gestopt met pil maar nog steeds niet ongie (of zwanger)

Discussion in 'Zwanger worden' started by leanne2, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leanne2

leanne2 Niet meer actief

hoi dames!
    hoe is het met iedereen?

ik zit momenteel op dag 41. nog niet ongesteld.. wel vandaag hoofdpijn! wel last van afscheiding pff..
    testen blijven uiteraard negatief. dus laat die ongesteldheid nu maar komen!!!! als dat zo is dan ga ik beginnen met temperaturen ofzo!
    en ohja, krijg opeens weer meer last van puistjes! herkent iemand dit?

ik had in de pubertijd er ook last van. niet mega veel ofzo, maar toch..

groetjes!

2. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Leanne,

Heel herkenbaar. Ik heb ook opeens last van puistjes. Voel me net weer een puber :(

3. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

Jan 7, 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Het is niet zo vreemd hoor. Ik ben sinds mei gestopt met de pil en daarna had ik een heel onregelmatige cyclus. In augustus en september niet ongesteld geworden en eind september wel weer. Ook negatieve tests. Lag gewoon aan het ontpillen. Sinds eind september is mijn cyclus weer op orde. Tenminste, ik ben iig weer elke maand ongesteld.

4. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

Sep 27, 2011
    129
    0
    0
    Hallo allemaal, hier nog iemand die al heel lang aan het wachten is op haar menstruatie.. Al vanaf 20 september.. Dus al bijna 4 maanden..
    Het kan dus inderdaad even duren ja.. :x

Groetjes Sanne

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Lieve meiden,

Dat van leanne2 is gewoon het ontpillen... Dat kan gewoon even duren en gemiddeld duurt dit 1 tot 3 maanden...

En lange cyclussen daarna kan ook nog even... Ik heb twee normale cyclussen gehad van 28 dagen en van 23 aug t/m 21 dec geen bloeding gehad... Vandaag naar gyn geweest en die gaf aan dat dit gewoon de werking van het lichaam is en ik gewoon zwanger kan raken...

6. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Sanne ben jij al naar de dokter geweest?
    En kayleigh dit is inderdaad ontpillen. Maar ben stiekem zo jaloers op meiden die direct ongesteld raken. Of juist zwanger ;) maar heb het idee dat als ik nu ongesteld ben geweest ik weer een nieuwe vruchtbare ronde in ga. Dat het daarvoor toch niet lukt. Wachten dus!

7. Infantem Amor

Ik ken het... Mijn schoonzus was binnen 2 maanden zwanger...
    Mijn laatste cyclus was 119 dagen... Terwijl die 2 er voor 28 dagen telden... Dan ben ik soms ook erg jaloers, maar helaas heb je daar ook niks aan... Maar afgelopen 21 dec sprong ik bijna in gat in de lucht

Dit is misschien praktisch voor je?
    Biologische klok - Predictor

Ik houd in dat kalendertje mijn temp, mij dagen dat we gevreeën hebben en mijn menstruatie dagen enz bij... Is best handig...

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hier ook nog geen ongi!!
    Zit nu ook op dag 34,zoals ik al lees kan het nog wel ff duren!!
    Maar als je dus nog niet ongi bent geweest,kun je ook geen eisprong krijgen?
    En dus ook geen kans op zwangerschap? Of begrijp ik dit verkeerd??
    Ik lees zoveel verschillende dingen hahahaha

Succes allemaal met zwanger worden!!!

9. Infantem Amor

Het vervelende aan ons lichaam is dat we niet precies weten of dat ei er wel of niet is geweest...
    Mijn schoonzus is na stoppen van pil niet meer ongi geweest, was meteen zwanger... Ik heb wel mijn eisprong gehad in de 4 maanden dat ik niet ongi werd... Dus ja you never know...

10. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

sorry dat ik inbreek. Maar normaal werd ik ook ongi na de pil stop. Ben 20 oktober nog ongi geweest zonder de pil. En sindsdien niet meer en zwanger ben ik echt niet. Ik zit nu ook al op dag 82 pff. Snap er niks van 1x wel ongi en daarna niet meer....of zou het nog ontpillen zijn? waar ik overigens nooit last van heb gehad tussen de kinderen door....

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Als je niet zwanger bent dan zal het toch wel het ontpillen zijn!!!
    Ben je 2maanden met de pil gestopt? Of begrijp ik het verkeerd?
    Zie namelijk ook dat je aan't lijnen bent,kan het daar iets mee te maken hebben?
    Anders zou ik ff na de dokter bellen.
    Succes!

