten beginnen nu wat minder fel te worden (dus niet meer positief, althans, gisteren nam die af en vandaag was ie weer bijna gelijk aan de controlestreep, maar niet meer feller). Verder nergens last van, buikpijn wordt nu ook minder.

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Lucht idd echt op!
    Vind jij die 14 dagen na je ei ook altijd zo lang duren? :)
    Echt zo vervelend haha..

Zelf heb ik menstruatiepijn, dus een O-testje gedaan, zo goed als negatief! Ik snap er niks van.. Zit nu op cd 13, meestal rond cd 28/29 pas mijn ei, dus ik moet nog even geduld hebben! :x

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ arian, ja de 21 staat voor mijn leeftijd...

nou de klachten die ik normaal niet heb:

sinds na mn ei afscheiding en elke dag het gevoel dat ik ''nat'' ben als ik ga hardlopen lijkt het net alsof ik leegloop voor mijn gevoel. haha

rommelende darmen vooral als ik in bed lig

echt zere borsten

steekjes in lies en bm.

normaal gesproken krijg ik de dag van mn nod menstruatie kramp maar nu heb ik het al 1,5 week ongeveer met vlagen lichte menstruatie achtige krampen en niet iedere dag.

maarja ik heb vandaag ook af en toe wel eens zo'n vlaag, ik ga er niet teveel op hopen... dan kan het alleen meevallen.

we gaan het zien....

ohja en ik heb een onzuivere huid sinds een week.

7. mammamia

mammamia Niet meer actief

Tis altijd afwachten natuurlijk, want je lichaam kan je weleens behoorlijk voor de gek houden. Maar als je het mij vraagt zijn dit wel erg veel symptonen van een eventuele zwangerschap;) Ik duim dat je morgen 2 dikke vette strepen op je test ziet:D

Succes!

8. mammamia

@Arian: is goed, ik zie je PB wel tegoed. Ik had zelf nog 1 doosje in huis en gisteren 1tje van een vriendin van mij gehad, die zelf 2 maanden terug bevallen is en dat doosje dus voorlopig ook niet meer nodig heeft. Ik wilde ze eerst aan een andere vriendin sturen die ook bezig is voor een 1e kindje, maar die heeft een regelmatige cyclus en vond het dus niet echt nodig... maar het is dus niet alleen voor een regelmatige cyclus, maar ook voor een goed verloop van de vruchtbaarheid. Je moet de achterkant van het doosje eerst maar eens goed lezen voor je de pillen gaat gebruiken.

Ik hoor graag van je, liefs!

9. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Nou dat zijn zeker wel goede symptomen! Wanneer ga je testen , morgen ochtend gelijk? Dan zal ik het in de gaten houden! Succes! ;)

MM, Ik stuur je gelijk even mijn gegevens!

Welterusten allemaal!

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja denk wel dat ik morgen ochtend ga testen omdat ik zo peu nerveu ben..... maar twijfel ook weer omdat ik normaal altijd netjes op mn nod ong wordt dus zit te twijfelen of ik dan niet mn nod afwacht en woensdag test.....

kijk even hoe ik er morgen ochtend tegenover sta en of ik ong kramp voel

11. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    @ Arian: Ja, die dagen na mijn ei vind ik erg lang duren. De eerste dagen gaan nog wel, maar hoe dichter ik in de buurt kom van de NOD, hoe spannender. Plus ik heb ook nog de pech dat het aantal dagen na mijn ei tot aan NOD verschilt, inmiddels tussen de 8 a 13 dagen. Dus vanaf dag 6 moet ik echt afleiding gaan zoeken :). Gelukkig heb ik het de komende 2 weken weer druk.
    Vervelend he, al die lichamelijke klachten? En vooral als ze niet kloppen zeg maar met het moment in de cyclus. Bij mij komt er iedere cyclus wel weer iets nieuws bij wat ik niet kan plaatsen. Herkenbaar voor anderen?

En spannend hoor Sheena, ben benieuwd!

