hey dames, hier dan het nieuwe topic voor ons...hopelijk heeft iedereen ons snel weer gevonden..zal mijn berichtje/uitslag nog ff hieronder kopieren....in een nieuw bericht
"hey dames, sorry voor het lange wachten... helaas is het voor mij afgelopen zaak bij 6,5 week is het vruchtje gestopt..zelfde uitslag en conclusie dus als bij de vk.... er zijn 3 opties...medicatie, spontaan en curretage..die laatste valt wat hem betreft af omdat er ook kans is dat ze wat beschadigen...de 2e gaan we nu doen, dus afwachten wanneer het spontaan begint...medicatie (cytotec) heb ik mee gekregen voor over 1 a 1,5 week...dus dat is nog niet aan de orde.... nu is het dus afwachten hoe en wat... was wel een prettige man....hij zei ook dat we ook positief moeten kijken, dat het lichaam dit goed heeft besloten om het af te breken, daar het anders ongezond geboren zou worden of alsnog later mis zou zijn gegaan...en dat is ook zo, maar het blijft kut (sorry voor dat woord) nu was ik een uur geleden naar het toilet gegaan, en had ik wat bloed bij het afvegen...die kerel was niet heel subtiel met zn inwendige echo, dus miss heeftie iets geraakt waardoor het beetje is gaan bloeden, anders is het nu al begonnen (wat ik eigenlijk hoop, ik hoop dat het zo snel mogelijk achter de rug is, al is dat natuurlijk pijnlijk!!!!) verdere consequenties voor een zwangerschap zijn er niet, en kan gewoon zwanger worden want het zit zeg maar goed...dus na mn eerste menstruatie kunnen we gewoon zwanger worden... Maar 1 ding is zeker: Ik wordt niet meer zwanger in 2011!!!! Jullie blijven niet alleen over, ik misschien wel... als jullie vragen hebben, stel ze gerust he!!!!! "
thnx anna en sven, heb net beckje en LQ ffpersoonlijk berichtje gestuurd dat het topic is verhuisd....als ik de puf heb, doe ik dat bij de anderen ook..of kun jij me helpen daarmee? zodat we weer de diehards krijgen van ons vorige topic
kbegin nu langzaam wat bloed te verliezen wat lijkt op een menstruatie..zal het dan toch al nu komen? voel me verder nog goed gelukkig...
Spannend heb happygirl, luckyblue en kreeft al gestuurd Hoop voor je dat het beetje meevalt, zou je nu trouwens echt ziekmelden je hebt hier recht op
Hey meiden heb jullie gevonden hoor, ik zat er eigenlijk al op te wachten wanneer we naar deel 2 moesten. @spannend heb iedere keer op mijn werk even gekeken voor nieuws, helaas geen super nieuws, maar aan de andere kant ook niet zo slecht dat je niet meer zwanger mag raken, alles werkt gelukkig verder en dat weet je nu. Hoop voor je dat het snel op gang komt en je het een plekje kan geven.
ik wacht nog ff het telefoontje van mn leidinggevende af, dan weet ik ook hoe het nu verder met t vloeien is gegaan zeg maar....en dan kan ik dat tegen haar zeggen.... weetje, klinkt echt heel absurd wat ik nu ga typen, maar ergens is het ook wel weer vertrouwd dat ongesteld zijn zeg maar ( in dit geval niet ongesteld maar erger) sorry weet niet goed hoe ik het moet omschrijven...
vinden jullie het niet erg als ik hier die details neerzet? is niet zo smakelijk eigenlijk... kga ff kijken om wat kerstspullen neer te zetten hier in huis..1e kerstkaart is al binnen en moet toch wat te doen hebben he...
Nee is niet erg spannend, we kunnen hier wel tegen, je kan hier alles kwijt. Ben ook al bezig met kerstboom
@spannend meid dit groepje is juist de plek waar we even ons hart kunnen luchten dus ook de onsmakelijke details
nou dames, met mn leidinggevende afgesproken dat als het echt niet gaat dat ik lig te kronkelen van de krampen ik haar of een collega kan bellen voor hoe dan verder....ze verwacht het niet, maar per vrouw is het natuurlijk anders....allebei waar ik het tegen heb vertelt, hebben hetzelfde gehad alleen dan met 3,5 maand zwangerschap....maar ze verwacht dat het een menstruatie wordt die wat heftiger is dan normaal maar verder geen gekke dingen..ze heeft me geadviseerd niet heel negatief dingen in mn hoofd te gaan halen, en het gewoon af te wachten en over me heen te laten komen... vind het wel moeilijk zo....merk dat ik het niet heel positief op kan vatten wat ze zegt, maar dat kan ook aan mn stemming liggen momenteel...gelukkig hoef ik morgen maar van 7-12u te werken....en heb ik donderdag vrij...dan hoef ik pas van vrijdag t/m donderdag te werken...dus hopelijk is het voor vrijdag gebeurd!!!!!! nu heb ik last van menstruatie met wat stolsels, rood bloed, gepaard met een gevoelige onderbuik, licht beginnende krampjes lijkt het en beetje gevoelige onderrug..tot nu toe valt het lichamelijk nog mee, maar moet ik er niet teveel over nadenken kben blij als mn veilig vertrouwde mannetje er weer is!!!!
@Spannend; wat een slecht bericht! Sterkte! @Anna; heb geen berichtje van je ontvangen tot nu toe.....maar heb het gevonden! Vandaag goed gesprek gehad met leidinggevende. De optie thuiswerken voor langere tijd staat weer open! Heb haar gewoon gezegd; of ik ga minder werken of ik wil thuiswerken op maandag; aan jou de keus. Dus ze gaat er over nadenken! Pfff ben helemaal op! Ga vanavond echt heeeeel vroeg naar bed!
Jen@ gelukkig heb je het zelf gevonden , hoop dat de rest wel heeft gehad... Misschien niet goed op verzend gedrukt. Spannend@ vind je leidinggevende wel streng, je hebt tijd nodig om dit te verwerken lijkt me...