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Oke,dus er is wel nog hoop!!
    Wel verwarrend als je opeens toch zwanger wordt terwijl je ongi zolang niet is geweest!
    Dat wordt dan iedere 2weken testen!

Heb al 2weken last van menstruatie-krampjes,maar nog niks te bekennen!
    Heb wel af en toe wit romig slijm maar niet extreem veel!
    Ik hoop dat ik snel ongi wordt!

Heb trouwens 4dg na mijn laatste menstruatie een bloeding gehad,best flink!
    Hij duurde weliswaar wel maar van zondag 19:00 tot dinsdag 19:00,dus 2 volle dagen!
    Dit kan natuurlijk ook geen menstruatie zijn geweest he,of mss toch wel?
    Vond het wel wat dicht op mijn laatste ongi dus ben er niet vanuit gegaan!
    Bah,moet er niet aan denken dat het bij mij ook nog 4maanden kan duren tot mijn volgende ongi....dan wordt ik gek!!!:$

13. Troelala21

Nee ik ben in september gestopt met de pil toen ontrekkingsbloeding gehad van de pil. Daarna niet meer met de pil begonnen en 20 oktober een normale ongi gehad. En sindsdien dus niet meer...

nee dat was al voor het lijnen dat ik ongesteld had moeten worden. november had ik ongesteld moeten worden maar niet geworden, december ook niet en nu zijn we alweer januari.....

dank je!

14. WonderZonnetje

Jul 24, 2011
    73
    0
    0
    Hi meid

Ik herken je verhaal!
    Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil toen een ontrekkingsbloeding gehad en daarna werd ik maar niet ongestelt maar de testen bleven ook negatief, na 2 maanden naar de huisarts gegaan en die vertelde dat we echt geduld moesten hebben en dat zij er pas wat mee doen als je 6 maanden niet ongestelt bent geweest. Op dag 99 van mijn cyclus testen ik positief :) en kijk nu maar naar mijn banner alles gaat super en ben na het stoppen van de pil niet meer ongestelt geworden en zelfs na een lange cyclus :)

Liefs anne

15. miemie79

miemie79 Actief lid

Dec 15, 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoi! hier blijkbaar hetzelfde probleem. Rond oktober/november gestopt met de pil, een ontrekkingsbloeding gehad op 13 november en vervolgens keurig een bloeding op 8 december en nu ineens niks meer!! vanmorgen een test gedaan, maar die was hartstikke negatief, zucht! nu hopen dat de ongesteldheid gauw gaat beginnen, want zwanger ben ik blijkbaar niet :(

16. Troelala21

hoop dan dat je snel ongi mag worden meid. Ik wacht al 82 dagen en nu hoeft het niet voor een baby maar ik zou wel willen weten waneer me ongi weer eens komt, zodat ik dan weer aan de pil kan....

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Wowwww,dat is dan een verassing!
    Dat zal wel zenuwslopend geweest zijn he!!!
    Maar denk je dat je in die 99dg meerdere Eitje hebt gehad of gewoon 1x en meteen raak?
    Je hoort dat veel vrouwen hun ei voelen,ik denk hem wel eens gevoelt te hebben maar weet het niet zeker omdat ik er toen nog niet bezig mee was!!

Alsnog gefeliciteerd!!!

18. WonderZonnetje

Jul 24, 2011
    73
    0
    0
    Hi
    Ja het was zeker zenuwslopend dacht elke keer van miss ben ik wel zwanger maar toch elke 2 weken negatieve test en toen ik me er een beetje bij had neergelegd testen ik positief :) we konden ons geluk niet op, nou ik denk dat ik maar 1 eitje heb gehad en dat het gelijk raak was omdat ik niet meer ongestelt ben geweest, ik denk dat mijn eisprong niet kwam door zenuwen voor mijn bruiloft (8juli2011) en omdat ik het zo graag wilde want onze meid is verwekt op onze huwelijks reis :)

Liefs anne

19. Infantem Amor

Ja het zou kunnen dat je toch een soort van ongi hebt gehad... Zou wel heel snel zijn, maar zoals ik al zij ons lichaam is een raar iets...
    Mijn menstruatie is 119 dagen weg geweest en toen ik hem wel weer kreeg duurde hij 4 dagen waarvan 2 heeeeel erg (een superplus tampon en een normaal maandverband in 45 min, dit heb ik overigens wel altijd)... Ik hoop ook dat je ongi snel komt...

20. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Ik heb het zelfde meegemaakt
    Ik ben augustus 2011 gestopt en gisteren voor het eerst ongesteld geworden
    Het gebeurt heel vaak en 2 maanden is wel kort denk dat je nog even moet afwachten hoop.voor je dat het snel opgang komt suc6

Share This Page