Heb normaal gesproken ook last van een onzuivere huid. Helaas van jongs af aan een slechte huid. Mijn vorige cyclus was mijn huid weer helemaal "ontploft". De vorige cyclussen had ik vooral tussen mijn ei en NOD erg veel last van mijn huid. Het gekke is dat deze cyclus mijn huid gewoon helemaal rustig is en ik stond nog wel op het punt om terug te gaan naar de HA voor een andere creme.

Nou, ik kruip er ook weer in, morgen vroeg op. Fijne avond allemaal!

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou meiden... het was drama hier in huis vanochtend....

mijn vriend had nachtdienst gehad en zou om 08.00 thuis komen... ik was al wakker en zat heel erg te twijfelen of ik deze dag niet eerst gewoon moest afwachten om te zien of ik niet ong zou worden. kon mn testdrang toch niet bedwingen en deed om half 8 een test voor mn vriend thuis zou komen.

ik de test gedaan (kv 2v5) en naast bed gelegd je moet hem binnen 5 min aflezen dus ik na 4 dat ding gepakt en dacht shit vet negatief.... toen liep ik de slaapkamer uit richting badkamer en daar hebben we gewoon normaal licht natuurlijk, zag ik opeens een lichtstreepje. ik denk ja dat zal ik wel willen zien, dus nog een keer kijken en nog een keer ja ik zie het echt... toen heb ik dus mijn test weggegooid omdat ik dacht nouja ga er maar vanuit dat ik gek ben en dat hij neg is. dit was om (07.50)

vriend was ondertussen al thuis en de honden aan het uitlaten, ik dacht ga snel weer mn bed in en als hij vraagd of ik getest heb zeg ik wel nee. maar eenmaal in bed bleef ik natuurlijk malen, ik ben toch niet gek ik zag echt iets... dus ik naar het toilet test uit de prullenbak gevist haha en gauw naar benede gerend om mijn vriend op te wachten bij de deur.

hij heeft gekeken en mijn vriend is echt super nuchter maar ook hij zag wel een streepje... hij zegt er dan wel even bij, hij is nog licht ga nou niet gelijk ergens op hopen en wacht maar af.. grrrrrrrrr

weetje wat ik wel vreemd vind, ik heb al 1,5 week super last van mijn borsten, gister heb ik zelf mijn bh los gedaan en niet vanwege zere borsten maar omdat ik het gevoel had dat ik een hele strakke riem omhad mijn bh zat echt super strak en toen ik hem los deed was het zoveel beter... nu vanochtend gevoelige borsten maar dat hele zere is eraf wel last van mijn onderrug sinds gister gek he.

ik heb geprobeerd er een foto van te maken, ik hoef niet te turen op de test zie hem zo zitten maar op de foto is het natuurlijk weer bagger... wat wordt je daar moe van zeg haha,
    zie jullie iets op de foto????

en dan nog wacht ik vandaag maar af, want vandaag kan het nog alle kanten op denk ik maar.. als ik vandaag niet ong wordt dan doe ik morgen of donderdag nog een test

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nog een baggerfoto haha

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    weet je wat het gekke is, op de foto op mijn computer zie je hem wel maar zodra hij geupload is, is hij bijna niet zichtbaar?? vreemd

15. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    in het andere topic hebben ze mijn test zwartwit gemaakt... zie het resultaat

16. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal,

Ik ben ook weer back in town!! Heerlijk een paar dagen weggeweest...!

Een ieder gefeliciteerd met zijn haar 'jubileum huwelijk en/of verjaaradg!

Ik zie inderdaad ook geen zichtbaar streepje...

Ja meiden, wachten duurt lang. Ik ben trouwens ook 23.
    Zoals je in de banner kunt zien zijn wij bezig voor onze 6e ronde en heb ik ook een onregelmatige cyclus (zie mijn eerdere berichten).

