hoi meiden, ik wil weer niet zeurend overkomen' maar pff heb er echt slecht van geslapen! Zaterdag pregnyl spuit gehad Dus vrijdag & zaterdag geklust Normaal zouden we zondag dan ook moeten klussen maar dat is er echt niet van gekomen want we waren echt zo moe Nu denk ik constant dat het niet gaat lukken stel nu dat ik vandaag mijn eisprong krijg is er dan nog hoop? xjés sarah
Een zaadje blijt tot 72 uur leven dus een kans hebben jullie zeker En om de dag klussen is beter als elke dag. Succes
Domme vragen bestaan niet. Ik zit hier wel een tijd maar lees pas sinds kort weer mee en heb hier een hoop geleerd anders had ik je het andwoord ook niet kunnen geven Maar om de dag klussen is beter voor de aanmaak van de zwemmertjes Maar ze blijven maximaal 72 uur in leven dus gewoon rustig aan en over 2 weken een testje wagen
vind het wel tof dat je meteen reageerde Dus ik Ga gewoon nu afwachten ik zie dat je binnekort mag testen ik wens jou een Super-positieve Test! xxjés sarah
Haha laten we hopen dat het eind van 2012 gewoon alleen nog maar positief mag testen! Dat we dan volgend jaar enorm veel Baby's hebben haha
2013 mega baby boom. Cool zie ik wel zitten. Haha iedereen die deze ronde niet zwanger is b. Het de volgende wel is hahaha. Ga ik nu maar vast kraamhulp bestellen. Haha die zijn straks allemaal op ahha
Hoi! Maak je geen zorgen, hoor! Je hebt al goed geklust en vergeet niet dat de eicel na de eisprong nog 12 tot 24 uur vruchtbaar is! Dus je kunt het vanavond ook nog proberen, als je zin en puf hebt Ik denk dat het goed is om, áls het niet per sé hoeft, ook niet te klussen. Ik gebruik zelf ook pregnyl en zit nu op 10 DPO. Het blijft toch steeds weer spannend...pfff... Groetjes Patricia
Hoi patricia! Bedankt voor je uitleg!!! Ga het dan Straks nog eens proberen Mag ik je ff vragen wat DPO is?
Tuurlijk! Dat staat voor Days Past Ovulation. Tien dagen geleden heb ik eisprong gehad. Dus op het wachtbankje nu. Ik krijg dan IUI (inseminatie) omdat ik niet natuurlijk zwanger kan worden, dus ik weet in ieder geval dat de timing goed is geweest hahaha
Hoi sarah. Ja dat heeft zeker wel zin gehad hoor, er zijn vrouwen van minder zwanger geraakt haha. Maar een.eitje springt 36-42 uur later na pregnyl dus het is verstandig het vandaag nog eens te doen. Een eitje leeft 24 uur maar moet eigenlijk binnen 12 uur bevrucht worden, daarna worden de kansen kleiner. Succes!
Hangt van manlief af' hij moest terug gaan werken na een half jaar Dan doen ze alsof ze de wereld hebben moeten verzetten haha
je het zeker nog een kans hoor, idd de zaadcellen blijven 48 tot 72 uur leven, dus als jij vandaag je eitje heb gehad kan die gewoon bevrucht worden hoor. Ik snap je frustratie had ik ook toen wij het nog een soort van op de natuurlijke manier deden hahaha soms was ik gewoon boos op mijn man dat jij geen zin had hahaha