Gestopt met pil, lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeanine1985, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Jaa maar vind t ook zonde om zo veel geld uit te geven als ik nu bijv mn eisprong al heb gehad

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Dames ik heb elke keer gezegt dat ik me probeer niet zoveel mee bezig te houden maar nu me verwachte nod eraan komt begin in toch weer test kriebels te krijgen hoor! Denk post het even hier aangezien we hier al heel wat berichtjes heen en weer hebben gestuurd. Het is gewoon lastig vooral omdat ik niet weet of ik deze maand ook weer een cyclus van 50 dagen ga hebben of dat het eerder of later wordt. Wat raden jullie aan gewoon wachten tot woensdag of toch een testje ertegen aangooien morgen?

3. Ssyl

Ssyl Lid

22 apr 2016
    7
    1
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben nieuw hier op het forum, al lees ik al een aantal maandjes anoniem mee haha.
    Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en ook een lange cyclus van 50 dgn gehad, en daarna 28 dgn. Nu een aantal dagen overtijd...

4. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Ja dat is een goede vraag! Bij mij was het wel duidelijk langdurig dus heb niet gevraagd wat ze daarmee bedoelt. Ik ben echt 13 jaar aan de pil geweest ofzo.

5. Flamingo88

22 mrt 2016
    77
    21
    8
    Idd nooit meer aan de pil !

Succes op de poli !

6. Flamingo88

22 mrt 2016
    77
    21
    8
    Ik hoop voor je 16 mei
    Dan zit er toch iets van een cyclus in:)

7. Sarahhhh

Jaa inderdaad ik hoop het ook!! Het gemiddelde van mn cyclussen is nu 28 dagen. En ben gemiddeld 3 dagen ongesteld dus das best goed dan. Maarja we wachten het af!!

8. Flamingo88

22 mrt 2016
    77
    21
    8
    Lijkt erop dat je dan idd weer een 'normale' cyclus hebt :)

9. Sarahhhh

Ik hooppp het jaaa :) we zullen het zien in mei😊

10. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik ben juni vorig jaar gestopt en begon met een korte cyclus, maar helaas werden ze steeds langer met een flinke uitschieter afgelopen cyclus.
    24-27-24-39-37-33-105

Ik ben ongeveer 10 jaar aan de pil geweest en volgens de huisarts zit er helaas niets anders op dan afwachten..

Ik was de eerste paar keer in spanning als ik een paar dagen over tijd was, maar door de lange cyclussen test ik nu niet meer zo snel, bang om teleurgesteld te worden.

Succes!

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    @manonns. Jeetje wat een uitschieter zeg! Vervelend he! En vooral dat de dokter nog niks wil doen. Ja snap dat je niet mee zo snel test. Ik probeer dat deze maand ook, ookal kriebelt het wel! Gelukkig kunnen we elkaar hier een beetje steunen.

12. Flamingo88

22 mrt 2016
    77
    21
    8
    Manonns er lijkt wel een cyclus in te zitten alleen de laatste is wel heel gek ! Temperatuur je al of gebruik je ovuluatietesten om inzicht te krijgen in je eisprong ?

Hier nog steeds geen menstruatie.... grrrr

13. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    @flamingo88 wanneer is je verwachte nod?

14. Sarahhhh

Als de twee bruine bloedingen mijn menstruaties waren heb ik nu dag 32 en dag 24 die bloedingen gehad en zijn mn cyclussen tot nu toe 32-24 dat is opzich best netjes. Ik ga er pas vanuit dat t menstruaties waren als ik nu rond 16 mei weer zon bloeding krijg :) ik hoop het zo. Als t geen menstruaties waren zit ik nu op dag 65

15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Ja even afwachten wat er gebeurd Sarahhh maar zal wel apart zijn bruine bloedingen!

16. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Nee flamingo ik heb nog niet eerder getemperatuurd en ook geen ovulatietesten gebruikt, maar ga deze ronde wel beginnen met ovulatietesten. Op de hoeveelste dag van mijn cyclus kan ik daar het beste mee Beginnen? Frustrerend he dat wachten!

17. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Ligt eraan hie je cyclus ongeveer is. Normaal begin je een paar dagen voor je ovulatie. Maar ik zou rond dag 14 zo beginnen.

Zijn er nog mensen die ook hun verwachte nod hebben deze week??

18. Vis85

Vis85 Lid

16 apr 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi brisna, ik ben net ongesteld geworden maar ik weet nooit wanneer ik mijn nod heb aangezien ik nog steeds onregelmatig ongesteld ben. Deze keer heeft het exact 50 dagen geduurd. Jij hebt hem dus wel? Spannend hoor! Ik hoop echt voor je dat deze ronde is gelukt om zwanger te worden! :D

19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Oh wat jammer zeg! Nou op naar je volgende ronde en hopelijk is hey dan raak! Ja ik ga ervan uit dat ik weer een cyclus van 50 dagen heb dus dan is woensdag me nod. Had nergens laat van tot dit weekend het begon zaterdag en gisteren met verkoudheid, dat is ni over nu ben ik al de hele dag met vlagen extreem misselijk en duizelig en trillerige benen werst in de supermarkt vanmiddag ook helemaal niet lekker dacht dat ik ging flauwvallen en het zweet brak me uit. Ik wou eigenlijk wachten met testen echt op me nod maar me vriend wil het liefst dat ik vanavond nog test zodat we weten of ik zwanger ben of gewoon ziek. Ik hou mezelf de hele tijd voor dat ik gewoon ziek ben om een teleurstelling te verkomen maar stoelen hoop ik toch dat het raak is!

20. Vis85

Vis85 Lid

16 apr 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brisna, ooh ja dat snap ik! echt zo irritant dat je niet zeker weet wanneer je ongesteld moet worden! Ik heb vrijdag een afspraak bik de dokter omdat ik terug mocht komen als ik binnen 4 maandag niet regelmatig ongesteld was en omdat ik dus nog nooit regelmatig ongesteld ben geweest voor het gebruik van de pil. Ik bem benieuwd! Ik zal voor je duimen dat het raak is. Volgens mij kan je beter in de ochtend testen als je eerder test. Toi toi toi!

Deel Deze Pagina