Mijn een na laatste cyclus was 56 dagen. Vol hoop en moed gingen we de volgende ronde in op zoek naar een ei (temp-curve) Helaas geen ei gevonden. Raar maar waar krijg ik op dag 45 een hele lichte bloeding, dit hield aan t/m dag 47 (niet noemenswaardig).. Ik dacht dus dat dat mijn ongesteldheid was en was blij dat ik niet zo'n lange cyclus had de keer daarvoor.
    Helaas kreeg ik toen op dag 51 weer een lichte bloeding, maar deze zette door, ik ben toen 7!!dagen ongesteld geweest, terwijl ik normaliter maar 3-4 dagen ongesteld ben.
    Ik ga er dus maar vanuit dat mijn laatste cyclus dus niet 45 dagen is, maar 50 dagen....
    Het rare is dat ik wel wat lichte/vage niet herkenbare klachten heb. Wat pijntjes soms in mijn rug, af en toe was zuurbranden en soms iets misselijk....

Raar, maar waar...
    Wat denken jullie hiervan??

Inmiddels zit ik nu op dag 12 van mijn nieuwe cylus, dus heb nog een lange weg te gaan voordat ik mijn ei hopelijk tegen kom!! (ws rond dag 35 ofzo??).

17. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Goedemiddag allemaal meiden!

Sheena, wat spannend allemaal! Vandaag is toch je NOD? Ik lijk wel iets te zien op de testen, ik zal voor je duimen, over 2,3 dagen een knaltest! ;)

Myster, leuk dat je er weer bent, fijn weekend gehad?
    Ik weet niet zo goed, wat dat eigenlijk kan betekenen.. En 7 dagen ongesteld:$, jakkie is ook niet fijn!
    Vervelend he die lange cyclussen, mijn cyclus is ook zo lang, ging van 25-35-46-53-43-40 ongeveer.. Dus hij wordt hopelijk steeds wat korter, maar als ik uitga van 40 dan heb ik rond de 26-27-28 cd mijn eisprong, dus ook nog maar even geduld hebben! :x
    Gebruik je ook pillen of ben je al naar de huisarts geweest met de lange cyclus? Want cyclussen langer dan 6 weken worden als niet normaal beschouwt en misschien heb je dan kans dat de huisarts je eerder wil helpen dan een jaar?

Ik ga binnenkort beginnen met Etos zwanger worden pillen, ben benieuwd, heb er wel goede verhalen over gehoord..!

Fijne dag iedereen..!

18. mammamia

@sheena: ik zie toch ook wel 'duidelijk' een licht streepje hoor, een streep is een streep. Maar zou toch nog ff 1 of 2 dagen wachten!

Succes!

19. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Hey, was ik weer. Net maar even het hele topic weer doorgelezen, zodat ik wat namen bij de verhalen kan plaatsen ;) Heb er meteen een kladblok bij geopend zodat ik op jullie kan reageren.

@Arian Vond ik ook hoor dat ze het over miljoenen hebben lijkt al zoveel, maar al je dan opzoekt dat 20 tot 50 miljoen per mililiter normaal is, is de 2 toch heel erg weinig. Eigenlijk hadden we de uitslag vrijdag al verwacht, maar toen hebben we geen telefoontje gehad. Hopen op vandaag dan maar. Hier ook een fanatiek babyboomfan. Volg het ook allemaal, en heb ook regelmatig met een brok in mijn keel achter de laptop gezeten. Ik ben 26 en werk in de kinderopvang.

Sunshinelover Spannend, ik duim voor je. Merk je al veranderingen?

Sheena Hopen dat de test over een paar dagen meer duidelijkheid geeft. Hoelang na het doen van de test dacht je een streepje te zien? Je weet dat je na een half uur de lijntjes niet meer mag interpreteren. Ik duim voor je.

Heeft iedereen een leuk lang weekend gehad?. Wij wel... gewoon lekker rustig, bankhangen, uitgebreid eten, babyquiltjes maken (ik dan).

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    na 3 min zag ik het streepje en je moet binnen 5 min aflezen...

na 10 min lag hij alweer in de vuilnisbak hahaha

Deel Deze Pagina